|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

איל הים - נפטון

יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים...
31/05/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

שלום לכולם..... והפעם על איל הים ....נפטון

מהשבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר וודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים... מי שמושפע מכוכב זה בהיבט הכספי הכרחי לו שייתיעץ עם אנשי מקצוע מתאימים, אחרת ישקע בחובות שאין מהן דרך חזרה.

כוכב זה נמצא במזל דגים וישהה בנסיגה עד לחודש נובמבר 15. כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה. תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, שור, סרטן, עקרב וגדי.

תרגישו הרבה יותר רוחניים, רומנטיים, יצירתיים ואף מאוהבים בצורה סוחפת - אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

רגישים לסביבה

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בשליש הראשון של המזל, אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים.

אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בערפול כלשהו שאופף אתכם ומפריע לחשיבה שקולה והחלטית, בלבול, חוסר יציבות ונראה שתהיו הרבה יותר רגישים לסביבה עד כדי כך שתתנו לאנרגיות של אחרים להשפיע עליכם. מומלץ לקחת עזרה על-מנת שתצליחו לחשוב ביחד בדרך רציונאלית. החיים יזמנו לכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

תחושה עילאית

אותו רגש עילאי מרומם נפש הגורם לתחושות אלה, הינו למעשה חומר כימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין... חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו גם הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש,שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו.

הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "וורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

ארבע שנים

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים ייתכן שכבר עבר זמן עד לקבלת התובנה המתאימה.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו ) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה.

אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה. הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים.

אנשים אוביקטיבים

ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר וודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בתקופה זו וחשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע נצמד הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ופעולה אל השמש שלכם שהוא מקור הכוח ולכן נראה שאתם מוכנים לקחת על עצמכם הרבה אחריות ועשייה
▪ ▪ ▪


טלה

נראה שהסביבה בה אתם חיים גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם וזאת בגלל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של האחרים ולהיות בסדר איתם. מאחר שהאחרים במקרה זה יכולים להיות גם בני משפחה מדרגה שנייה או אפילו שלישית, נראה שיש לכם מה לאבד במקרה ותחליטו שאתם לא מקבלים את ההזדמנות שניתנה לכם ותוותרו על חלון ההזדמנות לשפר את היחסים שביניכם.

שור

מבחינה אישית ורגשית קשה לכם עכשיו עם העובדה שאתם צריכים להוציא כספים שכלל לא התכוונתם לכך ונראה שהפעם אתם מחויבים למשפחה ואפילו לאירועים משפחתיים שאתם מתכננים. מאחר שכוכב התקשרות נמצא בנסיגה,, לא יהיה זה נכון בשלב הזה לבצע שינויים מרחיקי לכת. המשפחה הקרובה זקוקה לכם ולכן יהיה זה נכון לתכנן את המהלכים לאט ובאופן שקול, על-מנת לא לפגוע באף אחד.

תאומים

נושאי השותפויות בחייכם הוא הנושא היותר רגיש עבורכם כיוון שנראה שגם אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם רוצים לחיות, ומהו הדבר הנכון לכם לעשות מבחינה זוגית. חלקכם הגדול מעיד על עצמו שאינו רוצה כלל זוגיות ואפילו מעדיף לחיות את חייו לבד מבלי שיהיה מישהו שיגיד לו מה לעשות. אך בכל זאת, הכוכב וונוס שנמצא בבית הכספים שלכם יכול לעזור לכם לבדוק כיצד מבחינה כלכלית יש לכם יכולת להשתלב בנושא.

סרטן

הכוכב וונוס שעדיין נמצא במזל שלכם עומד להכנס אל בית הכספים שלכם ולכן נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד כדי שתוכלו לחזק את עצמכם מבחינה אישית, ואולי אף לדרוש העלאת שכר בעקבות ההערכה שהובעה כלפיכם לאחרונה. זה עדיין אינו הזמן לקפוץ על הזדמנויות שניכרות בדרכיכם ולדעת שאם לא תפעלו השנה, אולי תפסידו תחומי עניין שמזמן רציתם.

אריה

הכוכב וונוס ייכנס למזל שלכם השבוע ואתם צפויים לחודש שבו צפויות לכם בשורות משמחות . מאחר שעברתם לאחרונה כבר תקופה לא קלה, נראה שאתם שמחים עם כל הזדמנות הנקרית על דרככם לפעול בדרכים שבעבר כבר נקטתם לגביהם עמדה. מבחינה חברתית נראה שאתם מאוד מקובלים ואין לכם בעיה לשכנע אחרים בכל פעם שאתם צריכים לבקש משהו עבור עצמכם, או עבור האנשים הקרובים לכם.

בתולה

הכוכב יופיטר שנמצא אצלכם בבית תת המודע גרם לכם להיות במהלך מחצית השנה האחרונה להיות הרבה יותר נחבאים אל הכלים ובהחלט ייתכן שגם מתרחקים מאנשים שמחפשים את קרבתכם, ולא הבינו מה קרה לכם ומדוע בחרתם להעלם מחייהם. הכוכב וונוס האחראי למערכות יחסים עומד להכנס אליכם לבית תת המודע, כך שנראה שהתגובה שלכם לקשרים עלולות להיות מאוד אמוציונליות.

מאזניים

יש לכם הזדמנות לנסוע לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן שידוע ככוכב מגביל יצא מבית הכספים שלכם, כך שהנה סוף-סוף אתם יכולים להרשות לעצמכם לחלום על מקומות רחוקים שיכולים להתאים לביקור. מבחינה חברתית אתם עולים בסולם ויכולים להרשות לעצמכם לבקש חיזוקים במקומות חדשים כך שהביטחון העצמי שלכם בעלייה.

