|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
נתניהו. נהנתן [צילום: פלאש 90] אולמרט. גנב כספים מארגונים
מוזס. כוח להשחית באמצעות העיתון לינדנשטראוס. להרחיב את הבדיקה

מה מתרחש מאחורי הקלעים:

על תקשורת מגמתית ושני גנבים

בקמפיין המתוזמר היטב נגד נתניהו ורעייתו שותפו מבעוד מועד שלושה עיתונים: ידיעות אחרונות, מעריב והארץ הפרסום הלגיטימי והחשוב של ערוץ 10 מנוצל לרעה עיתונאים מושחתים נוטלים חלק בביצוע סיכול ממוקד בנתניהו על מעשי הגניבה של אולמרט ועל גנב קטן - העיתונאי בן כספית
02/04/2011  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת הנסיעות   |   תגובות
הנסיעות של לבני במימון זרים; השרים שהוזמנו על-ידי הבונדס
יואב יצחק
ראש האופוזיציה יצאה 11 פעמים לחו"ל בתקופה של 17 חודשים על-חשבון גופים וארגונים זרים * לבני: כל היציאות לחו"ל אושרו מבעוד מועד על-ידי ועדת האתיקה של הכנסת ואין בהן פגם * News1 חושף: רשימת האישים הבכירים שהוזמנו על-ידי הבונדס בשנים 2010-2003
לרשימה המלאה

פרשת הנסיעות שהודבקה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה הולכת ותופסת תאוצה. מה שהחל בתחקיר מעניין של רביב דרוקר (ערוץ 10), שפרסם פרטים אודות 16 נסיעות לחו"ל של בני הזוג נתניהו, מצוי עתה בידי מבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, שהודיע על החלטתו לבדוק פרשה זו. אנו נאיר כאן כמה צדדים אפלים של הפרשה, שיותר ויותר מתחוורת כקמפיין מתוזמר היטב שתכליתו ביצוע סיכול ממוקדם בנתניהו וסילוקו מהשלטון.

תחקיר לגיטימי שמנוצל לרעה
דרוקר. פתח בפרשה [צילום: יח"צ]

ייאמר כאן: לגיטימי בעיני לנהל קמפיין לסילוקו של איש ציבור מושחת מעמדת כוח בשלטון. גם תוך ניסיון לגייס כלי תקשורת נוספים. המטרה אמורה לקדש את האמצעים, אך זאת בתנאי אחד: כאשר מדובר במידע בעייתי ביותר ו/או פלילי חמור, שבו לוקה באופן יוצא-דופן איש ציבור. נהגתי כך בפרשת אהוד אולמרט ובפרשות אחרות, בהן מצאתי עצמי נאבק כמעט לבדי ומנהל מערכה גם נגד כלי תקשורת שנתנו ידם לחיפוי על מעשי שחיתות חמורים.

אלא שלא זה המצב בפרשת הנסיעות שהודבקה לנתניהו. שכן כבר עתה ברור: מלבד נתניהו ורעייתו - מאות אישי ציבור, ובהם ראשי ממשלה לשעבר, נשיאים לשעבר, חברי כנסת בעבר ובהווה ובכירים במפלגות הגדולות, נסעו ויצאו ובאו על-חשבון ארגונים ציבוריים זרים. בדיוק כמו נתניהו ורעייתו ואולי אף יותר. המדובר בנורמה מוכרת וידועה. לראיה: בשנתיים שחלפו יצאו חברי כנסת ל-300 נסיעות דומות לחו"ל. לכן אין להתגולל על נתניהו משל עסקינן בעבירות המחייבות חקירה, וכאילו מדובר בארכי-פושע שמנצל לרעה את מעמדו.

חשפנו כאן בימים האחרונים מידע רב על טיסות ואירוח בחו"ל של אישי ציבור נוספים, בהם: ציפי לבני, רוני בראון, יואל חסון, דליה איציק ואחרים. בארכיב ועדת האתיקה מתועדות מאות טיסות שכאלה רק מהשנים האחרונות. הדעת נותנת שהיחס לנתניהו יהא בהתאם לנורמה המקובלת.

מבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס החל לבדוק את פרשת הנסיעות. וטוב שכך. מה שמצופה עתה ממנו הוא להרחיב ולהעמיק בבדיקתו, ולבחון היטב את כל אותן נסיעות של אישי הציבור הבכירים. המטרה צריכה להיות: עצירת התופעה המכוערת, המנוצלת לרעה על-ידי אישי ציבור רבים, אשר במקום לתת את מיטב זמנם לציבור בישראל, הם מבלים בחו"ל חלק מזמנם, ומעופפים במסעות הסברה, כביכול, ברחבי תבל.

