|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

הבחירה בחיים

הספר עוסק בריפוי והחלמה מסרטן בעזרת דמיון מודרך זהו מדריך מעשי, פשוט לשימוש ומובן לכל אחד, המציג שיטה ייחודית ומוכחת לריפוי ולהחלמה מסרטן, בעזרת מדיטציות בשיטת דמיון מודרך, משפטי חשיבה חיובית, ריפוי בצבעים, ומציאת הסיבה הרוחנית והנפשית להתפרצות המחלה
03/06/2008  |     |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: האגודה למלחמה בסרטן]


מהי מדיטציה?

מדיטציה מעבירה את המוח לתדר של גלי אלפא. גלי אלפא הם גלים איטיים בעלי עוצמה חשמלית גבוהה המופיעים במצב של הרפיה והם חלק משלבי ההירדמות. בתחילה תדירותם היא 13-8 הרץ, והם הולכים ומואטים לקצב של 10-8 הרץ ככל שנכנסים למצב של שינה עמוקה יותר. בעקבות כך קצב הלב יורד, והשרירים נרפים. זו איננה שינה ממש, אם כי מופיעות הזיות דמויות חלומות, המכונות "הזיות היפנגוגיות".

המטרה לשמה נוצרה המדיטציה היא להעלות את המוח על תדר של גלי אלפא במצב ערות. שהייה ממושכת במצב זה מדי יום הופכת את האדם לשלו ונינוח.

כיצד ניתן להגיע לתדר של גלי אלפא מבלי להתחיל תהליך של הירדמות? אם לדוגמה נעצום את העיניים וניזכר בחופשה הנעימה האחרונה שהיתה לנו, או במקום שבו אנו אוהבים להיות, ונחשוב על הזמן הזה עד כי נוכל לחוש את הרוח בשערנו ואת ריחם המלוח של המים, או אז הגענו למדיטציה, כלומר העברנו את המוח לתדר של גלי אלפא.

אבני מרפא וקריסטלים

לכל גביש קריסטל או אבן מרפא יש תדר אנרגטי. השילוב בין האור ובין אנרגיית התהודה של הקריסטל יוצר תדר מרפא המתאים במיוחד לנו. כאשר מניחים את הקריסטל על הגוף, הוא פותח את האנרגיה המיוחדת הזו ומזרים אותה, במיוחד אם אותו תדר בגוף חלש מכל סיבה שהיא. זרימת האנרגיה החדשה מזרזת את תהליך הריפוי והאיזון. אפשר ואף רצוי להשתמש בו-זמנית בכמה סוגים של קריסטלים. השימוש באבני מרפא אינו חובה, אלא המלצה.

אבני המרפא המטפלות בסרטן הן: אזורית מלכית, קופרייט, קובלט וסוג'לייט. בכל מדיטציה מופיעות אבני המרפא המומלצות לריפוי האברים שבהם מדובר. אפשר להניח את הקריסטלים על מרכזי האנרגיה המתאימים בגוף או להחזיקן ביד. אפשר גם לשתות שיקוי מאבני המרפא, על-פי ההוראת הבאות:

  • הכנת שיקוי מאבני מרפא וקריסטלים

הניחו את האבן בכוס זכוכית מלאה במים מינרליים וכסו בצלוחית. השרו במשך 4 שעות לפחות ושתו את המים. לאחר השימוש שִטפו את האבן במי ברז זורמים והניחו אותה על אדן החלון או על מושבת קריסטלים. יש לשתות כוס שיקוי לפחות פעם ביום. אין מניעה להשרות מספר אבנים בו-זמנית באותה כוס, אך רצוי להשרות בכל פעם אבן אחת, כדי לבדוק את השפעתה.

אבנים שאי אפשר להשרות במים: פיריט, המטייט, קופרייט, אזורית, גלנה.

  • טיהור קריסטלים ואבני מרפא:

  • טיהור יסודי: השרו את הקריסטלים במי ים או במלח ים (לא מלח שולחן) במשך ארבע שעות, ולאחר-מכן שטפו במים זורמים. טיהור זה אינו מתאים לפיריט, טורקיז, המטייט, פלואורייט, סלסטיט, רודוקורסייט.

