לרגל השקת נעל ה-פאמפ (pump) מעלה חברת פלאנט A, מקבוצת סקאל, נציגת ריבוק בישראל, קמפיין בעלות כוללת של 1 מיליון דולר. הקמפיין יתמקד בהצגת נעל pump החדשה הנחשבת לנעל מהפכנית, אשר מהווה המשך לטכנולוגית ה pump המקורית אשר הומצאה בשנות ה 80 על-ידי ריבוק ורשומה על שמה עד היום כפטנט ייחודי.
קמפיין הפרסום יעלה בשיתוף רשת מגה ספורט אשר קיבלה את זכויות השיווק הבלעדיות של הנעל החדשה וכן בשיתוף חברת ויזה כ.א.ל אשר תעניק לתקופה מוגבלת 50% הנחה בקניית נעלי ריבוק תמורת נקודות.
הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי בשווי של 1 מיליון דולר והוא כולל בנוסף לסרט טלוויזיה שיעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 24 גם מודעות צבע בעיתונות יומית, מגאזינים וכן קמפיין אינטרנט ומסע קד"מ רחב בנקודות המכירה.
מנכ"ל פלאנט A יריב כהן מסר כי הקמפיין הינו שיאם של מאמצי שיווק נרחבים אשר הושקעו בריבוק בשנת 2005 והביאו להכפלת מחזור המכירות של המותג בהשוואה לשנת 2004 לרמה של 30 מיליון ש"ח.
ייחודה של טכנולוגית ה pump הינו במסילות אויר העוטפות את חלקה העליון של הנעל ומתנפחות כך שהנעל מתאימה את עצמה לרגל הספורטאי באופן מושלם. למעשה, זוהי הטכנולוגיה היחידה בעולם נעלי הספורט אשר מאפשרת התאמה אישית של גפת הנעל לספורטאי.
בנעל ה pump 2.0 [דור שני] מביאה ריבוק טכנולוגיה זו לגבהים חדשים וזאת באמצעות שני פיתוחים פורצי דרך אשר הומצאו בשיתוף מעבדות NASA ואוניברסיטת MIT: ראשית, הוכנסה בנעלים החדשות משאבת ניפוח מסילות האוויר אל תוך עקב הנעל כך שניפוח הנעל נעשה באופן אוטומטי על-ידי צעדי הספורטאי. לאחר מכן הומצא שסתום שחרור מיוחד השומר על לחץ קבוע של האוויר בתעלות באופן שכאשר הלחץ מגיע לרמה של 5 PSI, האוויר מתחיל להשתחרר מהשסתום. כך מתקבלת בעצם הנעל הראשונה בהיסטוריה שמתאימה עצמה לרגלי הספורטאי בצורה אוטומטית לחלוטין !