טוב יעשו עורכי ועיתונאי ערוץ 10, ודרוקר בראשם - אם אכן נחושים הם לבצע מלאכה נטולת פניות - אם ימשיכו במה שהתחילו ויחפרו ויביאו מידע על אישי ציבור נוספים שיצאו ובאו על-חשבון ארגונים ציבוריים זרים (או ישראלים). 'הצפת המידע' היא שתעשה את המלאכה, ותוביל, בסופו של דבר, להסדרה בתחום הבעייתי של נסיעות אישי ציבור.


מי מממן נסיעות של אנשי תקשורת



אגב, טוב תעשה התקשורת בכללותה, אם לא תחריג עצמה בפרשה זו ואם תקשוט עצמה תחילה. טוב יעשו עורכי ומנהלי כלי התקשורת הגדולים אם יפסיקו את הנוהג המגונה: שליחת עיתונאים לחו"ל על חשבון גופים ציבוריים ו/או מסחריים. ניתנת האמת להאמר: פעמיים רבות יוצאים עיתונאים/עורכים לאותם מסעות תענוגות יחד עם חברי כנסת, שרים ואישי ציבור. המדובר, לרוב, בטובת הנאה מובהקת, שנועדה לצ'פר עיתונאי/צלם שהמערכת חפצה ביקרו. העובדה שהתקשורת נותנת עתה ביטוי סנסציוני דווקא לנסיעותיו של נתניהו מלמדת לא רק על כך שנעשה בו ניסיון סיכול משל מדובר באיש החמאס, אלא על צביעותם של עיתונאים ועורכים בכירים בתקשורת - הסבורים, אולי בטעות, כי מה שמותר להם אסור לאישי ציבור.

קמפיין מתוזמר בערוץ 10 ובשלושה עיתונים
מוזס. סחטן [צילום: פלאש 90]

הקמפיין שנערך עתה נגד נתניהו הוכן מבעוד מועד. בהכנתו שותפו שלושה גורמים, נוסף לערוץ 10: ידיעות אחרונות, מעריב ועיתון הארץ (דה-מארקר). העיתונאי רביב דרוקר שזכה בפרסום הראשוני בערוץ 10, בתוכניתו "המקור", שימש גם הוא – גם אם לא נתן ידו לכך ביודעין, כמרכיב בקמפיין שנועד להביא לחיסולו של נתניהו כראש-ממשלה.

המידע שנועד לחשיפה בערוץ 10 בשעת ערב מאוחרת יחסית של יום רביעי (23.03.10) הועבר כמעט בשלמותו, אם על-ידי אנשי המקור, ואם על-ידי גורמים נוספים, לשלושת העיתונים הנ"ל. חלק מהם קיבלו מידע נוסף, מעבר לזה שפורסם בתחקירו של דרוקר. לכן אין פלא כי כל השלושה "פצחו" למחרת (יום חמישי) בכתבות גדולות עם טבלאות מאירות עיניים (מה שמצריך עבודה מרובה של שעות) על אודות נסיעותיו של נתניהו ברחבי תבל. עיתון ישראל היום, המזוהה עם נתניהו, לא הוזן, מטבע הדברים, מבעוד מועד, במידע האמור, מה שלא מנע ממתחריו מלהתגולל על אנשיו, בחוצפה ובעזות מצח, בשל זאת שלא פרסמו למחרת היום ידיעה נרחבת בנושא זה.

הערכת מובילי הקמפיין היא: הפרסומים יובילו לבדיקה נרחבת מצד מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס; בדיקתו תאלץ מאוחר יותר את היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לפתוח בחקירה לגבי פרטים בעייתיים שיעלו תוך-כדי בדיקה. הערכה זו נובעת ממה שאירע עם אהוד אולמרט. הבדיקות החלו בעקבות התחקירים ב-News1 ולאחר מכן נאלץ היועמ"ש לפתוח בשורה של חקירות. אולמרט נאלץ להתפטר מראשות הממשלה ובסיומן של החקירות הוגש נגדו כתב אישום. ההערכה מופרכת, כמובן, מכיוון שאין להשוות בין מעשיו המושחתים והפליליים של אולמרט - שנעשו לטובת כיסוי האישי וחשבונותיו הגלויין והסמויים, לבין מסעותיו של נתניהו, שנעשו על-פי הזמנה של גופים ציבוריים, בראש וראשונה במסגרת תרומתו להסברה למען מדינת ישראל.

