|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

משחקים. גם באש

ביום שני תוכלו לשחק משחקים תמה פאניקת שפעת החזירים יום המשפחה וחג האהבה בתאריך ממוזל אירן על הכוונת תחזית הכוכבים לשבוע שבין 19.2.10-12.2
12/02/2010  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
יום ב' בשבוע: הומור וחיוכים. נצלו את היום [צילום אילוסטרציה: AP]

סוף השבוע הנוכחי מביא עימו חוסר סבלנות. הסגנון המילולי עלול להיות גס או אלים קצת, הפתיל קצר והמילים יוצאות מהפה ללא מחשבה נוספת. אנא זיכרו, מילה היוצאת מהפה אי-אפשר להשיבה, והזהירות מתבקשת בעיקר בין התאריכים 14.2-12.2.

בתאריך 16.2 האווירה נהדרת, כך שכדאי ליצור תוכנית חברתית ליום הזה. הכישורים הדיפלומטיים במיטבם. זוהי תקופה טובה להשקיע בעיצוב הבית ולרענן אותו. אנשים מתעניינים יותר בנושא הבריאותי, מחפשים פשרות בנושא, בשל השילוב בין הכירון ויונו. באותם ימים, השילוב המנצח בין כוכב ונוס וכוכב יופיטר מוסיף אנרגיה חיובית, אבל אל תגזימו עם הפינוקים.

מולד ירח בתאריך 14.2 במזל דלי, בריקוד קרוב לצמד כירון ונפטון, במבנה מורכב עם האסטרואיד ווסטה, גם הוא מעלה לכותרות את הנושאים הקשורים לבריאות. ייתכן שהרפואה האלטרנטיבית תקבל הכרה בכל התחומים שיש להם אנשי מקצוע.

גם נושאים פוליטיים יוצרים מתחים הגורמים לעימותים, בעיקר בנושא ביטחון וצרכי ההגנה של המדינה.

מבנה הכוכבים מתאריך 7.2 ועד התאריך 17.2 מחזק את הקשר שלנו עם עצמנו, הרצון להיות בקשר עם אחרים, מבחינה חברתית, פיננסית, ובמיוחד לבלות עם המשפחה הקרובה, בכוונה לשפר ולתקן יחסים שנפגמו. ראייה חדשה מאפשרת פתרונות שיוליכו לעתיד טוב יותר. אנו נמצאים בתקופה מאוד יצירתית, אנרגיה ויוזמות המאפשרות לשקף לנו שבילים חדשים, שונים מאלו שהכרנו, כאלה שיקדמו אותנו אל המטרה.

הוונוס מרגישה מאוד נוח עם היופיטר במזל דגים, ההשפעה תהיה בין התאריכים 16.2-14.2 ותחושת הרווחה תשפיע על כל תחומי החיים.

תזכורת: במאמר שפורסם כאן במדור עם התפרצות "שפעת חזירים", בתאריך 31.7.2009, נכתב לאורך הדרך כי השפעת הכוכבים יופיטר ונפטון היא הגורם העיקרי:

  • "הבעיה שאופיו של הצמד יופיטר ונפטון (היסטריה, הקצנה ופאניקה) "מעודד" את הכוח להיכנס לפאניקה, ולחשוב שאולי המצב גרוע יותר ממה שהוא במציאות האמיתית. האמת היא שאין סיבה להיות בפאניקה!!!

    לכן, הפאניקה שגורמת התקשורת בכל הערוצים מיותרת. ההמלצה היא להמשיך ולקחת את כל המידע שמגיע בפרופורציות ולא לאבד את שיקול הדעת.

    הצמידות של הכוכבים תימשך עד דצמבר 2009. אחר-כך יתחיל היופיטר להתרחק מכוכב נפטון ובמהלך חודש ינואר יעבור למזל דגים. אפשר לצפות שאז נתחיל לשמוע שהפנדמיה מתחילה להתפוגג."


ואכן, בימים האחרונים יוצאות הודעות על כך שהמגיפה "מורידה הילוך", ומשרד הבריאות הודיע כי מדינת ישראל ביטלה הזמנה נוספת של חיסונים, לאור הירידה במספר החולים. בתאריך 18.1.2010 עבר כוכב יופיטר למזל דגים, התרחק מכוכב נפטון וכך גם הסתיימה הפאניקה בנושא הזה.

