|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

תחזית אסטרולוגית שבועית 21.8.2014-15.08.2014

ישראל תעמוד על שלה במו"מ

יש הבנה שמדינת ישראל מתמודדת עם בעיה שאי-אפשר יהיה לפתור אותה מידית. האחדות שלנו נשמרת נוכח האיומים הקיומיים. ברגע האמת, ציפי לבני חושבת קודם כל על האינטרסים של מדינת ישראל
15/08/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מחאה אנטי ישראלית במקסיקו. לאומנות גוברת [צילום: AP]

שינוי מהותי עוטף את האווירה. דברים מלאכותיים מתפרקים ומפנים מקום לאנרגיה חדשה. לפנינו שבוע מיוחד המכיל הכל מכל, בתאריך 18.08 המפגש בין הוונוס ויופיטר נחמד למפגשים חברתיים וגם רומנטיים, זמן טוב למפגשים ידידותיים, לבילוי ולהנאה. בנוסף לכך, באותו היום נפטון נמצא בתמונה, כך שייתכנו מצבים של מבוכה, חוסר בהירות, קושי למצוא כיוון אשר מקשה על שיתופי פעולה, בעיקר בעבודה. כדאי להיזהר מנחמדות יתר כיוון ששילובי הכוכבים מרמזים גם על הונאה. הימנעו מהשקעה כספית לפני שאתם בודקים את כל המידע שקיבלתם. אם יצאתם לטיול או מסע בידקו את ה"נווטן" (GPS), האם הוא מוביל אתכם למקום הנכון גם ברמה האישית. כדאי לנהל שיחות בזהירות, בידקו אם מבינים אתכם ואם אתם מבינים מה הצד השני אומר. בתאריך 21.08 תהיה לכם הזדמנות לנקות את האווירה.

כוכב מארס מתקרב לכוכב סאטורן במזל עקרב והשפעתם של אלה תורגש כבר לקראת סוף השבוע, מהתאריך 19.08, אך ההשפעה תתחזק כאשר המבנה הזה יגיע לדיוק בתאריכים 24.08-28.08. זהו מבנה המביא לתסכול גדול בגלל תחושה של מעצור, ייתכן שיתעוררו חיכוכים בתוך מערכות יחסים, חוסר הסכמה וניפוץ אשליות. אנשים עלולים לעורר פרובוקציות, "לשבור" הבטחות שנתנו לפני כן ולשנות כיוון. זה נכון גם במישורים גיאופוליטיים. זה שילוב המדליק אש, תרתי משמע, ייתכן שיהיו הרבה הצתות שיגרמו לסכנות ותיתכן גם נפיצות במובן הביטחוני.

שימו לב לכך שבתאריכים 28.08-30.08 האווירה תאופיין בתחושת בגידה, טשטוש, חשדנות ולאחר מבני הכוכבים בתקופה האחרונה זה מחזק את הנדנדה בין אופוריה, קונפליקט ועימות, אלא אם כן יש בסיס של אמון וכבוד מכל צד.

דרך אגב, המבנה הנ"ל ממוקד על הירח של הנשיא ברק חוסיין אובמה ורומז שכדאי לו להיזהר במוצא פיו.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 15.08
הירח הבטל משעה 18:49 עד 18:59 (אין טעות)
יום ראשון 17.08 הירח הבטל משעה 15:25 עד שעה 01:41 אחר חצות.
יום רביעי 20.08 הירח הבטל משעה 05:52 בבוקר עד שעה 11:45 בצהריים.
יום חמישי 21.08 הירח בטל משעה 22:24 בלילה עד למחרת בשעה 23:49 בלילה.

כלכלה ושווקים

השווקים אינם יציבים והמצב הגיאופוליטי משפיע בכל מקום.

התאריך 18.08 יהיה נחמד למרות שצריך להיזהר מהמלצות של אחרים כיוון שבאותו יום קיים גם שילוב של מידע מוטעה וחוסר הבנה.

בשבוע שאחרי, 24.08-29.08, הכוכבים מתסכלים ומביאים לניפוץ אשליות, וייתכן גם שמידע שגוי מגיע ממקורות רציניים או מוכרים. קשה להצביע על תקופה מתונה, בעיקר כשהנתונים מציגים חוסר אמון וחוסר כבוד למילה.

