|   15:07:40
  אליקים העצני  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

דמוגראפיה שקרית

הכת היהודית-פלשתינית אינה קונה בשורות טובות בתחום הדמוגראפיה היא אף מונעת אותן מן הציבור באמצעות השליטה המוחלטת שלה על התקשורת
05/08/2007  |   אליקים העצני   |   מאמרים   |   תגובות

"הצוות האמריקני-ישראלי למחקרים דמוגראפיים", שחבריו הבולטים הם בנט צימרמן ויורם אטינגר, פרסם שוב נתונים הסותרים את התמונה הקודרת שמשמשת לשמאל עילה ותירוץ למדיניות הנסיגות. בגדול, מתקבלת תמונה הפוכה מכל מה שחשבנו. יש ירידה תלולה בילודה הערבית ולעומתה עלייה מתמדת בילודה היהודית, והנה כמה מספרים:

בשנת 1995 - לפני 12 שנים - רק 69% מכלל הלידות בקו הירוק היו של יהודים. ב-4 החודשים הראשונים של שנה זו הן כבר הגיעו ל-5,5%7, עלייה של 6,5% במשך 12 שנים. ועוד נתון סנסציוני: ב-1969 ילדה אישה ערבייה בישראל בממוצע 6 ילדים יותר מאשר אישה יהודית. הפער הזה הצטמצם בשנת 2006 עד כדי 0.8, כלומר - עד פחות מילד אחד! פרט מעניין: בשנת 2006 עזבו את יהודה ושומרון 15,000 ערבים ואת עזה - 10,500. היום, שיעור גידול האוכלוסיה הערבית ביהודה ושומרון קטן מגידול האוכלוסיה היהודית בתחומי הקו הירוק.

וגם זאת, מספר הערבים ביו"ש איננו 2.5 מיליון כפי שטוענים מומחי הממשלה והשמאל, שפשוט העתיקו נתונים כוזבים של הרשויות הפלשתיניות, כי אם 1.5 מיליון - מיליון פחות.!

ההיגיון אומר שהתמונה הזאת, המפיגה את החשש הדמוגראפי, תשנה את המסקנות המדיניות שחייבו נסיגה והתקפלות. אך הדבר הזה אינו קורה. כי זה הכלל: הכת היהודית-פלשתינית אינה קונה בשורות טובות, והיא אף מונעת אותן מן הציבור באמצעות השליטה המוחלטת שלה על התקשורת.

נשאלת השאלה, מדוע? מדוע הם מטעים את עצמם ביודעין לגבי עובדות מוכחות? מדוע קברניט יעלה את אנייתו במזיד על הסלעים?

הכל בלוף ואחיזת עינים

ומכאן, לשאלות הגדולות מכולן.

השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, בחודש פברואר 2004, מעיד בפני וועדת חוץ וביטחון של הכנסת:

"לא צופה שינוי ברצועת עזה כתוצאה ממהלך ההינתקות.. ולא מזהה אפשרות לכאוס או אפשרות שהחמאס יוביל מהלך של השתלטות על עזה. החמאס... נרתע ממלחמת אחים... מנגנון הפת'ח-תנזים גדול עשרת מונים מהחמאס, שמבין את זה.."

את כל זה אמר דיכטר בתפקידו כראש השב"כ, כלומר כעיניים שלנו - עיניים שאינן רואות - והכל, ממש כל מילה, יצא הפוך: ההינתקות כן גרמה לכאוס ברצועה ולהשתלטות החמאס, והוא לא נרתע ממלחמת אחים ובקלות פיזר לכל רוח את הפת'ח-תנזים. כעת דיכטר הוא שר חשוב ומרכזי בממשלה המעורבת עד צוואר במשא-ומתן ובהכנות ממשיות לחזור ביהודה ובשומרון בדיוק על מה שעשו ברצועה. שיחות מתקיימות עם האמריקנים ועם אנשי אבו מאזן, להגיע בחדשים הקרובים להסכם עקרונות על מדינה פלשתינית ב-70-80% משטח יו'ש, עם ירושלים ההיסטורית כבירה, כולל "ניקוי" השטח מיהודים ונסיגת צה"ל. לו הופיע דיכטר שוב בפני וועדת החוץ והביטחון, חזקה עליו ששוב היה טוען שאין לחשוש מכאוס במה שהוא קורא "גדה", ואין חשש שמא החמאס ישתלט, כי התנזים-פת'ח חזק פי 10...

