|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
קבוצת ירדן
הצעה שאי אפשר לסרב לה: כך לתכנן הצעת נישואין מקורית

קנור נכנסת לקטגוריית שקדי המרק

- הודעה מטעם קנור
04/12/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


קנור, המותג הקולינירי המוביל בישראל, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק.

בנוסף, מחדש קנור את סדרת המרקים העשירים ואת סדרת התיבוליות בעיצוב אריזה חדש ובטעמים נוספים.

מותג קנור מחזיק בנתח שוק של 45% מהשוק הקולינרי בישראל, הכולל מרקי תיבול, מרקי בישול, מרקים נמסים, תבשילים ורטבים לתיבול ולבישול.

ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

לקראת החורף משיק קנור כ-20 מוצרים חדשים וכן אתר אינטרנט חדש שיציע תוכן גסטרונומי, מתכונים, מועדון לקוחות ועוד
www.knorr.co.il.

קנור, המותג הקולינרי המוביל בישראל המשווק על-ידי חברת יוניליוור, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק, ומשיק שקדי מרק קנור, מרכיבים טבעיים בלבד ובהכשר בד"צ.

שקדי המרק של קנור, שפיתוחם ארך למעלה משנה, זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שערכה יוניליוור, הודות לפריכות ולטעם טובים יותר משל המתחרה המוביל.

שקדי מרק קנור משווקים באריזה שקית עומדת, בעלת מדבקה לסגירה חוזרת.

מחיר המוצר: 9.90 שקל.

השקת המוצר תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, שיעלה במהלך חודש דצמבר באמצעות משרד ליניאל זינגר DDB, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "תחום שקדי המרק נאמד בכ-48 מיליון שקל בשנה, ובעל קצב צמיחה של 2.5% בשנה. כמותג המוביל את תחום המרקים בישראל, אנו בקנור רואים בשקדי המרק תחום משלים, בעל פוטנציאל גדול לצמיחה, ולכן החלטנו להשקיע בפיתוח המוצר. מדובר בסנונית ראשונה בסדרה של מוצרים משלימים שאנו מתכננים להשיק בעתיד".

בנוסף להשקת שקדי המרק משיק קנור לקראת החורף כ-20 מוצרים חדשים.

במסגרת זו משיקה יוניליוור מחדש את סדרת המרקים העשירים של קנור ואת סדרת תיבוליות קנור. במסגרת זו עוצבו מחדש אריזות שתי הסדרות והושקו מוצרים חדשים.

אריזת סדרת המרקים העשירים של קנור חודשה בעיצוב עדכני ובולט, כשעל האריזה מופיעה תמונת ידיים שאוחזות קערת מרק המוגשת אל הצרכן, המעבירה מסר של חמימות ולבביות. בסדרת המרקים העשירים משיק קנור ארבעה טעמים חדשים: מרק בטטה, מרק גריסים וירקות, מרק עדשים ומרק בצל. טעמים אלה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה שערכה יוניליוור. ארבעת המוצרים החדשים מתווספים לעשרת הטעמים הקיימים בסדרה: מרק מינסטרונה, מרק ירקות, מרק עגבניות, מרק עוף עם אטריות, מרק ברוקולי, מרק מקסיקני, מרק תירס סיני, מרק אפונה, מרק פטריות, מרק מרוקאי.

כל המוצרים בסדרת המרקים העשירים של קנור הינם ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל. המרקים מיועדים לכמות של 3-4 מנות וניתנים לבישול מהיר של כ-5-10 דקות. בכך מספקים המרקים לצרכן הישראלי פתרון גסטרונומי מהשורה הראשונה, נוח, מהיר, טעים וקל לשימוש.

שוק המרקים לבישול מוערך בכ-37 מיליון שקל בשנה (על-פי נתוני איי.סי.נילסן, כמותי, שנתי, אוקטובר 2005) ובעל קצב צמיחה של כ-4% בשנה. קנור מוביל את הקטגוריה עם 54% נתח שוק, ואחריו אסם עם נתח שוק של 44%.

סדרת תיבוליות קנור עוצבה מחדש אף היא ונוספו לה 3 טעמים חדשים: תיבוליות קנור עשבי תיבול, תיבוליות קנור בטעם עוף ותיבוליות קנור בטעם בצל.

