|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

מפתו האסטרולוגית של אהוד ברק

זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים ושהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר, דוחפת אותו קדימה. אינו מפחד מעימותים, מתגמש עם נסיבות משתנות בפוליטיקה וסומך פעמים רבות על הסבלנות הרבה שתשתלם לו
03/08/2019  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
אהוד ברק [צילום: רועי אלימה/פלאש 90]

אהוד ברק - יושב-ראש מפלגת ישראל דמוקרטית

תאריך לידה 12.2.1942, בן מזל דלי.

מפתו של אהוד ברק נשלטת ברובה על-ידי מזל דלי. עובדה זו גורמת לו להיות אידיאליסט, עצמאי מאוד בדעותיו, פועל מתוך תחושה של שליחות, אך נתון למצבי רוח והתפרצויות זעם.

כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי אף הוא נמצא אצלו במזל דלי מה שמצביע על אדם שחשיבתו הינה ייחודית, שבדרך כלל ינסה לפתור בעיות בדרך לא קונבנציונלית.

הכוח המניע אותו היא תחושה שיש לו ייעוד בחיים שעליו לבצע אותו. יכולת הדיבור שלו כאדם חכם מעולה ולא תתפסו אותו לא מוכן . את התשובות הוא שולף מהמותן ללא הכנה מרובה מראש, כשהוא סומך על יכולת האלתור שלו. נתון זה סיבך אותו לא אחת בבעיות אישיות בבית ואף בפוליטיקה כיוון שלפליטות פה יש תמיד מחיר ואכן המקורבים אליו יעידו על כך שיש לו פה גדול ועדיף להם להתרחק ממנו כאשר אינו במצב רוח טוב.

בילדותו סבל מחסך חום ואהבה בביתו ולכן לעיתים הוא נתון למצבי רוח שאינם טובים שאותם הוא יודע להסתיר בהצלחה, אך המקורבים אליו יודעים שעליהם להעתיר עליו הרבה רגש חם על-מנת שביטחונו האישי יחזור אליו . הוא חזק באישיותו ולכן יש לו את היכולות בכל פעם להתרומם מחדש כמו עוף החול. עבודה קשה לא מפחידה אותו שכן הוא רגיל לכך.

במפתו - הכוכב המייצג את המוכר בשמו מארס נמצא במזל שור, עובדה שמלמדת על כך שהוא קשור מאוד לחומר ולעשיית רווחים ודווקא בנושאים אלה יפעל בשיקול דעת לאחר חשיבה מעמיקה על-מנת לא לעשות טעויות.

גם בחיים הפוליטיים הוא מנסה לטוות את צעדיו כרקדן. פעם קדימה ופעם אחורה ויחפש את הרגע והאנשים הנכונים על-מנת להשתלב ולהטביע את חותמו. את חייו האישיים הוא לוקח ברצינות ומתכוון לכל מילה שהוא אומר ובמיוחד במערכת הזוגית שלו ובכל זאת, תמיד ישאיר לעצמו פינה אישית שהיא רק שלו וכמעט בלתי חדירה לאנשים. תכונה זו משאירה על הקרובים אליו את התחושה שהוא אכן חברותי מאוד ויש לו הרבה חברים, אך לעולם לא ייתן לאחרים להיכנס לתוך נשמתו ותמיד ישמור לעצמו טווח מרחק.

ולסיכום, זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים ושהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר, דוחפת אותו קדימה. אינו מפחד מעימותים, מתגמש עם נסיבות משתנות בפוליטיקה וסומך פעמים רבות על הסבלנות הרבה שתשתלם לו, כאשר יהיה עליו לבנות תשתית פוליטית.

תחזית כללית

טיפ לילידי מזל השבוע - ימים נעימים של הנאה עוברים עליכם בגלל קרבת כוכב וונוס הוא הכוכב שמביא רצון להתפנק ולפנק ואכן זהו שבוע מלא בשורות טובות.

טלה - כוכב התקשורת התיישר בבית המשפחה שלכם כך שנושאים חשובים שהיה הכרחי לטפל בהם בחוג המשפחה מתחילים להיפתר ולקבל את הפרופורציות המתאימות להם. בעוד כשבוע ייעלמו גם השיירים האחרונים של כוכב זה ולאחר מכן, תוכלו להרשות לעצמכם ליהנות בחוג המשפחה ולהשלים פערים וחסכים שעד היום היה לכם קושי איתם בסגירת מעגלים.

שור - לנושאי משפחה יש משמעות רבה בשבוע זה, כיוון שנראה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום שמדבר על האפשרות לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ובמקרים שזה אפשרי, אפילו לרכוש מתנת פיוס קטנה על-מנת לרכך את הקרובים לכם.

תאומים - זוהי תקופה טובה מאוד לטיפוח חיי המשפחה והחברים הקרובים לכם. ניכר שיש לכם צורך לשפר את צורת חייכם וסביבת מגוריכם. מבחינה כספית היה לכם חודש די בעייתי בגלל נסיגת הכוכב שלכם האחראי על התקשורת בבית הכספים שלכם עובדה שהכריחה אתכם לחשוב אחרת מבחינה כלכלית. כוכב השפע עדיין בנסיגה בבית השותפויות שלכם, חכו עד חודש עד לקבלת החלטות משמעותיות.

סרטן - אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפוח וטיפול בסביבה הטבעית שלכם גם אם היא מקשה עליכם את ההתנהלות של חיי היום יום. בני המשפחה מצפים מכם שתעזרו להם ומאחר שהם קרובים אליכם מאוד רגשית ואף משפחתית אין ספק שאתם משקיעים את מקסימום הזמן על-מנת לעשותם מאושרים, על-ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיות.