14.2.10 - יום המשפחה ויום האהבה

אין תאריך מוזר יותר ל"חג האהבה" מהחודש הנוכחי. מזל דלי, שהוא מזל אוויר, הוא ריאלי וחושב, הדלי אינו מזל רומנטי, חד וחלק, כל חוויה חייבת לעבור אצל בני מזל דלי דרך מסננת המוח.

אבל השנה, בדיוק בתאריך זה, כוכב ונוס הרומנטי נמצא במזל דגים במיטבו ומגיע לזרועותיו של כוכב יופיטר הנדיב והאופטימי, וביחד הם מעוררים אהבה ושמחה. זהו איחוד ממוזל, שופע ומשפיע, וחלק מהתוכן של אותו היום מתבטא במתנות יצירתיות, מתוקות או אחרות.

מבנה הכוכבים ליום זה הוא הזדמנות להיכנס לבריכה אינסופית של אהבה וקבלה המעלימות את כל הספקות. כוחה של הרומנטיקה חזק מאוד, אבל אופיים של כוכבים אלה הוא בנתינה לזולת. האווירה הנעימה מחזקת את מערכות היחסים הקיימות, כך שאירועים משפחתיים שתוכננו יענו על הציפיות.

השבוע...

12.2 חוסר סבלנות ניכר היום כמעט בכל דבר והמילים שיוצאות מהפה פוגעניות יותר. הרגשות משפיעים על כושר ההחלטה. יש צורך בתמיכה מאחרים, אבל העדיפו חבר או בן זוג שעליו אתם סומכים, והתמיכה שלו בכם באה ממקום אמיתי, ובעיקר לא ממקום רגשי. יש נטייה לאמוציונאליות. על כן, הימנעו מהחלטות או מבחירות ספונטניות. התחייבויות שתיקחו על עצמכם היום צפויות להתמוסס. כך ששוב, מילת המפתח לתקופה הנוכחית חוזרת לתמונה: סבלנות. המתינו עוד קצת לפני שאתם מחליטים לנוע הלאה.

13.2 הלשון החריפה יוצרת היום עימותים לא צפויים, בעיקר מחמת מילה שנאמרה טרם זמנה. יש נטייה לשאול שאלות לא נוחות, יש הצקות מילוליות והאימפולסיביות מאפיינת את המתרחש. רעיונות עולים, אך הקיטור גבוה והם מתפזרים ללא כיוון. מי שיכול, שייצא לפעילות ספורטיבית, אך לא מסוכנת, אל תדחפו את עצמכם לקצה.

14.2 הירח בטל משעה 06:31 עד שעה 14:23. הרגשות חמים יותר, השיחות היום מתנהלות באווירה נעימה, אפשר לבחור כיוון חדש להתפתחות חדשה, בעיקר במערכות יחסים. אם יש תהליכים מאחורי הקלעים ואתם מצפים לתוצאות שיגיעו יותר בקלות, אל תראו זאת לאחרים. הימנעו גם מניסיון להיכנס לתחרות או לעימותים בגלל אותו עניין. האווירה הקסומה עוזרת לכם לקצור הצלחות. אל תפלו למלכודת האשליות, שימרו על קשר עם הצד הריאלי. הקשרים החדשים שלכם לצד ההתחייבויות מבוססים על איכות רוחנית יותר.

15.2 מצב הרוח נחמד יותר ומאפשר לחייך נוכח ההתפתחויות, אפשר לצפות היום לתנובה חיובית. רעיונות חדשים עולים ומעשירים אתכם, הרגשות הטובים מתבטאים בהומור ובחיוכים. אם מתאפשר לכם - צאו למגרש המשחקים, בעטו בכדור ותיהנו ממה שקורה בחוץ. אפשר לשחק משחקים.

16.2 אפשר שפתאום הכל מתהפך והתפרצויות לא צפויות משתחררות, בגלל כעס על "כל העולם ואשתו". משהו קטן יכול לצוץ ולעצבן אתכם עד איבוד שליטה. עם זאת, הפתעות מגיעות מעבר לפינה וחוויות מרגשות תופסות את כל תשומת הלב. אם אתם במצב הרוח הנכון, אפשר להתנסות בהרפתקה חדשה - רק שימרו על עיניים פקוחות. הירח בטל משעה 16:32 עד למחרת בשעה 02:30 לפנות בוקר.

