|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

הטרנספר בפתח

הנה באה ממשלת ישראל ורוצה לטרנספר אותי ממקומי בניגוד לרצוני, ואז מה אומרים לי? אנחנו נשלם לך כסף. גם לזונה משלמים כסף, אז זה עושה את זה מכובד? אני לא רוצה כסף, אני רוצה את כבודי
19/04/2006  |     |   מאמרים   |   תוכנית ההינתקות   |   תגובות

בראשית דברי אני רוצה לקבוע, כי נזק כה עצום כפי שאנו גורמים לעצמנו, שום אויב ערבי או אחר לא היה מסוגל לגרום לנו, כמעט בכל שטח בחיינו.

בשטח המדיני, הכלכלי, החברתי, התרבותי, ההסברתי, החינוכי ואולי שכחתי עוד משהו. למשל בשטח המדיני, הנזק נגרם על-ידי חינוך קלוקל, תרבות קלוקלת והסברה קלוקלת, אשר בהשלמתם זה את זה כבר מספר שנים, משכנעים את העם הזה ובמיוחד את הילדים והנוער, כי בארץ ישראל יש רעים ויש טובים, יש כובשים ויש נכבשים, יש קלגסים אכזריים ויש "לוחמי חופש" מסכנים, שלקחנו את ארצנו ומולדתנו מזרים שלא בצדק ולכן יש להשיב את "הגזילה". שאנחנו התוקפניים והחזקים (הכי חזקים) והם המעטים המסכנים. כל הג'אנק הזה מוחדר למוחות באופן שיטתי יום יום בשיטת שטיפת המוח הקלאסית.

זה נעשה על-ידי אמצעי התקשורת, במיוחד האלקטרוניים, וקצרה היריעה מלהביא דוגמאות. אך באופן כללי התקשורת תומכת בשיטת הרפלקס המותנה תמיד לטובת האויב הערבי. כולם מדברים על-פי טקסט אחיד. לא משנה איזו תחנה תפתח, תשמע אותו הדבר ותיראה אותו הדבר. כנ"ל בתיאטרון - ההצגות מתארות אותנו בצורה דוחה וקשה ואכזרית, לעומת הערבים המסכנים. כנ"ל בסרטים הישראלים - העוסקים גם הם בנושאים אלו ונוחלים הצלחה בחו"ל, בעיקר בגלל השמן שהם יוצקים על מדורת שונאי ישראל. כנ"ל בבתי הספר - בעזרתם האדיבה והנדיבה של ההיסטוריונים "החדשים", "המחדשים" את ההיסטוריה על-פי אותו קו שמאלני תבוסתני קיצוני.

הכל מעוות הכל הפוך על הפוך. לדוגמא: ראש הממשלה ברק שאמר כי ירסק את הטרור: 1) שחרר מאות טרוריסטים רוצחים. 2) מסר שטחי מולדת לאותם טרוריסטים לשם הרחבת שטחי המקלט בעתיד והמשך שחרור טרוריסטים רוצחים.

אז מי יגיד שהממשלה לא נוקטת באמצעים לריסוק הטרור כמובטח? יש להזכיר בהקשר לכך עוד עובדה קטנה "משנית", השר לביטחון פנים, פרופסור שלמה בן עמי, הגדיר את אותם רוצחים טרוריסטים, שמר רבין ז"ל וגם מר פרס הגדירו אותם (כנראה בטעות, כי לא שאלו את מר בן עמי), כמנוולים ובני בליעל שירקבו בכלא או בקבר. הם כנראה לא ידעו שעל-פי בן עמי, אלו הם חיילים לוחמי חופש נועזים, הדוקרים נשים זקנים וטף בגבם למוות (אזרחים, כמובן) או טובחים בהם באוטובוסים בשווקים ובמרכזי קניות.

