|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
חומש [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]

זכר הרוע

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - חרדה, שילוב, קריטריון מיוחד, רוע ופשרה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט) חודש טוב "בניסן נגאלו אבותינו ממצרים ובניסן עתידין להיגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמוד א')
25/03/2023  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות


לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם

לחרדת השמאל והתקשורת המגויסת לצדו, טיפס המדרוג (רייטינג) של חדשות ערוץ 14 בהתמדה, והגיע ל-8.1 אחוזים (307 אלף צופים). חדשות 12 הגיעו ל-13.3 אחוזים (354 אלף צופים); חדשות 13 - 6.9 אחוזים (169 אלף צופים); והחדשות בכאן 11 - 6.25 אחוזים (149 אלף צופים).

התגובות של השמאל ושל עיתונאיו אופייניות לנפגעים ולחוששים מהשמעת קול אחר. כנאמר, "... לְשִׂכִּים בְּעֵינֵיכֶם וְלִצְנִינִם בְּצִדֵּיכֶם ..." (במדבר ל"ג, פסוק נ"ה).

"קורה פה מה שקרה בארצות-הברית לפני כמה שנים, כשטראמפ עלה לשלטון", ניתח יובל נתן, מבקר טלוויזיה ותיק - "אין כבר יומרה לנסות להציג חדשות אובייקטיביות וכל אחד לוקח צד. וכשעושים זאת, ברור שהשחקן החלש, במקרה הזה ערוץ 14, שלו אין מתחרים על המגרש מהצד שלו, רק הולך וגדל".

שנאה, או פחד

תושבים אוטו-אנטישמיים בכפר-סבא החליטו להחרים בית-קפה, שבעליו החדשים החליט להכשירו. באיזו זכות העז לקלקל להם את בית-הקפה הוותיק?! מה פתאום הדתה?!

שנאת היהדות הנה תופעה מעניינת במקומותינו, שעוד מעט, ככל שנה, תגיע לשיא מסוים - לקראת פסח הבא עלינו לטובה ולברכה.

אומנם זכותו של כל אדם להחליט לאן הוא רוצה להזרים את כספו, ואיפה ילגום את הקפה שלו עם פרוסת עוגה, או בלעדיה, אך החרמת בית-הקפה המוכשר רק משום שהוכשר מבטאת שנאה תהומית של המחרימים לכל מה שיהודי, או פחד עמוק ממנו.

זה מזכיר לי את דברי השר איתמר בן-גביר, שמפגינים באו להפריע לו בתפילת בוקר שבת כשנָפש במושב כפר-אוריה. שם השתלבו היטב שנאת היהדות של המתפרעים עם אי-רצונם להכיר בתוצאות הבחירות.

"... למה להיצמד לחלונות בית-כנסת עם רמקולים, לצפור, לצרוח ולגרום לאנשים לחלל שבת"? שאל בן-גביר - "אני בטוח שאם זה היה מסגד, הייתם מכבדים את המנהגים של בני המקום. אבל כלפי יהודים דתיים, מסתבר שהכל מותר...".

"לֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל"

אילנה דיין - מגישה מוערכת בטלוויזיה וד"ר למשפטים - בחרה לפתוח את "עובדה", תוכניתה, בהצהרה אישית ארוכה ונרגשת, כי עליה להביע עמדה נגד הרפורמה במערכת המשפט.

אף שהיא ד"ר, כנראה, יש לדיין קשיים ניכרים בהבנת הנקרא. בהצעות החוק כתוב, כי הרפורמה אמורה להסדיר מחדש את האיזון בין שלוש הרשויות, ששופטי בג"ץ שיבשו בעשורים האחרונים. או שבעיניה שלטון חסר-מצרים של בג"ץ במדינה נחזה כדמוקרטיה ולא כדיקטטורה.

נראה לי, שדיין, הידועה באיבתה לבנימין נתניהו ולליכוד, אינה האדם הנכון להביע עמדה בנושא, כיוון ששופטי בית המשפט העליון יצאו מעורם כדי לדחות תביעת לשון הרע נגדה, שהגיש נגדה סרן ר', והמציאו עבורה קריטריון מיוחד, שמעולם לא נודע בדיני עיתונות בארץ ובעולם - "אמת לשעתה" (מאוחר יותר בוטלה הלכה זו). כלומר, התירו לה לדווח שקרים על פרשת הריגת הנערה (בת ארבע-עשרה, ודיין טענה, שהיא ילדה) הערבייה מול מוצב "גירית" ברצועת עזה, בחמישה באוקטובר 2004, כיוון שכביכול לא ידעה אז את האמת לאמיתה.

