|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פרסום ברדיו: כך תמשכו לעסק שלכם מאות לקוחות חדשים
קבוצת ירדן
קריירה בינלאומית - מה היתרונות ולמי זה מתאים?

דאטה פרו פרוקסימיטי מציגה תערוכת עבודות Direct מרחבי העולם <br>

- הודעה מטעם דאטה פרו פרוקסימיטי
07/07/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גיתם יחסי ציבור  |    |  גיתם יחסי ציבור

דאטה פרו פרוקסימיטי פותחת את בית דאטה פרו המורחב בתערוכה ראשונה מסוגה בישראל. החל מיום חמישי, 14.7.05, תציג תערוכת עבודות, מהיצירתיות ביותר בתחום ה-Direct בעולם.

התערוכה כוללת עשרות עבודות, מכל רחבי העולם, אשר הוצגו לאחרונה בכנס בינלאומי של פרוקסימיטי שהתקיים בג'נבה. פרוקסימיטי הינה רשת סוכנויות ה-Direct של BBDO WorldWide, הפרוסה על פני 43 מדינות. הרשת זכתה זו השנה השנייה ברציפות במקום הראשון בעולם, כרשת הקריאטיבית בתחום הדיירקט.

העבודות שנבחרו להיות מוצגות בתערוכה בישראל מעניינות במיוחד הן בשל הרעיונות הייחודיים, והן מבחינת הקונספט ותהליכי העבודה החדשניים שהן מציגות.

חלק מהעבודות המוצגות בתערוכה זכו בפרסים בתחרות ה-Caples
Awards, התחרות הבינ"ל לשיווק ישיר, ביניהן עבודות שנעשו ע"י פרוקסימיטי לונדון עבור עמותה המטפלת בחינוך לילדים מיעוטי יכולת, ועבור פולקסוואגן, עבודות מפרוקסימיטי ספרד עבור Fox TV, ועבור בנק Barclays, ועבודות מפרוקסימיטי פורטוגל.

עוד כוללת התערוכה קמפיינים משולבים ב-Direct של דאטה פרו פרוקסימיטי, שנעשו עבור לקוחותיה בישראל בשנים האחרונות, ועבודות אינטרנט במגוון תחומים.

בתערוכה יוצגו מגוון עבודות מקטגוריות שונות: רכב, שיווק ופרסום, מוצרי צריכה, ביטוח ופיננסים, ביניהן עבודות מפתיעות, דוגמת הקמפיין של פפסי בערב הסעודית, אותו הובילה בריטני ספירס, או קמפיין ההשקה לאבקת הכביסה החדשה של פרסיל, שכלל חולצה עליה נכתב מסר, שירד בכביסה.

יולה הררי ברזם, מנכ"ל דאטה פרו פרוקסימיטי, אומרת כי "העשייה בתחום ה - Direct, מטבעה, מתבצעת באופן חבוי יותר מתחומי הפרסום האחרים. אולם, דווקא בשל כך, קמפיין חכם ואפקטיבי הנו אתגר מיוחד אשר נדרשת לו יצירתיות רבה. זהו תחום בו ניתן לעקוב אחר ההחזר על ההשקעה ועל-ידי כך למקסם את התועלת הכלכלית".

ברזם מוסיפה כי "כיום הולכת וגדלה התובנה בקרב כל המפרסמים כי מדובר בתחום אפקטיבי במיוחד אשר בשימוש מושכל יכול להפיק תוצאות אפקטיביות ומוצלחות, המביאות לגידול משמעותי מבחינת הנעה לפעולה, קנייה או מכירה".

התערוכה תתקיים בבית דאטה פרו פרוקסימיטי, רח' וייסבורג 19, צהלה, ותהיה פתוחה לציבור הרחב במשך שבוע. הפתיחה ביום חמישי, 14 ביולי 2005, בשעה 18:00.

במסגרת התערוכה יתקיימו גם סיורים מודרכים לאנשי "דור העתיד של עולם הדיירקט" - תלמידי המכללות ובתי הספר לפרסום ושיווק מכל רחבי הארץ.

על דאטה פרו פרוקסימיטי

דאטה פרו פרוקסימטי הינה סוכנות ה-Direct הגדולה, המובילה והמנוסה ביותר בישראל. החברה מתמחה בבניית קמפיינים חווייתיים המבוססים על פנייה ישירה ללקוח באמצעות מגוון מדיות, ביניהן: דיוור ישיר (פיזי ואלקטרוני), אינטרנט, טלוויזיה אינטראקטיבית, סלולרי, קידום מכירות, אירועים חווייתיים ועוד.

דאטה פרו פרוקסימיטי מנהלת תקציבים בהיקף של למעלה מ-80 מיליון שקל. בין לקוחות החברה: טמבור, אסקייפ, בנק המזרחי, מייקרוסופט, גרבר, וולוו, חוגלה קימברלי, מפעל הפיס, פלאפון, פייזר, ניאופרם, קק"ל, רשות הדואר ואחרים.

דאטה פרו פרוקסימיטי הינה חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומיתWorldWide BBDO, הסוכנות השלישית בעולם, מקבוצת אומניקום. מנכ"ל החברה היא יולה ברזם, והבעלות מחולקת בין עודד רוזן, יו"ר החברה, ו-BBDO WorldWide.

תאריך:  07/07/2005   |   עודכן:  07/07/2005
גיתם יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "ישיר בית השקעות" מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, הכריזה על מהפכה צרכנית בשוק ההשקעות לציבור הרחב.
עמותת "רוח טובה", המקשרת בין ארגונים ועמותות הזקוקים למתנדבים לבין אנשים המבקשים להתנדב, מעלה מהשבוע הבא, קמפיין פרסום בטלוויזיה, לעידוד ההתנדבות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ישודר במסגרת "זמן קהילה", אצל זכיינית ערוץ 2 "רשת".
LG יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום ירקוני. היקף הקמפיין כ-450 אלף $.
חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי תציב את שלט החוצות האינטראקטיבי הראשון בישראל, על-ידי נור סטאר מדיה, שמורכב בעצם משני שלטי תלת מימד המשלימים זה את זה.
07/07/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
הערוץ הישראלי עולה בקמפיין פרסום ייחודי לפרויקט הרובע ביפו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יאיר גולן נבחר ברוב מכריע    כבר מזמן מפלגה זו לא קיבלה החלטה כה נבונה    קצין מעולה ומשכיל
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il