שבויים לא שופטים בבתי משפט. למי שזכרונו קצר, אולי אזכיר את שתי מכוניות התופת האחרונות בטבריה ובחיפה. איך מיד, עפ"י שיטת הרפלקס המותנה, עוד לא ידענו מה ומי, מיד קבעו וזיכו את ערפאת ומרעיו. וכשהועלה חשד שאלו הם פלשתינים אזרחי ישראל, מיד צעקו אנשי השמאל הקבועים בשיתוף התקשורת, לא לעשות הכללות חס ושלום. אלו רק עשבים שוטים (רק לא אמרו כמה עשבים שוטים) וכולם "הופתעו", "נדהמו", "הזדעזעו" והיו "בהלם" ואמרו שרוב האוכלוסיה הפלשתינית, אזרחי ישראל, נאמנים למדינה, כאשר בסתר ליבם הם יודעים שאין זה המצב.

אותי מפתיע שהופתעו, במיוחד שרותי הביטחון. כבר שכחנו את הפגנות ההמונים ב"יום האדמה". שם מדברים במשנתו של ביאליק? לא. שם מניפים דגלי איסלאם כמו החמאס, דגלי אש"פ וקוראים בקול גדול: "ברוח ודם נפדה אותך פלשתין", כאשר בראש צועדים, מנהיגיהם וחברי הכנסת שלהם.

חברי הכנסת שלהם מסיתים נגד המדינה בראש חוצות, בעזה ובדמשק (הפרס - חברות בוועדת חוץ וביטחון). כמו עזמי בשארה אשר אומר בפרוש, בין יתר הדברים החמורים המצביעים על כפירתו בעצם היות העם היהודי לאום וממילא בזכותו למדינה משלו, כפירה בדגל, בהימנון ועוד כהנה וכהנה, כל זה בראיון שנתן לארי שביט מ"הארץ" ב- 29.5.98: "אי אפשר לומר 'אני גם ערבי גאה וגם ישראלי נאמן' אלה שטויות, יש סתירה כאן וזאת לא סתירה לוגית".

הוא נשאל גם לגבי שבועת האמונים שלו בכנסת. בין היתר הוא עונה: "ואם תשאל אותי עכשיו מהו הנוסח המדויק של השבועה אני לא בטוח שאני זוכר אותו. אני מעדיף לא לזכור אותו. נדמה לי ש'נאמן למדינת ישראל ולחוקיה'. עם חוקיה אין לי בעיה כי דווקא בכנסת אני יכול להיאבק על שינוי החוקים האלה. אבל 'נאמן למדינת ישראל?' מה זה נאמן למדינת ישראל? לערכי היסוד שעליה קמה? לייהוד העבודה? לגאולת האדמה?".

הדעות האלה מייצגות לא רק את דעתו שלו. הוא רק אומר באומץ וביושר את מה שהאחרים חושבים. בנוסף לכל זה הם חשופים להסתה פרועה יום יומית ברדיו פלשתין ובטלוויזיה הפלשתינית, שבתקשורת שלנו הס מלהזכיר.

כל הדברים האלו ועוד רבים אחרים שלא הזכרתי כאן מקוצר היריעה, מובילים למדיניות השמאל ומר ברק בראשה, ועימה האמירה המוזרה: נפרד, הפרדת העמים, נפרד לשלום, ממה? ממי? היכן? וזה כמובן מוביל לטרנספר (טיהור אתני). כיוון שהכוונה היא להיפרד מחלק מארצנו, מולדתנו ההיסטורית. עכשיו יש בעיה. היות שערבים אסור לטרנספר בשום מקרה ובשום מקום, מי שמזכיר דבר כזה הוא מיד מוקע כפשיסט וגזען (אבל לשחרר רוצחים שרצחו יהודים זה לא גזען). לכן נותר המוצא הפשוט: הכה ביהודים ע"י יהודים, כלומר לטרנספר את תושבי יש"ע היהודים וגם את תושבי הגולן, כי הרי הערבים לא יסכימו אחרת.