גם סדרת נמס בכוס של קנור מתרחבת ומתחדשת בשני טעמים מפתיעים: מרק נמס בכוס בטטה ונמס בכוס מעדן סחלב, הראשון בישראל, בטעם מתוק ומעודן. שוק המרקים הנמסים בכוס מוערך בכ- 37 מיליון שקל (על-פי נתוני אי.סי נילסן, ספטמבר 2005, שנתי, כמותי) והעל קצב צמיחה של כ-4% בשנה. קנור מובילה את הקטגוריה עם 71%. אסם מחזיקה בנתח שוק של כ-29%.

קנור משיק גם אתר חדש תחת הקונספט "YO הפתעת אותי". האתר החדש www.knorr.co.il יציע לגולש הישראלי חוויה קולינרית עשירה והצצה מרהיבה לעולם הבישול. באתר יימצאו מתכונים ייחודים מכל גווני הקשת הגסטרונומית -צמחוניים, בשריים, דיאטטיים, דלי מלח, מאכלים מארצות מוצא שונות ועוד. האתר יציע גם כתבות תוכן בנושאים גסטרונומיים שונים, מאמרים על תרבות האוכל מכל העולם, כתבות בנושאי בריאות ואוכל, טיפים סודיים לבישול ואפייה מטובי המומחים בארץ ועצות שיעזרו להפוך כל ארוחה להפתעה מרגשת. עוד יציע האתר מועדון לקוחות קולינארי: הגולשים שיירשמו למועדון הלקוחות יקבלו באופן שוטף מתכונים, עדכונים והטבות, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.

המותג קנור הינו המותג הקולינרי המוביל בעולם ובישראל בתחום המרקים, התבשילים והתיבולים, אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. מחזור המכירות של קנור בעולם נאמד בכ-4 מיליארד דולר בשנה.

קנור מחזיק בנתח של 46% מהשוק הקולינרי הכולל תבשילים, אבקות מרק ורטבים לתיבול ובישול. קנור נתפס בקרב הצרכן הישראלי כמותג המייצר מוצרים איכותיים וחדשניים בעלי טעם מצוין ומגוון רחב.

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוניליוור ישראל המשווקת את AXE, מותג הדאודורנטים לגברים המוביל בעולם, עולה בקמפיין פרסום חדש לדאודורנט AXE BODY SPRAY, דאודורנט לכל הגוף. הקמפיין החדש הינו חלק מסדרת סרטים שהופקו על-ידי LOWE ומיוצגים בישראל על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.
רשת הדיור המוגן משען תעלה בשבוע הבא (יום א') בקמפיין חדשני ונועז שיכלול תשדירי פרסומות בטלוויזיה, רדיו ומודעות על גבי אוטובוסים תחת הססמא משען-אנשים חיים פה. הרשת המנוסה, והגדולה בישראל כיום בת גילה של לקוחותיה, החליטה לפרוץ דרך בעולם השיווק והפרסום לגילאי 65+. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, המלווה את משען בחצי השנה האחרונה, גיבש יחד עם הנהלת משען אסטרטגייה חדשה, שונה ממה שנעשה עד כה בתחום הדיור המוגן.
01/12/2005  |  משען  |   הודעות כלליות
חברת סאני, יבואנית סמסונג סלולר לישראל תחל לשווק סדרת טלפונים סלולריים ביבוא חופשי כבר ברבעון הראשון של שנת 2006, על כך מסר שחר לנדאו, מנכ"ל משותף של חברת סאני.
"און ליין" היבואנית והמשווקת של מותגי היוקרה המובילים רוזייר, בייביליס, כרומקס, הובר גאג'ה ואליקה משיקה לראשונה בישראל את מוצרי היוקרה למטבח של קוזין ארט ובכך הופכת למובילה במתן פתרון כולל לבית ולמטבח.
biz.smile חטיבת הלקוחות העסקיים של smile אינטרנט זהב תספק פתרון תקשורת נתונים מלא לקרן הקימת לישראל. הפתרון כולל מענה ופתרון מלא לכל דרישותיו של הארגון בתחום הקישוריות בפס רחב.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
החרדים אינם אוכלים בשר חזיר אבל מתנהגים כחזירים    אילו הייתה בהם רגישות היו מקדימים מחווה להכרעת בג"ץ    מסלקים אל צה"ל מיד 1,000 רמאים שאינם לומדים אבל מקבלים כסף מן הישיבה
חיים רמון
חיים רמון
מלבד גברים חרדים יש לפחות שש קבוצות נוספות שהפטור שניתן להם משירות מבוסס על שיקול הדעת של גורם ברשות המבצעת ואינו מעוגן במסגרת חקיקה: ערבים, ערביות, דרוזיות, צ'רקסיות, ארמנים וארמנ...
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il