מה הם יסבירו לוועדת החקירה שתקום אחרי שבית שאן, עפולה, חיפה, חדרה, נתניה, הרצליה, פתח תקוה ותל אביב תהיינה כולן מאכולת לקסאמים ולקטיושות? מה יסבירו לאחר שהחמאס כן ישתלט, ויותר מכך – כשהמרצחים מגדודי אל-אקצה השייכים לפת'ח, אחרי שאכלו את השוחר של 100,000 שקל שקיבלו תמורת מסירת נשק בפתח בניין המשטרה וקבלתו מייד בחזרה ביציאה האחורית – ישובו אל הטרור, תחת שם חדש? ומה יסבירו כשהפת'ח ישוב ויתחבר עם החאמס? איך הם מסבירים שכבר היום שאבו מאזן משלם מן הכסף שהעבירה לו ממשלת ישראל משכורות ל-100,000 פקידי חמאס בעזה, וביניהם אסמעיל הנייה בעצמו?

הלא הכל בלוף, הכל אחיזת עיניים, הכל קרקס, ורק דבר אחד הוא אמיתי ובלתי הפיך: בעוד שחתימותיהם כתובות על קרח, החתימות שלנו חרותות על לוחות נחושת, הוויתורים שלנו – בלתי הפיכים.

ומכאן בחזרה אל שאלתנו הקודמת: מה מניע את האנשים האלה להעלות את עמם ואת ארצם, ובסופו של דבר גם את עצמם – על דרך העלולה להביא לכיליון?

השמאל אוהב לחקור את המתנחלים כתופעה אנתרופולוגית, כמו שאירופים או אמריקנים חוקרים שבטים אקזוטיים. האם לא הגיע הזמן לחקור גם את הראש השמאלני?

אנחנו שאלנו כאן –
- מדוע הראש השמאלני מסרב להסיק מסקנות מן הנתונים הדמוגראפיים האמיתיים?
- מדוע הראש השמאלני גורם לדה-מוראליזציה בצבא?
- מדוע הראש השמאלני אינו חושש לגרום לאובדן שטחי מולדת ולמלחמת אחים וגם מוכן להסתכן באובדן הריבונות, שהרי כוחות נאט"ו, בפיקוח הקוורטט, על הקו הירוק – זה סוף הריבונות!

האם זו שנאתם לדתיים וללאומיים המעבירה אותם על דעתם, או שמא אמונה פנאטית, מטורפת, בתורה הזויה של "שלום משיחי" היא שהפכה אותם לכת שמנהיגיה מוליכים אותנו אל סוף מר – כמו כת הדווידיאנס בארה"ב? האם יתכן כדבר הזה גם בקנה מידה לאומי, היכן שמדינה שלמה וחייהם של כמעט שישה מיליון יהודים מוטלים על כף המאזניים?

אין ספק שהשאלה תיחקר. לו רק ייעשה הדבר לפני האסון, לא אחריו.

הרמטכ"ל לא סמך על כוחות צה"ל

ומן הדמוגראפיה אל צה"ל. פורסם ב –NRG , מהדורת האינטרנט של מעריב מ-29 לינואר שנה זאת, שהרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, כשנשאל בדיון פנימי בצה"ל, מדוע התמהמה המהלך היבשתי במלחמה האחרונה, השיב - שלא סמך על הכוחות.

זו ידיעה מרעישה, סנסציונית, על גבול הבל-ייאמן, ולמרות זאת היא נעלמה מן העין, מפני שרצו להעלים אותה.