אצלנו

כוכב יופיטר הממשיך לטייל על ציר 1-7 מביא איתו מעין אופוריה הקשורה להפסקת האש. מבנה הכוכבים בנושא המו"מ עם כוכבים על ציר 6-12 מציג הסכמים בהם צד יציג פרשנות שונה לתוצאה. כל אחד ייקח את התחום האפור בין השורות ויתרגם זאת לצד שלו. הסדר או מצב של שקט לא יהיו תכל'ס לפני תחילת ספטמבר. אבל בתהליך זוחל לאורך החודשים הבאים או קצת יותר הדברים שיסכימו עליהם יתמוססו בהדרגה (כמה לא מפתיע). יהיו דברים שיתרחשו "מאחורי הקלעים", שאין שליטה עליהם. יהיה "מיש-מש" בהסכמות, אבל זה יאפשר תקופה של שקט, בין אוקטובר 2014 לפברואר 2015, עם הכוכבים על ציר 5-11 דברים יכנסו למסלול לאט-לאט ובהדרגתיות יחד עם שיתופי פעולה.

הכוכבים מראים שישראל עומדת על הדרישות שלה עכשיו במו"מ עם 4-10 על המוקד, ייתכן שזה יכול להביא המשך של העימות. החמאס יורד בהדרגה מהעץ עליו טיפס, אבל כל זה יהיה עד אותה נקודה שבה יידרש מהצדדים המעורבים במו"מ למצוא את שביל הביניים, תהיה התקדמות אבל הנושאים לא ייסגרו מיד. חלקם הבטחות לעתיד.

בינתיים יש לנו את היופיטר על ציר 1-7 הנותן תקווה, במרכאות, עד סוף אוגוסט. האם בצילו נגיע להסדרה?

להזכירכם, גם הסכמי אוסלו נחתמו עם יופיטר על ציר 1-7 וגם שם המנהיגות והעם היו באופוריה עד שהחלו האוטובוסים להתפוצץ...

עם זאת, להבדיל, כעת לצד היופיטר ממשיך להשפיע גם ראש דרקון/סאטורן על אותו הציר ושומר על פיכחון - הבנה שיש לנו בעיה שאי-אפשר יהיה לפתור אותה מיד. תחושת הכובד ותחושת הלבד מועצמות וזה מבנה כוכבים שילווה אותנו לאורך החודשים הבאים (בשבוע שעבר הזכרתי קטע מרשימה שנכתבה ב07.07.14 על מערכת היחסים עם ארה"ב, עם דגש על ממשל אובמה, שכנראה נעלב עכשיו יחד עם ג'ון קרי, שלא הוזמן להשתתף בניסיון להגיע להסכמים במצרים).

יש עוד ימים רגישים מאוד בין התאריכים 24.08-30.08, ייתכן שזו תהיה עוד התלקחות זמנית על-רקע חילוקי דעות, או פיגוע מכאיב. שימרו על עצמכם.

עם ראש דרקון/ מארס על ציר 4-10 במו"מ הכל קורה לאט. יגייסו כל מיני פקחים מהעולם שיתגייסו לשקם את עזה אבל בהמשך מגיע פלוטו על ציר 1-7 (מעגל קארמה) ונשמע בתוך זמן קצר שארגון הטרור חמאס ממשיך להיות הגורם השולט ברצועה והוא שוב יבריח את כל אותם פקחים, כפי שעשה בעבר.

נזכור שהעולם סביבנו לא יציב ונזיל מאוד, עם פלוטו על ציר 1-7 (מעגל הקארמה) נצטרך להתמודד לאורך זמן עם מצבים חיצוניים משתנים! סביבנו בשכונה.

עם הכוכבים על ציר 4-10 האחדות שלנו נשמרת נוכח האיומים הקיומיים. גם אם נשמע פוליטיקאי כזה או אחר המבטא את עמדתו העצמאית זה יהיה על-פי רוב רק לתקשורת, כדי לבנות את האינדיבידואליות שלו, ובמצב הכוכבים הזה זה מעלה סימני שאלה, פוליטיקה?

העולם כולו נגדנו - לא נורא נתגבר... (יורם טהר לב)

מאז 2011 כתבתי כאן על מצב כוכבים המזכיר את ערב מלחמת העולם השנייה, כאשר האורנוס אתגר את פלוטו בשנים 1934-1931. זה החל במשבר כלכלי שהציף את העולם ואחריו הקצנה לאומנית שהפכה בהדרגה לאנטישמיות גלויה, שיעדה היה היהודים.

