|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

צעדים לקראת "לתת בלי לקבל"

אזהרה מפני חתימה על הסכמים למיניהם עם הצד הפלשתיני בריאות בכותרות הכלכלה הישראלית חיובית; לעומתה, האמריקנית שלילית תמונת הכוכבים לשבוע 3.9.10-27.8.10
27/08/2010  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

השבוע נוח יחסית לתקופה האחרונה. קל יותר לנהל מו"מ עם דמויות סמכותיות, אך אם יש לכם מידע שהוא חשוב לכם, אולי סודי, היו זהירים שלא יזלוג החוצה.

לקראת סוף השבוע הבא, תחושו יותר ביטחון במערכות היחסים הקרובות לכם. לצד יותר היענות מהסביבה, קל יותר יהיה לדבר על רגשותיכם העמוקים ביותר ועל התחושות שלכם. ניתן יהיה לדבר על הדרך בה חוויתם את ההתרחשויות האחרונות בחייכם וזה יבהיר לכם שלא דייקתם בדרך ההתבוננות שלכם על התמונה הכוללת, ואולי זו הסיבה שהובילה אתכם להחלטות שגויות. יש מקום לבחון את עצמכם עוד כמה פעמים, זה תמיד נכון כשכוכב מרקורי נמצא בנסיגה.

זו תקופה של תקשורת מטעה, דיסאינפורמציה, כשברקע יש עדיין מעורבות חזקה של הריבוע במזלות היוזמה. אפשר להמשיך ולשמוע חדשות מפתיעות מאוד. יש השתקפות ובחינה חוזרת של השאלות לאן אנחנו הולכים, איפה נמצאות מערכות היחסים שלנו, לאן אנחנו רוצים להגיע. המארס והוונוס עדיין רוקדים ביחד במזל מאזניים, משפיעים על מערכות יחסים ואהבות חדשות, אבל האופי של מזל מאזניים משפיע, כך שהאווירה היא לא רק חושנית אלא גם תרבותית, ומערכות יחסים שנבנו בתקופה האחרונה מתבססות על הדדיות, חברות ותקשורת.

במידה שיש אשליות שנבנו, בחסות כוכב נפטון, אלה יתמוססו בעזרת הכירון, הערפל נמוג והתמונה תתבהר.

עם כוכב מרקורי בנסיגה, אפשר שתשמעו מאנשים שצצים מהעבר, לטוב או לרע. המטרה היא לנקות את השולחן במערכות יחסים, כדי להתקדם הלאה.

שנת הלימודים השנה מתחילה עם כוכב מרקורי בנסיגה ואפשר לצפות לתקלות ולשיבושים לאורך שנת הלימודים.

השילוב בין הכוכבים יופיטר וסאטורן ממשיך עד לתאריך 31.9 והפלוטו גם הוא בשטח. אלה גורמים לתחושה של הזדמנויות באות והולכות, אחריות ומעשיות, מול ראוותנות ובזבוז. פלוטו, המעורר מתחים באינטנסיביות, הוא זה שגם מביא לפתרונם.

אלה ימים שהנושא הבריאותי עלול לקבל כותרות, בעיקר מכיוון שהכירון נמצא בצמידות לנפטון. הקשיבו להודעות בנושא והישמרו.

בתאריך 3.9 תלמדו מחדש את חוקי מרפי. הימנעו מעבודה הדורשת דיוק בפרטים.

אצלנו

כוכב מרקורי נעצר והחל בנסיגה בתאריך 20.8.10; באותו היום מבנה הכוכבים היה מושפע מאופיו של כוכב נפטון, כלומר תמונת מצב לא ברורה, או מעורפלת, השפעה שהייתה לאורך כמה ימים. מה שמטריד הוא שבעת הזו, מנהיגים פוליטיים ניסו ללחוץ לקבל החלטות, עוד לפני שהעניין הגיע לקו הנכון, בלי ללמוד אותו ולקיים סיעור מוחות. הילרי קלינטון הכריזה על המפגש בוושינגטון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין אבו מאזן, בניצוחו של הנשיא ברק חוסיין אובמה. כך שהפסגה הזאת תתקיים בזמן מרקורי בנסיגה וכל אחד מהמשתתפים יפרש את התכנים בדרך שלו. הניסיונות לרצות אחד את השני יאפיינו את אותו היום, אבל זה מפגש שמתקיים מתוך צורך או כפייה והתוצאה תהיה לסמן וי, עשינו זאת.

