|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

מצב הכוכבים: שינויים ורצון לשבירת מסגרת

בכל השנים האחרונות אנו עדים לכך שקיימת התעוררות ורצון לחופש ושחרור ממוסכמות ברחבי העולם בכל מקום שבו שניים נלחמים על דבר אחד, כשכל אחד בטוח שהוא צודק
15/07/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בשבוע הקרוב נמשיך לחוש בהשפעות הכוכביות הקשות והפעם אדבר על כוכב אוראנוס שתפקידו לשבור מסגרות, גבולות ושגרה.

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.

במפת המדינה בשלב הזה נמצא אוראנוס במקום המייצג אותנו כעם המוכנים לצאת מהשגרה, לסגור מעגל ולשבור את הדפוסים שהיו ידועים עד כה עם שכנינו הערבים וגם ביננו לבין עצמנו. מאחר שהזוית הינה זורמת זו עם זו נראה שאנו העם נחזק את ידי החיילים ונפעל כגוף אחד שכל כך מוכר לנו בעתות משבר. ובכל זאת, גם הערבים חשים כמונו וגם להם יש צורך בשבירת דפוסים משכבר הימים.

בכל השנים האחרונות אנו עדים לכך שקיימת התעוררות ורצון לחופש ושחרור ממוסכמות ברחבי העולם בכל מקום שבו שניים נלחמים על דבר אחד, כשכל אחד בטוח שהוא צודק.

מלחמה על בסיס אתני תמיד תהייה קשה מהרגיל כיוון שלצד הנדחק אל הפינה יש תחושה שאין לו מה להפסיד ואז הוא פועל יותר באגרסיביות, כמעט על סף התאבדות.

זהו בדיוק האופן שבו פועל אוראנוס. בפתאומיות, שובר את הכלים ולא משאיר אחריו מקום לבנות על הבסיס הישן אלא מצריך בנייה מחדש.

הפתאומיות אינה טובה פעמים רבות כיוון שיש בה אלמנט של ספונטיות וללא תכנון מחושב ומוקדם מראש, עובדה שלעיתים יכולה להזיק לעובדה שפרויקטים שמטרתם ארוכת טווח, יש לתכנן בהגיון ולא בצורה אימפולסיבית.

מבחינה מדינית כאשר מתעורר הכוכב אוראנוס לתחייה הוא מעורר מהומות בגלל הצורך של אלה החווים אותו, לחיות מתוך בחירה חופשית ושחרור מכל דבר שמזכיר כפייה. מבחינה מדינית זוהי תקופה של מהפכים ושינויים משמעותיים.

גם במישור האישי, יהיו אנשים שלא אוהבים להתחייב והם אלה שיושפעו מאנרגיה זו בכל הקשור למסגרות, זוגיות ושותפויות.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.

עד לסוף השנה יעבור מזל זה רק כ-10 מעלות - כלומר, רק מי שנולד בשליש השני של המזל יחוש בצורך לשנות את סגנון חייו.
המזלות שירגישו בכך במיוחד יהיו המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן, גדי, בתולה ועקרב.

ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תלמדו לקבל אותם כיוון שהחיים לא יותירו לכם ברירה אחרת.

כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי או למצב המדיני כיוון שגם מפת המדינה מושפעת בשלב הזה מזווית זו.
וכל זאת עד לדצמבר 2014.

מומלץ לכם במקרים האישיים שלכם, להיעזר באנשים מקצועיים כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא ממקום אימפולסיבי וזאת על-מנת להפחית ביכולת שלכם לטעות.

במישור המדיני, יש לנו צבא וראש ממשלה שיעבדו בשיתוף פעולה ויעשו עבורנו את השיקולים הנכונים בזמנים הטובים ביותר.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - ילידי המזל שנולדו השבוע מרגישים בחוסר מנוחה כיוון שיש לכם רצון עז להיפטר מהחובות הרגשיים שמלווים אתכם ולא מאפשרים לכם יד חופשית לעשייה.

טלה - יש לכם צורך להתכנס פנימה בתוך עצמכם ולא לשתף אף אחד במחשבותיכם הפנימיות העמוקות ביותר. אתם מוטרדים מכך שאתם נאלצים להתפשר בחייכם ביחס להרבה דברים שעד היום הייתם בטוחים שאתם יודעים מהי הדרך הנכונה לכם אך האילוצים והנסיבות גורמים לכך שאתם נאלצים להתחשב גם בדעתם של האחרים הקרובים אליכם ועובדה זו מלחיצה אתכם, כיוון שהיא נוגדת את תפיסת עולמכם.

