|   15:07:40
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

יש ראש ממשלה בירושלים

בהעבירו את חוק מופז בכנסת, לטוב אם לרע, למרות שאינו חף מטעויות, הוכיח מר נתניהו כי יש ראש ממשלה בירושלים, וזה, בניגוד לטענות שולחי הארס כלפיו, אינו לחיץ, אינו חלש ואינו זגזגן
28/07/2009  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   תגובות
לא לחיץ, לא סחיט ולא מזגזג. ראש הממשלה בנימין נתניהו [צילום: AP]

מה שמטריף עליהם את דעתם יותר מכל ומעמידם בקלונם, גלויי ערווה ומבושים, היא העובדה כי "המתקפל" הזה, "הזגזגן" הזה, "חלוש הדעת" הזה, מתגלה כאדם עם אסטרטגיה ברורה, עם עקשנות ועקביות שאך מעטים מראשי הממשלה הקודמים לו היו אף חולמים להגיע אליה

   איציק וולף
חוק מופז - לאישור מזורז

תעמולה ארסית מתוזמנת ומתוזמרת של מירב אמצעי המדיה והאופוזיציה בכנסת כנגד ממשלת הימין והעומד בראשה מר בנימין נתניהו אינה דבר חדש במקומותינו. החל ממערכת הבחירות האחרונה ועד עצם היום הזה עמלו אלו לבשר לעם ישראל בכל הזדמנות, לצורך ושלא לצורך, כי ממשלה זו אינה לגיטימית. כמות הארס המאכל שנטפה משיני המשנאים, למצער כבר נקבה ואיכלה חורים בניירות תעמולתם. באם יכלו להטביע את הממשלה הנבחרת בכוס מים, היו מבצעים זממם זה מזמן, בשקיקה נוטפת ריר, בנפש חפצה, בגיל ובדיצה.

עיקר הארס הותז כלפי ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל מר בנימין נתניהו. מה לא אמרו עליו המלעיזים: 'לחיץ', 'סחיט', 'תהיה גבר ותתקפל', 'מזיע', 'מזגזג', ובאם היו באמתחתם עוד כינויי לעז ודאי וודאי כי היו שולפים אותם במסע ההכפשה ללא גבולות.

מה שמטריף עליהם את דעתם יותר מכל ומעמידם בקלונם, גלויי ערווה ומבושים, היא העובדה כי "המתקפל" הזה, "הזגזגן" הזה, "חלוש הדעת" הזה, מתגלה כאדם עם אסטרטגיה ברורה, עם עקשנות ועקביות שאך מעטים מראשי הממשלה הקודמים לו היו אף חולמים להגיע אליה, תוך עמידה איתנה ומתוחכמת על האינטרסים החיונים של מדינת ישראל כנגד ממשל אמריקני אשר תיוגו כ"לא אוהד ישראל" הינו ממעיט.

צמד הלוחשים היהודים

אפשר כי אנו עושים מעט עוול לחוסיין אובמה. איננו יודעים לבטח גישתו של הנשיא האמריקני לישראל. אנו מנחשים, אנו מעריכים אך איננו יודעים דבר דבור על אופניו. מאידך-גיסא, יודעים אנו ללא כל צל של ספק כי "היהודונים" המקיפים אותו, ובראשם רם עמנואל ואקסלרוד, גמרו אומר בליבם לגולל את ישראל חזרה לגבולות "אושוויץ", יהיה אשר יהיה. זאת אף זאת, הללו נוקטים בכל האמצעים העומדים לרשותם לגלול חזרה את בחירתו של הבוחר הישראלי ולהפיל את ממשלת הימין. יודעים אנו ללא כל צל של ספק כי הצמד "היהודוני", לא-חמד הלזה, הוא "הלוחש בסוסים", הוא המסית והמדיח כנגד מדינת ישראל בכלל וממשלת ישראל בפרט בממשלו של חוסיין אובמה, ביודעם היטב כי דברי בלע אלו נופלים על קרקע פוריה.

