בשעה 12:00 הובא (יום ה', 2.1.2003) מרואן ברגותי, להופעה בפני כבוד השופט גורפינקל. כבכל הופעותיו הקודמות של מר ברגותי, הפכה הופעתו להצגה הטובה בעיר.
לא שעת חצות היום - הנדירה במופעי קירקס, היא ההופכת את הופעת ברגותי למבוקשת כל כך, כי אם העובדה שהיא מרכזת לחצרה כמות חסרת תקדים של אמצעי מדיה אלקטרונית.
לא די בכך שמופעי ברגותי מסוקרים באופן הרחב ביותר על-ידי כל אמצעי המדיה המקומית, אלא שבאמצעות קשת לוייני תקשורת הם מועברים דרך קבע, גם להנאתם של מאות מיליוני צופים נלהבים בחו"ל.
על הרייטינג הגבוה המסובסד בחלוקת כרטיסי חינם, אחראית לא אחרת ממדינת ישראל. אותה יישות בלתי דמוקרטית ובעלת כוחות אפלים, כביכול, החונקת אליבא ד'מר ברגותי, כל אפשרות למתן ביטוי חופשי לדעות השונות מאלו של השלטון הציוני האכזר.
לשכת העיתונות הממשלתית (הלע"מ) - זו מותקפת באחרונה בקפידה תמוהה על-ידי עיתונים מקומיים (ובראשם היומון הארץ), היא זו שהחלה בקידום ופרסום הפקת מופעי ברגותי, וממשיכה ועושה זאת בלא משוא פנים. הארץ מספר כי הלע"מ מסמאת את עיני התקשורת הזרה בכל דרך טכנית אפשרית, ומקשה על תפקודה, והרי תאור חדשותיה, ועיקרן תחילה.
עוד בתחילת השבוע העבירה הלע"מ לכל העיתונאים הזרים שאינם שוהים כרגע בחופשת קריסמס - סילבסטר, את הודעת דובר בתי המשפט בישראל, המתנצלת כי לנוכח הלחץ הרב על קופות הכרטיסים, לא תוגבל הפעם ההופעה בסיקור באמצעות "פול" של צלמי רשתות טלוויזיה זרות מובילות, אלא שכניסת המדיה לאולם המשפט תתבצע על בסיס "הענקת שרות למגיע ראשון" (מונח המובא בהזמנה המקורית לתקשורת הזרה, השאול מתחום הגסטרונומיה).
כניסת הצלמים נקבעה לשעה 11:30, בעוד מועד להצבת המצלמות בלי דוחק. צלמים נמוכי קומה יכולים להביא עימם גם את הסולמות הקטנים ואת המיקרופונים הגדולים.
דמוקרטיה כבר אמרנו?
הצלמים יתבקשו לעזוב את האולם, כנהוג בכל מערכת השיפוט בישראל, מיד עם כניסת כבוד השופט לאולם המשפט, אך אל דאגה. אין כל חשש למניעת סיקור המופע עצמו.
לרשות הציבור הוקם חדר וידאו מיוחד, שלא יותיר דבר לספק.
הצדק לא רק שנעשה, הוא גם ניראה - על גבי מסך ענק!