האיש הבכיר ביותר הנוטל חלק בלתי מבוטל בקמפיין הוא ארנון מוזס. המניע: נקמה נגד נתניהו, על שהביא עליו את צרתו – הוצאתו לאור של העיתון ישראל היום. מוזס עושה ככל יכולתו כדי להביא לחיסולו של נתניהו בשלטון, והוא מעצים מדי תקופה את מלחמתו נגד נתניהו. קמפיין זה עולה בקנה אחד עם מאמצו הבלתי-מוסתר של מוזס: לסייע לאולמרט במשפטו הפלילי, הכולל את פרשת ראשונטורס. זו הסיבה שארנון מוזס נותן ידו לפרסום שקרים בידיעות אחרונות, בלא עכבות, ולהימנעות מכיסוי הוגן ונכון של המשפט המתנהל נגד אולמרט. מוזס נוהג בדרכו המושחתת על-אף הראיון והעדויות החמורות נגד אולמרט, לרבות זו של נאמנו ושותפו בעבר, עו"ד אורי מסר, שאישר בבית המשפט כי החזיק עבור אולמרט 300 אלף דולר במזומנים, שאת חלקם קיבל אולמרט מאיש העסקים משה טלנסקי.

נתניהו אשם גם הוא במצב שנוצר: בכך שהוא נמנע מפנייה למשטרה ומהגשת תלונה נגד ארנון מוזס על ניסיון סחיטה. השיתוק שאחז בנתניהו מתפרש כחולשה שניתן לנצלה. ניסיון הסחיטה נעשה בפגישה שקיימו השניים עוד לפני הבחירות ובמסרים שהועברו אליו שוב ושוב. על-כך כתבנו כאן בהרחבה. מוזס דרש מנתניהו לפעול אצל שלדון אדלסון לעצירת התפתחותו של העיתון ישראל היום. נתניהו לא סיפק את הסחורה, ובשל חששו ממוזס הוא נמנע מלבצע את חובתו כאיש ציבור: הגשת תלונה למשטרת ישראל.

המשותף לאולמרט ולבן כספית - שניהם גנבים
בן כספית. שקרן, גנב [צילום: פלאש 90]

העובדה שבני הזוג נתניהו נלכדו כביכול בזרועותיה של התקשורת - שהצליחה בתוך ימים ספורים להפוך את נסיעות בני הזוג ל"פרשה" הטעונה, כביכול, בדיקה ו/או חקירה משטרתית; והעובדה שמבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס הודיע על החלטתו לבדוק סוגייה זו, מעבירה עיתונאים רבים על דעתם. אלה מפרסמים עוד ועוד בדותות ומעתיקים זה מזה חצאי ידיעות ושברי מידע, שחלקו לא היו ולא נבראו, מבלי לבדוק את הפרטים. המטרה – ביצוע סיכול ממוקד בנתניהו - מקדשת את האמצעים.

הבולט, הצעקני והמתלהם שבהם הוא בן כספית. כרגיל. בן כספית מנצל לרעה את עיתון מעריב ועורכיו, ומפרסם בטורו – גם זה כרגיל – דברי הבל ושקרים בלי גבול ובלא עכבות. עיתונאי ביבים זה, ששכח כנראה מזמן את חובתו לדווח אמת לציבור קוראי מעריב, טרם הסיק את המסקנות המתחייבות מהגנתו הממושכת והמושחתת על אהוד אולמרט. לכן אין אולי פלא שהוא מנצל גם עתה את ההזדמנות הנוכחית כדי לסייע לאולמרט בדעת הקהל, ולהכפיש את נתניהו (מוספשבת, מעריב 01.04.11). דוגמית קטנטנה מרשימתו:

  • "פרשת ביביטורס קשה וחמורה בהרבה מפרשת ראשונטורס. בהשוואה לעלילות נתניהו ורעייתו במחלקות הראשונות, בטירות ובווילות, עם מזוודות הניקוי היבש ועם מסעדות הפאר, אהוד אולמרט נראה כמו צליין איטלקי קשיש שנדחק לטיסת שכר זולה מנאפולי לארץ הקודש, שבה יתגורר במלון פשפשים זול באלנבי, בטרם הטיפוס לנצרת באוטובוס נושן ומקרטע. כן, עד כדי כך".

