|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

עקרב - לא ארסי כמו שחשבתם

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
28/10/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בימים אלה, בהם חוגג מזל עקרב את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר ביחס לעצמכם.

מזל עקרב והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל עקרב עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שני המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות ומקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה. ואולם, אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל קשת - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל עקרב עם מזל גדי - זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכל עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל עקרב עם מזל דלי - זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים.

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיות, אך בסופו של דבר העקרב, שהינו מעשי ותכליתי, ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל עקרב עם מזל טלה - זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על-ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

מזל עקרב עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות, כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על-ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!

מזל עקרב עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה. שווה לנסות!

מזל עקרב עם מזל סרטן - זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן, השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן, יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!

מזל עקרב עם מזל אריה - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולה להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!

מזל עקרב עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!

מזל עקרב עם מזל מאזניים - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזה. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע ימצאו עצמם עסוקים ביישום תוכניותיהם בתחומי הקריירה. זה הזמן להשקיע את כל הזמן והאנרגיה לקידום עצמכם בדרכים מקוריות ויצירתיות.

עקרב
משבוע זה כוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי נכנס אל המזל שלכם וייתן לכם את מלוא העזרה לה אתם נדרשים בכל פעם שאתם רוצים לבטא את עצמכם. יכולת הביטוי האישי שלכם תגבר ויהיה לכם הרבה יותר קל לממש את תוכניותיכם מאשר בעבר. את רגשותיכם ביחס לחיים האישיים שלכם מוטב לכם לבחון קודם כל עם עצמכם, ואחר כך לנסות לבוא את הקרובים לכם בדרישות/טענות.

קשת
החל משבוע זה תתחילו להרגיש את תסמונת טרום יום ההולדת. הנכון ביותר הוא להרשות לעצמכם לזרום עם התחושות ולא להתנגד להן וכך גם תוכלו להראות לסביבה שהדברים שקורים סביבכם אינם מגיעים אליכם. זה הזמן להתכנס בתוך עצמכם, לערוך חשבונות נפש ולהקשיב לגוף כמה שיותר. רק התנהגות שהולכת באופן טבעי עם ההתרחשויות והנסיבות תעזור לכם לצאת מתוך המצבים הלוא נוחים אליהם נקלעתם.

גדי
נושאי קריירה עומדים מחדש על הפרק אצלכם כיוון שאתם חווים שינויים מאוד גדולים שעומדים להתרחש בחייכם. נראה שעדיין הכל מתרחש במחשבה, אך כדברי המשפט 'סוף מעשה במחשבה תחילה', הרי שעכשיו חשוב מאוד שתתכננו את מעשיכם בקפידה. היעזרו בכל העזרה הנמצאת ברשותכם חברים/קרובים/בני משפחה ואנשי מקצוע, וזאת בשל העובדה שבדרך זו תימנעו מטעויות.

דלי
אתם נמצאים בתקופת ביניים שהיא בין העובדה שהנה דברים מתחילים לקבל עור וגידים ולזוז בחייכם, לבין ההבנה שבפועל עדיין לא מתרחשים דברים רבים והכל רק בגדר תוכניות. המצב הכלכלי בו אתם נתונים לא יאפשר לכם יותר מדי זמן למחשבה ויכריח אתכם גם לעשות ולפעול. צפו פחות לקבל כספים מאנשים אחרים וסימכו יותר על עצמכם ועל תוכניותיכם המקוריות.

דגים
התקופה הזו בחייכם מכריחה אתכם לשינויים שלא חזיתם מראש ולעיתים אף קשים מאוד עליכם. עליכם להקשיב לקול הפנימי שלכם המבקש מכם לעשות את הדברים הנכונים ולא להרשות לצרכים של אחרים להשפיע עליכם. יש לכם יכולות לקבל עזרה מאנשים אחרים הקרובים אליכם ומנסים לעזור לכם, הקשיבו להם ולימדו מתוך הנסיבות מהו הדבר הנכון ביותר עבורכם לעשות.