המנעד בין שני אלה החל להשפיע שוב בשנת 2012 וימשיך ללוות אותנו עד 2015, בהדרגה אנו עדים להקצנה שמחריפה.

לראשונה כתבתי כאן בתאריך 08.07.2011 (שימו לב מתי התרעתי על כך):
"כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)... להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שגברה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה. אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודי... ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות".

חזרתי ורעננתי את הנושא בתאריך 07.03.2014, כשהרוח כבר נשבה על פני התהום: "אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בשנים 1934-1931. לא הייתה מלחמה, אבל היה אי-שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר ימח שמו עלה לשלטון בתאריך 30.1.1931 והצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומנות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי (מול הסרטן), ונראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיים בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל".

הנושא הלאומני המוקצן לא מסתיים רק בגבולות אירופה ולא קשור רק ליהודים. כדאי להביט גם למזרח, לעירק, לסוריה - גם שם המאבק הוא לאומני בשם האיסלאם, הדת והאמונה "מאפשרת" לרצוח ולטבוח בלי לתת דין וחשבון לבית המשפט בהאג.

אחרי הבחירות שהיו בחודש מאי האחרון באירופה, התחלתם להבין מה המשמעות של התנועות הלאומניות ומה מניע אותן. בחודש האחרון זה קיבל צבע "ירוק" (חמאס), לא חשוב להם שמדובר בארגון טרור, התגובות מגיעות מאנשים הבטוחים שרק הם יודעים מה נכון ומי צודק. מעניין כשזה קשור ביהודים, הפגנות ענק! ראיתם כאלה מול האיסלאם בעירק? נגד ISIS או נגד אל-קאעידה?

לא ולא, כי אירופה "כבושה" בידי האיסלאם, פוחדת ממנו ומשתפת פעולה. שימו לב למה שקורה בלונדון (שחלקים ממנה כבר נשלטים על-ידי האיסלאם עם חוקי השריעה). גם בצרפת יש כבר ערים שהאוכלוסייה שלהן מוסלמית, ובאלה שלא - כבר עזבו את הערים והשכונות האלה. נכון שזה לא מקבל כותרות, כי המשמעות של זה היא שמדינות אירופה והאיחוד האירופי בעצם יודו שהם נרדמו בשמירה. אם הם רוצים להמשיך לנמנם בשקט הם יעדיפו להמשיך ולעצום עיניים. אבל הבחירות האחרונות שם יצרו טלטלה. הם פקחו עין אחת, ונראה איך יתמודדו עם זה בהמשך, כי זה לא עומד להעלם שם!!!

בתאריך 25.04.2014 נכתב כאן:
"...עם הכוכב נפטון על ציר 4-10 החל משנת 2016 ייתכנו גלי עלייה משמעותיים, מדובר בהגעתה של אוכלוסייה חדשה, שתביא התחדשות ואינטגרציה למדינה. הצד החיובי שזה ישלב גם כוכבים על ציר 5-11, כלומר גלי עלייה כאלה יביאו להתפתחות כלכלית דינמית וחיובית. ייתכן מאוד שהשפעת הכוכבים אורנוס ופלוטו מביאה את ההתפתחות הזו, במאמרים שנכתבו כאן מאז 2012 נכתב לא פעם שאופיים של הכוכבים הללו משפיע ומחזק את האופי הלאומי וגם הלאומני. הציונות והיהדות כאבני דרך, האלמנטים הרוחניים יתחזקו בהדרגה (3-9) ונתחיל לחוות התחברות לשורשים שמשמעותה "אין לנו ארץ אחרת". יש להניח שהתפתחויות לאומניות ברחבי העולם, ימשיכו ויתחזקו לאורך זמן עד שהיהודים יבינו איפה הבית הלאומי שלהם".