עקרב

נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד הכספים שאתם מצפים לקבל מאחרים. אינכם יכולים לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על-מנת לצאת מהבוץ שבו אתם נמצאים, אינו מועיל לכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד מתסכלת אך היא באה למעשה כתוצאה מסגנון חייכם הקודם ועל כך שבזמנים הנכונים לא פעלתם על-מנת לייצב את עצמכם.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם גם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת מצד אחד, ומצד שני - זוהי גם תקופה מאוד אינטנסיבית בכל התחומים אליהם אתם שואפים להגיע. אתם נמצאים בנקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה ועכשיו הגעתם לשלב שבו אתם נבחנים באופן שכזה שתדעו האם זו גם הדרך הנכונה להמשך?!.

גדי

מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחד הפעמים בהם אתם יודעים שחשוב מאוד שתשקיעו בעבודה ובקריירה שלכם כיוון שלמעשה זה הכוח המניע שלכם. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סרוב כתשובה. מאחר שכרגע כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בנסיגה בבית העבודה שלכם, נראה שאתם צריכים להיות זהירים במיוחד הפעם במקרה ואתם מתכננים עשייה כלשהי.

דלי

הכוכב סטורן נמצא בבית המעמד החברתי שלכם ובצורך וברצון שלכם להשתייך לאנשים אחרים בדרך שתרגישו שהנה אתם עושים משהו טוב עבור עצמכם וגם עבור האחרים. מאחר שכוכב זה מאוד משמעותי נראה שהיחסים שלכם עם חברים קרובים יעמדו במבחן ואנשים שלא יעמדו בציפיות שלכם יהיו כאלה שלא יתאימו לכם יותר להמשך דרככם העתידית. נסו להפיג את המתחים שלכם בדרך יצירתית.

דגים

מאחר שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק ואתם מוצאים את עצמכם מתרגזים בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית. זה בדיוק הזמן להציב גבולות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  31/05/2015   |   עודכן:  01/06/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צה"ל הוקם תוך כדי מלחמה. הוא היה צבא ללא תותחים, ללא חיל שריון ראוי לשמו, עם מספר קטן של מטוסי קרב הפצצה. לא הייתה לו תורת קרב, לא אסטרטגיית לחימה, ולמעשה אסטרטגיית העל שלו (לפי ההגדרה של לידל הארט) הייתה להגן על גבולותיה של המדינה הצעירה שזה עתה הוקמה.
31/05/2015  |  מרדכי ארגמן  |   כתבות
בכל פעם שאני יוצאת מהצגה בקאמרי, ממופע של אופרה, בלט או קונצרט, אני ממשיכה לשמוע צלילים נוספים של צ'לו וחצוצרה מלווים בניחוחות הבייגלה והדי הקריאות של מוכריו המכריזים על מבצע כדאי של שלושה בעשרה שקלים...
31/05/2015  |  שיה מלכין  |   כתבות
חקירה משולבת של רשות המיסים והמשטרה נגד קבוצת אלי עזור, שפרצה לפני כשלוש שנים וחצי, נמוגה, משום מה. התאיידה. חשבוניות פיקטיביות בהיקף כספי גדול הנאמד במיליוני ש"ח, שהודפסו בבית הדפוס של קבוצת אלי עזור, עבירות מרמה והונאה - זה מה שהתגלה בחקירה המסועפת. למרות זאת, הדין לא מוצה. ואם מוצה, ולו בחלקו - הוא לא הובא בפני הציבור.
30/05/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
כשבועיים לפני יום הולדתו ה-55 (כ"ז סיון, 22.6) חזר יונל כהן וזינק לעסקי ביטוח. האיש, שעד לפני כשנה וחצי היה שכיר, כמנכ"ל קבוצת הביטוח מגדל, חזר ונכנס לענף, הפעם כבעלים. הוא רכש 11% מחברת הביטוח השישית בגודלה בענף, איילון, עם אופציה לרכוש 11% נוספים. ההשקעה הכוללת - 95.7 מיליון שקל. כן מונה כהן ליו"ר חברת הביטוח, הממשיכה להיות בשליטת המייסד, לוי יצחק רחמני, 81.
29/05/2015  |  אלעזר לוין  |   כתבות
הלהט והתשוקות יאפיינו את הימים הבאים, החולשה תהיה בכוחו של כוכב פלוטו, שנוטה לכפות את עצמו. המשיכו עם זהירות ושלבו יותר רכות ועדינות. אם מי מכם חש כעס ומאבד שליטה, ייתכן שהאיפוק הרגשי שאימצתם משתחרר בימים אלה בדרך לא נאותה.
29/05/2015  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
 טימור איבאנוב [צילום: שירות העיתונות של בית המשפט המחוזי בסמני/AP]
יאיר נבות
טימור איבאנוב החזיק בתפקיד בעל עוצמה ושליטה על סכומי עתק - הוא היה האחראי על כל מיזמי התשתיות של משרד ההגנה. כר פורה להתעשרות עצומה בזמן קצר. מה שמאוד בלט מאז המעצר ועד היום זו למש...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אנחנו נראים מאוד לא טוב בעולם, נראים מכוערים מבחינה מוסרית, כששר בממשלת ישראל, האחראי על הביטחון הלאומי, מביע תמיהה, מדוע אנחנו לוקחים הרבה שבויים פלשתינים ואיננו הורגים אותם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il