טלה
בימים אלה אתם מקבלים עזרה גדולה מאנשים קרובים החיים בסמוך אליכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה בה אתם יכולים להיות גאים בעצמכם כיוון שלאט-לאט אתם מגיעים למקום בו רציתם למצב את עצמכם והדבר עושה לכם טוב. יש לכם יכולת להעמיד את עצמכם על רף גבוה יותר וזאת כתוצאה מהעשייה החברתית שלכם. העזרה שאתם מקבלים בחייכם האישיים תעזור לכם.

שור
מתקופה זו, שהיא כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם, נראה שסוף-סוף אתם יודעים בדיוק מהי הדרך הנכונה עבורכם בכל הקשור לנושאי הקריירה והמשך דרככם המקצועית. זה הזמן להיעזר באנשים שמזמן הציעו לכם את עזרתם אך אתם, מסיבות שונות, לא יכולתם להיענות להם. עכשיו, בזמן ההפוגה בה אתם נמצאים, זה גם הזמן לעשיית חשבון נפש מחודש בנוגע לדרככם המקצועית.

תאומים
אתם נמצאים בתקופה של שינויים רבים בה ההשפעה שלכם על הנסיבות הינה מועטה ביותר, וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לזרום עם הנסיבות החדשות של חייכם. יש לכם הזדמנות לקשרים עם אנשים חדשים במקומות הרחוקים מהיומיום הרגיל שלכם ולכן זהו זמן מעולה להעלות את הרמה החברתית של האנשים איתם אתם מתרועעים. זה הזמן שלכם ליישם את חיבת השינויים הטבעית שלכם.

סרטן
נושאי כספים מאוד דומיננטיים בתקופה זו בחייכם בגלל העובדה שמארס, כוכב העשייה, יימצא במזל שלכם למשך כל תקופת הנסיגה. יש לכם הזדמנות לעשיית כספים בתקופה זו, אך מאחר שמארס יימצא אצלכם גם בתקופת הנסיגה הרי שמומלץ לכם להיות מאוד זהירים בכל הנוגע לכספים העוברים תחת ידיכם. מומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לא לגרום לעצמכם הפסדים מיותרים.

אריה
הכוכב מארס נכנס אל המזל שלכם וייתן לכם הרבה כוח ומרץ לעשייה לגבי כל אותם תכנונים שמזמן רציתם לעשות אך עד עכשיו, מסיבות שלא תמיד היו תלויות בכם, הדברים לא יצאו אל הפועל. בתקופה שבין דצמבר למרס מומלץ לכם לא לפעול במהירות או בצורה אימפולסיבית וזאת כדי לא ליצור לעצמכם מתנגדים אשר לא יסכימו עם צורה וסגנון ההתנהגות שלכם.

בתולה
נושאי כספים שעדיין נשארו בלתי פתורים מאוד מדאיגים אתכם ויש לכם הרגשה שאינכם במיטבכם בכל הקשור לנושאים אלה. הגיע הזמן לשנס מותניים ולא לתת לעצמכם ליפול מבחינה כלכלית. היכולת היא בידיכם, אך מאחר שסטורן, הכוכב המביא איתו שפע, נמצא אצלכם בבית הכספים, אתם נקראים לצמצום ומשמעת בכל הקשור לנושאים אלה. הסובבים אתכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם.

