|   15:07:40
  דני בז  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מדינת ישראל חזקה - האומנם?!

החולשה הכרונית שמפגינה מדינת ישראל אל מול אוסף ברברים פלשתינים, נוודים ופולשים זרים אלימים מעוררת שאט נפש ולא מעט שאלות נוקבות באשר ליכולת הממסד ולרצונו הכן, בעיקר של בית המשפט העליון, לשמור על חיינו ולהגן על האינטרס הלאומי
08/10/2009  |   דני בז   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
שרירים ריקים לישראל [צילום: AP]

לא ייתכן שמיעוט מוסת ופורע חוק ישבש את חיי הרוב במדינה האמורה להיות מדינה יהודית ריבונית ויהפוך לפגע רע ולאיום של קבע, על אוכלוסייתה, בכל עת שיחפצו בכך מנהיגיו. זאת פשוט הפקרות!

בעז העצני
הר הבית כמבחן ריבונות

   ד"ר יחיאל שבי
מי יהנה מהבערת ירושלים

   יניב שלום
ערביי ישראל – פצצת הגוף

   יוני בן-מנחם
האינתיפאדה השלישית

כאזרח נאמן למדינה, כאיש צבא לשעבר וכיהודי אוהב ירושלים, אינני יכול להתעלם עוד מהמראות המביכים והמדאיגים שהתרחשו בהר הבית במהלך חג הסוכות. אינני מוטרד רק מהסכנה הנשקפת לבירת ישראל מצד כנופיות הפורעים המוסלמיות, החוצות לאחרונה כל קו אדום אפשרי במלחמת הגזל הלאומי שהן מנהלות נגד הריבונות הישראלית, אלא בעיקר מהתנהלותה הרכרוכית, הרופסת, הטיפשית והאדישה, של ממשלת ישראל, שטרם הבינה, כך נראה, את תפקידה החשוב בראש מחנה הימין. ממשלה ותומכיה, הסבורים שדי בנאומים חוצבי להבות בעצרת האו"ם ובמילות חנופה יפות ופגיעה במתנחלים, על-מנת לשפר את יחס העולם הצבוע כלפינו ולעצור את הטירוף המוסלמי הקיצוני הנוגס בבשרנו החי.

כאיש צבא, חשתי בושה צורבת וזעזוע עמוק, לנוכח אוזלת היד שהופגנה ומופגנת בטיפול בפורעים ובשולחיהם, המסיתים העלובים המעיזים לכנות עצמם אנשי דת. חלחלה ממלאת את ליבי למראה ההפליה שנוקטת המדינה ביחסה הנוקשה למחאה, של מה שהיא מכנה הימין הקיצוני, לבין יחסה המתפשר והרופס, הנובע מפחד ולא משום דבר אחר, כלפי אותם פורעים מוסלמים שקיצוניותם ושנאתם לישראל אינה טעונה אישורים והוכחות.

זאת שערוריה מאין כמוה, שכאשר ברוך מרזל ואיתמר בן-גביר "עוברים על החוק" בהשמיעם "דברי הסתה", ממהרת המדינה לעוצרם ולהעמידם לדין, בה בשעה שראשי הפלג המוסלמי הצפוני האנרכיסטי, "השייח'" ראאד סלאח וסגנו כמאל חטיב, המסיתים למלחמת גי'האד על הר הבית ומציתים מלחמה זוטא בירושלים, זוכים לטיפול מגוחך של מערכת המשפט. טיפול ציני, שיש בו משום זילות בחיי אדם, יהודים כמובן, ופגיעה בעבודת המשטרה ובמאמציה לשמור על הסדר הציבורי.

החולשה הכרונית שמפגינה מדינת ישראל, אל מול אוסף ברברים פלשתינים, נוודים ופולשים זרים אלימים, האוגרים במסגד המשוקץ שלהם סלעים על-מנת לפגוע במתפללים יהודים במהלך התפילה, מעוררת בי שאט נפש ולא מעט שאלות נוקבות באשר ליכולת הממסד ולרצונו הכן, בעיקר של בית המשפט העליון, לשמור על חיינו ולהגן על האינטרס הלאומי, שיבטיח את עתידנו כאן גם בדורות הבאים.

