|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

סטורן ימשיך במסלולו עד אפריל 2016

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש, הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי יקטן
18/10/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
תקופה זו עומדת להיות משמעותית ביותר [צילום: AP]

בשבוע שעבר כתבתי שהכוכב סטורן שמוכר גם בשמו שבתאי והמורה הגדול נכנס למזל קשת. הוא ימשיך במסלולו הרגיל עד לחודש אפריל 2016 ויבצע את נסיגתו עד לחודש אוגוסט 2016. תקופה זו עומדת להיות משמעותית ביותר לילידי כל המזלות, אם ברמה החיצונית וגם ברמה הפנימית.

ולמי ששכח: סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש, הרי שתהליך הקושי ובמקביל השינוי - יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום. שחרור מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה / חו"ל וכו'. כרגע נמצא סטורן במעלת התחנה ובכך מתחילה תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם, אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע. כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות:

טלה

אתם המזל שבשנה זו תוכלו להצליח בלימודים גבוהים במידה ותאפשרו לעצמכם להשקיע. קשרים עם גורמים מעבר לים יעזרו לכם להתפתח.

שור

בשנה זו תפתחו את מערכות היחסים האישיות שלכם על בסיס רוחני. החומר פחות יעניין אתכם ותעסקו פחות בכספים, ולכן הם גם יתעכבו לכם.

תאומים

נושאי זוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות. היחסים האישיים שלכם יעמדו למבחן בשנה הקרובה.

סרטן

נושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן שתצטרכו להחליף עבודה. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

אריה

אלו מכם שיש לכם ילדים, תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו להתמסד.

בתולה

השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו לתת ולעזור יותר.

מאזניים

האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי.

עקרב

מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תאם את המציאות ואתם צריכים להיערך מחדש.

קשת

החיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם - תרוויחו.

גדי

החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר.

דלי

בתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו, תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים.

דגים

נושאי קריירה יהיו הנושא הרגיש ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים, עדיין לא תרגישו שמיציתם הכל.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע: השמש השבוע עוברת למזל עקרב ואתם הם אלה שלאחר שנים של קושי יכולים להתחיל לחייך אל מול התחלות חדשות
▪ ▪ ▪

טלה
במהלך החודש הקרוב יהיה נכון עבורכם לנסות ולתהות על קנקנם של האחרים ולבדוק מהם המטרות שלהם ביחס אליכם. לא מומלץ לכם בשלב הזה להגיד את כל העולה על לבכם ונראה שהצורך שלכם בחופש הוא כזה שאתם מוכנים לשלם את המחיר האישי עבור המטרות האישיות שלכם. מומלץ לכם לנסות ולהוריד קצת הילוך ולעזור לעצמכם על-ידי הקשבה לקול הפנימי שלכם שינחה אתכם בדרך הנכונה.

שור

נראה שזוהי תקופה פחות טובה לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית, כיוון שכל מה שאתם מתכננים בשלב הזה, עדיין מתעכב והבטחות שהבטיחו לכם לא תמיד מתממשות. אל תראו שאתם מתרגזים או מאבדים שליטה, כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עדינה וכל מהלך לא נכון שלכם, יכול לגרום לכך שתפורשו בצורה מוטעה על-ידי הממונים שלכם ולכן התוכניות המקצועיות שלכם מתעכבות.

תאומים

השבוע הוא חלק מתקופה סוערת למדי, בה כוכבים כמו מארס שמביא איתו עשייה אינטנסיבית ווונוס שמביאה איתה מערכות יחסים, נמצאים בזווית מאוד מאתגרת אל המזל שלכם ולכן נראה שאתם מועדים ללחצים גבוהים מהרגיל שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות במידה כזו שאתם נוחים לכעוס ואף להתפרץ. כדי לא לאבד את נקודות הזכות שכבר צברתם, מומלץ לכם לנסות ולפעול ביישוב הדעת ובסבלנות.

