|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

פאנטה בפעילות קיץ מטריפה <br>

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
29/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עולה בקמפיין טעמים חדש למותג פאנטה, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.

קמפיין הטלוויזיה החדש של פאנטה כולל סרטוני אנימציה וסרטוני חסויות שנועדו להגביר מודעות למגוון הטעמים של פאנטה, כאשר בכל אחד מהסרטונים מככב טעם אחר מבין סדרת הטעמים: אורנג', שוקטה, אקזוטי,לימון,ענבים ודיאט אורנג', ושאר הבקבוקים "עושים לו כבוד" בדרך מיוחדת.

דורון ארד ,מנהל מותג פאנטה: "לראשונה בישראל עולה מותג פאנטה בקמפיין למשפחת הטעמים. הקמפיין מחזק את עוצמת מגוון הטעמים הבלעדית של המותג הכוללת טעמים ייחודיים בשוק המשקאות המוגזים".

במקביל לקמפיין, יקיים מותג פאנטה פעילות שיווקית ומבצעים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המרכזיות: כל הקונה 4 בקבוקים ממשפחת פאנטה, יקבל בקבוק נוסף מתנה.

המותג פאנטה נמצא בימים אלה בעיצומה של פעילות תדמית מיוחדת. לאחרונה נבחרו הנציגים הישראלים שיטוסו ל"פאנטה וילג'" באיביזה לחופשה חלומית. Fanta Village Ibiza הוא כפר נופש ייחודי ובינלאומי שהוקם במיוחד לקיץ 2005. הכפר, שיקלוט אלפי בני נוער מרחבי אירופה, מכיל את כל האטרקציות לבני הנוער החל ממגרשי ספורט, בריכות שחייה, מועדונים למסיבות עם התקליטנים המובילים באירופה ועוד. בני הנוער שיגיעו לכפר הבינלאומי של פאנטה ייהנו מחופשה חלומית בלתי נשכחת ברוח סיסמת המותג : "כיף מוטרף עם החבר'ה".

בנוסף, הובילה פאנטה לאחרונה מהלך שיווקי במסגרתו החליפה את התוויות של כל מוצרי משפחת פאנטה. שינוי התוויות היה חלק ממהלך עולמי שכלל שינוי עיצובי לבקבוקי פאנטה (בישראל הוחלף הבקבוק באוגוסט 2004), דבר שיצר בולטות ייחודית על המדף. במסגרת מהלך זה עבר המותג דיאט פאנטה אורנג' את השינוי המהותי הבולט ביותר, כאשר תווית המוצר הוחלפה לתווית חדשה בצבע כסף, שהפכה לאחד מסימני ההיכר של קטגוריית מוצרי הדיאט.

דיאט פאנטה אורנג' הינו מוגז הדיאט היחיד בטעם תפוז. הוא זוכה לציוני טעם גבוהים ביותר הן בקרב צרכני פאנטה והן בקרב צרכני מוצרי דיאט אחרים. המותג תופס תאוצה מרשימה ומדווח על גידול של כ-15% במכירות לשנת 2005 (על-פי נתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ). החל מהקיץ הקרוב ישווק דיאט פאנטה אורנג' גם בפחיות.

קרדיטים:
מנהל מותג פאנטה: דורון ארד, משרד פרסום: גלר-נסיס
סופרוייזרית: נועה גוברמן, תקציבאית: יעל חזום, סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר, מנהל קריאטיב: ינאי פוליטי, קופירייטרית: הילי ברוק, ארטדיירקטור: גיא מרגלית, פלנינג: שלומית אביגור, מפיקות משרד: רינת סיטון, יפית כדורי
חברת הפקה: מולה, בימאית: שירי שחר, פוסט: גרביטי

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "זן סוכנויות- מקבוצת ראלקו" יבואנית מוצרי "זנוסי" יוצאת בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של רובוט!
עיריית הרצליה נותנת מענה לתופעת האלימות בקרב בני הנוער. במהלך חופשת הקיץ ('החופש הגדול'), בלילות שני וחמישי (החל מ- 4.7.05 שבו תתקיים מסיבת פתיחה סוערת עם מיטב ה-D.j - ארתור גורדון ועידן גוטמן - Double D.j,, Bango, Vic, בין השעות 22:00 - 02:00 תקיים העיריה מגוון פעילויות ספורט ותרבות המיועדות להנאתם של בני הנוער בספורטק העירוני בהרצליה, חינם אין כסף.
גל מרדר מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח בחברת אינטרביט ייעוץ והדרכה מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, החברה הוותיקה בישראל בתחום Java.
חברת "דקסון" יצרנית הגלולה הסגולה למניעת הריון "פמינט" יוצאת בקמפיין לסטודנטיות וחיילות בבתי קפה ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים "לעומק התודעה". עלות הקמפיין כ-100,000 שקל.
אייל הנדל"ן הבריטי, אריה ארנטרוי, הקין קרן השקעות במסגרת קבוצת "גרינדייל ישראל" בהיקף של כ-500 מיליון שקל, שתתמחה בהשקעות בתחומי נדל"ן, נדלן מניב, נדל"ן מניב מסחרי, מגורים, תעשיה, היי-טק, טכנולוגיות ופיתוחים בעלי ישימות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il