חברת התרופות והדרמו-קוסמטיקה "מדיליין" יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/Y&R", לסדרת הצבעים "Just for men". סדרה זו מיועדת לצביעת שיער הגבר בשטיפה ביתית.
הקמפיין יופיע בטלוויזיה בערוץ 10, במשך כ-10 שבועות בעלות של כחצי מיליון שקל.
סיסמת הקמפיין: "5 דקות ואתה צעיר ב-10 שנים".
הקמפיין ממחיש באיזו מהירות גברים יכולים לצבוע את שערם ולהיראות צעירים ונחשקים יותר.
סדרת "Just for men" הינה צבע השיער היחיד בארץ לגברים. הצבע פועל בתוך 5 דקות ומחזיק בין 4 ל-6 שבועות.
בצבעי השיער "Just for men" ניתן למצוא ארבעה גוונים לשיער: חום בהיר, חום בינוני, חום כהה ושחור.
מחיר - 69.99 שקל, ניתן להשיג ברשתות הפארם השיווק ובתי המרקחת הפרטיים.
חברת "מדיליין" מייצרת ומייבאת מוצרי דרמו-קוסמטיקה, מוצרי צריכה, תרופות OTC ותרופות מרשם.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.
מנהל קריאטיב: צור גולן.
ארט: יריב טוויג
קופי: מיטל שקדי.
סופרוויזרית: יעל טוויסטר.
תקציבאית: מור חמאווי.
חברת מדיה: יונטייד
מנהלת לקוחות: נילי ברונר