גם שר הביטחון אהוד ברק החליט בזמן הכוכבים הנ"ל "לבחור" את הרמטכ"ל החדש וסימני השאלה עלו ועדיין עולים על אופי הבחירה. לא היה זה הזמן האידיאלי לקבל החלטה כל-כך חשובה.

מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של מדינת ישראל מזהיר מפני חתימה על הסכמים. השילוב של אורנוס נפטון על ציר 1-7, מרמז שכל הסכם על כל סעיפיו, לא יוכיח את עצמו לטווח הארוך. כלומר, במילים ברורות ובלי פרשנויות, מצב הכוכבים מעיד על הסכם שאין לו בסיס ריאלי, שמדינת ישראל עלולה שוב "לתת בלי לקבל".

עם הכוכבים כירון על 5-11, ואורנוס על 3-9, הפוטנציאל לקדם הסברה ביצירתיות ובחוכמה, להוכיח את הצדק של מדינת ישראל, שכל הליך נעשה לפי הנורמות המקובלות בעולם הגדול, וכך לקבל דעת קהל חיובית - יותר מאפשרי. צריך רק לבקש שאלה העוסקים בכך יעשו את המלאכה בדרך ראויה.

אנו נמצאים בתקופה דינמית, עם אפשרויות חדשות, אבל כל ניסיון לבסס הסכמה עם הפלשתינים, יהיה עם הרבה רעש וצלצולים, אבל בלי תוצאה חיובית.

"הנמר והגדי עשויים לרבוץ יחדיו, אך הגדי לא יזכה לשעות שינה רבות" [וודי אלן].

השבוע...

27.8 הירח בטל משעה 04:59 עד שעה 05:49. יום פורה צפוי לכם היום. תנו דרור לכל הרעיונות החדשים, בטאו את עצמכם גם ברמה הרגשית. יש רצון עז לצחוק ולשיר שירים, כאילו אין גבולות, רק לקחת את הכדור ולרוץ ולהתגלגל איתו קדימה, רחוק עד כמה שאפשר. אל תנסו לעשות את הבלתי אפשרי, כל מה שנראה לכם שיש בו ספק, הניחו לו היום, אל תבזבזו עליו אנרגיה, תנו לעצמכם מקום ליהנות, לשמוח ולשמח.

28.8 הרגשות היום משתלבים באנרגיה, שעלולה ליצור בחירות אימפולסיביות. מאחר שאנו ערב ראש השנה, נסו להימנע מקניות המושפעות מהתלהבות רגעית, חיסכו לעצמכם ולאחרים את הקושי. התחייבויות שאתם לוקחים על עצמכם מושפעות עכשיו מהאווירה, כך שכדאי לאמץ סבלנות, להמתין לפני שאתם "דוחפים" בכוח קדימה. הרגשות והרצונות משולבים זה בזה, מה שמקשה על האיזון, שהופך להיות אתגר. אל תמהרו להיכנס לתוך מצב שאינכם בטוחים בו, ושתצטערו עליו אחר-כך.

29.8 למילים הבוקר יש השפעה קצת יותר אמוציונאלית והתקשורת היא יותר אינטואיטיבית, עם תגובות למסרים שאופיים רגשי יותר. נסו להימנע מפזיזות, לכן נסו לפשט יותר את הדברים והתוצאה תהיה נכונה יותר. הירח בטל היום משעה 11:46 עד שעה 17:36. הביטחון חוזר והאמון בעקבותיו, וזה משפיע על מעשיכם ועל מעשיהם של אחרים בהדדיות.

30.8 תחושת הביטחון משלימה את העשייה והתוצאות תואמות את הציפיות. קשרים והתקשרויות אותם תיצרו היום יוכיחו את עצמם בהמשך. יש לכם יכולת לבטא את עצמכם בצורה משכנעת, אפילו "להמציא את עצמכם מחדש" והצדדים הרגשי והרציונאלי משתלבים זה בזה לאורך היום.

31.8 אתם חווים היום קצת בלגן רגשי. נסו לחבר אל חוסר התקשורת הרגשית את הראייה הפנימית, זה יסייע לכם וימנע גלישה להסתבכויות. עיצרו לרגע, חיתכו את הפינות ואל תתחייבו לטווח ארוך.

