"קופידון", אתר ההיכרויות המוביל בישראל, מעלה בימים אלה, מסע פרסום חדש, הגדול ביותר שהעלה עד כה, לעידוד הכרויות באמצעות צ'ט מצולם.
מסע הפרסום בהיקף מדווח של 120 אלף דולר מבית היוצר של משרד הפרסום אידאולוג'יק, יעלה באתרי אינטרנט מובילים בהם: וואלה, נענע, תפוז, msn,-ו-nrg
עולם ההיכרויות תופס כיוון דומה לעולם הסלולר ועובר גם הוא לחווית וידאו מלאה. במקום להתרשם מכרטיס של מישהו אחר, ולנסות לנחש כיצד יראה במציאות והאם התמונה עדכנית, באים הוידאו קליפים והצ'טים המצולמים ופותרים את בעיה. הפגישה הראשונה כבר לא עיוורת, אלא המשך טבעי של הפגישה דרך במחשב.
אלדד בן תורה, מנהל אתר קופידון מסר: "הצ'ט המצולם מאפשר להתרשם בצורה הטובה ביותר מהמראה החיצוני העדכני, משפת הגוף, מכושר הביטוי ומגוון הקול - כל אותם דברים שמשפיעים עלינו מאד בדקות הראשונות של הקשר".
מתפרסמים טיפים הומוריסיים להכרויות בצ'ט מצלמות. במקביל, עד ה 15 ביולי מתקיים מבצע בקופידון. על רכישת מנוי ל 3 חודשים מקבלים חינם כולל משלוח מצלמת רשת איכותית.
טיפים למשתמשים מתחילים
- כדאי לבדוק תחילה מול הראי מה מצבינו היום, להסתרק, להתגלח, אולי אף להתאפר קלות, כל מה שצריך לעשות כדי להיראות מושכים ומרשימים. עכשיו גשו למצלמת הווידאו ובידקו איך אתם נראים דרך המצלמה ושפרו בהתאם לפני יצירת קשר.
- בידקו היטב מה רואים בתמונה. בלגן ברקע אינו עושה עימכם טוב. עדיף להצטלם על רקע קיר חלק, או לפחות מסודר ומרשים.
- התמונה כהה מדי? נסו להדליק עוד אורות, או אפילו לכוון אליכם מנורת שולחן.
- הביטו מידי פעם למצלמה ולא רק למסך המחשב בו מופיעה דמותו של בן השיח שלכם ותנו לצד השני את החוויה להביט לכם בעיניים.
לאתר קופידון:
www.cupid.co.il למדריך הטיפים ההומוריסטי:
[קישור]/