  • טיהור קל לאחר שימוש: שטפו במים זורמים ודמיינו שכל האנרגיה השלילית שהאבן ספגה מכם נשטפת ממנה והלאה, והיא מוכנה לריפוי הבא. לאחר מכן הניחו את האבנים על אדן החלון, חשופות לקרני השמש.

הסבר מקיף על אבני מרפא וקריסטלים תוכלו למצוא בספר "סוד הקריסטלים" בהוצאת סטונאייג'. זהו ספר ברור, ומלווה בתמונות של האבנים ליד כל הסבר.

  • כיצד להפסיק את המחשבות בזמן מדיטציה?

דווקא כשאנחנו מתכוננים למודט, מתכנסות לנו בקדמת המצח כל המחשבות האפשריות, מעניין למה. ובכן, ישנה שיטה קלה ונוחה להרגעת מחשבות אלה, ואתם מוזמנים לנסותה עכשיו: עצמו עיניים, ובצורה נוחה ושקטה מבלי לאמצן פִּזלו לכיוון גשר האף, לנקודה העליונה ביותר שביכולתכם (לכיוון הגבות). בנקודה זו אין מחשבות. ברגע שתרגישו שקטים יותר, שחררו פזילה זו ושקעו במדיטציה מתוקה. בדקו גם את ההצעות הנוספות במדיטציות "שחרור רצף המחשבות 1,2,3 שבספר זה.

  • שמחה, צחוק ומוזיקה

לשמחה, לצחוק ולמוזיקה השפעות חיוביות ומרפאות על הגוף ועל הנפש. מחקרים מוכיחים כי לאחר צחוק בריא נמצאים בדם יותר נוגדנים ותאים המגנים עלינו בפני נגיפים (וירוסים), חיידקים ותאים סרטניים; "אנדורפין" משתחרר במוח, והוא למעשה משכך כאבים וגורם לתחושה נפלאה; שריר הסרעפת ושרירי הבטן מעסים בנעימות את אברי הבטן ועוזרים לעיכול, ועובדה היא שלאחר צחוק אנחנו יותר רגועים, מרוצים, סבלניים וגם יותר יצירתיים. גם השמחה והמוזיקה, כמו הצחוק, מחלחלים אל תוך כל תא בגופנו, מאזנים במקום של חוסר איזון, מחזקים במקום של חולשה, ומהווים מעין עוזר נפלא של הגוף והטבע.

אני ממליצה בחום להירשם לסדנאות יוגה צחוק, שבהן לומדים איך לצחוק גם כשאין סיבה ממשית לכך. יוגה צחוק = כלי טיפולי מרפא עם קבלות.

כמו-כן, מומלץ לראות סרטים מצחיקים עם סוף טוב, ללכת למופעי סטנד-אפ, להתחבר לערוצי הצחוק ולשמוע הרבה מוזיקה; ישנם סוגי מוזיקה אשר מרפאים את הגוף ומשלימים את מבנה התאים הפגומים: מוזיקה קלאסית, מוזיקה אירית-קלטית, מוזיקת האדו יפנית, וכל מוזיקה שמימית אחרת אשר פורטת על מיתרי הנשמה.

  • תנועה בריאה

פעילות גופנית איטית ומרגיעה, כמו יוגה, פלדנקרייז, תאי-צ'י וצ'יקונג פותחות את זרימת האנרגיה ומאפשרות לגוף להירפא ולנפש להיפתח, לכן הן מומלצות לכל אדם, קל וחומר לחולים.

  • הכר את גופך ואיבריו

כדי שנוכל לדמיין את האיברים שלנו בצורה הטובה ביותר, מומלץ לרכוש ספר אנטומיה וללמוד את מבנה האיבר. רצוי שיהיה לנו תצלום של האיבר שאנו מרפאים, ונשמור אותו בין דפי הספר הזה, שיהיה בהישג יד תמיד. אפשר להיעזר לשם כך באתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן. אם נלמד היטב את מבנה האיבר שאותו אנו מבריאים, נראה תוצאות מהירות יותר.