1.9 הירח בטל משעה 02:13 לפנות בוקר ועד שעה 03:19. נחמד היום לצאת להתחלות חדשות, להרפתקאות קטנות, רק אל תמתחו את החבל. יש רצון להתנסויות בטעמים חדשים ולחוויות שישאירו לכם טעם של עוד, לאורך זמן. קל להתבטא ולהעביר מסרים בימים קרובים, אימרו מה שאתם חושבים, אבל אם אתם רואים שעליכם לשנות את דעתכם, חייכו ושפרו אותה; האמינו לי, העולם לא יתמוטט. שימו לב, יש נטייה לרכל ולקטר בשעות הערב, תחשבו על זה, חבל להרוס את ארוחת הערב.

2.9 הרגשות טובים היום, אתם מרגישים שכל הדברים הקטנים מסתדרים ומשתלבים זה בזה ולמעשה, אלה "עושים את היום". תגובות מהירות יוכלו לתקן מערכות יחסים. האהבה באוויר, אתם נמשכים ליופי, רוצים לממש חלומות, והיצירתיות במיטבה.

3.9 הירח בטל משעה 08:40 עד שעה 09:51. אתם מאוהבים באהבה, יש לכם מערכת יחסים נפלאה בה אתם חווים את ה"ביחד" המושלם. יש נטייה לראות כל אחד באופן אידיאלי, האמוציות יותר דרמטיות ומתעוררת כמיהה לבלות בחיק המשפחה. נסו לאזן ולהחזיר את ההרמוניה לשטח.

כלכלה ושווקים

ביום חמישי האחרון, בעיתון "גלובס", הבטיחו כמה כלכלנים שארה"ב לא תחזור למיתון. חייכתי, לו הם היו לומדים את תורת הכוכבים, לא היו מעזים לומר את המשפט הזה. הם גם לא צפו את המשבר הנוכחי. במהלך 2007 התריתי על המשבר שיגיע בתוכנית הרדיו "לילה חי מאוד" ברשת ב'. כתבתי כאן באתר לקראת סוף ספטמבר 2007 את התמונה האמיתית שעומדת להתרחש בארה"ב וכלכלנים מסוימים הביטו עלי בזלזול או ברחמים של "מה היא מבינה". עכשיו, אותם כלכלנים מנכסים לעצמם את התחזית.

הבטחתי לקוראים כאן, שהמצב הכלכלי של מדינת ישראל חזק ואיתן וכך עדיין, אלא שהשווקים כאן פועלים בתגובה לשווקים בעולם, באירופה ובארה"ב.

המציאות היא שונה - הבעיה והמשבר שחוו כאן כמה טייקונים היו רק בגלל ההשקעות שלהם בחו"ל. על אחד מהם אפשר לומר "משנה מקום - משנה מזל". המצב הכלכלי אצלנו ממשיך להיות חיובי.

ארה"ב לא במצב אידיאלי בלשון המעטה, מאחר שהתוכנית של אובמה לא הייתה על בסיס צניעות, אלא ההפך הגמור. שם, החליטו לשפוך כספים ויצרו גירעון ענק, שממשיך לצמוח בכל יום. המשבר שנוצר בשנת 2008 נבע מבועות נדל"ן, גלש לבנקים, שחלקם (עד היום 110 בנקים) נסגרו. עתה המיתון קיים ומתמשך, כל משחקי המספרים הם לא יותר ממצגות וירטואליות. הניסיון של הפדראל למתוח את הסדין לכל הכיוונים, כדי להשיג את האיזון המיוחל, עלול להביא בעתיד את הכותרות החדשות על הבועות החדשות. מבנה הכוכבים במהלך שנת 2012 "מבטיח", לצערי הרב, את המשבר הגדול הבא, מאחר שבועות טבען להתנפץ.

השמש עברה למזל בתולה והמיקוד הוא על שוק העבודה (אחד הסמלים של מזל בתולה הוא עבודה), זה מה שהשפיע מיד על האווירה בארה"ב והדוחות על המצב הפתיעו את הכלכלנים והאנליסטים, אבל לא את קוראי המדור. לאחרונה נכתב כאן, שהמספרים שם מייפים את האמת על האבטלה; הניסיון כעת להוכיח רווחים בחברות הגדולות, היה על-ידי צמצום מספר העובדים, וכך אלה צמצמו את ההוצאות והתוצאה לכך היא עקומה עולה בצד המציג רווחים.

מצב הכוכבים בעקבות הריבוע החזק במזלות הקרדינאל, ממשיך להשפיע על התנודתיות של השווקים, מעלה ומטה, קדימה ואחורה, כשלמעשה מחפשים כיוון ברור, מוגדר, בתוך חוסר הוודאות הנוכחי.

