|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

אהוד, אתה ארכי-מושחת

מכתב פומבי לראש הממשלה בעקבות העברת חומר החקירה בפרשת מכרז בנק לאומי מן המשטרה להחכרעת פרקליט המדינה החדש, עו"ד משה לדור
07/12/2007  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות
אולמרט. ימי החסד הסתיימו

בראשית מכתבי, אני רוצה לאחל לך רפואה שלמה. באמת ובתמים, אני מלא הערכה לאומץ הלב שהפגנת כאשר בחרת להתייצב בפני האומה ולחשוף בפומבי את העובדות בדבר מחלתך; והאומה שלנו, שכידוע רחמנית היא, גמלה לך בביטויים של אהדה.

גם אני, לאור רגישותי הרבה לסבלם של נכים וחולים, החלטתי להניח לך לזמן מה. עמותת אומ"ץ קיבלה את הצעתי והכריזה על פסק זמן בטיפול בעניינים שוטפים הקשורים בהתנהלותך. הענקנו לך ימי חסד, אך אלה תמו, מבחינתנו, כאשר התברר שאתה מתפקד כרגיל, אינך נרדם עוד בפומבי, נראה בלי עין הרע, ממשיך במעלליך הגלויים והסמויים, ואפילו מחדש את התנפלויותיך על יריביך הפוליטיים. דומה כי אינך זקוק להנחות: זו הסיבה שאני מרשה לעצמי כעת לכתוב לך בלי לעטות על עצמי לא כפפות של משי ולא מסיכה של אחות רחמנייה.

חלף זמן לא מועט מאז כתבתי לך את מכתבי הפומבי האחרון. בצער רב עלי לציין, כי במהלך התקופה הזאת לא רק שהצלחת לשקם במידה לא מבוטלת את מעמדך הציבורי, אלא אף נוספו לך בסקרי דעת הקהל כמה אחוזי פופולריות שהצלחת "לסחוב" משר הביטחון, אהוד ברק. לתהליך הזה יש כמה סיבות, שאפרט בהמשך. אך דומה כי המשותף להן היא היכולת המתוחכמת שלך לפענח את הקוד ולנטרל את האקסיומה הקובעת שאי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.

אין פלא, איפוא, שנראית השבוע זחוח מאוד בעת שהכנסת חגגה באירוע מיוחד את שנת השישים להקמת המדינה. קרנת מאושר כשפצחת בזמר שירי הגבעתרון בצוותא עם הנשיא, שמעון פרס, ויו"ר הכנסת, דליה איציק, שני קנים רצוצים העושים מאמצים כבירים לשמר את שלטונך. באותו היום גם הפגנת נינוחות רבה בישיבת הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, שדנה במיגון העורף.

כזכור, בעבר הלא רחוק התחמקת בשיטתיות מהשתתפות בישיבות הוועדה הזו, שלטעמך פועלת בשירות מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס; ובישיבות המעטות שבהן כן נכחת, לא היססת להשתלח במבקר ולהאשים אותו, בין היתר, כי הפך את מוסד ביקורת המדינה לקרקס. והנה, השבוע לא רק שלא השתלחת בו, אלא אף החלפת עימו לפני תחילת הישיבה כמה מילות ברכה נימוסיות מבוימות.

איך ניתן להסביר את היחס הלבבי הזה שהפגנת השבוע כלפי לינדנשטראוס, שאך לפני זמן לא רב המלצת לאשפז אותו במוסד לחולי נפש? מן הסתם, היתה זו נדיבות של מנצחים, שהרי כמה ימים קודם לכן קבעה המשטרה - באופן מוזר ביותר - כי לא נמצאה נגדך תשתית ראייתית מספקת לעבירה של הפרת אמונים, בפרשת החשד למעורבות פלילית בהטיית המכרז למכירת גרעין השליטה של בנק לאומי.

אם אתה חושב שתצליח להסיט את מבקר המדינה מדרכו בעזרת מחמאות ודברי חנופה, דומני כי אתה שוגה באשליות. הוא לא ייפול למלכודת הדבש שאתה זומם לטמון לו. סימוכין לכך ניתן היה למצוא בכך שלמחרת הופעתך בפניה, הגיע לדיוני הוועדה חושף פרשת בנק לאומי, החשב הכללי במשרד האוצר, ד"ר ירון זליכה, כדי להיפרד מחבריה עם סיום תפקידו - וזכה לתשבחות של ממש מצד המבקר, שממשיך לראות בו כמי שחשף מעשי שחיתות אמיתיים.

