|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אישור ETIAS לאירופה בעברית, איך זה עובד בדיוק?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה

מזל גדי - יום הולדת <br>

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! הכוכב שלכם סטורן המעכב, עדיין נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להבין שאינכם יכולים לפעול ביד חופשית ועדיף לכם לשתף אנשים שאתם סומכים עליהם
02/01/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
למי הוא מתאים? [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל גדי את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האדמה: בתולה ושור, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

טלה עם גדי - שילוב זה ככל שיכול להיות מאתגר עשוי להיות גם קטלני. יחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולים להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות. הגדי יותר סבלני ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח בכל הקשור ליחסים הדורשים יציבות, ובמיוחד בכל הקשור לנושאים החומריים. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. לא מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של שני המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה וישתעמם מהר מאוד. סביר להניח שכל צד חסר במקצת את תכונות הצד שכנגד, אך בכל זאת לא מומלץ!

מזל סרטן עם גדי - שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. אולם ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. הסרטן עשוי לצאת מדוכא ונפסד מהקשר. מתסכל!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד גם אם הזוגיות יכולה להתחיל באהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך, הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות והנוקשות הפרקטית של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות אם כי צריך עצבים חזקים!

מזל גדי עם מזל גדי - שילוב זה עשוי להצליח אצל אנשים שאוהבים סדר, משמעת וארגון. בזוגיות זו לא תמצאו הפתעות ותמיד תדעו היכן אתם עומדים, מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה. תוכלו תמיד לסמוך על השותפים לכם בחיים. מומלץ לאוהבי יציבות!

מזל גדי עם מזל דלי - למרות ששני אלו שני מזלות עוקבים בגלגל המזלות ולמעשה בכל אחד מכם יש במקצת את תכונות האחר, הרי שלטווח הרחוק מערכת כזו אינה יכולה להחזיק מעמד בגלל הצרכים השונים מדי של כל אחד מהצדדים. לא מומלץ!

מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת יימצא במזל שלכם החודש עובדה זו מאפשרת לכם יכולת ביטוי ורבלית טובה מאוד זה הזמן להביע את דעתכם ועמדותיכם
▪ ▪ ▪


טלה

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בפרק זמן של החודש הקרוב בבית הקריירה ובבית המסמל את המעמד החברתי שלכם. שילוב זה מצויין כדי להשריש את מעמדכם גם במקום העבודה שם אתם עדיין נאבקים על מקומכם, אך נראה שהמקורבים אליכם כבר יודעים שמעמדכם איתן ואנשים משחרים לפתחכם כך שבמידה מסוימת כל מה שתבקשו תקבלו ויחד עם כך מוטב עדיין להסתיר את רגשותיכם האמיתיים בפנים.

שור

כוכבים משמעותיים כמו השמש בשמיים וכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת נמצאים בבית הקריירה שלכם. מצד אחד אתם במצב שזה הדבר שהכי חשוב לכם, אך לא בטוח שהוא בא לכם בקלות שכזאת כיוון שאתם נתקלים בהתנגדויות רבות שמעוררות את זעמכם ומוציאות את הילד הרע שבכם החוצה. נסו בזמן זה להיעזר בחברים קרובים שיכולים לעזור לכם בשעת צרה ושלא איכזבו אתכם בעבר.

תאומים

סביבת תנאי העבודה והקריירה שלכם הוא הדבר החשוב עבורכם ולכן כדאי לשתף חברים קרובים בכל התוכניות שלכם, כדי שיעזרו לכם להחליט ודעתם באופן טבעי תהייה הוגנת. זה הזמן לתכנן נסיעה שתוכל לעזור לכם בשיפור היכולת המקצועית שלכם ותקדם אתכם. אל תתנו לרעשי רקע חיצוניים להסיט אתכם מתוכניותיכם. חיזוק הידע שלכם בתחומי הקריירה יעזור לכם מאוד בקידומכם האישי.