סרטן

בשבוע הקרוב יש לכם סיכוי להרבות בנסיעות ונראה שאנשים שאתם קרובים אליהם, מבקשים את קרבתכם בגלל היכולת שלכם להבין ולהכיל. את מחשבותיכם ורגשותיכם האישיים השאירו לעצמכם והסתפקו בכך שאתם מאוד מקובלים והחברים במעגל הראשון שלכם מחפשים את קרבתכם, על-מנת שתוכלו לסייע להם בקשיי היום יום שלהם. שינויים פתאומיים יכולים להיות הקו המנחה שלכם בשלב זה, ולכן זרמו עם כך.

אריה

הכוכב סטורן שמביא איתו אחריות ורצון למסגרת, עבר החודש אל בית הילדים. עובדה זו גורמת לכך שאתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה שמאוד זקוקים לכם והיכולת שלכם לוודא מי זקוק לכם ביותר, הוא דווקא זה שלא מחפש את קרבתכם ומתנהג ומשדר שהכל בסדר, לכאורה. אל תתפתו למסרים אלה, כיוון שבעיקר אלה שקשה להם להתבטא חופשי, הכי זקוקים לכם.

בתולה

הכוכב מארס המביא עשייה, נמצא במזל שלכם ולכן אתם מלאים בכוח, אך נראה שאתם מרגישים שגורמים חיצוניים מנסים בכל פעם לנער אתכם מחדש ולגרום לכם לפעול ובניגוד לרצונכם האמיתי. כיוון שכך, התגובות שלכם יכולות להיות חדות ומיידיות ולא תמיד יתקבלו בברכה על-ידי האנשים הקרובים לכם, כיוון שמבחינתם הם פועלים לטובתכם, אך בעיניהם אתם מסרבים לקבל את העצה והתמיכה שלהם.

מאזניים

השבוע יתאים לכם להשקיע זמן, מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לנושא העבודה. נראה שאתם מקובלים על-ידי האנשים שקשורים איתכם בקשרי עבודה ולכן יש לכם אפשרות להיעזר בהם בכל פעם שאתם שואפים להתקדם. כל זה נובע מהצורך שלכם להוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם ולכן הצורך שלכם בריגושים יידחה הפעם לטובת ההבנה הפנימית שהפעם, קצב הדברים הוא הנכון לכם בשלב הזה.

עקרב

מזל טוב לכם ילידי יום ההולדת. נכון שעכשיו לקראת יום ההולדת אתם מרגישים שאתם לקראת התחלות חדשות, גם אם האנרגיה שלכם ירודה במקצת, תהליך שהוא טבעי לפני כל יום הולדת. הרשו לעצמכם להתפנק ולנוח, כיוון שהגוף והנשמה שלכם זקוקים לכך אחרי השנה הקשה שעברתם. מבחינה כלכלית, זוהי תקופה עמוסה כיוון שאתם חייבים להתנהל אחרת ממה שהורגלתם עד עכשיו.

קשת

כוכבים רבים של עשייה נמצאים אצלכם הפעם בבית המקושר עם כל נושאי הקריירה. אך מאחר שהזווית הינה אתגרית, נראה שאתם פועלים מתוך תחושת תסכול שגורמת לכם להתפרצויות לא רצוניות שאחר-כך אתם מאוד מתחרטים עליהם. למרות שישנם גם רגעים נעימים ומרגשים, אתם זוכרים ומתמקדים בקושי ומרגישים נסערים ביותר בכל פעם שאינכם יכולים לבלום את תחושת חוסר המנוחה הפנימי שלכם.

גדי

הכוכב סטורן שמביא איתו אחריות ולעיתים פחדים לא הכרתיים, נמצא אצלכם בבית של תת-מודע ולכן יכול לגרום לכם לעיכובים גם לגבי דברים שקודם-לכן הייתם בוודאות גבוהה לגביהם וידעתם בדיוק מה עליכם לעשות. למרות הקושי הרגשי, זוהי התקופה הטובה ביותר להתחבר אל האני הפנימי ולהבין מהם דפוסי ההתנהגות שלכם ועל מה אתם צריכים לעבוד כדי להמשיך ולהצליח לפי הבנתם.