אולמרט חי באשליות

אני חושש מאוד שאתה חי באשליות. לא, איני תולה תקוות רבות בדוח הסופי של ועדת וינוגרד, שבשעתו, בדוח הביניים שלה, נמנעה מלהורות לך באופן מפורש ללכת הביתה. לפי כל הסימנים, הדוח הסופי שלה יהיה צמחוני עוד יותר, ובהסכמת בג"צ לא יכלול מסקנות אישיות. את מבטחי אני תולה לא בוועדת וינוגרד, אלא בפעילות המתמדת של עמותת אומ"ץ, משרד מבקר המדינה, ירון זליכה, עיתונאים אמיצים כמו יואב יצחק, ואנשים וגופים נוספים הנחושים להבטיח שתשלם חוב על התנהלותך הפלילית.

עמותת אומ"ץ תוסיף לאסוף מידע על פרשות שחיתות הקשורות בך. השבוע, למשל, חשפנו מידע על שימוש חריג, בניגוד לחוק, שנעשה במשק החקלאי המשפחתי שלכם בבנימינה. פרשות נוספות נבדקות על ידינו בימים אלה. החומר שמצטבר יועבר לגורמי אכיפת החוק, ונעשה כל שביכולתנו כדי שהמשטרה לא תמסמס את הטיפול בו. אך גם אם המשטרה תמליץ לסגור תיק אחרי תיק, אין לנו כוונה לוותר או להרפות. בסופו של דבר, נדאג שתגורש בבושת פנים מכס ראש הממשלה. אני רק מקווה שהדבר ייעשה בטרם תצליח להשחית את יתרת החלקות הטובות שנותרו במדינה.

אולמרט נחקר 17 פעמים בחשד לשחיתות

אהוד, כבר מזמן הפסקת בוודאי להתרגש מחקירות משטרה הנפתחות נגדך, ובצדק: צברת ותק רב בתחום. למעשה, אתה כנראה הפוליטיקאי הנחקר ביותר בתולדות המדינה. על-פי ספירה שערכתי לאחרונה, בארבעים השנים האחרונות, מאז התחלת בפעילותך הציבורית והפוליטית, נחקרת לא פחות משבע-עשרה פעמים [!] בחשד לביצוע מעשי שחיתות שונים. אדם אחר כבר היה יושב מזמן מאחורי סורג ובריח, אך אתה הצלחת תמיד - בלי קושי מיוחד - לסובב את מיטב חוקרי המשטרה סביב האצבע הגדולה שלך ולהוליך אותם שולל באמצעות פיך המפיק מרגליות מזויפות ועורמתך הרבה. העיתונאית סילבי קשת כתבה פעם שאם נחש היה מכיש אותך - הוא היה מתפגר. אבל, יש סוג מסוים של נחשים שטרם פגשת, כאלה שאינם משרתים במשטרה, והם עוד יפתיעו אותך.

בקרוב תידרש המשטרה להגיד סופסוף את דברה בפרשת הבית שרכשת ברחוב כרמיה בירושלים, פרשה שנחשפה על-ידי יואב יצחק באתר זה. במסגרת עסקת הרכישה, קיבלת לכאורה שוחד בסך מאות-אלפי דולרים. אם יחליטו דנינו ואנשיו שאין מקום להעמידך לדין גם בפרשה החמורה הזו, יקיץ למעשה הקץ על מערך החקירות של המשטרה. אולי יהיה זה הזמן להפריט אותו לכל המרבה במחיר. מי יודע, אולי כמה מחבריך אילי ההון, המעורבים איתך בפרשות מפוקפקות שונות, יקפצו על המציאה וירכשו אותו [ולא אתפלא אם ייהנו מהנחה ומתנאים מועדפים], ואז תשקוט הארץ: תוכל לשמר את הקואליציה שלך תמורת מתן חיסיון לפוליטיקאים החשודים בביצוע עבירות פליליות. שים לב: מחצית מהשרים בממשלה שלך שייכים לקטגוריה הזאת.

גם פואד התעשר במהלך כהונתו בכנסת ובממשלה

בדומה לך, פואד התעשר באופנים שונים במהלך שנות שירותו בכנסת ובממשלות ישראל, אם כי טרם הגיע לקרסוליך: אתה כבר מיליונר "כבד" המשתייך לתחתית האלפיון העליון, ואילו הוא רק לצמרת המאיון האמצעי. יש לו עדיין מה ללמוד ממך בכל הנוגע לעושק הקופה הציבורית.

