אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, הודיע היום כי בהמשך להתחזקות מגמת הבריאות כסגנון חיים בעולם בכלל ובארץ בפרט, יפאורה תבורי פותחת קטגוריה חדשה בשוק המשקאות בישראל, בהשקעה כוללת של כ-2 מליון דולר על ידי שדרוג המותג תפוזינה אקטיב- חווית טעם זהה, ללא תוספת סוכר ועם חצי מכמות הקלוריות.
מהיום, ישווקו כל מוצרי סדרת תפוזינה אקטיב בטעם המוכר, ללא תוספת סוכר ועם חצי מכמות הקלוריות. הסדרה המשודרגת של תפוזינה מכילה סוכר פרי בלבד בשילוב ממתיק הסוכרלוז- ממתיק דל קלוריות שמקורו בסוכר טבעי, ללא טעם לוואי וללא מגבלות בריאותיות.
לדברי פייגלין, המהלך המקיף בסדרת תפוזינה אקטיב כולל פיתוח מיוחד של כל טעמי הסדרה ללא תוספת סוכר, עיצוב חדש לקרטוניות תפוזינה אקטיב והוספת 2 טעמים חדשים וראשונים מסוגם בשוק הנקטרים-תפוז גזר והדרים.
ההשקה של סדרת תפוזינה אקטיב החדשה תלווה בקמפיין פרסומי חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, תחת הסיסמא: "הטעם המוכר ללא תוספת סוכר".
על המהלך המהפכני בסדרת תפוזינה אקטיב
מגמת הבריאות כסגנון חיים הרווחת בעולם, הביאה לפיתוח של מגוון מוצרי מזון מפנקים בעלי ערכים מוספיים. ולכן, כמענה לצרכן הישראלי, יפאורה תבורי שדרגה את סדרת תפוזינה אקטיב באמצעות מהלך כולל של הפחתת כמות הקלוריות בחצי מהכמות הקיימת בנקטרים ממותקים, על ידי הוצאת הסוכר מהמשקאות והשלמת המתיקות באמצעות סוכרלוז - ממתיק דל קלוריות שמקורו בסוכר הטבעי, ללא טעם לוואי וללא מגבלות בריאותיות.
מהיום תפוזינה אקטיב מכילה בין 21 קלוריות ל-16 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.
במקום 45 קלוריות!! ללא חומרים משמרים.
קרטוניות תפוזינה אקטיב החדשות עוצבו על ידי סטודיו אדלר.
סדרת תפוזינה אקטיב כוללת 5 טעמים מבוססי הדרים:
פומלית, תפוזים, תפוז אדום ו-2 טעמים חדשים: תפוז-גזר והדרים.
מחיר קרטונית תפוזינה אקטיב מומלץ לצרכן: 4.5 שקל
מגמות מרכזיות בעולם בתחום הבריאות כסגנון חיים
בשנים האחרונות קיימת התייחסות ממוקדת ונטייה חזקה יותר מבעבר של לקוחות לכיוון הבריאות כבסיס לצריכה גבוהה- Live better for longer ומתן תשומת לב גבוהה לערכים הקלוריים ולאחוזי השומן. חברות המזון דואגות להוציא מרכיבים "בעייתים" ולפתח מוצרים ומשקאות פונקציונלים ומועשרים בתוספים בריאים כדוגמת: סיבים תזונתיים, סויה, עשבי מרפא ועוד..
דוגמאות מהארץ לחברות מזון שהוציאו מרכיבים ללא ערכים מוספים ממוצרי המזון: מקדונלד- תפריטים בריאותיים ומעבר לחומרי גלם בריאים תוך מתן דגש לערך הקלורי המופחת, מסטיקים ללא סוכר, מרמולייט, שמן זית/מרגרינה ללא שומן טראנס, עלית-וופלים ללא סוכר, גלידות מופחתות שומן, אקטימל- תוספת חיידקים "בריאים", מעבר לאחוזי שומן נמוכים בשוק היוגורטים וכו'.
על שוק הנקטרים
בפברואר 2002, נכנסה לשוק הקרטוניות הסדרה החדשה של תפוזינה-
תפוזינה אקטיב.
כיום השוק מוערך במחזור שנתי של כ-122 מליון שקל בשנה ובנפח של כ-30 מיליון ליטרים.
התפלגות שוק המשקאות הלא מוגזים בליטרים (על-פי נילסן כמותי מרס 2005)
משקאות קלים-72.2%
נקטרים-23.6%
משקאות טריים-4.2%
התפלגות שוק הקרטוניות בליטרים (על-פי נילסן כמותי מרץ 2005)
ספרינג-28%
תפוזינה-8%
פריגת-26.2%
פרימור-15.2%
אחרים-22.6%
התפלגות שוק הקרטוניות טעמי ההדרים בליטרים
(על-פי נילסן כמותי מרס 2005)
תפוזינה אקטיב 29.2%
ספרינג 25.1%
פריגת 25.3%
פרימור 20.4%