יוניליוור ישראל עולה בקמפיין טלוויזיוני למרקי התיבול והעשרה של קנור בהשקעה של 2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפירסום ליניאל DDB. הקמפיין החדש הוא חלק מהקונספט של קנור - "קנור. YO הפתעת אותי".
לאחרונה, עבר המותג קנור רענון מיצובי באמצעות קמפיין תקשורתי חדש ומפתיע. קנור בידלה עצמה מהמתחרים על-ידי הדגשת ערכי המותג הקיימים והעברת מסר של הפתעה והנאה המושגים מבישול במוצרי קנור ושימוש בהם. קנור הוא מותג המסתמך על איכות, חדשנות ומקצועיות ומסייע לכולם להפתיע באמצעות בישול טעים, קל, איכותי ויומיומי.
בפרסומת רואים שליח הנכנס עם מגוון מוצרים מהסופר, את הדלת פותחת בחורה נאה ומוציאה מהמשלוח את אבקת מרק תיבול קנור, מוסיפה את אבקת התיבול לסיר הבישול ורגע לפני שהשליח פונה ללכת, היא קוראת לו לטעימה הישר מהכף, דלת הבית נפתחת ו-2 ילדים נכנסים וקוראים לעבר השליח "אבא" - "קנור. YO הפתעת אותי".
הסרט מעביר תחושת הפתעה והומור אשר אינו משאיר את הצופה אדיש ומוסיף לקנור אמוציות של טעינת אנרגיה חדשה ותגלית מפתיעה.
מרקי תיבול קנור בתוספת של 25% חינם כשרים לפסח ומעשירים כל תבשיל ומרק, מגיעים בטעמים: עוף אמיתי בשרי, זך בטעם עוף פרווה ובטעם עוף פרווה.
· מרק עוף אמיתי, בטעם עשיר תוספת מושלמת לארוחת החג.
· מרק זך בטעם עוף, תוספת איכותית לכל מרק, תבשיל, רוטב, בשר וירקות.
· מרק טעם עוף, מוצר מוביל, מושק כעת במתכון משופר וייחודי מעניק טעם עשיר לתבשילים, רטבים ופשטידות.
מרקי התיבול של קנור הינם מצרך הכרחי בכל ארוחת חג ומוסיפים חוויה וטעם לשולחן החג. על גב האריזות מתכונים מפתיעים וידידותיים לקראת חג הפסח. מרקי התיבול של קנור מגיעים ללא תוספת חומר משמר וצבעי מאכל, מוסיפים טעם איכותי ובריאות לכל המשפחה.
מרקי התיבול מכילים 500 גרם (תוספת של 100 ג' מתנה). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.
קנור הוא אחד המותגים הקולינריים המובילים בעולם ובישראל מחזיק בנתח של 49% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. קנור מחזיק בנתח של 52% משוק המרקים המוכנים, 68% משוק המרקים באריזות אישיות (במותג "קנור נמס בכוס") ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.
על יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitalitiy (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
קרדיטים:
מנהלת מותגים בינלאומיים ביוניליוור ישראל: פיונה גייל
מנהל מותג בכיר קנור: יואב גאון
מנהלת מותג קנור: קרין טיסונה-יבנאי
משרד הפרסום : ליניאלDDB
מנהלת קריאטיב: זהר נעמן
קופירייטר: צביקה סופר
ארט: גלית קונפורטי
פלנר בכיר: ענבר לוינגר
סופרוויזר: טל פלוסקר
תקציבאית: כרמית אילוז