שקריו של בן כספית זועקים, שכן עצם ההשוואה בין מעשיו של נתניהו לבין השחיתות הפלילית החמורה של אולמרט היא מטעה וחמורה ומהווה לדידי ניסיון פסול ומכוער לגניבת דעת. לכן כדאי להעמיד דברים במקומם:

א) אולמרט נחקר והועמד לדין בגין שורה ארוכה של פעולות שמשמעותן גניבת כספים. כן כן, גניבת כספים. הוא גנב כסף מארגונים ציבוריים, בהם: אקים, הבונדס, יד ושם, הוועד למען החייל ועוד, כאשר הוציא מהם, במרמה ובתחבולה, מימון כפול ומשולש לטיסות ולאירוח בחו"ל [ראו קישור: כתב האישום].

ב) אולמרט גנב עשרות אלפי דולרים ו/או למצער קיבלם במרמה ובתחבולה בחומסו ארגונים ציבוריים שהוקמו ונועדו לסייע לחלשים: ילדים מוגבלים, הנצחת ניצולי שואה ועוד;

ג) אולמרט השתמש בשורה של פקידים שסרו למרותו כדי להונות את אותם ארגונים ציבוריים ולגזול כספי ציבור. הכספים שגזל לעצמו נשמרו בקופה מיוחדת, ששימשה אותו לנסיעות פרטיות נוספות שלו ושל בני משפחתו.

ההערות הנ"ל הן חלק קטן ביותר מאלה האמורות להצביע על כזביו של בן כספית, שחוטא ועלול להחטיא אחרים. מעשיו של אולמרט מלמדים כי אין מדובר בנהנתנות מוגזמת שמושכת מטבע הדברים אש, כפי שעולה הדבר ממעשיו של נתניהו, אלא בגניבת כספים. פשוטו כמשמעו. פרסומיו של בן כספית מלמדים כי מדובר בגנב פשוט – הוא בן כספית, שמנסה לגנוב דעתם של קוראי מעריב. מבחינה זו, אגב, אין הרבה הבדל בין אולמרט לבין בן כספית. שניהם גנבים שמשחיתים כל חלקה טובה.

תאריך:  02/04/2011   |   עודכן:  02/04/2011
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על תקשורת מגמתית ושני גנבים
תגובות  [ 151 ] מוצגות   [ 151 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ronid
2/04/11 11:58
2
יואי
2/04/11 12:06
 
כולנו ביבי!
2/04/11 21:40
3
יואב תרגיע
2/04/11 12:07
 
יואב אל תרגיע
2/04/11 20:35
 
חשבון פשוט
2/04/11 21:34
 
חשבון פשוטט
3/04/11 13:14
 
שושיה
2/04/11 22:08
4
פראבדה זה פה
2/04/11 12:19
 
חץ
2/04/11 18:33
 
ישראלי שזוכר
2/04/11 20:42
5
שאתה מגן על ביבי?
2/04/11 12:22
6
יובה
2/04/11 12:23
7
יוסיוסי999
2/04/11 12:33
8
וגם הוא יפסיד
2/04/11 12:35
 
חד גדיא
2/04/11 15:04
9
אליהו חיים
2/04/11 12:45
 
אדל
2/04/11 13:20
 
אליהו חיים
2/04/11 17:23
 
צדוק
2/04/11 20:54
 
אליהו חיים
2/04/11 21:21
 
חשבון פשוט
2/04/11 22:07
 
אדל
3/04/11 03:13
 
רונית ....
2/04/11 13:30
10
בפני הקוראים.
2/04/11 12:47
11
שושפרי
2/04/11 13:02
12
צנחן
2/04/11 13:05
 
צנחנית
2/04/11 14:30
13
גבי1
2/04/11 13:20
14
קורןנאוה טבריה
2/04/11 13:23
15
של לבני וקדימה
2/04/11 13:23
16
נחום שחף
2/04/11 13:30
17
זהבה ט
2/04/11 13:44
 
ירדנה
2/04/11 14:03
 
אדל
2/04/11 14:10
18
ישמעאל
2/04/11 13:54
19
הפרקליטים
2/04/11 14:03
 
שהוא ראש ממשלה?
2/04/11 14:14
 
בדיבורך
2/04/11 15:59
 
אשה יפה
2/04/11 18:41
 
ונסע למובארכ
2/04/11 22:47
 
הדואג
4/04/11 12:36
20
אדד
2/04/11 14:03
21
נתנאל
2/04/11 14:07
22
מגיע לביבי
2/04/11 14:13
 