  • פרק מתוך הספר "הבחירה בחיים".

דמיון מודרך

קיימים סוגים שונים של מדיטציה, וכולם מעבירים את המוח לגלי אלפא. סגנון המדיטציה שאני מעדיפה הוא דמיון מודרך, המוביל את הממודט למצב רגיעה ומעביר את המוח לגלי אלפא תוך הנחיות ברורות, משפט אחר משפט. בשיטה זו הממודט מסוגל להתרכז ולדמיין מצב מסוים ללא הפרעות.

ישנה הפסקה קצרה בין הנחיה להנחיה, שבה הממודט חווה את ההנחיה האחרונה שניתנה לו. שיטת הדמיון המודרך יעילה ומתאימה לתקופתנו, שבה רובנו טרודים מחיי היום-יום ואיננו מצליחים להקדיש לעצמנו ולו אך זמן קצר מאוד כדי להירגע בקלות ולהתרכז במחשבות נעימות.

בדרך-כלל השימוש בדמיון מודרך הוא למסעות רוחניים בגן קסום, שבו פינה שקטה ופורחת, צלילי נבל ענוגים, ציוץ ציפורים ברקע, ותיבת קסמים מוסרת לממודט מסר בעל חשיבות. בספר זה הסבתי את הסגנון לקווי רפואה וחיזוק עצמי. אני מאחלת לכם שתתחברו לרעיון ותיהנו מכל רגע.

כיצד מועילה המדיטציה?

תדר גלי אלפא, שבו נמצא המוח בשעת מדיטציה, מאפשר "צריבת" דפוסי התנהגות חדשים, שלא התנסינו בהם עד-כה. כל אדם יודע שקיימים בו תכונות אופי, התנהגויות, תגובות או דפוסי התנהגות הגורמים לו נזק, אך לא תמיד הוא יודע כיצד לנצח אותם ולשנותם.

למשל, מי לא ניסה לפחות פעם בחייו לעשות דיאטה ולשמר אותה, או להפסיק לעשן לתמיד, או לא לכעוס במשך יום תמים? כולנו ניסינו בשלב מסוים בחיינו להתמודד עם הרגלים לא רצויים, אולם נוכחנו שהדבר קשה ביותר, כמעט בלתי אפשרי.

מדיטציה יכולה לעזור לנו. החשיבה החיובית הנלמדת כחלק מן התרגול והשלווה הנפשית שאליה נכנס הממודט - יש בהן כדי לסייע בהתמודדות עם דברים לא רצויים, וביניהם מחלות. שינון עקבי של משפטי חשיבה חיובית, שדוגמאות להם תוכלו למצוא בספר, יגרום לחקיקתם על לוח נקי של מודעות חדשה ורעננה, לכן מומלץ לשנות את המשפטים לפי הצרכים האישיים, ולבחור משפטים שיעזרו לכם ליצור שינוי משמעותי.

כיצד משתמשים בספר?

בחרו את מדיטצית הריפוי שלכם, המיוחדת לסוג הסרטן בו חליתם, ותרגלו אותה פעמיים ביום. בחרו מדיטציות נוספות לפי הצורך. לדוגמה, אם יש לכם בחילות, תרגלו את המדיטציה "בחילות". אם מצב הרוח שלכם אינו מרומם במיוחד, תרגלו את המדיטציה "שמחה" וכדומה.

כשתבריאו, השתמשו במדיטציות המאזנות, כמו "מדיטציות לימות השבוע". תרגול שבע המדיטציות לפי הסדר יגרום למילוי אנרגיה במרכזים האנרגטיים, לאיזון כללי ולשמירה על הבריאות. תוכלו גם לעזור למי שאינו מסוגל להשתמש בספר בעצמו, להקריא לו את הכתוב ולסייע לו בתרגול המדיטציה.

מה מופיע בכל דף מדיטציה?