באותו העניין נתפרסם באינטרנט מאמר בלתי רגיל, על גבול הדמיוני, של דר. בעז כהן, היסטוריון וחוקר, שבעצמו שירת במילואים מבצעי בגבול הלבנון ביוני 2006 , סמוך מאד למלחמה. וזה מה שהוא מספר:
צה"ל וויתר באופן ברור על הריבונות הישראלית תמורת "השקט של החיזבאללה". כיצד? התירו לחיזבאללה להכין זירות מטענים ולכוון כלפינו נשק ורקטות, כל עוד זה נעשה בתחום לבנון, מצב אבסורדי גם לפי החוק הבינלאומי. הפעילות הצבאית הוכפפה לשיקול העליון של "שקט בגליל" עד כדי כך, שצה"ל הקפיד שלא לגרום לחיזבאללה אבידות רבות מדי, שלא תתחמם הגזרה!

בצבא הפיצו סיסמה: "אפס מטרות", כלומר - מוציאים את החיילים מקו הגבול, כדי שלחיזבאללה לא יהיה את מי לחטוף, ולצורך זה נטשו מוצבים שעל הגבול. די היה בהתראה על כוונת פשיטה של החיזבאללה על מוצב ציפורן, כדי שצה"ל יוציא משם את החיילים. לא עלו על כביש המערכת עם סיורים, וכל מערכת ההתראה האלקטרונית של גדר הגבול הושמה לאל.

ברג'ר השאירו בכפר מוצב ריק, בתקווה שמתקפת החיזבאללה תהיה עליו. וכך אכן קרה. 40 לוחמי חיזבאללה עלו על המוצב ופוצצו את הפילבוקס, ובמוצב סמוך פגעו בכלי רכב, כולל טנקים, הסריטו הכל, והלכו להם. המוצב לא מולכד, לא הופעלה עליו אש תותחים, לא שמו מארבים, ולצה"ל היו 9 פצועים. ירי של חייל במוצב אחר על 4 אופנועני חיזבאללה והריגתם אפשר לתאר את התקרית כהצלחה, כביכול.

דר' כהן מדבר על "רוח תבוסתנות ואי נכונות ללחימה בכל שדרות הפיקוד, ועד אחרון החיילים" ומביא כדוגמה את פרשת העיתונאי שנכנס לרכב קרבי שחנה מחוץ לאחד המוצבים, הניע אותו ולקח ממנו חומר סודי - באין מפריע. חייל במוצב ירה באוויר, אך לא יצא החוצה. למה? מפני שאולי זה החיזבאללה, ועלולים לחטוף אותו...בעז כהן מסכם: "רק בהבנת זרעי הפורענות בתקופת השקט המדומה יש סיכוי לצאת בראש מורם מעין הסערה".

עד כאן המאמר, והדברים מתחברים לדברי הרמטכ"ל, "שלא סמך על הכוחות" ולביצועים המאכזבים של צה"ל במלחמת לבנון השנייה, שפרטיה כבר נחקרו ופורסמו עד דק.. חוץ מן העיקר: אף אחד אינו שואל – למה זה קרה לצבא? איך נכנס צה"ל, אותו הכרנו כצבא התקפי,יוזם, ערני, מקדים-אויב - למצב מביש כזה של תבוסנות ופאסיביות, למצב של נסיגה נפשית? ושמא יש קשר בין המישנה הפוליטית השמאלנית לביצועים העלובים בשטח?

איש לא חקר,.אולי כך נראה צבא שנוטלים ממנו את האידיאלים, את המוטיבציה ואת אמונתו בצידקת הדרך? אולי – כך נראה צבא שהלעיטו אותו בקוד אתי שמאלני ואשר ראש ממשלתו "עייף מלנצח"? אולי – חברה ששליטיה, האליטות והתקשורת שלה הפנימו את המסרים של האוייב ובחלק גדול כבר מזדהים איתם, גם צבאה אינו יכול להימלט מן הריקבון הזה? אולי - צבא שמחדירים בו שאדמה אינה חשובה ולא כדאי להילחם עליה – צבא כזה נוטש גם מוצבים וכבישים בתוך השטח הישראלי הריבוני, וכבר אינו מבחין בין שטח "כבוש" שנכבש לפני 40 שנה ושטח "ריבוני", שנכבש בסך-הכל 19 שנים לפני כן?