באחרונה מתח מבקר המדינה ביקורת קשה על התנהלותו של פואר במשרד התשתיות והחשיד אותו במעשי מרמה והונאה בכל הקשור לעזרה לחברים ומינויים פוליטיים. עו"ד בועז ארד פנה השבוע אל מזוז, בשם עמותת אומ"ץ, בדרישה שיורה על פתיחת חקירת משטרה נגד פואד. כזכור, אנו עדיין ממתינים - בקוצר רוח - להכרעת המשטרה בתיק החקירה המתנהל נגדך בחשד לביצוע עבירות דומות בעת שכיהנת כשר התמ"ת, אם כי עלי להודות שציפיותי ממשטרת ישראל הולכות ופוחתות עם השנים, לנוכח המגמה הבלתי-נסבלת של סגירת תיקי החקירות בעניינך ובעניינם של בכירים אחרים.

דנינו סלחן ביחס לאישי ציבור החשודים בפלילים

בראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה עומד היום ניצב עו"ד יוחנן דנינו, עימו נפגשתי בעת שכיהן כמפקד היחידה לחקירות בינלאומיות [היחב"ל]. התרשמתי אז - חלקית, לא עמוקות, עלי להודות - מדברים שסיפר לי על כוונתו להרחיב ולפתח את מערך החקירות של המשטרה; אך כל ההצהרות הללו הן ריקות מתוכן כל עוד אינן מלוות בעשייה אמיצה, ואילו דנינו, בעיקר מאז מונה לתפקידו הנוכחי, נוקט בגישה גמישה וסלחנית כלפי אישי ציבור החשודים בפלילים, כפי שניכר, בין היתר, בלהיטותו המוזרה לסגור את תיק החקירה בפרשת האי היווני, שבה היו מעורבים ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שני בניו - וגם אתה, איך לא.

אמנם, לא היית מעורב ישירות במינוי דנינו לתפקידו, אך שאיפתך המסוכנת להחליש את זרועות המשפט [בעזרת שר המשפטים הלעומתי, פרופ' דניאל פרידמן, שחותר באופן שיטתי לערער את מעמדו של בית המשפט העליון] ואכיפת החוק מובילה אותך למעשים נכלוליים כמו הזמנת בכירי המשטרה לביתך בחג הסוכות האחרון, חרף העובדה שאתה נתון לחקירה בחשד לפלילים. כאשר צפיתי בטלוויזיה בתמונות התחככותם בך, הבנתי מה עתיד להיות גורלה של החקירה בפרשת בנק לאומי. לצערי, לא טעיתי.

נמלאתי כלימה למשמע דברי המפכ"ל, רב-ניצב דודי כהן, שאיחל לך עוד שנים רבות בתפקידך: כך לא מדבר מפקד זרוע אכיפת החוק אל הפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות המדינה, המסובך עד מעל לצווארו בכמה פרשות פליליות חמורות. דבריו המתרפסים אותתו לחוקרים הכפופים לו מהו הכיוון הרצוי לצמרת המשטרה. אגב, ימי החנוכה מתרגשים עלינו עכשיו: חבל שטרם מצאת לנכון להזמין את צמרת המשטרה לחגוג עימך בסופגניות ובלביבות ובהרמת כוסית את סיומה המוצלח של החקירה בפרשת בנק לאומי.

דנקנר וברנע מכרכרים סביב אולמרט בהתרפסות

פרשת בנק לאומי חשפה פעם נוספת כיצד רבים מעמיתי בתקשורת מתגייסים לעזרתך ומכרכרים סביבך בהתרפסות. ראש וראשון שבהם הוא אמנון דנקנר, חסיד שוטה ותיק שלך, שבימים האלה פורש מעריכת העיתון מעריב, שם הותיר אחריו אדמה תקשורתית חרוכה.

דנקנר יצא השבוע פעם נוספת מעורו כדי לסגור חשבון עם עיתונאים שהעזו להעריך שפרשת בנק לאומי תוביל לקץ כהונתך כראש הממשלה. בין היתר, הוא הכפיש בצורה קשה את חברך [לשעבר] העיתונאי ומנחה הטלוויזיה דן מרגלית, שמאוחר מדי, ממש בזמן הפציעות, התפכח והבין שהוא תקוע בתוך ארגז של עלי תאנה תקשורתיים המגוננים על מעלליך הנלוזים.