17.2 יש רצון לנגוס מהחיים כמה שאפשר. היום יש כוח לקדם מו"מ המתנהל בעצלתיים. הצעדים שאתם צועדים היום הם על מסלול בטוח המבטיח לכם להגיע למטרה. צפו לשינויים במזג האוויר האישי של כל אחד היום, עצב ושמחה מתערבבים זה עם זה. שיקול הדעת עוזר לכם לשמור על עיתוי נכון בהחלטות שתקבלו. יש הבנה הדדית שגם היא מועילה לממש את התוכניות שעולות על הפרק.

18.2 מילים עשויות להיות אמוציונאליות יותר, והמשמעות מתלווה בהתאם. האינטואיציה מאפשרת ל"אנטנות" שלכם לקלוט את המסרים שיש באוויר. תנו לרגשות להנחות אתכם, אלה כבר הוכיחו את עצמם כמה פעמים בעבר ומבטיחים לכם שזה נכון.

19.2 הירח בטל משעה 05:11 עד שעה 12:55. אתם חוזרים ונוחתים על הקרקע ועדיף להקשיב לעצמכם. מילים פשוטות עובדות היום טוב יותר. המשיכו בתוכניות שכבר התחלתם, פרויקטים שאתם מתחילים היום לאחר הירח הבטל יזכו לשיתוף פעולה שעוזר להתקדמות הרצויה. למעשה, שעות הצהריים היום טובות מאוד כנקודת התחלה כמעט בכל דבר הקשור לעתיד.

כלכלה ושווקים

הריבוע בין הכוכבים סאטורן ופלוטו ממשי להשפיע על האווירה גם בשווקים. פה ושם מבנים נחמדים יותר נתנו גוון אחר לשווקים, אבל יחסית הכל מינורי. הכוכבים שמביאים לאופטימיות יכולים גם להשפיע גם בכיוון פחדים ופאניקה, החובות של כמה מדינות, כמו הכותרות על מצב החובות של יוון - גרמו לחוסר ודאות.

עתה, השילוב של כוכב ונוס ויופיטר יכול להחזיר את האמונה בשווקים. אבל ההשפעה היא זמנית, בעיקר סביב התאריך 16.2. אפשר שהמבנה של הכוכבים בין התאריכים 14.2 עד 28.2 נותן יותר מקום לאופטימיות, אבל הניסיון מראה שאותה מגמה על-רקע הריבוע הכבד יכולה להפוך את הקערה על פיה והבהלה תתפתח להשפעה שלילית.

התגובות לנסיגתו של כוכב מארס במזל אריה מורגשות בעיקר בערך המטבעות, הכסף והזהב. זו מגמה שממשיכה עד לתאריך 10.3 ואז יגיע המהפך.

מה שברור הוא, כי המשבר הכלכלי עדיין מעיב ומשפיע על העולם, מה שאינו מורגש אצלנו, רק שהשווקים כאן כמעט תמיד מושפעים מניו-יורק.

בעתיד הקרוב מגיע צמד כוכבים שישפיע על הכלכלה ועל השווקים. הצמד הוא יופיטר ואורנוס, צמד מיטיבים, היבט שיתחזק בחודשים מאי ויוני 2010. ההיבט הזה ישפיע על התחום הטכנולוגי ויביא לשמחה ועליצות. אבל המבנה של הכוכבים יגיע להיבט מכביד מאוד שישפיע בחודש אוגוסט ולסירוגין לאורך השנתיים הבאות. ההיבט המאתגר יגרום לניידות גבוהה מלווה בהפתעות לא נחמדות שיכבידו על המגמות העתידיות.

תזכורת בנושא אירן
טכנאי גרעין אירניים [צילום: AP]

במאמר מתאריך 1.1.2010 נכתב כאן במדור בעקבות המהומות שם:

  • "הימים הללו, עד לתאריך 7.1.2010, יהיו פגיעים במיוחד, ברוטאליים, בעיקר בגלל התנהלותו הלוחמנית של השלטון, שהתנהלותו מלווה באלימות ותתעצם עד סוף חודש פברואר 2010. למרות שנשמע על רגיעה, מבנה הכוכבים מבטיח עוד התנגשות כוחנית בפברואר הקרוב."


