LG יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום ירקוני. היקף הקמפיין כ-450 אלף $.
הקמפיין בעל אופי תדמיתי, וחושף את ליין המזגנים החדש והמתקדם של LG, כאשר המסר העיקרי בקמפיין הינו: LG - המזגן הנמכר בעולם. המטרה - קמפיין עוצמתי שיחשוף בפני הישראלים את העוצמה העולמית של מזגני LG.
הסלוגן: "LG אלוף העולם. המזגן הנמכר בעולם", משקף את האסטרטגיה של הקמפיין, למיצוב LG בתור המזגן מספר 1, וזאת על בסיס נתונים מספריים, לפיהם LG הינה יצרנית המזגנים המובילה בעולם. תאגיד LG הקוריאני מדורג כמספר 1 בייצור ושיווק מזגני אוויר בעולם זו השנה החמישית ברציפות, עם היקף מכירות בשנת 2004 של מעל 10,000,000 מזגני אויר, כך שלמעשה כל מזגן חמישי שנמכר בעולם הוא מזגן LG.
בארץ משווקים מזגני LG על-ידי היבואנית ברימאג-דיגיטל אייג'. לדברי שי נתנאל, מנהל השיווק של החברה, "למרות העליונות הטכנולוגית של מוצרי LG, בחרנו להדגיש את הנתון המספרי, שאף מתחרה לא יכול לעמוד בו, לפיו LG הוא המזגן הנמכר ביותר בעולם".
מזגני LG מצויידים במערכת טיהור האויר ניאו-פלאסמה המתקדמת בעולם, המאפשרת להינות מאויר צלול ונקי יותר ומקלה על הסובלים מאסטמה ומאלרגיות, תוך נטרול חלקי אבק, בקטריות, חיידקים, קרדית אבק הבית, עשן, ריחות ורעלים.
למזגנים מערכת לניקוי עצמי של המאייד, פעולה שקטה במיוחד, מערכת קירור סילוני, המאפשרת קירור מהיר במיוחד של החדר, יכולת חימום גם בתנאי קור קשים של עד 10 מעלות.
הקמפיין יכלול שלטי חוצות ומודעות בעתונות.
אחראי: פרסום ירקוני
תקציבאית: שירי לוינקופף-ויצנר
קופירייטר: עדי שטמפר
ארט וניהול קריאייטיב: אלי אלול
מנהלת מדיה: יפעת דקל