"בעל הבית האמיתי"

הפולשים הפלשתינים עושים כל שביכולתם על-מנת לקבוע עובדות בשטח ולהראות לעולם כולו מיהו בעל הבית האמיתי בבירת ישראל. זאת תמצית מאבקם החזירי וכפוי הטובה בירושלים ויודע ניצב שמואל פרנקו על מה הוא מדבר

מסכת האירועים האחרונה פרצה ללא כל פרובוקציה ישראלית והיא תוכננה מראש בשיטתיות זדונית חסרת מעצורים עוד קודם לכן, כשמטרתה בראש ובראשונה, לשמור על שקט מוחלט בחג הרמדאן המוסלמי, ואחר-כך לחבל ולפגוע בחגם של היהודים, כאילו התרחשו האירועים במדינה ערבית ולא במדינה יהודית.

הפולשים הפלשתינים עושים כל שביכולתם על-מנת לקבוע עובדות בשטח ולהראות לעולם כולו מיהו בעל הבית האמיתי בבירת ישראל. זאת תמצית מאבקם החזירי וכפוי הטובה בירושלים ויודע ניצב שמואל פרנקו על מה הוא מדבר. האיש מבין את המצב לאשורו ובהגינותו אמר את שאמר ועל כך יבורך. הפרובוקציה המוסלמית הפלשתינית נועדה לפגוע בלגיטימיות הישראלית בירושלים המזרחית ולהעמיק את הפגיעה במעמדה של העיר כולה כבירת ישראל השלמה בעיני הגויים.

ממשלות ישראל הפושעות לדורותיהן, אשמות גם הן במצב, בכך שאיפשרו את העברתן של רוב השגרירויות הזרות לתל אביב, "בירת ישראל החדשה", זו הנחשבת למעוז השמאל וסמל התמיכה בעניין הפלשתיני. כך קיבעו ממשלות ישראל את ההתנגדות הקיימת ממילא בקרב מרבית אומות העולם לריבונות ישראל על המקומות הקדושים ועל בירתה המאוחדת. נשיאי מדינת ישראל היו צריכים לדחות את כתבי האמנה של שגרירי המדינות שבחרו בתל אביב כמקום מושבן מחוץ לבירת ישראל משיקולים מדיניים פוליטיים.

זאת ועוד. במקום להטיל על המשטרה ועל כוחות מג"ב את מלוא המעמסה והאחריות במאבק הגורלי על 'ירושלים שחוברה לה יחדיו', 'בירת ישראל השלמה והנצחית, שלא תחולק עוד לעולם', אליבא דה ממשלות ישראל, טוב יעשו הממונים על בטחון המדינה אם יעלו לעיר כוחות צבא גדולים שינפצו אחת ולתמיד את עזות המצח המוסלמית ואת חלום ההשתלטות הפלשתינית על בירת ישראל. מערכת הביטחון ידעה לרסק ללא רחם את אחינו היהודים מתיישבי גוש קטיף, אז הבה ונראה אותם עושים זאת לאויביה האמיתיים של המדינה, בבירת ישראל.

כרסום איטי אך ממשי בריבונות ישראל

מעשה שכזה מחייב פעולת ענישה קולקטיבית קשה ביותר, גם במחיר של עימות גדול יותר, שממילא יגיע בקרוב, משום שהפלשתינים ותומכיהם ערביי ישראל הקיצונים, בסיוע רוח גבית מגורמי תקשורת ושמאל, שלא תמיד רואים את טובת המדינה לנגד עיניהם, מתעקשים במעשיהם חסרי האחריות, להביא לכך. אל תשלו את עצמכם שאין זה המצב. השמאל בפעולות המחאה היזומות שלו 'בבילעין' וב'נעלין' לדוגמא, חבר ביודעין אל הגרועים שבאויבי ישראל.

בארה"ב, הדמוקרטיה הגדולה בעולם, ניהל הממשל מלחמת חורמה בקומוניסטים במה שידוע כ'מקארתיזם', רק משום שנחשדו בקשריהם עם בריה"מ ודי היה בכך כדי להופכם לאויבי האומה. אינני ממליץ חלילה וחס לאמץ את הרעיון הפסול הזה וממילא לא חשבתי מעולם שאמריקה היא אכן דמוקרטיה למופת, אך אינני מוכן לחיות עוד בשלום עם מצב שבו גורמי שמאל ותקשורת עוינת וזדונית במתכוון, מסכנים את ביטחון האומה, בתמיכתם העיוורת בפלשתינים, כאילו היו חלק מהם ואף גורמים לפגיעה פיסית בכוחות הביטחון, ללא מענה הולם. הגיעה העת לעשות סדר גם בעניין הזה. הגיעה השעה לנקוט בצעדים משמעותיים גם כנגד השמאל ולא רק נגד גורמים ימניים.