מאז שחדל לשמש כעלה תאנה שלך, מרגלית כבר אינו מוגדר כזן מוגן. לראיה, חברכם המשותף, יוסף [טומי] לפיד, ראש להקת מעודדיך, הפקיר אותו לגידופיו של דנקנר. אגב טומי, הוא עוד ינסה לגייס מחדש למענך את בנו יאיר, המגיש החדש של חדשות ערוץ 2, שבעבר כבר התרפס בפניך.
לצד אנשים מסוגם של דנקנר ולפיד, מצויים גם עיתונאים שאינם נמנים עם חבריך אבל משרתים אותך בנאמנות כמעט עיוורת. אחד הבולטים שבהם הוא בן כספית ממעריב, כתב חצר אשר מדי פעם מפריח בלוני ניסוי מטעם לשכתך. למשל, בעקבות הדברים שאמרת השבוע בישיבת הוועדה לביקורת המדינה, לפיהם לא ניתן "למגן את המדינה לדעת", התעורר אצל אנשיך החשש המוצדק מביקורת ציבורית על השקעת מיליוני שקלים במיגון לשכתך במשכן הכנסת. כספית התגייס לדגל ופרסם סקופ שלפיו ניתן ללא קושי לטווח טיל לעבר לשכתך.

הצורך שלו לרצות אותך - בתמורה להדלפות בלעדיות - פוגע בשיקול הדעת המקצועי של כספית. לראיה, לפני כמה חודשים הוא הגדיל [או הקטין] לעשות, כשבעיצומה של הסערה הציבורית סביב חרפת-עוניים של ניצולי השואה, הוא פרסם טור סוחט דמעות שבו סיפר כי בהיותך בן למשפחת ניצולי שואה, אתה דואב מאוד את מצוקתם. כשהבהירו לו כי הוכשל וכי בתקופת מלחמת העולם השנייה שהתה כל משפחתך בחרבין שבסין, הוא תירץ את החרבון המקצועי בכך שהתכוון למעשה למשפחת רעייתך, עליזה, שאליה אתה קשור מאוד, רחמנא ליצלן.

עיתונאי אחר שלצערי מזדנב אחריך, נחום ברנע מידיעות אחרונות, חתן פרס ישראל לתקשורת, פרסם בימים אלה ראיון חגיגי עימך, במלאות שנתיים לכהונתך כראש הממשלה. מרמזים שפיזרת בשיחתך עימו, ניתן להבין שיש לך כוונה להוסיף לכהן בתפקידך עוד כמה שנים טובות: אינך שולל אפילו את האפשרות שתצליח להשלים כהונה בת עשר שנים רצופות, שיא במונחים ישראלים.

זליכה סולק ויד נעלמה תסייע לאחים עופר

על סדר יומנו עומד מיזם נוסף של האחים עופר: הקמת תחנת כוח חשמלית פרטית במישור רותם שבנגב. חברת OPC שבבעלות האחים, שזכתה במכרז להפקת חשמל בייצור פרטי במישור רותם [למעשה, היתה החברה היחידה שהתמודדה בו], ביקשה לשנות את תנאי החוזה שחתמה בשעתו עם המדינה, לאחר שבין הצדדים התגלתה מחלוקת לגבי תנאי רגולציה הקשורים למחיר שתשלם המדינה עבור החשמל שיופק בתחנה. בניסיון להגדיל במיליוני דולרים את רווחיה מהמיזם, דרשה משפחת עופר להעלות את המחיר המקורי שנקבע בחוזה. המדינה, מצידה, טענה שבהליכי המכרז נפלה טעות טכנית שבגינה עשויה היתה חברת OPC לקבל 130 מיליון שקל מהקופה הציבורית. המדינה סירבה לשלם לאחים עופר את הסכום, ביטלה את זכייתה של החברה במכרז והחזירה לה דמי ערבות בסך מיליון דולר.

