חברת "נטורל פורמולה" יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם "ערוץ מוסיקה 24". במסגרת השת"פ תשודר החל מהשבוע הקרוב, מידי יום, בערוץ מוסיקה 24, תוכנית חדשה תחת השם "קליפס", אשר תעסוק באופנה ומוסיקה עכשווית. מנחות התוכנית הן הדס מורנו (מטלנובלה בע"מ) ואפרת אברמוב. בתכנית החדשה תשקיעה חברת "נטורל פורמולה" כ-2.5 מיליון שקל.
התוכנית החדשה תציג את הקליפים הישראלים הכי חמים, במקביל תבחן את האופנות החדשות. כמו כן התוכנית תעדכן על גאדג'טים חדישים ותערוך ביקורות על בגדי אומנים בישראל ויוצגו בהומור מהפכים שעברו זמרים ישראליים לאורך הקרירה.
שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי גם בשימוש במוצרי החברה בסדרת מהפכים במראה החיצוני שיעברו משתתפי התוכנית. צוות סטייליסטים מפורסם יעביר את סדרת המהפכים באמצעות מוצרי הטיפוח של נטורל פורמולה, הבגדים שבארונם הפרטי ובגדים שיבחרו במיוחד עבורם. בסוף התוכנית יוכלו הצופים בבית לבחור את ה-LOOK הכולל המתאים לו יותר על-ידי הצבעה ב-SMS.
לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"לית השיווק של נטורל פורמולה "מותג מוביל כמו נטורל פורמולה שפונה לקהל צעיר ודינמי ומדבר בשפה תקשורתית מתחדשת, מקפיד לבחור פעילויות חדשניות בערוצי המדיה אליהן חשוף קהל היעד, כמו ערוץ 24 אשר הצעירים רואים בו ערוץ אופנתי, ערוץ מוביל ואוטוריטה".
לדבריה: "נטורל פורמולה כמותג מוביל, רואה חשיבות בפניה שאינה שגרתית בדרך של שת"פ באמצעות תוכנית המתאימה לרוח המותג בדרך ההולמת את אופי המותג".
עוד מסרה שטרסמן כי משרד גליקמן נטלר סמסונוב מלווה את המהלך והתאמתו לתקשור הכולל של המותג.
לדברי ורדית כהן סמנכ"לית השיווק של ערוץ מוסיקה 24: "הערוץ שמח על שיתופי פעולה מעין אלה. שיתוף פעולה זה מצטרף לפעילות רחבת היקף של הערוץ עם חברות מסחריות רבות כדוגמת קוקה קולה וסלקום".
התוכנית תשודר במתכונת יומית (א-ה) בשעה 18:00 (ש.ח. 14:00).
חברת נטורל פורמולה נמצאת בבעלות חברת אגיס. החברה מובילה את תחום עיצוב השיער עם כ-50% נתח שוק, מייצרת ומשווקת מוצרי שיער, קוסמטיקה וטיפוח לצעירים.