מאזניים
הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ונותן לכם התחלות חדשות שמגיעות מתוך הכרח להסתגל לנסיבות הקיימות והמשתנות בחייכם. זה הזמן לקחת אחריות על חייכם ולשנות אותם בהתאם להתרחשויות האחרונות. הנושא של נתינה וקבלה יעלה מחדש על הפרק אצלכם כיוון שאתם צריכים לוודא שהקרובים לכם אכן מבינים אתכם ואת דרך חייכם, כיוון שאחרת יאשימו אתכם באהבת יתר עצמית.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  28/10/2009   |   עודכן:  28/10/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מניתוח מהלכיו של אדולף היטלר בכלל, ובאוגוסט-ספטמבר 1939 בפרט, הגעתי מזמן למסקנה שאותה פרסמתי בספרי "קריסה ולקחה" (1993): הקנצלר הגרמני לא היה מעוניין במלחמת עולם בסוף שנות השלושים, ואפילו לא במלחמה נגד פולין. הוא חשש אז, ובצדק, מכוחן הצבאי המשולב של צרפת ואנגליה במערב, על-אף האווירה הפציפיסטית שהחדירה בהן התעמולה הבולשביקית, ומכוחה של ברית המועצות במזרח. היטלר העריך שעבור מלחמה אירופית גדולה הוא זקוק לעוד כמה שנות התעצמות, ושבמלחמה עכשיו הוא יסכן את הישגי המדיניות התוקפנית שלו, שהפכה את גרמניה ממדינה מובסת למעצמה - בשבע שנים של הימורים אסטרטגיים מוצלחים. על סמך ניסיונו בבליעת צ'כוסלובקיה, ללא ירייה אחת, היטלר היה בטוח ב-1 בספטמבר 1939 שההרפתקה הפולנית לא תתגלגל למלחמה, ושפולין תספק את כל דרישותיו ללא קרב. הוא חשב כך, בין היתר, גם משום שפולין הייתה חלשה מצ'כוסלובקיה, וגם מכיוון שסטאלין העניק לו הסכם אי התקפה גלוי, והסכם סודי לחלוקת מזרח אירופה. היטלר טעה בכל התחומים.
28/10/2009  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   מאמרים
זה התחיל ב-Ynet. בבוקר שאחרי, רזי ברקאי, ראיין אותו בגל"צ, ובערב הוא כבר ישב מול עודד בן-עמי בערוץ השני: "אני שונא את שרון שנאה יוקדת", אמר דודו אלהרר למראיינו והצית להבת רייטינג (26.10.09). והעולם כמרקחה.
28/10/2009  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
פתאום קם אדם בבוקר ומגלה, להפתעתו, שבמקום בו שכנה עד לא מכבר מסעדת-עילית אלגנטית, ממוקמת עכשיו מסעדה עממית לכל דבר ו"פושטית" מאוד.
28/10/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
איור 1: טבלת התפלגות ההנחות עבור "ציון ירוק" - בצד שמאל כלי הרכב המסחריים - יותר מיסים פחות הנחות - המספרים מייצגים את גודל ההנחה במס בשקלים - האחוזים בראש העמודות מציינים את אחוז כלי הרכב המקבלים את ההנחה: לצפיה באיור לחץ על הקישור: [קישור])
28/10/2009  |  בועז ארד  |   מאמרים
איני אוהב לעסוק בתחזיות פוליטיות אבל אסתכן בתחזית - תפקיד היועץ המשפטי לממשלה כנראה לא יפוצל. האוליגרכיה המשפטית הכוללת את מערך הייעוץ המשפטי והפרקליטות ואת שופטי בית המשפט העליון צפויה להערכתי לנחול ניצחון נוסף. השר נאמן כעו"ד מנוסה בוודאי לא היה מסתכן בהעלאת הצעותיו ללא תמיכה מוקדמת של ראש הממשלה, אך הוא צפוי לגלות ברגע האמת כי נתניהו אינו האיש שניתן לסמוך עליו. ראש הממשלה לא יעמוד בלחצים וברגע המכריע התמיכה לא תינתן. איני בטוח בכלל אם נתניהו לא החליט מראש שהוא מוכן להפסיד בקרב הזה בתמורה המתאימה.
28/10/2009  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
בן-גוריון מול הכותל מלווה באלוף הרצוג [צילום: דוד פרוידלך/לע"מ]
ד"ר לאוניד (ליאון) גרשוביץ
עיון בטקסט מעט נשכח ומאוד רלוונטי של דוד בן-גוריון מלפני קום המדינה שבו קורא לנו ראש הממשלה הראשון לאמץ גישה נחושה ומוּנעת-מטרה, תוך אמונה ביכולתנו להגשים את החזון הציוני
סטנדרט כפול [צילום: מוחמד דחמאן/AP]
שמואל שפרלינג
ההגדרה הבסיסית של רצח עם היא החרבה מכוונת של קבוצת אנשים עם כוונה למחות ולהשמיד את הקבוצה    עם כך השאלה שצריכה להישאל היא האם מדינת ישראל מתכוונת ומנסה בפועל להשמיד את תושבי רצועת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il