אותו. תחשוב קצת.
2/04/11 14:27
23
דוכן
2/04/11 14:29
24
Am Israel Hai
2/04/11 14:32
25
בינתים
2/04/11 14:37
 
שפוט של אף אחד
2/04/11 15:00
 
יואב לא נקי
2/04/11 19:19
26
ברוני
2/04/11 15:05
27
בתומכי הטירור
2/04/11 15:21
28
פאני
2/04/11 15:30
29
אז למה הוא לחוץ??
2/04/11 15:32
 
אם אמא
3/04/11 01:12
30
רימונה
2/04/11 15:33
 
אלטע קאקער
3/04/11 00:46
31
נעמה
2/04/11 15:35
32
ירושלים
2/04/11 15:38
33
עין צופיה
2/04/11 15:57
34
רפול
2/04/11 16:11
35
איציק ש. התקוה
2/04/11 16:38
36
בן חור
2/04/11 17:05
37
אזרח אחד
2/04/11 17:31
38
מיכל מירושלים
2/04/11 17:33
39
נינוה
2/04/11 17:38
40
המומחה
2/04/11 17:53
41
מוטי1
2/04/11 17:53
42
משה, עורך-דין
2/04/11 18:04
 
נחום שחף
3/04/11 08:56
43
אשכרא אשכרא
2/04/11 18:09
44
שאלת השאלות
2/04/11 18:19
 
ביתרי
2/04/11 18:50
45
עידן סובול
2/04/11 18:20
46
ביתרי
2/04/11 18:31
 
טיפשים/נאיביים
2/04/11 19:40
 
ביתרי
4/04/11 11:22
47
יעל ב
2/04/11 19:35
48
mizrahi
2/04/11 19:45
49
דן ה
2/04/11 20:08
50
ביבי צדיק לעומתם
2/04/11 20:22
51
דרמי
2/04/11 20:29
52
מנשה קדוש
2/04/11 20:29
53
עזרא מנצור
2/04/11 20:52
54
מיכל
2/04/11 21:07
 
לא מוכרת באותיות
2/04/11 21:28
 
עם שגיאות כתיב
2/04/11 21:35
55
חקלאי
2/04/11 21:18
56
חשבון פשוט
2/04/11 21:44
57
בדיקת פוליגרף
2/04/11 22:16
58
שאלה 1 ליואב יצחק
2/04/11 22:18
59
יעאעי
2/04/11 22:21
60
שבת
2/04/11 22:27
61
שאלה 2 ליואב יצחק
2/04/11 22:28
62
א.בוצר
2/04/11 22:34
63
שמולאני פטריוט
2/04/11 22:41
64
douglas adams
2/04/11 22:52
65
עמי 5
2/04/11 23:00
66
urixo
2/04/11 23:02
67
צדק
2/04/11 23:05
68
שםכ
2/04/11 23:10
69
אחד שמרגיש
2/04/11 23:12
70
רונן גולדשטיין
2/04/11 23:25
71
בן יוסף
2/04/11 23:26
72
שאלה 3 ליואב יצחק
3/04/11 00:01
73
מ.ל
3/04/11 00:37
 
עודדי
3/04/11 01:36
 
הברון מינכהאוזן
3/04/11 03:10
74
duducohn
3/04/11 00:43
75
נתניהו
3/04/11 01:04
76
עודדי
3/04/11 01:45
77
פלא יועץ
3/04/11 02:45
78
ארץ אוכלת יושביה
3/04/11 03:22
79
קורןנאוה טבריה
3/04/11 03:22
80
אליפז התימני
3/04/11 03:36
81
פאני
3/04/11 03:42
82
יקותיאל ממאה שערי
3/04/11 03:59
83
אסקימו
3/04/11 06:55
 