1. לפני כל מדיטציה תוכלו למצוא סיבות רוחניות שיכולות להוות גורם להתפרצות המחלה. ברפואה משלימה ובחכמת הקבלה מלמדים כי אין מחלה המתפרצת ללא סיבה נפשית/רוחנית, וכי הרפואה הטובה והמהירה ביותר לאדם היא גילוי סיבת המחלה וההתמודדות עמה. קראו את הכתוב בראש פתוח, אולי תמצאו שם את הסיבה להתפרצות המחלה ואת התרופה לה.

2. "משפטי חשיבה חיובית" - אתם יכולים להשתמש במשפטים אלה כלשונם או לשנותם בהתאם לצורכיכם. כמו-כן, נסו לשנן משפטים חיוביים כמה שיותר פעמים ביום, גם ללא שום קשר למדיטציה. "שטיפת מוח" זו יוצרת תשתית חיובית, חדשה ובריאה בתת-המודע שלנו. למחשבה האחרונה שעוברת במוחנו לפני השינה יש השפעה משמעותית, ולכן רצוי לתרגל את משפטי החשיבה החיובית במיוחד לפני השינה.

3. מול כל דף מדיטציה יש דף צבעוני ובו נקודה מרכזית. בזמן המדיטציה רצוי להתבונן ארוכות בצבע תוך כדי נשימות עמוקות, בהתאם להנחיות המופיעות בטקסט. זהו שילוב של ריפוי בצבעים, הלקוח משיטת הריפוי האנרגטית "הילינג", והוא חלק בלתי נפרד מהמדיטציה. במשך היום מומלץ ללבוש בגדים בצבעים אלה. כל המדיטציות מרגיעות ויוצרות עבורנו אנרגיות מרפאות.

כמה זמן למודט?

משך הזמן המצוין בכל מדיטציה הוא המינימום ההכרחי לתרגול. אם יש לכם פנאי, האריכו את משך המדיטציה מעבר לכתוב בהנחיה, כרצונכם וללא הגבלה.

נוחות הגוף במדיטציה

תנוחת הגוף חשובה מאוד במדיטציה, כי אי נוחות כלשהי עלולה להפריע לביצוע יעיל של המדיטציה. התנוחה המועדפת לספר מדיטציות זה היא בישיבה בכורסה נוחה, כך שאפשר יהיה להסתכל בכתוב ובדף הצבע, וכשצריך לעצום עיניים, תוכלו להשעין את הראש לאחור ולהינות מכל רגע.

הגוף שלנו הוא מעגל אנרגטי, חשמלי אם תרצו, ושילוב הידיים, או שילוב אצבעות, או הנחת רגל על רגל מונעים זרימה מעגלית של אנרגיה בגוף. לכן מומלץ להרפות את הרגליים, להניח את כפות הרגליים על הרצפה ואת כפות הידיים להניח על הירכיים, פתוחות כלפי מעלה, ואם רוצים, אפשר להניח עליהן את הספר.

מה גורם למחלת הסרטן?

אתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן, עונה כמעט על כל שאלה, אך ישנה שורה אחת שתמיד חוזרת על עצמה: "הגורם לסרטן ה..... אינו ידוע".

אני זוכרת שבילדותי לא העזו להשתמש במילה "סרטן". חשבתם פעם על השם "סרטן"? למה דווקא סרטן? למה לא אריה? הרי סרטן אינו בעל חיים שחולה תמיד או סובל במיוחד, אז למה סרטן? לא נתקלתי בתשובה בשום מקור אחר, פרט לחכמת הקבלה, אשר נותנת תשובה מפורטת ביותר.

חכמת הקבלה מפרשת בין היתר את "ספר יצירה" שכתב אברהם אבינו לפני 4,000 שנה (בספר יש כ-1,700 מילים), וכתוב בו כי מחלת הסרטן מתפרצת בחודש העברי תמוז, שמזלו הוא סרטן, אולם תאריך גילוי המחלה אינו חייב להיות באותה תקופה. בחודש תמוז מומלץ לשמור על שלוות נפש מיוחדת ולהשתדל לא להגיב באופן שלילי לדברים שקורים לנו. ועוד, הסרטן אינו מסוגל לצעוד ישר וקדימה ביבשה, אלא רק לימין או לשמאל, ואילו במים הוא מסוגל, לכן לחולי סרטן מומלץ להתחבר לאנרגיה של מים, דהיינו למקווה רוחני, שתיית מים ונתינה, המשולה למים.

