|   15:07:40
  דן אלון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?

אשל מבשל

זה תבשיל הקדרה הקל ביותר שבושל כאן אי-פעם. אשל לקח סיר הגעלה, כזה שעושים בו שימוש בפסח כדי לבער חמץ, ושפך לתוכו את החמישייה. הצית להבה גדולה, ובתוך דקות בלבד הבינו כל הדגנרטים, שאם לא יתחבקו מהר מאוד, יבוא גל הדטרגנט של הבחירות וישטוף את כולם אל הנהר הגדול של תהומות השאול הפוליטי. המפתח של החמישייה הצינית הזו, להיחלצות מתהומות השאול, היה דווקא הרגל האלקטורלית הרעועה ביותר. "שָאוּל יציל מהשְאוֹל"
11/05/2012  |   דן אלון   |   כתבות   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
נתן אשל. המבשל [צילום: פלאש 90]

עידן יוסף
נתניהו ומופז סיכמו בפגישה לילית: קדימה מצטרפת לממשלת אחדות


מבחירות לאחדות

השעה המאוחרת לא טשטשה את החושים שנדרכו, ובטח לא את המחשבות שפרחו. הכי קשה היה להשתיק את קולו של השד על הכתף הימנית, זה שצעק במלוא גרון היישר אל תוך האוזן שלי: "אני הרי אמרתי את זה כל הזמן, נתניהו לא יילך לבחירות. אבא שלו ימות לפני שהוא יילך לבחירות".

ידעתי שהוא צדק, ואפילו כתבתי את דבריו במאמרים שקדמו ליום ההודעה הדרמטית, אבל לא היה בזה כדי לפייס את דעתו. ככה זה עם שדים שחיים לנו על הכתף, ועל אחת כמה וכמה עם אלה שחיים על הכתף הימנית. הם לא מתפייסים, ולא מסתפקים בפחות מאשר "כולה שלי".

לא ניסיתי אפילו להתווכח איתו. אני מכיר את השד הימני טוב מספיק. פעם הוא אפילו היה השד-שחקן הראשי על הבמה הפוליטית שלי. אבל מאז קיבל בעיטה באחוריים ועף לשבת על כתף ימין, הוא לא סולח לי על כך ומנהל איתי יחסי מלחמה-מלחמה (הגירסה הימנית של "שלום-שלום").

לא עזר שאמרתי שאבא שלו באמת מת, ואולי בגלל זה הוא הולך לבחירות. לא עזר. השד של כתף ימין רק פרץ בצחוק מתגלגל עד שכמעט נעתקה נשימתו ועוד רגע הוא עמד ליפול על הרצפה מצחוקו המתגלגל. "דן, אתם השמאלנים נאיביים כל-כך, הרי הביבי הזה בחיים לא יוותר על שנייה אחת של שלטון, בחיים!" ומבין שיניו הוסיף וסינן: "אני במקום ביבי הייתי אפילו הורג את אבא שלי בשביל לא ללכת לבחירות. אתם שמאלנים טמבלים ופתיים מאמינים!"

הנחתי שהשד הזה בא על סיפוקו כעת ויילך לישון, יותיר אותי להתייעצויות עם שכנו מן הכתף השמאלית, אבל זו הייתה רק תקוות-שווא. השד הימני קיבל זיקפה לאומית למראה דפי החדשות והפייסבוק שהציגו תמונות של ביבי והמופזנון החדש שלו, עם הודעות על ממשלת אחדות לאומית.

השד השמאלי פתח בניתוח אינטליגנטי ומעמיק על הפרשה, והזכיר לשנינו, לשד הימני ולי, שעוד במהלך השבעה על אביו של דרעי הוא זיהה את נתן אשל ברקע, בזמן השיחה ההזויה של שרה וביבי עם אריה, ואמר: "האשל הזה סיבן את שירות המדינה עם הסכם הפרישה שלו, והוא עדיין מושך בשערות הערווה של נתניהו כמעשה המריונטון".

מאחר שלא הייתי במצב רוח שאיפשר לי לתת לשני השדים האלה לנהל ביניהם שיחת נץ-יונה, הודעתי להם חגיגית שהם הולכים לישון עכשיו (!), והתפניתי למיפוי הכוחות לצורך פרישת המפות על השולחן באוהל האסטרטגיה. הנה חלק מרשומות הלילה ההוא (יקחנו האופל אל השר החדש - "שר השאוֹל").

