מיכל חיון, סמנכ"ל המדיה ב-4 שנים האחרונות בגיתם BBDO, מונתה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בגיתם.
מיכל חיון החלה דרכה בגיתם לפני 6.5 שנים כפלנרית מדיה וצמחה לתפקיד סמנכ"ל מחלקת מדיה. במקביל שימשה מנכ"ל חברת OMD (חברת המדיה של גיתם BBDO, יהושוע TBWA וליניאל (DDB והובילה את הקמת TMF.
מינויה של חיון הינו נדבך נוסף במערך השינוי הארגוני בגיתם שכלל מעבר לעבודה בצוותי עבודה ( SBU ), הנותנים פתרון כולל ללקוח, הגדרת תהליכי עבודה, מדדים יעדים וכו'. הצורך במינוי סמנכ"ל פיתוח עיסקי נובע מהרצון ומהאמונה כי המשרד נמצא בתנופת עשייה וצמיחה ומתוך הצורך לתת מענה לצרכי השוק.
אומרת מיכל המאירי מנכ"ל גיתם "השוק הישראלי הולך בדרכו של השוק העולמי ומבקש פתרונות יצירתיים ויחודיים. גיתם BBDO השכילה לקרוא את השוק ולתת מענה לדרישות השונות של הלקוחות באמצעות מטריית החברות הנמצאות בקבוצתBBDO : BBDO Content, BBDO Consulting, BBDO Design, BBDO Interactive.
מינויה של מיכל חיון לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עיסקי יאפשר פניה למגוון לקוחות תוך מתן מענה המתאים לצרכיהם. למיכל ניסיון רב וידע בתחום והיא מביאה עמה חשיבה אסטרטגית ואנליטית, יכולת בהבנת צרכיו של הלקוח ויכולת חיבור בין צרכים אלא למכלול הפתרונות הקיימים בקבוצה. אני מאחלת לה ולנו הצלחה רבה.
כרגע מתקיימים מגעים עם מספר מועמדים להחליפה.