בינואר 2006 עתרה החברה לבג"צ בטענה שהמדינה ביטלה את זכייתה במכרז ללא טעם וללא צדק סבירים. החברה חזרה בה למעשה מכל התנאים שהציבה והודיעה שתהיה מוכנה לבצע את המכרז בתנאים שקבעה המדינה. לפני חודשים ספורים, בניסיון למצוא פשרה בסכסוך, הסכימה המדינה לפתוח במשא-ומתן מחודש עם באי-כוחה של OPC, עו"ד משה שחל [בעבר כשר האנרגיה...] ועו"ד פנחס רובין [שהסביר לאחרונה לכולנו, הדיוטיות שכמונו, כי "כאשר שר האוצר מזמן אליו אנשי עסקים בכירים בנשק, זה לא הון ושלטון"...]. באחרונה פורסם כי המשא-ומתן קרוב לסיכום וכי תאריך היעד להפעלת התחנה ייקבע לחודש דצמבר 2010.

כל עוד כיהן בתפקידו, זליכה עמד בפרץ הלחצים, התנגד נמרצות לדרישות האחים עופר ועשה כל שביכולתו להגן על קופת המדינה בפרשה זו. עכשיו, משסולק מתפקידו, אנו חושדים כי יד נעלמה מטעמך תתערב במשא-ומתן ותסייע לחברת OPC לקבל לבסוף את מבוקשה, כשם שניסית לסייע לכמה ידידים עשירים שהתמוודו במכרז לרכישת גרעין השליטה בבנק לאומי. בפרשת תחנת הכוח במישור רותם, עומד לשירותך סייען מומחה בדמותו של שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, ידיד ותיק של בעלי הון מסוגם של האחים עופר.

כך, למשל, פואד - שאמור להגן על האינטרסים של המדינה - אינו נראה מוטרד מכך שהן הממונה על התקציבים והן החשב הכללי סבורים שבניית תחנת הכוח במתווה שהציגה OPC אינה כדאית; או מכך שבעבר הוחלט במשרדו, בעצה אחת עם משרד האוצר, כי תנאי המכרז לא ייפתחו מחדש; ואף לא מכך שבמכרז להקמת התחנה עבור OPC זכתה לא אחרת מאשר חברת החשמל, שהתחנה הפרטית אמורה להתחרות בה. לפני כמה ימים פניתי אל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מני מזוז, בשאלה פשוטה: האם אין זה הגיוני יותר שחברת החשמל תקים את תחנת הכוח עבור עצמה, ואז מחיר החשמל שישלמו הצרכנים אולי יהיה זול יותר?

שמחה מוקדמת על המלצות המשטרה

אהוד, יש לי חדשות רעות עבורך: שמחתך על המלצת המשטרה היתה מוקדמת. עדויות ומסמכים הקשורים בפרשת בנק לאומי נבדקו היטב על-ידי אנשי משרד מבקר המדינה, והם הגיעו למסקנה חד-משמעית שביצעת עבירות פליליות המחייבות פתיחת חקירת משטרה. החשב זליכה, שהעביר למבקר חומרים יקרי-ערך על התנהלותך בפרשה זו, רחוק מלהיות קוטל קנים: בגיבויה ובתמיכתה של עמותת אומ"ץ, הוא ינהל מאבק משפטי אמיץ ובלתי מתפשר כדי להבטיח שתיתן את הדין על העבירות שביצעת. השבוע סיכמתי עימו שאם פרקליט המדינה החדש, עו"ד משה לדור, יאמץ את המלצת המשטרה ויסגור את תיק החקירה בפרשה זו, נגיש במשותף עתירה לבג"צ נגדו.

לפי שעה, לא ידוע מתי ואיך יכריע לדור בתיק הפרובלמטי הזה. במכתב ברכה ששיגרתי אליו השבוע בשם עמותת אומ"ץ, לרגל בחירתו לתפקיד פרקליט המדינה, הבעתי תקווה שיגלה זקיפות קומה, עצמאות ובעיקר אומץ לב בעת טיפול בתיקי החקירה של אישי ציבור שסרחו, ובתיקיו של ראש הממשלה בפרט.

סילוק זליכה מתפקידו, ביוזמתך ובסיוע המשת"פ שלך, שר האוצר רוני בר-און, ודאי תרם מאוד למצב רוחך המרומם, אך בטרם תהפוך את המאורע הזה לסיבה למסיבה, זכור את שאמרו חכמינו: "בנפול אויבך אל תשמח, ובהיכשלו אל ייגל לבך"; מה גם שזליכה טרם אמר את מילתו האחרונה במאבקו החשוב להשלטת נורמות של מנהל תקין; ערב פרישתו, הוא הכין תוכנית מקיפה למיגור השחיתות הציבורית, תוכנית שבעטיה הענקנו לו את אות המופת של עמותת אומ"ץ לשנת 2007. תוכנית זו אומצה כבר על-ידי השדולה הפרלמנטרית למאבק בשחיתות.