בין התחקיר לבין הסרט שהקרינה דיין בתוכניתה היו כמה וכמה פערים חמורים. כלומר, העורכת דיין הכניסה לסרט קטעים, שאינם קשורים לתקרית, כדי להוסיף נופך דרמטי לעריכתה השקרית, והסתירה מצופיה מידע חשוב: האזור ליד מוצב "גירית" הוכרז "אזור ביטחוני מיוחד", שהכניסה אליו אסורה, וחלות עליו הוראות מחמירות לפתיחה באש. שבועיים לפני התקרית חדרו מחבלים למוצב שכן, והרגו לוחמים. המודיעין העביר התרעות על פיגוע דומה במוצב "גירית", ובית-הספר, שכביכול הלכה הנערה אליו, היה בכיוון אחר לגמרי.

כשלמדתי דיני עיתונות בארץ (במרכז ההדרכה של רשות השידור) ובעולם (בין השאר, באוניברסיטה של טקסס) לימדוני מוריי (שאומנם לא היו ידועים לשעתם כפי שאילנה דיין ידועה במקומותינו, אך היו עיתונאים וחוקרים הרבה יותר טובים ממנה בלשון המעטה), כי על העיתונאי/עורך לדייק, ועליו לבדוק היטב את הפרטים. באוסטין, בירת טקסס, אפילו הדגיש אחד ממוריי, כי על עיתונאי/עורך להיזהר בדבריו כמו שופט, הכותב פסק-דין.

בית המשפט המחוזי בירושלים חייב את דיין בהוצאת דיבה לאחר שהובאו בפניו עובדות שהוכיחו כי לא דיווחה אמת בתוכניתה על התקרית ליד מוצב "גירית". בית המשפט העליון, שאינו דן בעובדות, דחה את הערעור נגדה. כלומר, במקום להגן על סרן ר' החלש מול עיתונאית חזקה ומשפיעה, בחר להגן על דיין, והצילהּ מבושה, שהייתה מטילה עליה חיוב בהוצאת דיבה. ואיפה הצדק? כנראה, יצא לחופשה באותה העת.

אומרים, שבית המשפט העליון הוא מגן לאנשים החלשים, ולא היא בפרשת סרן ר', המ"פ הדרוזי. בית המשפט לא ציית בעניינו לצו המקראי "לֹא תַעֲשׂוּ עָוֶל בַּמִּשְׁפָּט לֹא תִשָּׂא פְנֵי דָל וְלֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל בְּצֶדֶק תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ ("ויקרא י"ט, פסוק ט"ו). בית המשפט העליון העדיף את גרסתה הנקובה של דיין על פני האמת, רק משום שהיא מפורסמת ובכירה, וביטל את חיובה בהוצאת דיבה על ר'. למה הלך בג"ץ אצל אילנה דיין? רק משום שהיא בת מינו. דיין נותרה חייבת הרבה מאוד לשופטים על דחיית הערעור בעניינה וכעת פרעה את חובה (לא שקודם לכן הייתה אובייקטיווית, ח"ו).

מציב גבול אלמנה

בישיבת חומש חוגגים; ואכן, יש להם מה לחגוג. החוק הנבזי, שאסר על יהודים להיכנס ליישובים, שהרסה בזדונה ממשלתו של אהוד אולמרט בצפון השומרון לאחר שגירשה מהם את היהודים באלימות קשה, בוטל. ראוי להזכיר, בג"ץ לא פסל את החוק הגזעני הזה.

עתה הגיע הזמן למחות את זכר הרוע הבוטה, ששלח יד ביישובים היהודיים בצפון השומרון, ולשקם בראש בראשונה את ישיבת חומש, שסבלה מהתעמרות ממושכת של הצבא ושל משמר הגבול. ואחריה לבנות מחדש את היישובים חומש, שא-נור, גנים וכדים, שזדים הרסו אותם.

כנאמר, "ברוך אתה ה' מציב גבול אלמנה" (תלמוד בבלי, מסכת ברכות, דף נ"ח, עמוד ב').