סרטן היא מחלה נפוצה בעידן שלנו, אבל היתה קיימת מאז ומעולם. על-פי תורות שונות ברפואה משלימה, כל מחלה היא הזדמנות להתעורר ולתקן את שקלקלנו, ומחלת הסרטן בפרט אמורה "להעיר דובים משנתם" ולהאיץ בהם לזוז, לשנות, לפעול ולרצות לחיות.

מחלת הסרטן מתחילה במודעות ובחשיבה, והיא מקלקלת את הסדר המופתי של התאים. כשהתאים הראשונים "מחליטים" להיפרד מהתפקיד שנועד להם בגוף, בעצם נוצרת בגוף מודעות למחלת הסרטן, כלומר מודעות לפירוד ולניתוק ממערכת שלמה שמתפקדת באחדות, וללא אחדות זו המערכת פשוט קורסת. בפועל, מודעות זו גורמת ליצירת גוש תאים שנפרד מהגוף, המורכב מתאים המתפצלים באופן שונה משאר תאי הגוף.

מצאתי כי ישנם שני סוגים של חולי סרטן, ומחלתם מתפרצת מסיבות שונות: ישנו הטיפוס השקט, שתמיד אומר "כן" לכולם, והוא נחשב בעיני מכריו למלאך עלי אדמות, אהוב על הבריות ומקובל בחברה. נקודת התורפה שלו היא שהעזרה לכולם באה על חשבון רצונותיו וצרכיו האישיים. הוא מסכים עם המוטל עליו ועם הנאמר לו, כדי לא להכעיס חלילה אף אחד, אבל בתוכו פנימה מתחילה התקוממות שקטה, לפעמים לא במודע, וממנה או בגללה מתפרצת המחלה. כדי להיות בריאים עלינו להיות שלמים עם מעשינו ועם מה שקורה לנו ולחיות באושר ובשמחה. לעומתו, ישנו הטיפוס שתמיד עושה כרצונו, לא עושה חשבון לאיש, ומנהל את חייו מבלי להתחשב במשפחתו ובחברה.

שני טיפוסים אלה, אם נדמה את גופנו למיקרו-קוסמוס של התודעה, מתנתקים במחשבתם מהחברה, מן הקרובים להם וממעגל מסוים הטבעי לאדם, וזוהי תחילתה של מחלה. הטיפוס השקט מוצא דרכים עקיפות ונעימות לסרב לכולם ולבקשותיהם, והטיפוס שעושה כרצונו אינו עוצר לרגע לבדוק איזה הרס רגשי הוא מותיר אצל הסובבים אותו. אפשר אולי להשוות את המצב לאדם המחליט לנטרל את עצמו מהחברה ולהתבודד על הר, שם באמת הוא נמצא בשיא שלוות נפשו, אבל זאת מפני שאין מי שיעצבן אותו, ולא מפני שהפך להיות אדם שלֵו מטבעו.

בשני המקרים, החזרת האחדות לתאים ותפקוד כל איברי הגוף עד להבראתנו מותנות בכך שנזהה תחילה את דפוס ההתנהגות שמוביל אותנו לחלות, ונתקן את דרכינו על-ידי כך שנלמד להבהיר את רצוננו בצורה הוגנת מבלי לוותר על הצרכים האישיים שלנו ומבלי להרגיש שאישיותנו מתבטלת.

לפעמים יהיה הדבר כרוך בהבראת התא המשפחתי שלנו, בהתמודדות עם הבעיות, ובהכרה שבכל מקרה, גם כאשר הסובבים אותנו אינם לרוחנו, נוכל להוציא מעצמנו את המיטב ולהגיב באופן חיובי שימנע עשיית נזקים לעצמנו. לכן בכל מקרה עלינו לראות בנוכחותם גורם חיובי וחיוני לתהליך הריפוי שלנו. החוכמה היא ללמוד להישאר שלווים למרות הלחצים שאנו נתונים להם. הדרך הנכונה ביותר להבריא היא ללמוד להתמודד, ולשמור על שלוות רוחנו למרות הכל.