כוכב מרקורי בנסיגה יסיים את המגמה, וכולל הצל בסביבות התאריך 18.9 - אז תחזור הצמידות של הכוכבים אורנוס ויופיטר במזל דגים, ושוב השווקים ינועו מעלה ומטה בטווח מחירים גדול. חוסר הוודאות ימשיך להיות נוכח בשווקים.

תאריך:  27/08/2010   |   עודכן:  27/08/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קל לזהות את מסעדת "ל'אס דה פלאפל" (L´As Du Fallafel) ברחוב רי רוזייה (Rue Des Rosiers), בפלצעל של פריז: בכניסה למסעדה, על הכביש, עומד תור קבוע של ממתינים. זהו ניגוד בולט לעומת המסעדות הכשרות האחרות של הרובע, הריקות למחצה או לרביע. במסעדה, בבעלות הישראלי יצחק פרץ, 100 מקומות, והיא כנראה הגדולה מסוגה בפריז. זה לא פותר את בעיית התור, מהצהריים ועד מאוחר בערב. על-פי הערכה, הוא מוכר לפחות 1,000 ארוחות ביום, ואולי הרבה יותר.
27/08/2010  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בכל מקום בעולם במדינות המתוקנות, כאשר התחבורה הציבורית הייתה מתנהלת כפי שמתנהלת על-ידי חברת אגד בירושלים, היו מגישים לה אולטימטום, שאם תוך פרק זמן סביר היא לא תשפר משמעותית את השירות לנוסעים, היא תועבר למפעיל אחר. אם השלטון לא עושה זאת, הציבור מאלץ אותו לעשות זאת. אבל אנחנו בישראל ובבירתה ירושלים. בירושלים, כשם שלא נוגעים באבנים שהן מקודשות, לא נוגעים גם במחדל הגדול של התחבורה הציבורית - כלומר הקואופרטיבי המונופוליסטי בעיר, ששמו חברת אגד, אשר משרת בראש ובראשונה את האינטרסים שלו ולא את ציבור הנוסעים שבעבור השירות החברה מקבלת הרבה כסף ציבורי.
27/08/2010  |  צבי גיל  |   כתבות
עזבו אתכם מאולפני הרצליה, זה ממש לא היה המקום הנכון להיות בו כשהודיעו על הדחתו של נאור אלבז. גם לא הבית של עמדי או הבית של אלבז היו האתרים שבהם ניתן היה לחתוך את האוויר עם סכין. המקום שבו היו צריכות להתייצב המצלמות היה ביתו של מתניה טיירי. מתניה מי? אתם בוודאי שואלים. על זה בהמשך, אנחנו עוד נחזור אליו. כי בינתיים אין זמן, צריך להתאסף עם לפידים בוערים אל מול ביתה של ההפקה.
27/08/2010  |  בן פרץ  |   כתבות
  • "חרדים שונאים חילונים
27/08/2010  |  ריקי רט  |   כתבות
תושב מאחז לא-חוקי ופעיל חמאס נפגשים על שפת באר ומפריחים ביחד יונה. גם אם תקראו שוב ושוב את המשפט הזה, הוא עדיין ייראה לכם כמו פתיחה לבדיחה ולא כמו תיאור הלקוח מהמציאות. אבל נחום פצ'ניק, תושב המאחז שדה-בועז, מזוקן וחובש כיפת-קסדה כמו נער גבעות טיפוסי, וס', מחבל חמאס לשעבר, הפריחו יונת שלום בלב לבו של כפר ערבי, ואפילו הפכו לחברים של ממש. לא משהו ששר יעלה לדיון בישיבת ממשלה, לא אירוע שח"כ ירוץ להצטלם איתו, אבל הם מאמינים שמכאן תצמח המהפכה במזרח התיכון.
27/08/2010  |  יפעת ארליך  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
משה יעלון
משה יעלון
הטענה שלי היא כלפי ראשי המכינה, שהלכו והקצינו במהלך השנים (כמו רבים מהדתיים הלאומיים שהכרתי, גם במשפחתי)    דינת ישראל לא צריכה לממן מוסדות חינוך, שאינם מחנכים לדרך ממלכתית ברוח מגי...
תרצה הכטר
תרצה הכטר
האופרמנים אינו מחדש הרבה בנוגע לאירועים ההיסטוריים עצמם מאז ינואר 1933 אבל סגנון הכתיבה הייחודי והמושך של הרומן מחייה את התקופה הידועה לשמצה בהיסטוריה היהודית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il