הראשון (תמיד), ראש הממשלה - מר בנימין נתניהו
נתניהו. לא רוצה בחירות בכלל [פלאש 90]

היציבות ה"שלטונית" של בנימין
הוא אומר במפורש שהוא רוצה יציבות. נכון, לא מדובר ביציבות "לישראל" כפי שהוא אומר, אלא ביציבות "שלטונית", שמשמעה - אני אשאר בראש הפירמידה ואוכל להמשיך לעשות את צרכי כלפי מטה

ביבי לא רוצה בחירות עכשיו. אם לדייק, הוא לא רוצה בחירות בכלל, אבל עכשיו בטוח שלא. לפחות במובן הזה הוא אומר אמת, גם אם הוא מעוות את המטרה, הוא עדיין אומר במפורש שהוא רוצה יציבות. נכון, לא מדובר ביציבות "לישראל" כפי שהוא אומר, אלא ביציבות "שלטונית", שמשמעה - אני אשאר בראש הפירמידה ואוכל להמשיך לעשות את צרכי כלפי מטה. אבל גם אם הוא משקר לגבי המטרה, האמצעי שעליו הוא בונה הוא "יציבות", ובחירות הן בדיוק ההפך מיציבות.

ומעבר לעניין היציבות, יש את כל הבעיות מעולמות התוכן. נכון, למרות שהציבור קונה את המעשיות האלה של "תוכן", האמת היא שמערכות הבחירות אף פעם אינן באמת על תוכן. ואף על-פי כן, ולמרות זאת, יש בעיות תוכן קשות, שלא ניתן להתמודד איתן במערכת בחירות כרגע. יחסי דת-מדינה, יחסי פשע עם חוק ומשפט, יחסי חוץ, מדיניות פנים ורווחה, הון-שלטון, מתנחבלים בקואליציה, ליכוד ממולכד בפייגליניזם ממאיר, עוגבי גבעות מחכים בפינות, זוועות של פינויים, בחירות בארה"ב, כל אנשי הביטחון גיבורי ישראל שהפכו למשת"פים אירניים, התקשורת ערוכה וערוץ 10 עוד לא נסגר, לרביב דרוקר יש עדיין משכורת למרות שלדון אדלסון... בקיצור, צרות...

השני בבידור: אהוד עצמ(א)ות ברק
ברק. PIP-show [צילום: פלאש 90]

אהוד כבר אירגן לעצמו מופע הקרנה פרטי, כמו Cinema VIP-show אבל בגרסת רמיקס שתואמת יותר את הממשלה בה הוא מונח אחר כבוד: Cinema PIP-show.

המחזה של חמשת המופלאים מעבירים ניגוב פרוע, איש על רעהו ואישה על רעותה, גרם אפילו לחבריי הסטרייטים מפח-נפש. למרות שבדרך-כלל מחזה בו שתי נשים מלעלעות זו על רעותה זוקף אותם דרוכים, כולם התנדבו ללכת למקרר להביא עוד סיבוב של בירות ופיצוחים. מפלגת העצמ(א)ות היבשות גרמה לעוד שישיית בירות להיעלם תוך שנייה. זה לא היה צמא. זה היה בעיקר ניסיון (כושל) להעביר את הגועל.

אהוד צריך בחירות עכשיו כמו שאני צריך צו מילואים. במחשבה שנייה, הרי זו תוכנית ההישרדות של אהוב מבחירות, ועד הקיץ כבר יהיו צווי מילואים מוכנים לכולנו. בירות ופיצוחים בתחת שלי. בקיץ הזה במקום לפצח גרעינים, הגרעינים יפצחו אותנו. גם בירות לא יהיו, בתי קברות - כן.

השלישי, פעמיים כי רע: אלי ישי(בות) - ממפלגת "סוֹרָגִים חוֹזרִים לנצָח"
ישי. אריה? לא ולא! [צילום: פלאש 90]

אלי ישי(בות) לא צריך בחירות עכשיו. ממש לא. כבר כמעט עשור שהוא מהווה ראש לשועלים ופתאום חוזר לו האריה דרוויש, ועוד עם דרישות? יאללה שוּס מכאן! אין קשר לבחורי הישיבות, אין קשר ליחסי דת ומדינה, אפילו לא למאמץ הנושא פרי להפיכת בד"צ בית יוסף (מפעל הכשרות החולב את מעמדה של הרבנות הראשית מבית היוצר של הרב עובדיה). אין קשר גם למצב הכלכלי, למצב החברתי, לענייני סעד, רווחה, מעיין האוצרות החינוכיים של שס, ואפילו לא ענייני גיור, אתיופים, חבורת יורקי המגבעות של בית השמש היורדת, ואין קשר למסתננים בועלי נידות ואוכלי טרפות. זה רק דבר אחד - האסיר המשוחרר האריה דרוויש שמבקש לעצמו את הבכורה. לא ולא.