דלי

זוהי תקופה מיוחדת במינה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחסום טבעי מלהביע את עצמכם כמו שאתם באמת רוצים ולכן אתם מרגישים בודדים יותר מתמיד ומנסים לצאת מכך בדרכים יצירתיות. אל תדחקו באף אחד לעזור לכם ותנו לזמן הזה שיעבור - רק לאחר שתפנימו שיש אירועים שלא קשורים בכם, תוכלו לעבור לסדר היום. זוהי תקופה שבה אתם רוצים קשרים חדשים עם ערך מוסף משמעותי.

דגים

אתם נמצאים בתקופה ייחודית ומעניינת עבורכם, כיוון שמרבית הנושאים שאתם מנסים ליישם, אכן מסתדרים עבורכם וזאת בגלל ביקור הכוכב מארס במזל המולי לכם הוא מזל בתולה ומשפיע על כל מה שקשור לנושאי השותפויות בחייכם, אישי או מקצועי. יש לכם את הכוח הפיזי לפעול ונראה שאתם נהנים מאהדת האנשים הקרובים לכם ולכן זה יהיה גם הזמן הנכון עבורכם לתכנן את הפעולות הבאות שלכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית
תאריך:  18/10/2015   |   עודכן:  18/10/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סטורן ימשיך במסלולו עד אפריל 2016
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המצב הביטחוני, אי-הוודאות והמתח שפוקדים אותנו לאחרונה, הביאו אותי לחשוב על השינויים שנובעים מכך, ובאים לידי ביטוי גם בצלחת וגם בתפקוד היומיומי. המחיר המיידי הוא ברור - דפיקות לב מוגברות, כאבי ראש, בחילות, עצבנות וירידה בתפקוד המערכת החיסונית - אך חשוב לזכור, שיש לכך השלכות ארוכות טווח, אותן ניתן למנוע אם נעצור להבין מה בדיוק עובר עלינו.
18/10/2015  |  מורן סטפני  |   כתבות
מייק ואן-קול הוא כנראה התובע הסדרתי ביותר בתולדות המדינה, והוא מנהל מזה שנים עשרות ואולי מאות הליכים בכל כיוון אפשרי. גם שופטי בית המשפט העליון כבר מכירים אותו היטב, שכן כאשר נדחות תביעותיו - הוא מערער עד לבית המשפט העליון, דורש לפסול את השופטים ועותר לבג"ץ ומה לא.
18/10/2015  |  איתמר לוין  |   כתבות
"לחץ פיזי מתון" הוא מחזה המנסה לחשוף את המתחולל בנפשו של קצין העוסק בחקירת אסירים במדינה טוטליטרית והפרשנות שלו למושג האהבה. המחזה נכתב בשנת 1985 בידי המחזאית האמריקנית ממוצא קובני, מאריה איריין פורנז (85). ההצגה עולה בתיאטרון תמונע ומתארחת בתיאטרון הספרייה, מיסודו של בית צבי, ברמת גן.
18/10/2015  |  חיים נוי  |   כתבות
תחום אמנות הבובה חובק זה שנים בעולם הרחב גלריה נכבדת של יוצרים, הרואים את עצמם כאמני-בובות. אספני אמנות הבובה ושלל התערוכות המוקדשות לה הפכו זה מכבר לחזון נפרץ ברבות מהמדינות. רק בישראל מצוי, עדיין, התחום האמנותי הזה בחיתוליו, ועוד נכונה לו עבודה רבה עד שיזכה להכרה ולהוקרה הראויות לו.
16/10/2015  |  ראובן לייב  |   כתבות
סרטה של נטלי פורטמן "סיפור על אהבה וחושך", שזה עתה עלה אל האקרנים וזכה לביקורת קטלנית (כפולה) של מבקר הארץ לקולנוע אורי קליין, עורר גם את הדיון בספר שעל פיו נעשה.
16/10/2015  |  איציק סיבוש  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il