שופרסל יוצאת בקמפיין פרסומי נוסף בכיכובה של לובה לרשת "שופרסל" לקראת החגים, תחת הסיסמא: "שנה עשר - חגיגת מוצרים ב- 10 שקלים".
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם, עולה היום, יום שלישי, בערוצים 2, 10 ו-24, עיתונות ורדיו, בתקציב מדווח של כ-3 מיליון שקל.
רשת שופרסל שמה לה למטרה להקצות את כל המשאבים הדרושים על מנת לספק לצרכן את ההצעה האטרקטיבית ביותר.
על סרטון הפרסומת
בסרטון מתקיים "מפגש פיסגה" בין לובה שעונה לשאלות של עמוס אטינגר בנושאי החג.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
מנהל שיווק שופרסל- עדי כהן,
מנהלת פרסום - רות שקד
מנהל שיווק שופרסל ביג ושלי - גיל וורטהיימר
תקציבאית - נירה עמרו
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
ארט דירקטור: גולן נוחיאן, ליאת דואניס.
קופירייטרים: יעל דודו-נסצקי, ניר פרח.
סמנכ"ל לקוחות: מיכל דבורצקי.
סופוויזר: ערן שיאון
תקציבאים: אילן מנסור, גבי גולדנברג.
מפיקת משרד: ליאת משה.
במאי: יונתן גורפינקל.
צלם: שרון דה-מאיו.
משרד הפקות: אייל גפן הפקות.
בית פוסט: גראביטי.