סחטנות אלימה

מתווה הפשרה להרכב הוועדה לבחירת שופטים, שאישרה סיעת הליכוד, הנו בפועל הנצחת העיוות, שאוליגרכיה של לבלרי משפט - שופטים ויועצים משפטיים - שולטת במדינה. שופטי בית המשפט העליון - גוף לא נבחר, אלא ממונה בקומבינות מכוערות, שהבולטת בהן היא חבר מביא חבר, מרשים לעצמם לבטל חוקים של הכנסת והחלטות ממשלה על-סמך פרשנות מפוקפקת של אהרן ברק לשני חוקי יסוד. לצערי, העיוות הזה יימשך בגלל כניעת הליכוד לסחטנות אלימה.

בפועל, מאז מאי 1977 משמשים בית המשפט העליון ובג"ץ כלים לביטול תוצאות הבחירות. כלומר, לרוקן את שלטון הליכוד, שנבחר על-ידי העם, מכל תוכן, ולכפות על המדינה את דבר האופוזיציה.

אם אכן יחוקק מתווה הפשרה, ובג"ץ יאשרו - עניין שבספק רב - כורה לעצמו הליכוד בור אימתני. כל אימת שהחלטות הממשלה הנבחרת לא ימצאו חן בעיני קבוצה של בעלי הון ושל ממשלות זרות, הן יוציאו הפגנות אלימות לרחובות, ויאיימו בסרבנות של אנשי מילואים עד שמבוקשן יינתן בידיהן.

בכל העולם הדמוקרטי, כולל במדינות שתומכות במתמרדים גם בכסף, נבחרים השופטים על-ידי הפרלמנטים ו/או על-ידי הממשלות. רק בארצנו קוראים המתמרדים לאוליגרכיית השופטים, שמכנה את עצמה דמוקרטיה, ואת מתנגדיה - דיקטטורה. ולצערי הרב, החלטתם לנקוט באלימות מנצחת, כנראה.

ובכל זאת, נביט קדימה אל מ̤עבר להרס הזדוני ונקווה שיהיו מי שיאזרו אומץ לבטל לחלוטין את השיטה הקיימת, למרות האִיומים, ולהחזיר את בחירת השופטים לידי העם שהוא הריבון ולא השופטים - כי כך נהוג בדמוקרטיה. עם זאת, מפחיד לדעת, שיש לנו צבא על-תנאי, שאנשיו יתגייסו למילואים רק אם החלטות הממשלה, או הרכבה, ימצאו חן בעיניהם.

תאריך:  25/03/2023   |   עודכן:  25/03/2023
אביתר בן-צדף
+גלנט דרש להציג נתונים לקבינט - ונדחה
09:02 26/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון דרש מראש הממשלה להציג בפני חברי הקבינט המדיני-ביטחוני את מפת האיומים על ישראל וההשלכות של קידום הרפורמה המשפטית  ▪  נתניהו סרב לכנס את הקבינט
נתניהו, גלנט והלוי. חברי הקבינט לא מקבלים סקירה עובדתית [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.]
+נמשך הליך חקיקת שינוי בחירת השופטים
08:36 26/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה התכנסה הבוקר להצבעות על ההסתייגויות להצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים  ▪  הדיון נפתח במהומה ובצעקות קצובות: 'דיקטטורה'  ▪  היו"ר רוטמן: אגיש תלונה לוועדת האתיקה, שינוי שיטת בחירת השופטים יאושר לקריאה שנייה ושלישית כמתוכנן
ח"כ רוטמן. הצבעות מהירות בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+להקשיב לפרופסור גדעון ספיר
07:55 26/03/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
התרשמתי מאוד מההתנגדות הנחרצת של איש תנועת קהלת, פרופסור גדעון ספיר, לביטול שיטת הסניוריטי (שיטת מינוי השופט הוותיק) במינוי של נשיא לבית המשפט העליון  ▪  כן הוא גם נחרץ בהתנגדותו למתן שליטה מוחלטת למפלגות הקואליציה במינוי השופטים

