לאחר שלושה חודשים של השקה מתוקשרת, יופלה לא הצליח לתפוס נתח שוק משמעותי ואף נמצא במגמת ירידה (על-פי דו"ח נילסן ינואר 2005).
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום: "שלושה חודשים לאחר ההשקה הגדולה, דנונה חזקה מתמיד. מהלכי החסימה שהציגה דנונה, הוכיחו את עצמם והצליחו לבלום את המתחרים".
יוגורט לבן - נתח שוק על פי מותג?
שילוני הוסיפה שההשקה של סדרת הקרמי, חיזוק הבעלות של התחום דרך קמפיין "ההיסטוריה של היוגורט" והפעילויות בנקודות המכירה הצליחו להביא תוצאות מעבר לציפיות.
עוד עולה מדו"ח נילסן 01/05:
נתח שוק שטראוס בסה"כ תחום היוגורט עומד בינואר על 57.6% ותנובה ב-35.2%. בספטמבר (לפני ההשקה של יופלה לבן) נתח השוק של שטראוס עמד על 57.9% ותנובה על 32.6%.
כלומר שטראוס ירדה רק בכ- 0.3% נתח שוק והעליות של תנובה היו בעיקר על חשבון טרה (4.0% לעומת 5.8%).
נתח שוק דנונה עלה בינואר ל40.6% (מול 39.7% בדצמבר)כאשר יופלה ירד ב28.5% ל-26.3%.
קטגוריית הפינוק ירדה כספית ב10.8% בינואר לעומת דצמבר, וב-26.6% מול ינואר 2004.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשרון בן-פורת, מחזיקת תיק שטראוס מחלבות במשרדי, או אליי 24 שעות ביממה.