שור - בימים לא קלים אלה חשוב מאוד שתהיו בין אנשים שאתם אוהבים ושגורמים לכם להרגיש שאתם לא לבד. יש לכם צורך ורצון לעזור לאנשים הקרובים אליכם ונראה שאתם גם מוערכים בשל כך. את התשובות כיצד לנהוג בימים אלה תקבלו מתת ההכרה שלכם שעוזרת לכם במתן תשובות אינטואיטיביות. השקיעו במערכות היחסים שלכם עד אשר תרגישו שאתם מתוגמלים בהתאם לציפיות.

תאומים - נראה שבתקופה הזו ובעיקר בזמן הזה יש לכם צורך להראות את היכולות שלכם במסגרת העבודה וזאת לאחר שבתקופה האחרונה נמנעתם מכך. זה הזמן לבדוק את מערך הכספים שלכם ולפעול בהתאם. ייתכן שתקבלו עזרה מאנשים קרובים שיסבירו לכם כיצד יש לפעול ומה עליכם לעשות במידה ולא תצליחו לממש את תוכניותיכם. השבוע זהו זמן מתאים לפעולות עסקיות.

סרטן - השבוע יעבור כוכב התקשורת למזל שלכם ויגרום לכם להביע את מחשבותיכם בצורה מאוד רהוטה. כמו-כן, כוכב וונוס הידוע ככוכב מפנק יעבור גם הוא למזל שלכם ויגרום לכם לימים מהנים. אלה הם הימים האחרונים שבהם הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ולכן מומלץ לכם להשתדל ליהנות מההזדמנויות החדשות שהכוכב יופיטר מביא איתו. זה הזמן שלכם ליהנות למרות התקופה המלחיצה.

אריה - אתם נמצאים בתקופה שהיא כחודש לפני יום ההולדת שלכם ולכן זה הזמן הנכון עבורכם לנסות ולהרגיע את הפעילויות שאתם מתכננים לעצמכם ולהרשות לעצמכם לנוח. הכוכב יופיטר יעבור למזל שלכם לקראת יום ההולדת שלכם ולכן מחכים לכם ימים של תעצומות נפש והזדמנויות חדשות לחיים. השקיעו את האנרגייה שלכם בשלב הזה לשיפוץ סביבת המגורים הקיימת שלכם.

בתולה - מבחינה כספית אתם עוברים תקופה של מהפך ולקיחת אחריות כיוון שאתם מרגישים שעיקר כובד האחריות נופל עליכם ואין לכם רצון לעסוק בכך. הדחף הפנימי שלכם הוא לעזור לעצמכם ולא להיות כל כך תלויים באחרים ובתוכניותיכם. אתם עומדים בפני העובדה המשמחת שכוכב השפע ייכנס לבית תת המודע שלכם כך שזה בדיוק יהיה הזמן שלכם להתחבר לתובנות שמגיעות מתוך האני הפנימי שלכם.

מאזניים - הכוכב מארס שמביא איתו עשייה מתוך רצון ומחויבות נמצא במזל שלכם למשך התקופה הקרובה ולכן עליכם לנצל אנרגיה זו לתועלתכם כיוון שהיא משפיעה עליכם לטובה. זה גם הזמן שבו אתם יכולים לעזור לעצמכם בתוכניותכם העתידיות על-ידי כך שתיפתחו לקבל אנשים חדשים לחייכם תוך כדי כך שאתם מראים צדדים חדשים שהיו קיימים אך מוחבאים באישיותכם, כך שאתם מאוד מרוצים מהתוצאות.

עקרב - הכוכב סטורן הנמצא כרגע במזל שלכם גורם לכם להבין שאתם נמצאים בכללי משחק חדשים בחייכם ואתם חייבם לקחת אחריות על ההחלטות שלכם בשלב הזה. אסור לכם לדחות למחר את מה שאתם יכולים לעשות היום, כיוון שאינכם יודעים מה יביא איתו המחר. נראה שאתם מאוד עסוקים עם תת המודע שלכם ומבקשים להבין לעומק נושאים משמעותיים בחייכם שרק חיטוט עצמי יכול לענות לכם.