יודעים אנו בנוסף כי המסיתים והמדיחים את חונטת "היהודונים" סביב אובמה הם לא אחרים מאשר ארגון "שלום עכשיו" סניף וושינגטון-ארה"ב אשר חבר לפעילי יוזמת ג'נבה במסע הסתתם כנגד מדיניות ישראל וממשלתה הלגיטימית, עוד משך מסע הבחירות הדמוקרטי מהשנה החולפת. אלו הם אותם בינינו אשר הדמוקרטיה הישראלית הינה תקפה עבורם כל זמן שפועלת בהתאם לרצונותיהם והינה בזויה וחייבת בעקיפה משמאל, באורח בוגדני בעליל, במידה שאינה לרצונם. בכך הפכה "שלום עכשיו" את הנשיא אובמה ל"אידיוט מועיל" עבור כפייתיותה שאינה יודע גבולות להביא, במבחן המעשה, לחיסולה של מדינת ישראל על-ידי "היהודונים" בארץ ובחו"ל בנוסח "מדינת כל אזרחיה" הידוע לשמצה.

נשיא לא פופולרי

מר בנימין נתניהו הוא שעמד ראש וראשון בפרץ, כנגד כל המלעיזים, והביא לשינוי המגמה האמריקנית כלפי ישראל. נכון, גם ארועים גלובלים, גיאו-פוליטים תרמו לשינוי המגמה. הסתבכותו של הממשל האמריקני עם צפון קוריאה, קשייו של אובמה וממשלו בנושא האירני, דישדושו המדמם באפגניסטן, אובדן השליטה בפקיסטן, ההכרה כי הנושא הפלשתיני האניגמתי הינו בוץ שישאב כל שיהיה מעורב בו לשאול תחתיות, כלכלה עדיין צולעת אנושות מבית, הנושא הלבנוני-סורי שאינו פתיר עדיין, כל אלו הביאו את ממשלו של אובמה, והוא עצמו בראשו, לירידת פופולריות אשר אף ממשלו המושמץ של ג'ורג' וו. בוש קודמו היה ברמת פופולריות גבוהה יותר בתקופה המקבילה.

יחד עם זאת, לולי התעקשותו של מר נתניהו על האינטרסים של מדינת ישראל והתוכנית המתוחכמת, אמור נכלולית כלשהו שלו לפתרון הסכסוך אותה העלה בנאום בר-אילן שלו, אלו סינדלו את ממשל אובמה והעמידוהו אל עמוד הקלון ממנו חייב היה לנוע כמי שכפאו שד לעבר ישראל מחדש. שוב הוכח כי עמידה איתנה, אך מתוחכמת, באשר לאינטרסים החיוניים לנו, מוערכת יותר מנסגנות והתרפסות נוסח קדימה והרכיכה היבבנית העומדת בראשה.

למשנאים אל תהי תקווה

כמובן שהמלעיזים לא ינוחו ולא ישקטו, הם יוכיחו באותות ובמופתים-מעוקמים כי יחסינו עם ארה"ב מסכנים אותנו כעת יותר מבעבר. אלו הם משאלות לב בוגדניות מהפריץ ולא הסתמכות על אישוש עובדתי. זהו ניסיון פתטי של אנשים במתקשורת ובין "משנאי החינם בינינו" להלך אימים על הממשלה. יחסי ישראל-ארה"ב חוזרים אט אט למתכונתם התקינה עם התאמות למאוויי שני הממשלים, כאשר לא ממשלת ישראל היא שמלכתחילה עיקמתם אלא חוסיין אובמה והיהודונים יועצי האחיתופל שלו מישראל ובסביבתו אשר טיפסו על עץ הזיות רם גזע כקופים וכעת נושרים ממנו כאגוזי קוקוס.