גם אנו לא נעמוד מהצד: עמותת אומ"ץ מתכוונת לבחון באופן צמוד את דרכי ההתנהלות באגף החשב הכללי באוצר, כדי למנוע ממך ומשר האוצר לבצע קומבינות לזירוז אישורם של פרויקטים שיסייעו לאילי ההון לינוק מעטיני השלטון. סנונית שחורה ראשונה כבר נצפתה על ידינו השבוע: נודע לנו כי אתה ובר-און פועלים לקידום פרויקט המכונית החשמלית של משפחת עופר, פרויקט ה"משומן" בלי הרף מכספי הקופה הציבורית. מיד כשהתקבל המידע בנושא, נקטנו בצעדים שונים לסיכול הנדיבות שהפגנתם, נדיבות על חשבון כספם של אזרחי המדינה. זליכה עמד בפרץ והתנגד נמרצות לדרישה, אך עכשיו, משסולק מתפקידו, אנו חושדים שיד נעלמה מטעמך תתערב ותסייע למשפחת עופר לקבל את מבוקשה.

תאריך:  07/12/2007   |   עודכן:  07/12/2007
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אהוד, אתה ארכי-מושחת
תגובות  [ 168 ] מוצגות   [ 167 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלכסנדר
7/12/07 10:12
 
יול
8/12/07 20:36
2
א מ רול
7/12/07 10:30
3
משחיתים נמאסתם
7/12/07 10:38
 
ירדנה
7/12/07 11:33
 
יהודי גאה,
7/12/07 17:48
4
אורית וישראל
7/12/07 11:38
 
אורית וישראל
7/12/07 12:02
5
אמא 2006-2007
7/12/07 11:45
 
אמא 2006-2007
7/12/07 14:26
6
יהוידע
7/12/07 11:49
7
אמא 2006-2007
7/12/07 12:08
 
אמא 2006-2007
7/12/07 15:17
8
אזרח מודאג
7/12/07 12:26
9
מניס
7/12/07 12:32
10
שירה רווה
7/12/07 12:56
11
צלילה
7/12/07 13:04
12
חבר אומ"ץ
7/12/07 13:12
 
שוש...
7/12/07 14:19
 
מסכימה
7/12/07 15:20
 
שושפ
12/12/07 15:26
13
שושפרי
7/12/07 13:45
14
נחמה ברזילי
7/12/07 14:01
15
אלון ה
7/12/07 14:29
16
שושפ
7/12/07 14:34
 
רוני 123
7/12/07 21:08
 
רוני 123
10/12/07 21:47
17
שאול השואל
7/12/07 15:04
18
לילית
7/12/07 15:47
19
אפרים רחמים
7/12/07 15:53
 
אהובה שמואלביץ
7/12/07 16:38
20
קומבינטור
7/12/07 15:58
 
חץ
7/12/07 21:18
 
שלא יעבדו עלינו!
8/12/07 00:33
 
חץ
8/12/07 11:05
21
כסף יכשיר כל שרץ
7/12/07 16:07
22
אלישבע 77
7/12/07 16:32
23
טהורת המידות
7/12/07 16:33
 
רע מעללים.מרב"ג.
8/12/07 12:45
24
נרי חוצפן.
7/12/07 16:43
 
אמיל ל.
7/12/07 17:30
 
לאמיל מהחוצפן.
7/12/07 20:42
25
אזרחית אכן מודאגת
7/12/07 16:47
26
טעיתי. אריה חצוף.
7/12/07 16:54
27
פוגלמן
7/12/07 17:12
28
פרנואידית
7/12/07 17:20
29
דורון ט
7/12/07 18:59
 
ליה
7/12/07 22:18
30
לדורון טל
7/12/07 19:18
31
את מצבנו הזוועתי
7/12/07 19:55
32
אריסטו מקיוולי
7/12/07 20:12
 
!
8/12/07 12:52
33
כך כותב עיתונאי.
7/12/07 21:07
34
פיל
7/12/07 21:13
35
טומהוק
7/12/07 21:24
36
לילית
7/12/07 22:29
37
צבי יקיר
7/12/07 23:01
38
אבנרי. תן תשובה.
7/12/07 23:40
 