ניפוץ הסטיגמה

מדיטציה אינה מתאימה רק למי שהיה במזרח הרחוק ולובש בגדים רחבים ומחרוזות, ולא חייבים לרחף מעל הרצפה תוך כדי ישיבת לוטוס כדי להצליח. מדיטציה היא כלי ליישום מטרות והגשמת חלומות, והיא מתאימה לכל מי שרוצה להתפתח, להתקדם ולהשתנות.

אני מסבירה תמיד לתלמידיי, שעבורי מדיטציה היא דרך חיים, ואני משתמשת בה לא רק כאשר אני יושבת בשקט עם עצמי לכמה דקות. השימוש בכוח המחשבה משרת אותי גם בפעולות יום-יומיות שוליות כביכול. למשל, כאשר אני יודעת שאתקשה למצוא חניה במקום שאליו אני צריכה להגיע, עוד לפני שאני מניעה את הרכב, אני עוצמת את עיניי ומדמיינת את מקום החניה הפנוי מחכה לי בסבלנות עד לדקה שבה אגיע. אתם מוזמנים לנסות.

את ספרי סדרת "הארגמן" דמיינתי מתורגמים לכל השפות זמן רב לפני שסיימתי לכתוב אותם, ובימים אלה ממש נחתמים חוזים בעניין. וכמובן, אם אני חושבת על מישהו שאינו חש בטוב, ומדמיינת שהוא מבריא, קם על רגליו ומתפקד כרגיל, האנרגיה הזו עוזרת לו להחלים ולהתאושש מהר יותר, וכך פועלים הדברים בכל תחום ותחום בחיי. מדיטציה אינה דורשת ניסיון קודם, אלא רק רצון לנסות. הרצון הוא המפתח להצלחה.

ספר זה ילמד אתכם גישה חדשה וחיובית לחיים, שאותה תפנימו עם הזמן, והיא תמלא את חייכם בתחושת סיפוק ושמחה. השאיפה היא שחשיבתכם תיהפך לחיובית מלכתחילה, כי החשיבה היא שיוצרת ומעצבת את המציאות. אם תתמידו, תיווכחו לראות כי אכן כך הדבר.

המדיטציות המופיעות בספר הן לתרגול בעיניים פקוחות, תוך כדי הנחת המבט על דף הצבע, ללא התמקדות בו. התמקדות בנשימה ובהנחיות הכתובות מרגיעה מאוד, והיא תשמש אתכם בכל רגע בחיים.

