|
המדפים נשארים עמוסים [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
גם למדפים זה כבר מתחיל להיות לא נעים. כול הזמן הם אלה שסופגים את התלונות של הלקוחות, הם אלה ששומעים מה באמת הצרכנים אומרים, על מוצר שהם רגילים לקנות אותו כול שבוע ועכשיו המחיר שלו התייקר. האם גם אתם רואים לאחרונה את ריבוי פתקאות מחיר על אותו מוצר?. מדברים על התייקרות של מוצרי החלב, הלוואי וזה היה נעצר רק שם!, הכול מתייקר ולפעמים אנו לא מספיקים להתרגל למחיר של המוצר וכבר הוא משתנה לנו! מה שקורה כאן פשוט לא מובן.
הולכים לחנות כלי בית ומתנות, מחזיקים צלחת קרמיקה ביד ומסתכלים על הדוגמא, עד שמגיעים למחיר הגבוה, לא מאמינים, ואז שוב הופכים לראות איפה הזהב או היהלומים? ומה רבה פליאתנו שהם לא שם!, מחירם של המוצרים פשוט גבוה מאוד וללא הצדקה. ה-דולר נמוך, עלויות המוצרים במזרח אכן עולות, אך ממש לא בשיעורי ההמרה לשקלים.
נדמה שכל אחד מותח כאן את המחיר עד קצה גבול היכולת, מתוך כוונה לחלוב עד למקסימום את הצרכן, מתוך כוונה לאגור כמה שיותר כסף, לעת צרה. לאחרונה התקיים באחד ממחסני המידוף בארץ, "כנס מדפים", שבו הועלו בעיות שוטפות אשר מטרידות את ציבור, אמצעי המידוף ואמצעי התצוגה.
מדיווחים שהתקבלו עולה שאם בעבר עיקר הדיונים היה על רמת התחזוקה ואמצעים לשמירה על הציוד, הרי השנה עיקר הדיונים היה, מה עושים ואיך משכנעים את בעלי החנויות להירגע ולהספיק לשנות כול הזמן את המחירים של המוצרים. דיון אחד היה בתחום האצת הבלאי של הווים, אשר נושאים את המוצרים, אשר מרבה להתלונן על עודף משקל, בשל ריבוי מדבקות המחיר ודומים לו היו דיונים בתחומי אחסון שונים, אולם עיקר הדיונים היה, על מקרים ותגובות, בכל הקשור לתלונות הצרכנים אודות מחירים יקרים.
דיון אחד היה סוער במיוחד, אשר במהלכו קמו מספר מדפים ואף איימו בקריסה מתוכננת של מספר מדפים, על-מנת להעביר מסר ברור יותר לבעלים, שהם מגזימים במחירי המוצרים, שהרי מי שנושא בעיקר הנטל, העלבונות ולבטח גם המשקל, זה הם! . לאחרונה מדווחים מדפים נוספים יקרים יותר, על שיותר ויותר צרכנים רק מסתכלים ולא קונים, ואילו המדפים, הם אלה שסובלים והמשקל מתחיל כבר להעיק. אתם הבנתם את זה?! לא רק לכם יש בעיות....