אני טוען כי אנחנו 50% מכל הסדר או הסכם. אולם כל המדיניות של הממשלות מבוססת על אם הערבים יסכימו או לא יסכימו. הם לא שואלים וגם אנחנו לא, אם אנחנו מסכימים או לא. לכן, היות ומר אסד לא רוצה נוכחות של יהודים בגולן, הוא רוצה לסלק אותם משם ולרשת את כל מה שפיתחו ועשו שם, וזה המון, אבל הוא לא יכול (כי סידורי הביטחון שלנו כיום טובים מאוד כשיושבים כ- 65 ק"מ מדמשק. עובדה שהגבול שקט ביותר מאז סיום המלחמה) ולכן אם הוא לא יכול, ממשלת ישראל תעשה זאת במקומו, ע"י טרנספר.

לאן? לגליל? נראה אתכם! הגליל ברובו פלשתיני. יצעקו מה? ייהוד הגליל בשום אופן לא. ביש"ע אותו הדבר. אש"פ רוצים שנעזוב את בתינו-יישובינו ונעוף להם מהעיניים. וגם שניקח את המתים. כך התבטא אחד המשוררים שלהם.

והנה עוד דבר מוזר. ישנו חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. על סמך חוק זה פסק בג"צ יש לשמור על כבודם וזכויותיהם של מחבלים טרוריסטים ורוצחים. אך מה איתנו, תושבי יש"ע והגולן? אנו אזרחים נאמנים למדינה ממלאים את כל חובותינו למדינה גם משרתים בצבאה ונהרגים ונפצעים על הגנתה. עלינו החוק הזה לא חל. על כבודנו ועל זכויותינו אין צורך לשמור? איפה אבירי זכויות האדם, או שמא הם אבירי זכויות הערבים המסכנים בלבד.

הישובים ביש"ע ובגולן הוקמו כולם כחוק ע"י כל ממשלות ישראל. לא גורשו ערבים מאדמתם כדי להקים ישובים, הם כולם, לפחות ביהודה ושומרון, הוקמו על אדמות טרשים סלעיות בלתי מיושבות ובלתי מעובדות, והשממה הופרחה על ידינו, כל אחד בנפרד וכולם יחד, השקענו את מיטב מרצנו וכספינו ועמל כפינו כדי להפוך שממה לגן פורח.

גדל כבר דור שני ושלישי ורביעי בישובים. והנה באה ממשלת ישראל, הממשלה שלי, ורוצה לטרנספר אותי ממקומי בניגוד לרצוני, ואז מה אומרים לי? אנחנו נשלם לך כסף. גם לזונה משלמים כסף אז זה עושה את זה מכובד? אני לא רוצה כסף, לא אגורה שחוקה אחת. אני רוצה את כבודי להישאר בביתי ועל אדמתי ומולדת אבותיי ואת זכותי האלמנטרית הזו.

ישנם יהודים רחמנים בני רחמנים בין המנהיגים ובשמאל הקיצוני, כמו מר פרס למשל ואחרים, המציעים לנו: מי שלא רוצה להיות מטרונספר, אנחנו נגלה אותו בארצו ובמולדתו ויחיה תחת שלטונו הנאור של הארכי רוצח ערפאת (הערבים לא מסכימים גם לזה).

למה רוצים לטרנספר אותנו? רק מסיבה אחת: שאנחנו יהודים!!! מה זה אם לא האבא והאמא של הגזענות. זה שיא ההשפלה, הפגיעה בכבוד ובזכויות האלמנטריות. אך כפי שהזכרתי עלינו ההגנות לא חלות. כי בעיני השמאל אנו לא בני אדם. אנחנו מתנחלים ואנחנו לא גרים בישובים נורמליים. אנחנו גרים בהתנחלויות, שהן "מוקשים בדרך לשלום". הן "מכשול לשלום" וכו' וכו'.

כזכור לכם, לפני הרבה שנים בטרם הוקמו "המכשולים", היה שלום בארץ והיונים שעל דש בגדי אנשי העבודה כל היום התנשקו, כלומר לפני 1967 שלום שרר בארץ, ולפני קום המדינה גם היו שלום ושלווה.

