יוניליוור ישראל מרחיבה את פעילותה בתחום האקונומיקה עם מוצר חדשני וייחודי בתחומו.
משיקה ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון.
מוצרי האקונומיקה החדשים של סיף פנטסטיק, לראשונה בפורמט ג'ל, מכילים אחוז הגבוה ביותר בשוק של חומר פעיל, עם יכולות ניקוי וחיטוי מקסימליים.
שוק האקונומיקה בישראל נאמד בכ-70 מיליון שקל בשנה.
יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג סיף פנטסטיק, מרחיבה את פעילותה בתחום האקונומיקה, הנאמד בכ-70 מיליון שקל בשנה, ומשיקה מוצר חדש - ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון.
לג'ל אקונומיקה החדש של סיף פנטסטיק יתרונות בולטים:
· אפקטיביות גבוהה בניקיון וחיטוי - אחוז החומר הפעיל הקיים באקונומיקה מרוכזת של סיף פנטסטיק הינו הגבוה ביותר בשוק הישראלי (4.5% של סיף פנטסטיק מול 3.6% שאר המוצרים בשוק).
· נוחות שימוש גבוהה ובטוחה - פיית המיכל מאפשרת נוחות בשימוש והגעה למקומות קשים וקטנים ומונעת התזה.
· סיף פנטסטיק הינו חסכוני פי 3 מאקונומיקה רגילה.
· המוצרים החדשים מוצעים בבקבוקים ייחודים של 0.75 ליטר, בעיצוב חדשני ונוח לשימוש, עם פקק בטיחות המונע פתיחה על-ידי ילדים.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "המהלך של השקת ג'ל אקונומיקה מרוכזת ממשיך את בניית המותג סיף פנטסטיק, על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בנקיון: "מקסימום נקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי במסגרת ההשקה נתפוס נתח שוק של כ-10% מתחום האקונומיקה בישראל".
שוק האקונומיקה בישראל מוערך על-פי נתוני נילסן בכ-70 מיליון שקל בשנה, כאשר השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה זו הם סנו עם נתח שוק של 63%, סיף לובן קלין (יוניליוור ישראל ) 18% ו-הבית הלבן (שופרסל) 9%. רובו של השוק ממוקד כיום במיכלים של 4 ליטר (למעלה מ-90%) מהשוק.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.