אריה - כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית ורגשית ואף כלכלית נראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותו כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בעתיד בכיוון של דרך מעשית על-מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע.

בתולה - בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות החדשות . אולם כוכבים אלה נמצאים במקום סגור להחצנה ועובדה זו גורמת לכם להתלבטויות ואף לחוסר ביטחון. נראה שבתחומים של מערכות יחסים אישיות ומקצועיות, עדיין זה אינו הזמן לגלות את תוכניותיכם ובהחלט מומלץ לחכות עוד חודש עד עשייה בשטח.

מאזניים - אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. כוכב התקשורת התיישר בבית הקריירה שלכם והאיר עבורכם נושאים שחשוב לטפל בהם ולא להאמין שהם יחלפו לבד ללא טיפול כלשהו. נצלו קשרים קיימים על-מנת לחזק את מעמדכם כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאכן אתם במקום הנכון מבחינה חברתית ועובדה זו מאוד מציקה לכם.

עקרב - התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שממריצים ומביאים אתכם לפעולה. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים בעבודה - אך גם בסביבה הטבעית שלכם.

קשת - נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו קשיים. בסופו של דבר זהו כוכב מבורך שמעניק לכם את היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. מחודש ספטמבר יתחילו התחלות חדשות ולכן מומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית, על-מנת שתוכלו לייצר הצלחה.

גדי - כוכב השפע יופיטר שנמצא בנסיגה בבית תת-ההכרה שלכם גורם לכך שאתם מרגישים לעיתים עצורים ואולי אפילו חנוקים באופן כזה שלעיתים מקשה עליכם את ההתנהלות היומיומית. חלומות אגרסיביים גורמים לכם לקום עם תחושת מועקה, אך אל תילחצו מכך, כיוון שזו דרכו של תת-המודע לשחרר מתחים פנימיים. הקשיבו למסרים המתקבלים דרך החלומות שלכם.

דלי - אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שעיקרה חשבונות נפש על מה שעשיתם בשנה האחרונה. אתם תוהים מה הלאה ומה הולך להיות . נראה שנושאי כספים עדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול. ילידי המחצית הראשונה של המזל חווים שינויים שאמורים להביא אתכם לדרך נכונה יותר.

דגים - כוכב השפע עדיין בנסיגה בבית הקריירה שלכם ולכן אתם עובדים קשה ולעיתים קשה מדי בגלל הצורך שלכם להספיק ולסגור קצוות. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם, אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על-מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם התובנות שלכם לגבי עצמכם.

תאריך:  03/08/2019   |   עודכן:  03/08/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפתו האסטרולוגית של אהוד ברק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה, הפך ראש עיריית טבריה רון קובי, לבן יקיר אפרים של בג"ץ. מי שפועל למען חילול שבת בפרהסיה, ימצא שם תמיד את ביתו הטבעי. אפשר לסמוך על בג"ץ שיעשה כל אשר ביכולתו כדי שקובי יוכל להישאר. הם כבר הציעו למנות ועדה ציבורית שתאשר את תקציב טבריה במקום המועצה שפוזרה. זה עוד לא היה לנו.
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם – תשעה באב, פרשת שמות, גבבה ותוגה גדולה שבת שלום, וחודש טוב "צוֹם הָרְבִיעִי (י"ז בתמוז) וְצוֹם הַחֲמִישִׁי (תשעה באב) וצום השביעי (יום הכיפורים) וְצוֹם העשירי (עשרה בטבת) יהיה לבית יהודה לששון ולשמחה ולמעדים טובים והאמת והשלום אהבו" (זכריה, ח', י"ט)
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל – בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם – תשעה באב, פרשת שמות, גבבה ותוגה גדולה שבת שלום, וחודש טוב "צוֹם הָרְבִיעִי (י"ז בתמוז) וְצוֹם הַחֲמִישִׁי (תשעה באב) וצום השביעי (יום הכיפורים) וְצוֹם העשירי (עשרה בטבת) יהיה לבית יהודה לששון ולשמחה ולמעדים טובים והאמת והשלום אהבו" (זכריה, ח', י"ט)
דאגה רבה בהנהגת אש"ף מהיחלשות מעמדו של ארגון אונרא (סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטים הפלשתינים) בעקבות פרשיות השחיתות שהתגלו בו והודעת הולנד ושוויץ על השעיית הסיוע שלהן לארגון. ערוץ אלג'זירה המשדר מקטר חשף לפני כמה ימים דוח חמור שהוכן על-ידי מחלקת האתיקה באו"ם שגילה כי מזכ"ל ארגון אונרא פייר קרנבול התנהל באופן מושחת וניצל את כוחו לקידום מקורבים, תוך הזנחת תפקידו, ועריכת נסיעות רהבתניות ברחבי העולם.
בימים אלה כשנחפש במנוע החיפוש של גוגל את צמד האותיות XR נראה שנקבל שפע של הצעות לקניית טלפונים סלולריים שנושאים בצורה כזו או אחרת את האותיות הללו (בדגם המוצר). זה קרה לי כשחיפשתי ללמוד על התנועה העולמית Extinction Rebelion, תנועה ששמה לה למטרה לעורר את המדינות בעולם לפעול כעת לפתרון משבר האקלים. מייסדי התנועה בנו את הלוגו של התנועה מצמד האותיות xr וזו הסיבה שהתחלתי את החיפוש משם. ואני לא מופתע שהחיפוש שלי הוביל אל הטלפונים הסלולריים.
03/08/2019  |  מיכאל מירו  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il