זאת אף זאת; לא נעמוד במאמר זה על ערכיותו של חוק מופז. יש דעות לכאן ולכאן ויש טעם ונקודות למחשבה בנימוקי שני המחנות, אך בדבר אחד אין ספק, מר נתניהו אינו מזגזג, אינו לחיץ, עומד על שלו בדיוק כפי שרוצים אנו לראות ראש ממשלה בישראל. חתירתו ללא לאות של ראש ממשלתנו להעביר את החוק בכנסת כפי שהבטיח לבוחריו אשר הצביעו עבורו דווקא משום כך, היא-היא הבונה ראש ממשלה ומנהיג.

גם חתירתו של מר נתניהו להעביר את חוק המקרקעין בכנסת, אשר בחינה לעומקו מעלה יתרונות חשובים ומשמעותיים לכלכלת ישראל ולרווחת האזרחים בה, למרות מספר תיקונים הכרחיים הנדרשים בו, מעידה על אותה המגמה. כל שנותר לנו לקוות, הוא כי את אותה הנחישות שהפגין כאן, יישם מר נתניהו בנושאי הליבה של מדינת ישראל. התנהלותו עד עתה נותנת תקווה לכך.

לסלק את קדימה מהאופוזיציה

ישראל זקוקה לאופוזיציה לשלטון. זו נשמת אפה של הדמוקרטיה. אופוזיציה המתנהלת באחריות ובשום שכל חשובה לנו לא פחות מממשלה המתנהלת כהלכה ואולי דווקא משום התנהלות תקינה של האופוזיציה האוטופית תתנהל כך אף הממשלה. מאידך-גיסא, התנהלות אופוזיציה כדוגמת מפלגת קדימה הינה בזיון לשכל הישר, זו אינה התנהלות בונה, זו התנהלות הרסנית. זו אינה אופוזיציה מושכלת אלא גוף אמורפי, בוגדני, ציני, רודף שררה, יושב שבעה-שנתית על אובדן מנעמי השלטון, המונע על-ידי שנאה ונקמנות ללא מצרים באלו שהושיבוהו שם. איננו זקוקים לאופוזיציה כדוגמת קדימה, זו מהווה סכנה למדינת ישראל בעתות חירום ומצוקה, ולכן פירוקה לא יזיל דמע אצל רבים וטובים בינינו.

אלא מאי, זו האופוזיציה הכלנתרית נראית בעיני אנשי המדיה "כתקווה הלבנה הגדולה" באין בידם חלופה אחרת לקעקע את ממשלו של שנוא נפשם. תמיכתה של המדיה במפלגת קדימה הינה ההוכחה הניצחת כי לא טובת המדינה היא לנגד עיני העיתונאים, אלא מילוי תאוותם וחתרנות כנגד מושא שנאתם בלבד.

שיירת נתניהו תעבור

מר נתניהו יותקף על כל אלו, הו, כמה שהותקף, מותקף ויותקף משום כך על-ידי הפבלובים הנבחנים אשר אך מאוויי ליבם ולא טובת מדינת ישראל היא המדריכתם. כל אותם צבועים, מחליפי תגיות ודעות בהתאם למשבי רוח מזדמנים, עיתונאים ופוליטיקאים בפרוטה, אלו אשר אינם נוצרים האחריות המוטלת על כתפיהם אלא כולם אך לעצמם, אלו יהיו הנבחנים והיללנים המצטיינים.

אל לממשלה, לכנסת ולציבור לשית ליבם אליהם. אלו הם הכלבים מוכי השחין המייללים בצידי הדרך. שיירת מדינת ישראל עבור תעבור על-אף המקטרגים.

בהעבירו את חוק מופז בכנסת, לטוב אם לרע, למרות שאינו חף מטעויות, הוכיח מר נתניהו כי יש ראש ממשלה בירושלים.