לא ייתכן שחיי מתפללים יהודים ומבקרים למרגלות הר הבית, יהיו בסכנה עקב רשלנות ואי-נקיטת צעדים מחויבי מציאות על-ידי השלטונות, מפחד תגובת העולם הערבי, או המערבי, שמבחינתי הם היינו הך. לא ייתכן שמיעוט מוסת ופורע חוק ישבש את חיי הרוב במדינה האמורה להיות מדינה יהודית ריבונית ויהפוך לפגע רע ולאיום של קבע, על אוכלוסייתה, בכל עת שיחפצו בכך מנהיגיו. זאת פשוט הפקרות!

מה שקורה בירושלים הינו כרסום חמור בריבונותה של ישראל, אשר יוביל בסופו של דבר לחלוקתה של העיר ולפגיעה בלתי הפיכה בריבונות המדינה גם בערים אחרות, בכל שטחי ארץ ישראל.

רכרוכיים במדינה רכרוכית
שואף לחיסול ישראל. גולדסטון [AP]

לעיתים אני תוהה אם העובדה שליהודים לא הייתה מדינה משלהם למעלה מאלפיים שנה והם הורגלו לחיות כבני חסות, נתונים לרוב בחוסר כבוד, תחת שלטון זר ברחבי העולם, היא שורש הרע לתפקודנו התמוה באזור וליכולתנו לנהל מדינה דמוקרטית מתוקנת. מה הפלא שמדינות לועגות לנו ולבירתנו? מה הפלא שמנהיגי ישראל וקציני צה"ל שנלחמו על הגנת ארצם, מאוימים בצווי מעצר בינלאומיים על חלקם ב"פשעי מלחמה" שמעולם לא ביצעו ומעולם לא התקיימו?!

מה הפלא שמדינות צבועות מתערבות בנעשה במדינת ישראל ומכתיבות לנו דרכי פעולה, לוחות זמנים, איסורי ואישורי בנייה בתחומי ארץ ישראל ופתרונות הזויים לסיום הסכסוך עם הטרוריסטים הפלשתינים? מה הפלא שהאו"ם ומוכי שנאה עצמית כדוגמת גולדסטון, מעניקים תמיכה מוסרית ורוח גבית לטרור העולמי?

הפכנו לרכיכות ולאובדי עצות אל מול הטירוף האיסלאמי הגואה מיום ליום, רק משום שאיבדנו את כבודנו העצמי, את האמון בצדקת דרכנו ובעובדת היות הבית הזה שלנו, של העם היהודי בלבד. ממשלות ישראל אינן מתנהגות כבעל הבית בארץ ישראל באופן כרוני ואינן יודעות, ואולי פשוט לא מסוגלות, להגן על האינטרסים שלנו אפילו בעיר הבירה הנצחית של העם היהודי. ואם אין הן יודעות לטפל באספסוף פלשתיני פורע חוק, בחצר האחורית שלנו, כיצד לדעתכם יטפלו בנושא הגרעין האירני? זה לא נשמע כבדיחה?

במשך שנים רבות נקטה ישראל במדיניות של עמימות גרעינית, עד שמרוב עמימות היא נותרה עמומה ואטומה למצבה ולמעמדה האזורי והבינלאומי. המדינה היהודית והגרעינית על-פי מקורות זרים, הפכה לפתע לשק חבטות של שונאי ישראל מבית ומחוץ, מטרה לחיצי שנאה של יהודים וגויים גם יחד ואוי לעיניים שכה רואות, אוי לאוזניים שכה שומעות.