קשת - אתם נמצאים עכשיו באחת מנקודות המפנה שבחייכם בגלל העובדה שזהו הזמן בו הכוכב סטורן מבצע את ההתיישרות שלו לאחר נסיגה ארוכה של כמה חודשים. ההתיישרות מתבצעת בבית תת ההכרה שלכם ולכן יש לכם יותר צורך להבין את עצמכם ואת המניעים הפנימיים ביותר שלכם שגורמים לכם להתנהג בצורה זו או אחרת. זה הזמן להרשות לעצמכם הוצאה מפנקת.

גדי - אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה רגישה במיוחד שבה לא תהיו בטוחים האם אתם עושים את הדבר הנכון עד אשר תקבלו את ההוכחות לכך. נראה שאנשים קרובים מעסיקים את מוחכם וייתכן כי הם אף מעיקים עליכם כיוון שאתם לא יודעים מה לעשות וכיצד לנער אותם מעליכם. ייתכנו גם שינויים במעגל הראשון של חייכם שיגרמו לכם לראות את החיים מזוית אחרת.

דלי - בשבוע הזה המצב ייאלץ אתכם לעבוד הרבה יותר מהרגיל ולהשקיע ממירב מרצכם על-מנת להוכיח את יכולותיכם לאלה שמאמינים בכם. זה בדיוק הזמן לעבוד קשה ולשתף גם את הסובבים לכם בתוכניותכם על מנת שתצליחו לעמוד בציפיות של האחרים מכם. ייתכן שמבחינה כספית עדיין לא תהיו מרוצים מההשגים שלכם כיוון שהעבודה הקשה שלכם עדיין לא מצדיקה את השכר אותו אתם מקבלים.

דגים - אלה ימים מאוד רגישים עבורכם כיוון שאתם רוצים להיות בסדר עם כולם ולהרגיש שאתם עוזרים ברמות משמעותיות לאנשים היקרים לכם. אתם עושים ככל יכולתכם ואין לכם שליטה על הבחירות של האנשים האחרים שקרובים אליכם ולמטרותיהם האישיות בחיים. את הנחת והשמחה אתם עשויים לקבל מהילדים שלכם ולהרגיש שהנה גידלתם אותם לתפארת או מהיצירה שאתם נוהגים לעשות עבור ריפוי רגשי.

תאריך:  15/07/2014   |   עודכן:  15/07/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצב הכוכבים: שינויים ורצון לשבירת מסגרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאחרונה אנו מוצפים בקמפיין פרסום תוקפני המצייר תמונה כמעט אפוקליפטית של מחלה וויראלית וותיקה, שלבקת חוגרת (Herpes Zoster), וקורא לכל מי שמלאו לו 60 שנה לפנות לרופא שלו ולקבל חיסון.
14/07/2014  |  מוטי רביד  |   כתבות
אין ספק שאחת הדילמות הגדולות והמשמעותיות אשר איתה אמור להתמודד בעל עסק משפחתי ביום מן הימים הוא - מי הולך לרשת את העסק? או, מי הולך לנהל אותו אחרי שהדור הנוכחי יוצא ממנו?
14/07/2014  |  חדוה יוסף  |   כתבות
החמאס הוא אורח לא קרוי, לא רצוי אך נוכח באולמו של השופט אמיר דהאן בבית משפט השלום באשקלון. לפני תחילת הדיון, נושא השיחה המרכזי הוא כמובן הטילים הנורים ללא הפסקה על העיר, ובעיקר - כיצד חיים איתם.
14/07/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בימים אלו רבים מאזרחי המדינה פוגשים את המציאות, כי שחווים אותה למעלה מ-14 שנים אזרחים רבים הגרים, עובדים ולומדים בעוטף עזה ובאזור הדרום, מציאות זו מורכבת ממצבים רבים אישיים, משפחתיים וקהילתיים, המזמנים אכילה כדרך התמודדות.
14/07/2014  |  אבישג לבקוביץ  |   כתבות
אחת ההשלכות הקשות של מבצע "סלע איתן" היא פגיעת החמאס בחיים השוטפים במדינה. פחות אנשים נראים מבלים בחוצות, ומסעדות ששוקקות-חיים בימים רגילים - משוועות בימים טרופים שכאלה לסועדים פוטנציאלים, שיבואו לגאול אותן משממונן הכפוי.
14/07/2014  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il