"עולים לגליל העליון" - לפרסום ושיווק ההרחבות הקהילתיות בגליל העליון בקמפיין יושקעו כ-700,000 שקל.
לקראת חול המועד פסח יוצא משרד הפרסום "שקולניק תקשורת" בשיתוף עם מועצה אזורית הגליל העליון בקמפיין פרסום ארצי "עולים לגליל העליון", שמטרתו לעודד משפחות המעונינות לעבור לחיות בבית פרטי בגליל, לבקר ב-14 הרחבות הקהילתיות בגליל העליון. בקמפיין יושקעו כ-700,000 שקל.
הקמפיין הפונה למשפחות בגילאי 25-45, מעלה את המודעות להיבטים הייחודיים של הגליל העליון - חיים איכותיים בסביבה ירוקה, נקייה ושלווה, עם נופים פתוחים; גידול הילדים באווירה חינוכית ייחודית וחיי קהילה ותרבות ענפים ומגוונים. הפרסום יחשוף את ההרחבות הקהילתיות לפני ובמהלך חג הפסח בארבעה אמצעי תקשורת מרכזיים: עיתונות ארצית ומקומית, רדיו ארצי, אינטרנט ושלטי חוצות.
הקמפיין משלב פעילות פרסומית עם פעילות שיווקית ובמהלך החג יוכלו המתעניינים לבקר באתרי הבנייה של הרחבות קהילתיות ב-14 מקיבוצי הגליל העליון ולקבל הסברים מפורטים מנציגי הקיבוצים ומנציגי החברות היזמיות. במרבית האתרים יוצעו לילדים פעילויות שונות כמו סדנאות יצירה, משחקים, מתקנים מתנפחים ועוד.
לדברי אהרון ולנסי, ראש מועצה אזורית הגליל העליון, מטרת העל של הקמפיין "עולים לגליל העליון" להגדיל את אוכלוסיית המועצה ב-1700 משפחות עד לשנת 2012. במועצה אזורית הגליל העליון חיים כיום 15,000 תושבים ב-29 קיבוצים ולכל קיבוץ מאושרת בניית כ-150 יחידות דיור חד-משפחתיות וצמודות קרקע כהרחבה קהילתית.