|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ תשקיע במותג קינלי סודה

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
28/09/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועולה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה.
המיצוב החדש של "קינלי סודה" כולל השקת בקבוקים חדשים 250 מ"ל ו-1.5 ליטר בעיצוב חדש עם תוויות חדשות ולוגו חדש, תוך מתן בולטות לשם המותג "קינלי סודה".

הקמפיין החדש , הכולל פרסום בערוצים 2,10 ובעיתונים, ידגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ויציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. הארוחה. הסיסמא שנבחרה ללוות את ההשקה: .KINLEY Soda“ Less is more”.

דורון ארד מנהל מותג קינלי סודה: "מדובר בקטגוריה לא ממותגת שהיתה פעילה מאד בשנים האחרונות והראתה צמיחה משמעותית. אנו רואים בקטגוריה זו הזדמנות להובלה באמצעות המותג קינלי סודה. הפעילות השיווקית והתקשורתית שלנו נבנתה לאחר מחקרי שוק רבים שביצענו, לצד השקת בקבוקים ותוויות חדשות. אנו צופים כי במסגרת המהלך נעלה את המודעות לקינלי סודה, נגדיל את היקף המכירות ונחזק את אחיזתנו בשוק, תוך מתן מוצר איכותי ומשופר יותר ללקוחותינו".

גדעון עמיחי, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי/Y&R מסר: "הקונספט Less is more מעצים את המותג קינלי סודה, ומשקף באופן מושלם את אישיות המותג: נוכחות אלגנטית וסולידית, ועם זאת עצמתית, המבדלת את המותג ממשקאות מוגזים אחרים. הקונספט ממצב את המותג כמתוחכם ופשוט, ומבטא את מהות המוצר: "העוצמה השקטה".

שוק הסודה בישראל מהווה כ-6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים (על-פי נתוני החברה לשנת 2004), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2004 ונמצא בצמיחה גם בשנה האחרונה.

מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ-5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-30 אחוזים מהקטגורייה.

ממחקר שערכה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עלה כי בסיס הצרכנים של הסודה בגילאי 12-49 גדל בשנת 2004 מ-17% ל-26%. יחד עם זאת עולה מהנתונים כי צריכת הסודה עולה עם הגיל ורוב הצרכנים נמצאים בקבוצת הגיל של 50 ומעלה.

קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
קופירייטר: עמית גל
ארט דירקטור: אורן ורמוס
מנהלת מחלקת פלנינג ואסטרטגיה: טלי קשטן
פלנרית: הילה תמיר
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאי: נמרוד אקרמן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
בית פוסט: גרוויטי פוסט פרודקשן

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ועדות הניהול המקצועיות של הבצפר, התכנסו במהלך החודש האחרון, כדי לתת משוב לתוכניות הלימודים של הבצפר, בוועדות הניהול המקצועיות חברים בין השאר, גדעון עמיחי, אייל לינור, אורי לברון, טל רביב, רוני שניידר, מולי הלפמן, מיקי בר ואנשי פרסום בכירים נוספים.
עמותת "לאומי אחרי - קרן המאה למען דור המחר" תחלק השנה במסגרת מיזם "סיכויים שווים" מליון שקלים ל-2,000 משפחות נזקקות לקראת ראש השנה. מיזם "סיכויים שווים" מתקיים הודות לתרומת לאומי לעמותת "לאומי אחרי - קרן המאה למען דור המחר"
28/09/2005  |  בנק לאומי  |   הודעות כלליות
"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המצליח קלוגס ספיישל Kועולה בקמפיין טלוויזיה נוסף לקראת החגים. הפנייה נעשית לנשים המודעות לבריאותן ולמראה גופן, ובעלות גישה חיובית ומאוזנת בנוגע להרגלי האכילה שלהן.
לאומי יוצא מחר במבצע ללקוחותיו, מחזיקי כרטיס אשראי לאומיקארד ויזה.
28/09/2005  |  בנק לאומי  |   הודעות כלליות
מפרסום תוצאות הסופיות של משרד הביטחון למכרז הגדול ביותר שנעשה עד היום בתחום הליסינג, הכולל אספקת 9,000 רכבים לצי הרכבים הלבנים של צה"ל נמצא כי:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il