הרביעי, שר ארבע כנפות תבליני הלאומנות: צאר החוץ איווט היום
ליברמן. פטפוטי-פוטין [צילום: פלאש 90]

המאזן הפשוט של ישראל ביתנו
הסקרים מראים שהמפלגה ששתתה בצמא רב את עלילות הדם על ערביי ישראל, תשתה בקרוב רק מי ביבים דלוחים. זה מאזן פשוט. הגזענות שהישקו אנשי ישראל ביתנו כבר צמחה כמו שיח האפונים של ג'ק

איווט צריך בחירות עכשיו כמו שהוא צריך ערבי מחמד על הכיסא הנמוך בפינת הליטוף, זה שהיה מיועד לשגריר טורקיה והצית את הלהבות הדיפלומטיות בפעם הראשונה שהוא הבין מהי דיפלומטיה.

ראשית, ולפני הכל, איך הולכים לבחירות כאשר הסחורה החמה של הלאומנים מהבחירות הקודמות לא סופקה? "בלי נאמנות אין אזרחות" נעלמה מהר מאוד כאשר איווט הבין שדברים שאומרים בבחירות לא מיישמים במציאות. פטפוטי-פוטין לחוד ומעשים לחוד.

ומלבד ענייני תוכן, ועל-אף שבחירות אינן עוסקות בתוכן (רק הבוחרים לפעמים מתבלבלים עם תוכן), אבל - גם במהות יש בעיה. הסקרים מראים שהמפלגה ששתתה בצמא רב את עלילות הדם על ערביי ישראל, תשתה בקרוב רק מי ביבים דלוחים. זה מאזן פשוט. הגזענות שהישקו אנשי ישראל ביתנו כבר צמחה כמו שיח האפונים של ג'ק. אנשי המהפכה של הצדק החברתי מחכים לבחירות כדי לתבוע תשלום על התנהגות המשטרה של אהרונוביץ', והרשימה מתארכת עד מאוד... בחירות עכשיו? לא. נאדה. נייט!

החמישי, שלא נדע, חמסה-חמסה: שאול No-פז
מופז. ניסה לתקן בכוח [צילום: פלאש 90]

בחירות? עכשיו? הרי המפלגה הרעועה הזו לא מוכנה אפילו לבחירות על ועד הבית של שאוליק, והסקרים מראים שמרגע עריכת הסקר ועד פרסומו ירד כבר עוד מנדט.

לזכותו ייאמר מראש - שאול ניסה בכל כוחו, כמו פראמדיק בכיר שנזעק למקום התאונה ורץ בין עשרות פצועים קשה. הוא רץ מצד לצד, וניסה בכל כוחו לתקן את מה שקלקל בעצמו. הוא אפילו ניסה להזמין את ציפי לבני חזרה, ואפילו היה מוכן לתת לה את המקום השני ברשימה.

אבל ציפי התעקשה על מקום ריאלי, והמקום השני כנראה כבר אינו ריאלי.

השישי הריהו "ששת", כל הדרך מאגדות רובינזון קרוזו: אשל המבשל

זה תבשיל הקדרה הקל ביותר שבושל כאן אי-פעם. אשל לקח סיר הגעלה, כזה שעושים בו שימוש בפסח כדי לבער חמץ, ושפך לתוכו את החמישייה. הצית להבה גדולה, ובתוך דקות בלבד הבינו כל הדגנרטים, שאם לא יתחבקו מהר מאוד, יבוא גל הדטרגנט של הבחירות וישטוף את כולם אל הנהר הגדול של תהומות השאול הפוליטי.

המפתח של החמישייה הצינית הזו, להיחלצות מתהומות השאול, היה דווקא הרגל האלקטורלית הרעועה ביותר. "שָאוּל יציל מהשְאוֹל".

אשל לקח את הביביבוס שלו הצידה לרגע ולחש על אזנו: "אתה יודע שהוא טמבל. תשחק אותה כאילו אתה הולך לבחירות, ואתה מוציא ממנו 30 עובדי קבלן בחינם. במצבו הנוכחי, תן לו את הכיסא של הטורקי של ליברמן ואיילון, והוא לוקח אותו בשתי ידיים".

שיא הקומדיה. החבר'ה הריצו צחוקים על "שאולי ושלושים האבודים". הצבעה על פיזור הכנסת סמוך לחצות. שאוליק מודיע: "קדימה תתכופף קדימה עד למצב כריעה, ממש כמו אצל הפרוקטולוג".