המתנחלים האלו, עם הכיפה ובלעדיה, קלקלו את השלום. עלי להזכיר לקורא כי בארץ הזו שלטו בעבר כל מיני עמים אחרים (יהודים תמיד נשארו, גם אם מעטים) אם אלו הרומאים, אם הצלבנים, הטורקים האנגלים והירדנים, מעולם לא הוקמה מדינה זרה (דרך אגב, ב- 05.09.1964, בוועידת 13 מדינות ערב באלכסנדריה, היתה בין היתר הצעה סורית להקמת מדינה פלשתינית "בגדה המערבית". הצעה זו נדחתה) עד שבאו היהודים ב- 67 הותקפו, לחמו, שילמו מחיר יקר בדם ושיחררו חבלי מולדת כדי להקים לראשונה מדינה זרה בארץ ישראל, על זה נאמר "שטח מוחזר לעולם לא ישוחרר".

התבוסתנות והכניעה אוכלים בנו בכל פה ועל כך אנו נשלם ביוקר. המלחמה שכה רוצים להימנע ממנה, מקרבים אותה ובתנאים הכי גרועים שיכולים להיות. ראו הוזהרתם, דבקים בקונספציה מוטעית, לא מקשיבים ולא מבינים את הצד השני, וגם לא את התקדימים. אל תאמרו לא ידענו, הופתענו, לא יכול להיות, אנו מזועזעים. הכל צפוי, הכל כתוב באותיות אש של קידוש לבנה.

עם ששותק על כל הדברים האלו, עם שרבים ממנו הולכים ביום הזיכרון לחללי צה"ל לתרום כסף למחבלים דרך הקזינו ביריחו, עם שמזלזל בעברו ובמורשתו, עם מפורד ומפולג, עם כל כך הרבה שנאה עצמית, קשה לצפות לו עתיד מבטיח. והלוואי ואני אהיה הטועה בכל מה שאמרתי, ומה שאמרתי הוא רק על קצה המזלג.

תאריך:  19/04/2006   |   עודכן:  19/04/2006
יורם וינר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מר סובול היקר,
19/04/2006  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
יגאל נולד במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. הוא נולד בשכונה עם שם. לבניין או שניים אין שם, אבל לצבר של בניינים יש שם, וכשיש לשכונה שם, או שהיא מאוד טובה כמו רמת אביב ג', או שהיא ממש לא משהו, כמו שכונת הארגזים. יגאל נולד בשכונה עם שם, מהסוג הלא טוב.
19/04/2006  |  עופר איתן  |   מאמרים
לא ידעתי השבוע אם לבכות או לצחוק, כאשר פורסם כי "סביבתה" של חברת הכנסת דליה איציק מפעילה לחצים על ראש הממשלה (בפועל), אהוד אולמרט, שיתמוך בבחירתה לתפקיד יושב-ראש הכנסת.
19/04/2006  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
בבית חולים ירושלמי, רדום - אף כי כבר לא מורדם - ומונשם, רחום ונחמל, הוא שרוע, בלא ניע ובלא זיע, בניו למראשותיו. חי קליני, שליו ורגוע כסטואיקן סיני. כנהר שמימיו עומדים, לא זורם עוד, אף לא טיפה, הוא נתון, כאחד האדם, בין שתי הגדות של האי-היות: קודם החיים ואחריתם. האיש שרקד במחולות החרבות ושרד את ריקודי האש. עכשיו הוא כאחד האדם, שדועך ותם.
18/04/2006  |  אברהם שרון  |   מאמרים
שיגידו השפויים בעיני עצמם, וחסידי הפלשתינים, רודפי השלום הבלתי נלאים, המרחמים תמיד על אכזרים ומתאכזרים לרחמנים, כי אני מנצל את ההזדמנות ו"רוקד על הדם".
18/04/2006  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il