דוברת אומ"ץ
8/12/07 07:39
 
לדוברת אומ"ץ !
8/12/07 13:10
39
קשתן
8/12/07 00:40
40
תתבייש לך - צבוע
8/12/07 01:13
 
צבי יקיר
8/12/07 07:33
 
חץ
8/12/07 11:00
41
יצחק ה.
8/12/07 01:19
 
ליצחק
8/12/07 10:40
 
דורון ט
8/12/07 11:41
 
יצחק ה.
8/12/07 14:41
42
אלמוני
8/12/07 01:30
43
אמנון לוי
8/12/07 02:49
 
...פרט טכני
8/12/07 13:20
44
אזרח במילואים
8/12/07 08:13
45
צדק
8/12/07 10:29
 
מעריץ ותיק
8/12/07 11:05
46
קורא נאמן
8/12/07 11:13
47
מורה נבוכים
8/12/07 12:47
48
מברק הבורח
8/12/07 13:15
 
יהושוע לב.
8/12/07 13:26
 
יצחק ה.
8/12/07 14:25
49
אסטרולוג
8/12/07 13:20
50
לולי
8/12/07 14:10
 
דוברת אומ"ץ
8/12/07 15:14
 
שושפרידמן
10/12/07 19:30
51
אלכסנדר
8/12/07 15:15
52
אזרח 2006-2007
8/12/07 15:33
53
נסים גבאי
8/12/07 16:40
54
המקיאים
8/12/07 16:48
55
כסף יכשיר כל שרץ
8/12/07 17:34
56
1dorhilts
8/12/07 18:52
 
truma
9/12/07 08:37
57
סטודנטית מיואשת
8/12/07 18:54
 
שאול טשרניחובסקי
8/12/07 20:41
 
סטודנט מהר הצופים
9/12/07 07:51
 
אזרח מאמין
9/12/07 09:20
 
תמרה
11/12/07 18:22
 
יהודי ציוני ישראל
12/12/07 14:43
 
אקסודוס
12/12/07 18:06
 
לורה
13/12/07 08:54
58
אלישבע 77
8/12/07 18:55
59
תמרה
8/12/07 19:00
 
אחד הקוראים
8/12/07 20:52
60
ויע
8/12/07 19:40
61
יהודי ציוני ישראל
8/12/07 19:53
62
ראובן לוי
8/12/07 20:06
63
אליהו גנור
8/12/07 20:09
64
יול
8/12/07 20:44
65
נמר
8/12/07 22:00
66
אליהו גנור
8/12/07 22:11
67
אחתת
8/12/07 22:19
 
גירוש לשמאלנים
9/12/07 03:07
 
דניאלה
9/12/07 22:57
68
חיים, עורך דין
8/12/07 22:21
 
ערוץ 2 פירסם
9/12/07 01:08
 
אוריאל צ.
9/12/07 10:43
69
הרצל נח
8/12/07 23:51
70
אומץ לקלל
9/12/07 00:09
71
שאול א.
9/12/07 00:45
72
המזכירה
9/12/07 02:55
 
פטריוט ישראלי
9/12/07 10:36
 
פטריוט? ישראלי?
9/12/07 14:56
 
חמדה הוך
9/12/07 16:48
73
אהובה שמואלביץ
9/12/07 05:25
 
אלכסנדר
11/12/07 18:07
 
sarahmarciano
17/06/08 20:01
74
liroid
9/12/07 19:42
75
אמנונן
10/12/07 00:49
 
נחש משקפים
10/12/07 07:25
 
קורא שקט
10/12/07 08:34
 
אזרח קטן
10/12/07 20:55
76
יגאל הרחובותי
10/12/07 08:55
 
מיכל נ
10/12/07 09:45
77
אומץ פוחדת מביניש
11/12/07 04:21
78
שמעון פרסקי
11/12/07 12:34
79
הרשלה
11/12/07 15:47
80
joe דשרן
11/12/07 15:48
 
לולי
11/12/07 22:38
81
יהודי ציוני ישראל
12/12/07 06:21
82
גדעון ק
12/12/07 06:44
 
היתגלהקלונושלאבנר
12/12/07 09:07
 
צייד הצבועים
12/12/07 13:16
83
דורי
12/12/07 17:34
84
דורי
13/12/07 06:01
85
אריה אני ואני ואנ
16/12/07 11:08
86
בחודשיים?
17/12/07 08:27
87
המעטים,כותב שטנה
21/12/07 07:21
88
מלחמה בדיקטאטור
31/12/07 00:51
 