קרטיב
3/04/11 13:01
84
אלון 22
3/04/11 06:59
85
reutbr1
3/04/11 08:06
86
m-s
3/04/11 08:11
87
מוטי יוסף
3/04/11 09:35
88
גדעון כרמיאל
3/04/11 11:03
89
יפוש
3/04/11 11:05
90
יודע דבר אמיתי
3/04/11 11:08
91
יפוש
3/04/11 11:19
92
עו"ד נבון קצב
3/04/11 12:44
93
ציוני
3/04/11 13:45
94
זרטוסטרא
3/04/11 17:13
95
רונן גולדשטיין
3/04/11 20:55
96
machinery
3/04/11 22:03
97
עמיש
4/04/11 22:45
98
עמיש
4/04/11 22:58
99
דורש אמת לעמו
5/04/11 17:09
100
מוריה
7/04/11 12:17
101
מיקי מאוס
7/04/11 13:10
102
חי יחי
8/04/11 19:12
פורום: פרשת הנסיעות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בחג החנוכה האחרון לקח חבר הכנסת חיים אורון את שני נכדיו לטיול ספארי בדרום אפריקה. פגשתי אותו בתור לבידוק לקראת העלייה לטיסת 'אל על' בנתב"ג, ואחר כך בטיסה חזרה ארצה מיוהנסבורג. בניגוד לחברי כנסת לא מעטים שיצא לי לפגוש בטיסות שונות, אורון עמד בתור כאחרון הנוסעים, לא ביקש לעבור בתור המיוחסים ולא ניסה לסדר לעצמו מושב משודרג. במטוס ישב עם נכדיו בשורה מאוד לא נוחה במחלקת התיירים. "מה זה, ג'ומס? הם לא יודעים שאתה חבר כנסת?" שאלתי אותו. אורון התפלא על השאלה: "ואם הם יודעים, מה זה משנה?"
01/04/2011  |  מיכאל טוכפלד  |   כתבות
לא לעתים קרובות אנו זוכים לראיונות מפי קברניטי מדינת ישראל, האנשים בחלונות הגבוהים באמת, אלה ששולטים בשגרת חיינו באופן כה עמוק, אבל לרוב נרתעים מאורותיהם הלוהטים של זרקורי התקשורת. ראש הממשלה מוכן לדבר בעיקר כשזה באנגלית. הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי הצליח לקטוע את מסורת ראיונות החג וסכר את פיו לאורך כל כהונתו באורח חסר תקדים. ראשי המוסד והשב"כ רחוקים מהאולפנים כרחוק מפלגת העצמאות של אהוד ברק מאחוז החסימה.
01/04/2011  |  ניב שטנדל  |   כתבות
עם צאת השבת, פחות מ-24 שעות לאחר הטבח בבני משפחת פוגל, הרים ראש הממשלה טלפון לחיים, אביו של אודי הי"ד. "לא ניתן להגדיר במילים את הזוועה שהתרחשה. זה טבח בדם קר של ילדים והורים חפים מפשע. אני וכל עם ישראל מחבקים אותך ואת נכדיך ששרדו את התופת, ואני מבטיח לכם לעשות ככל שבידינו לסייע לכם ברגעים הנוראים האלה".
01/04/2011  |  אריאל כהנא  |   כתבות
בפני כל ממשלה מוטלת המשימה לצלוח את התעלה של אמצע הקדנציה. לכל ממשלה אורבות בשלב זה סכנות למיניהן, כשיציבותה לא כתמול שלשום. עברו חלפו להן שנתיים של שקט יחסי, כששרים טריים וח"כים שלראשונה נכנסו למשכן התרווחו בכיסאותיהם וחיפשו להפיק את המרב מתפקידיהם החדשים ולקבוע אתגרים. כעת, מפלגות וחברי כנסת פוזלים לבחירות, וכבר אינם נרתעים לזעזע את יסודות הקואליציה. לעתים אפילו במפלגת השלטון מתחיל לתפוס גובה טוען לכתר, המגבש לו מחנה ומאיים על ראש הממשלה המכהן.
01/04/2011  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
כשחושבים כיום על מגורים באחד מיישובי יהודה והשומרון, עולה בדרך כלל תמונה של בית אדום-רעפים מוקף בדשא ירוק, ולא של בית-דירות, פלוס שכנים ומעלית. יש כמובן לא מעט אנשים שהאסוציאציה שלהם למגורים ביו"ש היא דווקא של סכנה ביטחונית בכבישים וחשש מפינוי שמרחף מעל, אבל הביקוש העצום למקומות דיור ביישובים השונים ומחירי השכירות והבתים שמטפסים גם שם לגבהים מפתיעים, מלמדים שרבים אחרים רואים ביישובים בית חם, וגם חולמים לבנות בהם בית. צמוד-קרקע. עם הרבה נוף, אם אפשר.
01/04/2011  |  הודיה כריש-חזוני  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il