"...להיות עם חופשי, בארצנו -
ארץ ציון וירושלים"
נפתלי הרץ אימבר מתון המנון "התקווה"
"בלהב הסכין נקדש את גן העדן"
מתוך הטפת אימאם במסגד ברפיח
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם לרחובה של עיר, כפר וגם/או כל יישוב ישראלי, תהא אשר תהא הגדרתו, כשבידם סכין, אבן, בקבוק מולוטוב וגם/או כל כלי נשק אחר, קר וגם/או חם וגם/או להצית צמיגים ופחי אשפה, במטרה לחסום כבישי גישה ציבוריים ולשבש רקמת החיים הסדורה, באותם מקומות ואגב כך, לסכן חיי המשתמשים, באותה דרך ציבורית כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו רחוב ממש, בו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל כשכדור חי, אמיתי ופעיל (לא כדור של גומי!), נעוץ במרכז מצחם וגם/או בכל מקום אחר בגופם וסופם להיות גופה, המונחת דומם בחדר המתים.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת) וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם לרחובות ולפאתי היישובים בהם מתגוררים הם, במטרה לזרוק אבנים, לדרדר סלעים על מכוניות ועוברי אורח, כדי לפגוע בהם ולחסום כבישים ראשיים, המחברים יישובים שונים, ברחבי ארץ-ישראל וגם/או המהווים דרכי גישה וחיבור ליישובים יהודיים, ברחבי יהודה שומרון וסביבות ירושלים, למעבר כלי רכב ואנשים כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו מקום ממש, ממנו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל, כשכדור חי אמיתי ופעיל (לא כדור של גומי!), נעוץ במרכז ליבם וגם/או בכל מקום אחר בגופם וסופם להיות גופה, המונחת דומם בחדר המתים.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו מקום ממש, ממנו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל כאשר תאוותם הינה להיות "שהידים", לא תתממש לעולם, שכן קודם שיעטפו גופתם בדגלו הירוק של החמאס, יעטפו גופותיהם בעורו של חזיר ולא יותירו חלק שהוא מגופותיהם פטורות מ"חיבוקו" החם והעוטף של החזיר.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם - כשכוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ומשפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, כשכל טרחתם זו תהיה לשווא, שכן לא יוכרזו הם עוד כ"שהידים", לאחר שעורו של החזיר עטף, באופן גורף, כלל רמח אבריהם וכלל שסה גידיהם. יכירו וילמדו היטב, בני בליעל אלה, משמעות הפתגם הצרפתי, לפיו: "במלחמה כמו במלחמה", הכל מותר. מוטב יבינו ויפנימו היטב בליבם, כי מי שחוצה גבולות אדומים ורוצח לשם הרצח ולשם הנאת הרצח עצמה, אינו זכאי לכל כבוד מינימאלי שהוא ודין גופתו, שתבוזה היא, לאחר מותו, כפי שבזה היא חיי מי שנרצחו על-ידו, בדם קר ומתוך מחשבת זדון גרידא.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשים המבצעים בני עוולה ובכלל זה רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם - כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא רק בהכרח שישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא חיי הנותרים אחריהם, בחיים ישתנו מכאן ואילך לבלתי הכר ויהפכו לבלתי נסבלים, בעליל. ידעו הם היטב ויפנימו עמוק בליבם, כי לא נסבול השתוללות שלהם, כמו-גם פרימת מרקם חיינו הסדירים וכל השתוללות והפרה שכזו, תגרור עונש. וזאת לדעת, כי כוונתנו אנו להטלת עונש קולקטיבי-קיבוצי למשפחות שהותירו מטורפים אלה, אחריהם,לאחר שנסתלקו הם השבח לאל, מאיתנו, לבלתי שוב עוד.
מוטב ישקלו "שהידים" לשעה קלה ומטורפים אלה, כלל שיקוליהם,שקול היטב ובשום שכל טרם יצאו הם למסעות הרצח וההרג המוטרפים והמטורפים שלהם. מוטב גם, כי ישקלו "שהידים" לשעה קלה ומטורפים אלה, כלל שיקוליהם שקול היטב ובשום שכל אם הנזק שיגרמו לבני משפחותיהם, כתוצאה ממעשיהם וגם/או מחדליהם אלה, אינו עולה על התועלת שתצמח להם, אם בכלל, ממעשיהם וגם/או ממחדליהם אלה.
ברחבת שער שכם, מקום בו התרחשו ארבעה פיגועים שונים, במהלך יממה אחת יש להציב צלפים, כשרוביהם מכוונים, באופן קבוע, לכיכר, עם הוראה לבצע סיכול פיגוע מיידי ונקודתי. מי שישלוף סכין וגם/או אקדח וכל כלי נשק אחר יירה מיידית, בלי הרהור ובלי הנד כל עפעף שהוא. אשר לערים דוגמת: רהט, אום אל-פחם, בקה אל גרביה ועוד בהם השתוללו, דרדרו סלעים, הרסו, ניפצו ונתצו, תנו להם להמשיך בכך. הכניסו, עכשיו, למרכז ההפגנות והפרות הסדר, מכוניות שבהן מצוי נשק הבואש. נשק זה הינו נוזל שמותז ממיכלית וגם/או ממיכל-גב על מפגינים וגורם לריח רע לדבוק בהם. הנוזל הוא תמיסה מיימית של שמרים וסודה לשתיה, היוצרת תנאי pH בהם יוצרים השמרים חומצות אמינו בעלות ריח כבד ומסריח.
עכשיו בואו נטיל על ערים אלה עוצר של שבוע ימים, לפחות, תוך מתן שעתיים ביום להצטיידות במזון. מי שיצא אל חוץ בזמן העוצר - דמו בראשו. כפי שלא "הצליחו" אתמול, אנשי משטרת-ישראל למצוא נכבדי ערים אלה, כדי למנוע הסלמה ואלימות מיותרת, כך יכשלו במקביל נכבדי ערים אלה בהשגת גורמים שלטוניים שיקלו, מעט, מטרדות ונזקי העוצר.