למחשב בגהה
4/01/08 08:53
89
צבי יקיר
4/01/08 21:17
90
שתישאר שם לעד
13/01/08 02:48
91
אינשאללה לעד
16/01/08 21:08
92
אריה,תן סימן חיים
30/01/08 02:02
93
ישתבח שמו
24/02/08 09:29
94
צפנת פענח
8/03/08 23:13
95
צפנת פענח
8/03/08 23:13
 
נשארת באפילה
9/03/08 09:18
 
פנס קסם
2/04/08 23:43
 
קישור מעניין
2/04/08 23:37
96
פקיד קבלה
2/05/08 09:23
 
לא אבנרי חשף
10/05/08 15:18
פורום: יומני אבנרי כתוב הודעה
פורום: פרשת אולמרט - כרמיה כתוב הודעה
פורום: פרשת אולמרט - לאומי כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האינתיפאדה הראשונה, שפרצה בדיוק לפני 20 שנה, שינתה באורח מהותי את פניה של החברה הישראלית. בעוד שמוסדות המדינה הרשמיים התעלמו מהמערכה המביכה ההיא, כאילו כלל לא היתה, היא הותירה אחריה בקרב לוחמי צה"ל טראומה כבדה.
06/12/2007  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בעיתות בהן חלה הרעה משמעותית במצב הכלכלי במשק, המביאה לירידה בפדיון העסקי, מוצאים עצמם בעלי עסקים שונים מתקשים לפרוע את החובות השוטפים שנטלו לצורך הניהול השוטף של העסק ונכנסים לחובות גדולים. מכאן קצרה הדרך לפניות של המלווים השונים, בין בנקים ובין ספקים של העסק, אל בעל העסק בדרישה לפרוע את החובות, אשר לפירעונם ערב בעל העסק באופן אישי.
תא"ל (מיל.) יצחק גת, מנכ"ל "אלישרא" היום, כבר איננו ילד. מאז נולד לפני 60 שנה צבר רקורד אישי מרשים: בגיל 20 סיים קורס טייס, ב-1982 מונה למפקד טייסת F-16 ובתפקידו זה הפיל בקרבות אוויר שני מטוסים סוריים. כאדם צמא דעת השלים גת תואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה בטכניון ולאחר מכן צבר עוד השכלה כאשר קיבל תואר שני בניהול מערכות מידע. את הידע והניסיון הזה הביא גת לידי שימוש מעשי כאשר היה מפקד בסיס רמת דוד ואחר כך גם כאשר הועלה לדרגת תא"ל ומונה כראש להק ציוד בחיל האוויר בעקבות הדחתו של רמי דותן.
06/12/2007  |  עמי דור-און  |   מאמרים
כאב ראש ומיגרנה הינם תופעות שכיחות ביותר באוכלוסיה. לחלק מהאנשים כאבים אלו הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים, לעיתים מתוך השלמה עם המצב, אף אינם מיידעים את הגורם המטפל בהם.
06/12/2007  |  מוטי צ'חנובר  |   מאמרים
אמות השקעות רכשה מחברת דנישרא 50% מגרש בן 13 דונם באזור התעשיה וההיי-טק אפק, בראש העין. היא תשלם 16.5 מיליון שקל. אפק ודנישרא ישקיעו 150 מיליון שקל בבניית שלושה בנייני משרדים ומסחר בני שש קומות, צמודים זה לזה, על המגרש, בשטח כולל של 21,000 מ"ר. בצמוד, יבנו חניון בן 650 מקומות, חלקם מקורים וחלקן עיליים. אמות ודנישרא גם יבקשו מהרשות המקומית לאשר להם זכויות בנייה לעוד 7,000 מ"ר.
06/12/2007  |  אלעזר לוין   |   מאמרים
רשימות נוספות   /   יומני אבנרי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט - כרמיה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט - לאומי  /  מי ומי  
אבנרי לא יודח מחברותו בנשיאות מועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
בגלל מאבקו בעיתונאים הודח אבנרי מחברותו במועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
אריה אבנרי יעמוד בראש אומ"ץ שנתיים נוספות  /  מירב לוי
זעקי ארץ מושחתת  /  אריה אבנרי
מזוז, אל תפחד מאולמרט  /  אריה אבנרי
אולמרט, אתה הורס את המדינה  /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il