הכתוב בספר זה אינו תחליף לטיפולים הקונבנציונליים והאלטרנטיביים שאתם צריכים לקבל או מקבלים כבר. הספר תומך בכם בכל שלב ולאורך כל הדרך שעליכם לעבור על-מנת לנצח את המחלה
תאריך:  03/06/2008   |   עודכן:  03/06/2008
מיכל בוקר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבחירה בחיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורנה רב-הון
4/06/08 16:12
2
יניב 10
5/06/08 09:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאז נחשפו פרטי החקירה החדשה נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, נשמעת בארץ מקהלה צדקנית הקוראת להתפטרותו ולהחלפתו בשם הטענה כי ראש ממשלה אמור להתפטר לא רק כאשר יש נגדו אישומים פליליים אלא גם כאשר מדובר בחשדות בלבד, והכל בשם ה"נורמות הציבוריות" אותן על ראש הממשלה להוביל.
03/06/2008  |  עמוס סילבר  |   מאמרים
לאחר הוועידה באנאפוליס ראיינתי את יוסי בן-אהרון, שהיה מנכ"ל משרדו של ראש הממשלה יצחק שמיר ועמד בראש המשלחת לשיחות עם סוריה בוועידת מדריד. [קישור הראיון המלא: "כאילו כלום לא קרה"]. יוסי בן-אהרון הביע בשיחה יחסית מעט אמירות שיפוטיות; מרבית דבריו הוקדשו לתיאור העובדות כפי שהוא הכיר אותן והאירועים שנטל חלק בהם.
03/06/2008  |  בועז מושקוביץ  |   מאמרים
ביום 28.5.2008 ניתן פסק דינו של ביה"מ העליון בע"א 8596/06 אלברט אברהם פוליטי.
כולנו מכירים את החיוב המגיע אלינו מדי חודשיים מן הרשות המקומית, ובו אנו נדרשים לשלם תשלומי ארנונה. המקור להטלת החיוב בארנונה הינו בחוק ההסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) התשנ"ג-1992 ובתקנות ההסדרים, שניתקנו מכח החוק. במסגרת הכללים שנקבעו בחוק ובתקנות, מוסמכת ומחוייבת כל רשות מקומית לקבוע בצו הארנונה את סיווג הנכסים השונים ומה יהיה גובה התעריפים השונים לכל נכס ונכס, במסגרת תתי-הסיווגים. צו הארנונה נקבע מדי שנה מחדש.
03/06/2008  |  עו"ד אברהם אלטלף  |   מאמרים
דרך ארוכה עבר עולם הגמלאות מאז "הומצא" המושג במחצית המאה ה-19 באירופה. התופעה החברתית החדשה שנקראת מאז "פנסיה" (בעברית - גִמלה), התעצמה לאט במהלך העשורים האחרונים של אותה מאה, ולא בלי מאבקים קשים - בעיקר במדינות אירופה שנחשבו בזמנים ההם מאד תעשייתיות. מפעלי התעשיה המתקדמת שפעלה בימים ההם ואולמות הייצור הענקיים בשטחם של מפעלי חרושת, הצמיחו באולמות הייצור מנהיגי איגודים מקצועיים עממיים, חזקים, אותנטיים ומיליטנטיים. חלק לא מבוטל מראשי איגודי הפועלים הללו עמדו מקרוב על היתרונות הכלכליים והעושר האישי הרב שמביאה עימה התעשיה המודרנית לבעליה. כבר אז היה ברור כי העושר הנובע מייצור תעשייתי רב פי כמה מהעושר שנבע מענפי החקלאות או המסחר. ראשי האיגודים הללו חשו היטב על בשרם את התמורות הגיאוגרפיות והאורבניות שיצרו גלי התיעוש שגדלו מדי עשור באירופה. התמורות הללו התבטאו במיוחד בתהליך מהיר של מעבר המוני פועלים ועובדי כפיים מישובים כפריים לשולי הערים הגדולות שגדלו והתעצמו בקצב מסחרר. הפרנסה בכפר הייתה דלה מאד ואילו העיר התעשייתית המודרנית קלטה המוני עובדים כפריים לשעבר מכל הסוגים שחיפשו מקורות פרנסה חדשים בעיר ההומה, הרועשת, המתועשת והמפויחת. מיליוני כפריים שנטשו את כפריהם השתלבו מהר כעובדים פשוטים במפעלים עתירי עבודת ידיים בטקסטיל, מתכת, פלדה, כימיה, מזון וענפי תעשיה אחרים. סמוך למפעלים הללו הוקמו שכונות עובדים חדשות של פועלים ומשפחותיהם הענפות שהיו ספקי כוח העבודה הזול שניתן לניצול מהיר וזול על-ידי אותן תעשייתיות חדשניות ברוח הימים ההם.
03/06/2008  |  אהד קריב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
קיבוץ בארי [צילום: צפריר אביוב/AP]
לאוניד (ליאון) גרשוביץ
חשוב להבין ולהפנים - כי מדובר לא רק בדמיון (עד כדי זיהוי) אלא בהשפעה ממשית של האידיאולוגיה הנאצית על העולם הרעיוני של המזרח התיכון בכלל, ועל האידאולוגיה הפלשתינית מיסודה בפרט
משה יעלון
משה יעלון
הטענה שלי היא כלפי ראשי המכינה, שהלכו והקצינו במהלך השנים (כמו רבים מהדתיים הלאומיים שהכרתי, גם במשפחתי)    דינת ישראל לא צריכה לממן מוסדות חינוך, שאינם מחנכים לדרך ממלכתית ברוח מגי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il