רשת האופנה תמנון עלתה בקמפיין רחב היקף לקולקציית קיץ 2006 בכיכובה של הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה הילה נחשון.
הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום JWT תחת הקונספט: "STREET WISE " מציג סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב. הקמפיין כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית,אינטרנט וכתבי עת.
ברוך ריינר מנכ"ל החברה: "תמנון היא רשת אופנה הפונה בגובה העיניים ללקוחותיה. בחרנו ללכת לכיוון קטלוג המציג סיטואציות שנונות מהחיים עם קריצה הומוריסטית".
הילה נחשון, המזוהה כמגישת התוכנית "רוקדים עם כוכבים" לצידו של השחקן אבי קושניר, מובילה את קמפיין האופנה של הרשת עונה שנייה ברציפות.
רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, מפעילה כיום 40 סניפים בפריסה ארצית .