הלכו רחוק מדי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+זילות חורבן הבית השלישי
07:39 26/03/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
המחאה הלגיטימית אשר חוללה והוכתמה על-ידי חלק ממוביליה המופקרים וחסרי האחריות, מעבר לתהום שפערה בחברה הישראלית, מעבר להפרות הסדר, מעבר לימי השיבוש, ימי ההתנגדות ימי השיתוק גרמה לנזק עצום לכלל עם ישראל, למשך השנים הבאות
מופקרים [צילום: נעם פנטום רבקין/פלאש 90]
+סביבת שר המשפטים: שלא כמו גלנט, יכבד וימתין עם תגובתו עד שנתניהו ישוב לארץ
22:14 25/03/23  |  איציק וולף
בסביבת שר המשפטים, יריב לוין, אמרו בעקבות ההצהרה של שר הביטחון גלנט, כי "שלא כמו שר הבטחון, שר המשפטים יכבד את ראש הממשלה וימתין עם תגובה לשובו ארצה".
+ח"כ סעדה: אם גלנט לא מאמין בדרך - הוא מוזמן להניח את המפתחות
21:58 25/03/23  |  איציק וולף
ח"כ משה סעדה (הליכוד) קרא לשר הביטחון, יואב גלנט, להתפטר אם הוא לא מאמין בחקיקת הרפורמה המשפטית.

"סיעת הליכוד הכריעה באופן ברור שצריך להתקדם עם החקיקה. אם השר גלנט לא מאמין בדרך, הוא מוזמן להניח את המפתחות ולא לעשות ״מעשה בנט״ למיליוני מצביעי הימין", אמר.
+מטה מאבק ההייטקיסטים: נמשיך במאבק נחוש עד שהחקיקה תיגנז
21:38 25/03/23  |  איציק וולף
המטה המאוחד של מחאת ההייטקיסטים הודיע בעקבות הצהרת שר הביטחון כי ימשיך במאבק עד שחקיקת הרפורמה תיגנז.

"אנחנו קוראים לממשלת ישראל לעצור את החקיקה באופן מיידי לפני שיגרם הרס עצום לבטחון, לחברה ולכלכלה", ציינו במטה.
+ח"כ קלנר: לא אהיה שותף להפיכת המוני ישראל שירגישו סוג ב' בחגים הלאומיים
21:35 25/03/23  |  איציק וולף
ח״כ אריאל קלנר (הליכוד) הצהיר בתגובה להצהרתו של שר הביטחון, יואב גלנט, כי לא יהיה שותף לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית.

"מי שנכנע לאלימות וסרבנות בגלל שינוי הרכב ועדה למינוי שופטים, יקבל אותה במבצעים צבאיים, החלת ריבונות וכל מדיניות אחרת שהפרבילגים לא מקבלים.
במקום לטפל בביריונים, הם מקבלים מעמד של אדוני הארץ. לא אהיה שותף לזה לעולם. מחויב להמוני בית ישראל, שלא ירגישו אזרחים סוג ב' בחגים הלאומיים", אמר.
+גנץ: ברגע שתיעצר החקיקה - נגיע לשיח
21:26 25/03/23  |  איציק וולף
יו״ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, הגיב על הצהרת שר הביטחון גלנט והתחייב שמפלגתו תגיע לשיח מתוך כוונה להגיע להסכמות לאומיות ברגע שתיעצר חקיקת הרפורמה המשפטית.

"השר גלנט אמר היום דברים נכוחים שצריכים להיות צלצול השכמה בכל בית בישראל. לא רק הדמוקרטיה בסכנה, לא רק החוסן שלנו בסכנה - גם ביטחון ישראל בסכנה.
קורא לו ולחברים נוספים בליכוד להודיע שיצביעו נגד החקיקה השבוע, ומתחייב כי ברגע שתיעצר החקיקה נגיע לשיח מתוך כוונה להגיע להסכמות לאומיות", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+השר קרעי: שר הביטחון נכנע תחת לחץ השמאל
21:22 25/03/23  |  איציק וולף
שר התקשורת, שלמה קרעי, הגיב על הצהרת שר הביטחון שקרא לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית ואמר כי הוא מבקש סליחה ממצביעי הליכוד על שר הביטחון שנכנע לדבריו תחת לחץ השמאל.