משה הס שהיה הוגה דעות וממבשרי הציונות אמר:
"כל יהודי, בין אם רוצה בכך, ובין אם ממאן, קשור לעמו וערב לו"

בהווה אנחנו מבינים את המגמה שמתחזקת. יש כבר עלייה במספרים קטנים אבל בטור עולה. את המשמעות נבין כאשר הגורמים האלימים באירופה ימשיכו ויתחזקו במהלך 2017-2016. עם הכוכבים על הצירים 4-10 ו 3-9, נראה את העלייה או ה"בריחה" של היהודים במספרים גדולים מכל מיני מקומות ברחבי העולם, כשיבינו שיש להם בית, שמקומם הוא בארץ ישראל, כי יש לנו מדינה - להבדיל מערב מלחמת העולם השנייה. נחזור ונזכור שאין לנו ארץ אחרת, רשום בטאבו, בספר "בראשית" נאמר לאברהם אבינו: "וְנָתַתִּי לְךָ וּלְזַרְעֲךָ אַחֲרֶיךָ אֵת אֶרֶץ מְגֻרֶיךָ אֵת כָּל אֶרֶץ כְּנַעַן לַאֲחֻזַּת עוֹלָם" (בראשית פרק י"ז).

ציפי לבני
[צילום: פלאש 90]

מאז הבחירות, הדגל של ציפי לבני היה מדיני, ולאור אמירות שונות שלה לא מעט אנשים תהו מה מניע אותה. הסקרנות גרמה לבחון אז את המפה שלה ביחס למדינה. ולכתוב ברשימה מיום 15.11.2013: "אם נעשה לה צילום רנטגן, נראה שהבטן מתהפכת לה כל הזמן. אבל ברגע האמת, בעזרתו של כוכב פלוטו שיגיע בקרוב אל הציר 4-10, תופיע ציפי לבני כמי שחושבת קודם כל על האינטרסים של מדינת ישראל... מספטמבר-אוקטובר 2014 תמצא את עצמה שוב בעמדה המאפשרת לה לפעול ולעשות..." זה קורה קצת לפני, במהלך חודש אוגוסט האחרון, בראיונות האחרונים, בעקבות מבצע "צוק איתן", ציפי לבני מופיעה כלוחמת וכשגרירה שהאינטרסים של המדינה עומדים אצלה לפני כל דבר אחר, והיא עושה זאת בכל מקום אפשרי.

"אנו עם אחד, אויבנו עשו אותנו לעם אחד" (תיאודור הרצל)

תאריך:  15/08/2014   |   עודכן:  15/08/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"קראו את השנתון והתגאו בהישגים אליהם הגענו" - מציע מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, לאנשיו בפתח השנתון הסטטיסטי לשנת 2013 שפורסם בחודש מאי השנה. למרות שאינני שוטר, הרשיתי לעצמי לקרוא אותו - ומשום מה לא נתקפתי בתחושה של גאווה.
15/08/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בשנים האחרונות יש התפתחות רבה של מיזמים בעלי אופי כלל עולמי (גלובלי) העושים שימוש משמעותי ברשת האינטרנט הבינלאומית. בכלל זה מסחר בעזרת האינטרנט, העברת תכנים בעזרת האינטרנט וסינונם, רשתות חברתיות ואמצעי תקשורת מגוונים. הציפייה של המשתמשים היא ששירותים אלה יפעלו ללא הפסקה, ואף יעניקו שירות לקוחות בכל רגע.
14/08/2014  |  הרב שמואל פולצ'ק  |   כתבות
האם אתם מאמינים שהשובלים הלבנים שמשאירים אחריהם מטוסים בשמיים מכילים סילדנאפיל ציטראט, המרכיב הפעיל שבוויאגרה? או האם אתם באמת חושבים שנורות שעשויות מאורניום ופלוטוניום יעילות וידידותיות יותר לסביבה? או שללימון יש תכנותו אנטי-היפנוטיות?
14/08/2014  |  יפעת גדות  |   כתבות
הונג קונג זכתה לכינוי "גן עדן לקניות" ותיירים מסין גופא מרבים לבקר במקום. כמו-כן, קניות הן שיא הסיור בהונג קונג, ובשנים האחרונות יותר מ-70% מהוצאותיהם של תיירים סינים היו בתחום זה.
שווייץ כבר איננה מה שהייתה. מלבד יופייה הטבעי, שאותו לא ניתן לקחת ממנה, היא כיום, במפורש, מדינה מאכזבת - לפחות בעיני תיירים שכמונו. אלא שיתר על כן מסתבר שגם השווייצרים כבר לא מלקקים בה דבש כמקודם.
14/08/2014  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il