עלית מזון מעלה קמפיין למותג דוריטוס, במסגרתו תציג שני חטיפים חדשים: דוריטוס דיפ באריזה אישית ודוריטוס D3
בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
דוריטוס הוא המותג בעל הגידול הגבוה ביותר בקטגוריית החטיפים המלוחים עם גידול של 50% במושגים כספיים ע"פ נילסן (בחצי שנה אחרונה).
גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון מסר היום כי עלית מזון תשקיע כ-2 מיליון שקל בקמפיין ובהשקת דוריטוס דיפ באריזה אישית ודוריטוס D3, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא: "דוריטוס - מה שבא לי".
קמפיין הפרסום כולל סרטון טלוויזיה באורך 30 שניות אשר ישודר בטלוויזיה ובבתי הקולנוע ויועלה החל מ-11.8.05 למשך 3 שבועות. כמו כן, יעלה קמפיין אינטרנט ותתקיים פעילות קד"מ נרחבת בנקודות המכירה.
סרט הפרסום "המסיבה", הופק על-ידי משרד הפרסום הבינלאומי BBDO של פפסיקו העולמית ועבר אדפטציה על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי בסרטון מוצגת מסיבה אשר במהלכה שוברים חטיף דוריטוס לקערה ומשתתפי המסיבה מחפשים את "החצי השני" שלו.
לסרטון יצורפו סגירים באורך 15 שניות המציגים את החטיפי החדשים.
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופירייטר: נדב פרסמן, ארטדירקטור: טני זיפר, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאית: מיכל חיזקיה פלנרית: דנית שלו, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, מדיה: יונייטד
על חטיף דוריטוס 3D
אוהבים את המשולשים של דוריטוס? אז קבלו אותם עכשיו בתלת מימד! דוריטוס D3 משולשים קטנים ותלת ממדיים במרקם קראנצ'י יותר ובטעם גריל המתאימים ואהובים בקרב הצעירים ובני הנוער. טעם הגריל הינו הטעם המוביל ובעל ציון גבוה במיוחד במבחני הטעימה בקרב קהל היעד.
חטיף דוריטוס 3D בטעם גריל במשקל 70 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 3.10 שקל ובמשקל 55 ג' מחיר מומלץ 2.5 שקל.
על חטיף דוריטוס דיפ באריזה אישית
"דוריטוס דיפ", באריזה אישית ומנת סלסה פיקנטית ממרכיבים טיבעיים מהווים ביחד "ארוחה בקטנה" ארוחה קלילה ומהנה בכל זמן ובכל מקום בפחות מ-300 קלוריות למנה: כשהמקרר ריק וחייבים לנשנש משהו, בעבודה מול המחשב, בזמן צפייה בטלוויזיה ועוד.
חטיף דוריטוס דיפ במשקל 50 גרם עשוי מתירס לבן מחיר מומלץ לצרכן: 2.5 שקל.
סלסה פיקנטית במשקל 107 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 3.5 שקל
ארוחה מהירה ומשתלמת ב-6 שקל בלבד.