"מדינת ישראל נמצאת בצומת היסטורי בין דמוקרטיה לדיקטטורה ושר הבטחון שלה בוחר בדיקטטורה ונותן רוח גבית לסרבנות ולהפיכה צבאית. לא מבטלים את הכרעת העם בשביל ליטוף מהתקשורת והאליטה. זה לא דמוקרטי. אסור לאפשר זאת", אמר.
+גלנט: צריך לעצור את תהליך החקיקה
21:00 25/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון הצהיר כי יש לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית  ▪  "כשר הביטחון של מדינת ישראל אני אומר בצורה הברורה ביותר שהשסע חודר לצבא ההגנה לישראל. לדבר הזה לא אתן את ידי"
גלנט. כאב ואכזבה בעוצמה שבה לא נתקלתי מעולם [צילום: משרד הביטחון]
+אהרן ברק נתן את האות
12:04 25/03/23  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
דבריו הקיצוניים והאפוקליפטיים של אהרן ברק לערוצי הטלוויזיה יצאו ובאו לאוויר העולם בדיוק מאותו מקום בתודעתו שבו נולדו פסקי הדין וההחלטות שלו כשהיה שופט ונשיא בית המשפט העליון. זה אותו אהרן ברק המהפכן
ברק. תדמית של סבא חביב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זכר הרוע
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חשדנית
28/03/23 12:22
2
חשדנית
28/03/23 21:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
רבים מנסים להדביק לאהרן ברק תדמית של איזה סבא חביב ולא רלוונטי, תדמית שהיא מנותקת לחלוטין מהאיש שעודד והמריץ את הציבור בחמת זעם - באמצעות שלושת ערוצי הטלוויזיה - לצאת למאבק ולהפגנות, לאחר שהכריז מפורשות שהרפורמה היא תחילת חורבן הבית השלישי. ברק הודה במו פיו באוזלת ידו של בית המשפט להגן על העם ולכן על העם לצאת להגנה על עצמו.
25/03/2023  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
בנסיבות החברתיות-פוליטיות הקיימות, טוב שערוץ 14 תפש את מקומו הנכון במערכת התקשורתית. בלעדיו הייתה הנחיתות הקיימת בין שמאל לימין ובין ליברליזם הזוי ליהדות שפויה, נותרת כפי שהייתה במצב בלתי מאוזן. הערוץ הינו "ימני" ו"יהודי" במהותו, בעוד האחרים מצטיירים כאנטי-יהודיים אנטי-ציוניים ובמקרי קיצון אף אנטישמיים. הדבר בולט בביקורתם הארסית כלפי ח"כ מהקואליציה או תומכי "ימין" וב"עליהום" המשתקף מדברי הפרשנים.
25/03/2023  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
לאחר נתק של כחודשיים, יזם הנשיא ג'ו ביידן (19.3.23) שיחת טלפון עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. מהודעת הבית הלבן עולה, כי ביידן התייחס בעיקר לשתי הסוגיות המהוות בעת הנוכחית מקור דאגה עבור הממשל.
הפגנות הן אומנם זכות יסוד חוקתית במשטר דמוקרטי והן היבט מהותי של חופש הביטוי. עם זאת, הפגנות עלולות להיות גם סיכון ביטחוני או בטיחותי למפגינים, והרשויות מחויבות לנקוט אמצעי אבטחה נאותים למניעת אובדן חיים, כפי שקרה באסון מירון לפני שנתיים. יו"ר המטה למען ארץ ישראל בליכוד, עו"ד אביעד ויסולי, פנה לשר לביטחון לאומי, למפכ"ל, למפקדי מחוזות חוף ותל אביב ולמנכ"ל מד"א, בהתראה כי היתרי ההפגנה שהם נותנים עומדים בניגוד להמלצות הביניים של ועדת החקירה בעניין האסון במירון ונהלי המשטרה, בכל הנוגע לגודל שטח ההפגנה, מספר המפגינים המותר ואמצעי ההצלה הזמינים בהפגנות.
24/03/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
אהרן ברק הוא אינטלקטואל. אמיתי. וכמו כל אינטלקטואל אמיתי, לא בשבילו היא הדרך המאוד לא נקייה והלא אידיאלית של דמוקרטיה בפעולה - המשא המתן המייגע בין מפלגות בקואליציה, בין אופוזיציה לקואליציה, בין ערכים ואינטרסים חברתיים שונים, כשכל מי שמייצג אינטרס מסוים מושך לכיוונו, כשחבר כנסת שמתנגד לסעיף זה בהצעת החוק והשני תומך בו, והראשון אומר: בסדר, אתמוך, אבל בתנאי שתתמוך אתה בסעיף שאני מציע, ופונה לשר במפלגה שלו שיפעיל לחץ על שר במפלגה אחרת. וכך יום אחר יום, ולפעמים לילה אחר לילה, עד שבסוף התהליך הכנסת מחליטה ברוב קולות על אותו הֶסדר פשרה שהציבור - זאת אומרת, הרוב בעם - יכול, כך מקווים, לחיות עמו. זה נקרא חוק.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il