סרטן

הכוכב מארס עדיין נמצא בבית העבודה שלכם והוא זה אשר מאפשר לכם את היכולת והכוח לבצע את כל אותם תוכניות שאתם מתכננים לעשות. זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להחליט מהו הכיוון הנכון עבורכם ועבור הסביבה שלכם ולכן בשלב זה בחייכם אתם צריכים לשתף את הקרובים לכם והנמצאים איתכם במעגל הראשון של חייכם. נראה שצפויים לכם שינויים משמעותיים.

אריה

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו תמיד משמעותית כיוון שהיא מביאה יחד איתה חשבונות נפש של מה עליכם לעשות וכיצד עליכם לבנות את עצמכם בדרך שתוביל אתכם להצלחה ולשפע. אתם מושפעים מהסביבה הקרובה ולכן לא תמיד עושים את מה שאתם באמת רוצים ולכן לפני החלטות חשובות מן הראוי שתשתפו את המשפחה שלכם לקבלת דעה נוספת.

בתולה

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המשפחה וגורם לכך שהאנרגיות שלכם חדות מאוד ואתם מגיבים באגרסיביות יתר שאינה אופיינית לכם. כיוון שכך ומאחר שאתם מודעים לבעייתיות שנוצרה מומלץ לכם להיות יותר עדינים ולא לפעול ללא מחשבה בכל פעם שמשהו מכעיס אתכם. נקודת אור עבורכם היא החלק היצירתי בחייכם שדורש שיפור ואכן יש לכם יכולת לממש את התחביבים שלכם ולהביאם לידי אומנות שניתן למכור.

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה טובה מבחינה אישית, כיוון שהכוכבים מחברים אתכם למקום שבו אתם רצויים ומאוד מבוקשים על-ידי האנשים הקרובים אליכם בסביבתכם הקרובה. אתם משקיעים שעות רבות כדי להיות בסדר עם כולם ומנסים לסגור מעגלים ופערים של המשפחה הגרעינית שלכם. נראה שצפויות לכם בשורות משמחות ואתם יכולים להיות שמחים שהגעתם למצב זה.

עקרב

זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית מבחינה רגשית כיוון שנראה שסוף-סוף מצאתם את הדרך והכיוון הנכון על-מנת להוכיח את יכולותיכם האישיות. אתם נחושי החלטה להראות את היכולות והנאמנות שלכם למשפחת המוצא ואתם מאוד מוערכים בשל כך. זה הזמן לנסות ולחשוב מחוץ לקופסה על-מנת לחשוב כיצד אתם יכולים לשדרג את ייעודכם בעוד דרכים רבות ובעיקר מקוריות.

קשת

אתם חווים קשיים רגשיים שונים על-רקע משפחתי כיוון שאתם מנסים בכל כוחכם למצוא את האנשים המתאימים לכם שייתנו לכם להרגיש קן חם, בית ומשפחה ומנסים לעיתים קרובות מדי לוותר על עצמכם למען תחושה זו. הגיע הזמן שתניחו לעבר ותלמדו להסתפק במה שיש לכם מתוך הבנה שזה הדבר הנכון ויש לכם את כל הכלים האישיים והרגשיים לפרוץ את חומות התסכול.

גדי

כספים שאתם בונים עליהם נראה שמועדם להגיע אליכם מתקרב, אך בעם זאת לא תוכלו לעשות את כל מה שאתם מתכננים, כי עדיין אתם חייבים לחשב את צעדיכם ומעשיכם. הכוכב שלכם סטורן המעכב, עדיין נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להבין שאינכם יכולים לפעול ביד חופשית ועדיף לכם לשתף אנשים שאתם סומכים עליהם, כדי שיעזרו לכם כיצד ומתי להגיע להחלטה.

דלי

אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת ולכן מצד אחד זוהי תקופה של חוסר אנרגיה בגלל סיום תקופה לא פשוטה ומצד שני עליכם להבין ולהפנים שאתם למעשה סוגרים את העבר ופותחים פתח להתחלות חדשות ולכן זוהי תקופה מאוד משמעותית, שרק בעוד חודש בערך תתחילו להרגיש את השפעתה. אל תתנו לחששות לעכב אתכם, עדיין יש ספיחים אך אתם מצליחים להתגבר על הבעייתיות שנוצרה.