את הקשר הזה אין חוקרים, מפני שמחקר כזה עשוי להוכיח שאי אפשר לעצור ריקבון על איזה שהוא קו ירוק דמיוני. ריקבון – דרכו להתפשט, עד שהוא מחסל את האורגניזם כולו. צבא, שמחנכים אותו להלחם ביעילות נגד אזרחיו שלו, בשם האגואיזם הקדוש של ה"עכשיו", השקט הזמני ונוחיות הרגע, אף פעם לא יידע להבדיל, למה לנטוש ולהרוס את נצרים ונווה דקלים, אבל למסור את הנפש בעבור משגב עם וכפר גלעדי?

תאריך:  05/08/2007   |   עודכן:  05/08/2007
אליקים העצני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דמוגראפיה שקרית
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ארץ ישראל יהודית!
5/08/07 14:33
2
שאול אבידור
5/08/07 14:56
3
בן צרויה
5/08/07 17:18
 
שאול אבידור
5/08/07 18:14
4
תמימה
5/08/07 17:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כבר מזמן הוכר המותג כאחד הנכסים החשובים ביותר לחברות, כאשר הוא מאפשר להם באותם מאמצי מכירה לדרוש מחיר גבוה יותר ולמכור בכמויות גדולות יותר ומיצר להם חסינות מול פעילויות מתחרים ותנודות בשוק. זאת, בשל הערך המוסף שמיחסים הצרכנים למוצר או השירות הממותג ביחס למוצר ג'נרי שאינו מוכר להם.
חברת גוגל החליטה להיכנס גם לשוק הטלפוניה, ומשקיעה מאות מיליוני דולרים בפרויקט הטלפון הנייד שלה, ה-GPhone. כרגע, נמצאת גוגל בשיחות עם מפעילי שירותי טלפונים באירופה ובארצות הברית. לפי דיווחים של רויטרס מהחודש שעבר, גוגל פנתה לחברות בטייוואן על-מנת שיפתחו עבורה טלפון מבוסס לינוקס, אשר אמור להגיע לשוק ברבעון הראשון של 2008.
05/08/2007  |  מערכת PCאון  |   מאמרים
החלטתי לענות לדברי הרמטכ"ל גבי אשכנזי על יחס החברה הישראלית להשתמטות. כל מי שלא יצא לנופש בחו"ל הרגיש, כי צבאנו המפואר יצא למבצע ענק ומתוזמר היטב של יחסי ציבור, שנועד לספק לו עוד חיילים, או שמא עוד תקציבים היא מטרת צבאנו הנועז. הציר העיקרי למבצע היא הסטטיסטיקה המביכה (אך אינה חדשה לחלוטין, ואולי גם אינה אמינה), שלא כולם מתגייסים. טוב שצבאנו מתעורר לעתים. טוב, שזה לא נעשה רק לצלילי תזמורת חיזבאללה.
05/08/2007  |  אביתר בן צדף  |   מאמרים
טרם נדמו צעקות השבר עת קרסו "מרפאות אריאל" ו"קלאבמרקט", ושוב עדים אנו לעוד ועוד נושים פגועים, המצטרפים למעגל החרדים לגורל כספם, הפעם בשל קריסת חברת הבנייה - "חפציבה".
05/08/2007  |  עו"ד אבי זילברפלד  |   מאמרים
פתיחת מאמר המערכת של עיתון הארץ מ-03.08.2007 חושפת את העובדה הברורה. נגד השר פרידמן מתנהל מסע הסתה מתוכנן משום שהוא מנסה לחולל את השינויים להם הטיף קודם למינויו כשר [בישראל משום פוליטיקאי נחשב לרציני רק כשהוא מתכחש לעמדותיו הקודמות]. כך כותבת מערכת הארץ:
05/08/2007  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il