אחמדינג'אד, הניה, אבו מאזן, ראאד סלאח, רצינגר, גולדסטון, נסראללה, ואובמה, ומדינות סקנדינביה הנורדיות, שאכזריותן וחוסר אנושיותן נכתבו בדם עמים רבים בספרי ההיסטוריה של יבשת אירופה, היו לגלריה מפוקפקת של "יצורים אנושיים" ומדינות, שחרטו על דגלן את רעיון חיסולו המוסרי והפיסי של הבית היהודי, והגיע הזמן שנפנים זאת, גם אם לא נוח לנו להכיר בעובדות.

נבחרי ממשלת ישראל היקרה, אתם נבחרתם על-ידי עם ישראל כדי להובילו אל עתיד טוב ובטוח יותר, ומתוקף תפקידכם זה הינכם משמשים היום כבעלי הבית. ואם בעלי הבית הנכם, אז אנא עשו את הנדרש והמתבקש על-מנת להצדיק את מינויכם. אם אינכם מסוגלים לבצע את תפקידכם, אנא מכם, פנו את מקומכם לראויים יותר להגן ולשמור על מדינת ישראל ועל ירושלים בירתה.

עורו אחים, יש שריפה גדולה בבית, יש מלחמה על הבית ולא רק על הר הבית!

הכותב הינו סא"ל (במיל.) וחבר אגודת הסופרים העברים.
תאריך:  08/10/2009   |   עודכן:  08/10/2009
דני בז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל חזקה - האומנם?!
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ירון זכאי
8/10/09 16:41
 
גיא הפטריוט
8/10/09 23:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חסד עשה גולדסטון עם תושבי המזרח התיכון כאשר תלה מעל ראשי המנהיגים הפוליטיים, ערבים ויהודים כאחד, את הכרזה השחורה "פשעי מלחמה - ראו הוזהרתם". לעת עתה נראה כי דוח גולדסטון לא יתפתח לכדי הגשת כתבי אישום פליליים נגד מי שהיו מעורבים בעופרת יצוקה, אך ללא ספק יש בו בדוח כדי לומר לצדדים באופן חד-משמעי שעליהם להגדיר מחדש את הנורמות והכללים, את המותר והאסור במסגרת לחימה, מוצדקת ככל שתיראה בעיני צד אחד או משנהו, ולהתאים את נורמות הלחימה למשפט הבינלאומי הנוהג עתה.
08/10/2009  |  אלי משולם  |   מאמרים
מבוא
08/10/2009  |  עמנואל נאור  |   מאמרים
מרבית הציבור אינו מודע לכך כי כספים המופרשים במסגרת הסדרי פוליסות כגון קופות גמל, ביטוחי חיים ומנהלים, קרנות פנסיה, וקרנות השתלמות, אינם מהווים חלק מעזבונו של אדם שנפטר ואינם מחולקים לאחר מותו של אדם בהתאם לחוק הירושה או בהתאם לצוואת המנוח.
08/10/2009  |  עו"ד רונן דליהו  |   מאמרים
בעקבות המהומות בהר הבית בימים האחרונים התבטא בזעם נעלב ניצב אהרון פרנקו כלפי הפלשתינים המפגינים: "הערבים כפויי טובה... אנחנו מקפידים על פולחן הדת - המשטרה איפשרה לאלפי מתפללים מוסלמים שהגיעו להר הבית לקיים את תפילות הרמדאן והכל עבר בסדר מופתי, עכשיו, בזמן חגי תשרי, הם מתפרעים".
08/10/2009  |  תמי מולד-חיו  |   מאמרים
שלום עכשיו בתחילת דרכה הייתה תנועת שלום לגיטימית עם קבוצת אנשי איכות. ואולם בהמשך הפכה בפועל לסיירת מלשינים של השמאל הקיצוני, במימון כספים זרים ועלומים, של קרנות ומדינות העוינות את כל ממשלות ישראל, בכל הקשור לסכסוך הישראלי-פלשתיני.
08/10/2009  |  מתי דוד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
יין הגיבורים נמזג בטיולי טבע, בחניוני לילה, על גשרים תלויים, בתוככי הכותל המערבי, בסמטאות ובשבילי צפת העתיקה, בשערי ירושלים על רובעיה, בשביל ישראל, בפסגת הר מירון ובמרומי המצדה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא לתת מקום לאירועים מצערים מהעבר להשתלט על מערכות היחסים בהווה    לא לתת להתחשבנויות כאובות מהעבר לפקוד את חיינו בהווה    לא לתת לשנאה להדיח את האהבה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il