דגים

עליכם לשמור על עצמכם בכל הנוגע לקשריכם המקצועיים, כיוון שנראה שלאחרונה לעיתים קרובות אתם נסערים מדי. זה בדיוק הזמן לנסות ולהרפות במקצת את תוכניותיכם ולא להכריח אנשים בדרכים מניפולטיביות לחשוב כפי שאתם חושבים או מאמינים שכך צריך להיות. השתדלו להיות יותר מעורבים מבחינה חברתית ולנסות להשפיע עם היכולות הטובות שלכם ביחסי אנוש.

ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
תאריך:  02/01/2022   |   עודכן:  02/01/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוף שנה ותחילתה - נקודת זמן הטומנת בחובה אכזבות, תודות, זכרונות והבטחות לגבי עצמנו (שלרוב לא תתקיימנה). גיליתי שכיהודי טוב לי: הבטחות שהבטחתי ולא הוצאתי לפועל בשנה (האזרחית) שעברה עדיין יכולות להתממש עד סוף אלול התשפ"ב. כך לדוגמה הרצון העז להיות בארץ "עוד השנה." אני מגחך להנהתי: כמה קל לעבוד על עצמי! ממזרות כזו, שאלה של פרשנות, ולי, כאמור, טוב: אני ממשיך לשחק, למתוח את ציר הזמן, להתאמו לצרכי.
02/01/2022  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
לפני כמה ימים מת באירן חסן אירלו, שגריר אירן אצל המורדים החות'ים בתימן, האירנים טענו כי הוא מת מנגיף הקורונה, הוא זכה לכבוד גדול באירן, להלוויה ממלכתית ולתואר "שהיד".
שר הביטחון התמהמה מלמנות מנכ"ל לתעשיה האוירית, ועקב כך עתר ח"כ דוד אמסלם לבג"ץ. את העתירה לא ראיתי, את ההחלטה כן, פחות מחצי עמוד, סטירת לחי לעותר. ה"ריב" שאמסלם ניסה להתערב בו הוא "ריב לא לו" ולכן לא קיימת לו זכות עמידה. אמסלם נזרק מכל המדרגות באופן שלא ראיתי כמותו בבית המשפט העליון. לדעתי הוא לא רק נזרק אלא גם נזרק בבוז. אנו חיים במצב עגום שכל נושא הוא שפיט, ומעניין מה מצאו השופטים חריג בעתירתו של ח"כ אמסלם, למעט העובדה שהמדובר בעותר ליכודניק ירושלמי אסלי.
להיות חלק של עדר זה דבר חיובי רק במקרה אחד - לקבל חסינות עדר מפני קורונה או כל מגיפה אחרת. בכל שאר ההקשרים זה דבר שלילי. ואני לא מתכוון למקרים שבהם אנחנו מתנהגים כרוב השפוי - כמו בהתחסנות, בגיוס בשעת חירום, בציות לחוק, בנאמנות למדינה. כוונתי לשתיקת הכבשים, כשמתנהגים כעדר, גם הוא מובל לתהום.
30/12/2021  |  יעקב קורי  |   יומני בלוגרים
האם יש אהבה ומהי? ולמה צריך אותה? מה כתב על כך אוסקר ווילד, מה כתבו על כך בני זמננו: הוגה הדעות והבמאי ארן פטינקין והמשוררים והמשוררות אביחי קמחי, טובי סופר, לאה צבי דובז'ינסקי ושולמית ספיר נבו?
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לנוכח מתקפה של כוחות עוינים הפוגעים בריבונות היהודית חובתה של מדינת ישראל להגיב    אך התגובה חייבת להיות מעוגנת על אדני המוסר היהודי
עוד כוח ועוד נשק [צילום: לאו קוראה/AP]
שי גולדשטיין  |  
הפלשתינים הם חייליו של היטלר שממשיכים את מלאכתו    והשמאל הוא היהודים של אז שלא האמינו שהיטלר מתכוון לחסל אותם באמת
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il