אשל מתקשר לביבי: יש אחדות!

אזרחי ישראל מוזמנים לשולחן - הגועליציה מוגשת אומנם קרה, אבל הקיץ הזה הוא תוגש חמה כמו מלחמה. בתיאבון.

תאריך:  11/05/2012   |   עודכן:  11/05/2012
דן אלון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נתן אשל   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רביב דרוקר / Raviv Druker   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson   שלום זיסמן   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אשל מבשל
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קידי
13/05/12 00:27
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המאסטר שף הפוליטי, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא התקשה השבוע למצוא "טבח פוליטי" מיומן, קונדוקטור וקומבינאטור משופשף ומיומן, שעליו הוא הטיל להכין עבורנו מנה עיקרית מצחינה של תבשיל קואליציוני עם שליחיו של שאול מופז, שהחל את הקריירה הפוליטית העלובה והמזגזגת שלו כתחמן מתלמד, ועתה קיבל תואר של נכלולי מדופלם.
11/05/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
הסיפור הזה אהוב עלי יותר מכל הספרים, החל מילדותי, דרך נערותי ועד היום. הוא מצליח לרגש גם כיום, למרות שכל פרט שבו מוכר לי. מדוע? כי כל השחקנים-הזמרים בו נחונו בכשרון פנומנלי, ומשדרגים את בית היוצר שלהם, בית צבי, למעלת תיאטרון מוסיקלי המשובח ביותר בארצנו, וברמה שאינה צריכה להתבייש מול ברודוויי. תרגומו הקולח של אהוד מנור והתזמורת המצוינת החיה בניצוחו של ליאור רונן, הם חלק מהסיבות להצלחת הפקה זו.
10/05/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לאלו שלא מכירים, פינטרסט זה מעין לוח שעם גדול בו הגולשים יכולים "לנעוץ" דברים מעניינים שהם ראו ברשת, כאשר עיקר הדגש הוא על תוכן ויזואלי, אך לא רק. כל גולש יכול לשתף את חבריו במגוון נושאים ותחביבים בין אם מדובר בתמונות, אופנה ואפילו מתכונים. פינטרסט קיימת כבר יותר משנתיים, אך בחודשים האחרונים היא צברה תאוצה ולפי חברת אקספיריאן היא הרשת החברתית השלישית בגודלה אחרי פייסבוק וטוויטר.
10/05/2012  |  גלעד הראל  |   כתבות
לאחרונה נודע, כי חברות ישראליות המשתמשות במערכות טלפוניה מסוג VoIP (Voice Over IP), המאפשר קיום שירותי שיחות טלפון בינלאומיות על בסיס רשת האינטרנט, נפלו קורבן לפריצות האקרים. על-פי הדיווחים, אותם האקרים ביצעו שיחות בעלות מצטברת של מאות אלפי שקלים לכל חברה, דבר המאיים על ניתוקן מהקווים הבינלאומיים.
10/05/2012  |  אור ניר  |   כתבות
עבור ילדינו הקטנים אנחנו, ההורים, מהווים מקור של ידע שאף פעם לא טועה. גם ילדים מרדנים ודעתניים עדיין מאמינים שאימא שלהם היא הכי חכמה ואבא שלהם תמיד צודק. מבחינת הזאטוטים העולם הוא סימן שאלה אחד גדול, וההורים עבורם הם בבחינת כוח עליון.
10/05/2012  |  יעל ישראלוב  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות/מפלגות  /  מי ומי  
לפיד: לא יצליחו לשחוק אותי  /  איציק וולף
צעירי הציונות הדתית מתאחדים  /  שרון עמי
בעקבות לבני: חיים רמון פורש מקדימה  /  עידן יוסף
קדימה קרסה, השמאל הובס  /  עמוס דאי
מופז - מט  /  אברהם פכטר
קואליציה נגד ישראל  /  דניאל גיגי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
"וקול הזעקה מעומק הלבבות בוקע את כל הרקיעים - ריבונו-של-עולם, אם לא נתעשת עכשיו ונכבה את שריפת האיבה והשנאה המכלה כל חלקה טובה, הלוא חלילה כבר לא יישאר מה להציל!"
לפנות את האשפה
שמואל רוזנר
גם אם גלנט ונתניהו מונעים ממניעים פוליטיים, ישראלים רבים תומכים בעמדותיהם החלוקות לגבי "היום שאחרי" בעזה    ייתכן שהשאלה מי צודק בנוגע לעזה תהיה נושא מרכזי בבחירות הבאות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il