תאריך:  28/07/2009   |   עודכן:  28/07/2009
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש ראש ממשלה בירושלים
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בצלאל
28/07/09 16:34
2
יוד
28/07/09 17:01
3
אמיר ש
28/07/09 19:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשם שבמשחק המלכים יש דרגות שונות והמצליחים מגיעים לדרגת אומן ורב-אומן, כך גם במדיניות יש אומנות. כפי שצריך לדעת לשחק פוקר כהלכה כדי להרוויח – כך גם צריך לדעת להתנהל בחכמה ובערמומיות בסבך הפוליטי המורכב בו משחקים שחקנים מכל סוג ומין, כולל רמאים ומערימים.
28/07/2009  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
האם אנחנו ההורים באמת תמיד רוצים את טובת הילד? להורים רבים יש נטייה להפנות את ילדם לנתיבים בהם הם עצמם נכשלו, או לחילופין – לייעד אותם להיות ממשיכי דרכם. הבעיה היא שילדים עלולים לחוות תסכול עמוק אם לא יצליחו בתחום אליו ייעדו אותם. הפתרון, טמון בילדים עצמם: כדי לגלות את הפוטנציאל האמיתי של הילד, מומלץ לבחור במסגרת פרוגרסיבית המתאימה לחזקות ולחולשות של כל ילד בנפרד.
28/07/2009  |  ניר גולן  |   מאמרים
שני גורמים מנסים לטרפד את כינוסה של ועידת הפת"ח השישית שאמורה להתכנס בארבעה באוגוסט בבית לחם. הוועידה מתכנסת בפעם הראשונה בשטחים לאחר שלא התכנסה כלל במשך עשרים השנה האחרונות, והיא אמורה לבחור את הנהגת התנועה כלומר את חברי הוועדה המרכזית (הפוליטבירו) ואת חברי "המועצה המהפכנית" של הארגון. מי שהיה החלוץ במאמציו למנוע את כינוס הוועידה היה פארוק אלקאדומי, ראש המחלקה המדינית של אש"ף ומתנגד חריף של הסכם אוסלו. קאדומי האשים את יו"ר הרשות מחמוד עבאס ואת מחמד דחלאן בקשירת קשר לרצוח את יאסר ערפאת, בהנחה שיצליח ליצור תסיסה שתמנע את כינוס הוועידה. הוא נכשל בתוכניתו וצפוי שבוועידה שתתכנס הוא יורחק מן התנועה.
28/07/2009  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בתשעה באב, במצפה יריחו בשעה 17:30 במעמד ציבורי בזמן מנחה, תוקם אי"ה התשתית למזבח העולה שעתיד להתנייד להר הבית לקראת ערב פסח תש"ע, שנת תשע"ה אל מנחתו לשם הקרבת הקרבן. מחשבה רבה, דיונים הלכתיים והכרעות ליוו את ליקוט האבנים, הזפת (החימר) הסיד והקוניא שבמחלוקת האם עופרת או זכוכית, ואיש נאמן ליקט אבן על אבן שלא תחרוג בו ציפורן וחימר על חימר עד ששלמה מלאכתו. מכון המקדש במבוכתו מצניע את האירוע המכונן הזה בדברי הימים כי הוא חושב שהלוחות הראשונים שניתנו בקולות וברקים נשברו ואילו מה שנעשה בצנעה יש לו חזקת קיום.
28/07/2009  |  הלל ויס  |   מאמרים
האמת היא שזה לא משנה באיזה רבעון נמצאים, תמיד יהיו חגים בפתח או איזושהי סיבה אחרת למסיבה. בשיווק תמיד צריך שתהיה סיבה לצלצל ללקוחות או לשלוח להם ברכה או מבצע או... מה זה משנה, העיקר לשמור על קשר!
28/07/2009  |  עדי פלאוט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
קובי ברדה
קובי ברדה  |  
המוסדות (הנהלת קמפוס, משטרה וכו) מבועתים ובוחרים להתמודד בסגירת הקמפוס מוקדם מהרגיל או עיטוף הפסל ו/או שמירה עליו עם כוחות שיטור, אבל השינוי לא יוכל להגיע מפלסטרים שכאלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il