אנחנו עכשיו בפברואר...

עוד לפני, כאן במדור, נכתב בתאריך 23.10.2009:

  • "מיקומו של כוכב יופיטר על ציר 1-7 עורר אופטימיות באירן וממשיך להשפיע עד תחילת חודש נובמבר 2009. האופוריה ממשיכה כמה שבועות, אבל אינה מוחקת את החשדנות העולמית מהמניפולטיביות של האירנים... בהמשך, במהלך חודש נובמבר, התהליכים שהיו עד כה מתחת לפני השטח עולים וצפים למעלה, ויעידו על ניסיונות של מניפולציות מצידם של האירנים, זאת מאחר שכוכב פלוטו משתתף בכמה ממבני הכוכבים...

    הגעתו של כוכב מארס למזל אריה והחניה שהוא עושה ליד האופק בהורוסקופ הזה, ואחר-כך חזרתו על אותן המעלות, מעידים שהבועה המתפתחת עתה, כאילו אירן תחבור ל"כוחות האור", תתנפץ תוך זמן קצר, ובין דצמבר לפברואר 2010 הבעיות יחזרו.

    המשבר בדעת הקהל הבינלאומית יעלה שוב לכותרות ואירן תשוב להופיע כמדינה עוינת ומחרחרת מלחמה, בסגנון מרושע ואגרסיבי."


לכן לא מפתיע היה לשמוע ביום חמישי, 11.2.2010, את ראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, אומר: "הסבלנות של המערב פוקעת... זו תקופה קריטית ליחסי אירן עם יתר העולם, אבל גם ביחסי המשטר בטהרן עם עמו".

"זהירות היא הבת הבכורה של חוכמה" [ויקטור הוגו].

תאריך:  12/02/2010   |   עודכן:  12/02/2010
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנושא חוזר לאחרונה ועולה על סדר היום הציבורי, אחרי שבעבר נדון מספר פעמים ולא הבשיל לכדי יוזמה אופרטיבית. סביר להניח שלא התקדם משום שממשלות קודמות, או ח"כים בממשלות קודמות לא ראו יתרון מעשי או פוליטי בקידומו. אחת השאלות המרכזיות הפעם, שהתשובה לה תשפיע בהכרח על מערכת השיקולים הכוללת, היא: מה יום מיומיים? מדוע מקבלת יוזמה זו הפעם דחיפה שונה הן בממשלה והן בכנסת?
12/02/2010  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, קובלת על ההסתה בטוקבקים.
12/02/2010  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
פרשת השבוע, מִּשְׁפָּטִים, נאמרה כולה במעמד הר סיני, ורק בסופה נחתמת הברית שנכרתה בסיני בינינו ובין הקב"ה, לאחר שהכרזנו בנכונות מלאה: כֹּל אֲשֶׁר-דִּבֶּר ה' נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמָע. אומנם רק עשרת הדברות נאמרו באזני כל העם בקולות וברקים, אבל גם כל ההמשך, עד סוף הפרשה שלנו, נאמר למשה באותו מעמד. במעמד הזה גם נתבססה מנהיגותו של משה והוא נהיה למופת של מנהיג מאז ועד בכלל, עד כדי כך שחז"ל עורכים הקבלה בין משה, הגואל הראשון ובין המלך המשיח, הגואל האחרון, ובקבלה וחסידות נקבע בפשטות ש"גואל ראשון הוא גואל אחרון". כלומר שלגואל האחרון, המשיח, יהיו אותן תכונות מנהיגות שהיו למשה, הגואל הראשון.
12/02/2010  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
רבות כבר נאמר ונכתב בעד ונגד שינוי חוק הבחירות, אך משום מה, דווקא העובדה ששינוי החוק מהווה צעד ראשון בדרך להרס הדמוקרטיה, לא הוזכרה כלל. האמונה של-61 חברי הכנסת יש זכות דמוקרטית לעשות ככל העולה על רוחם השתרשה באורח מוזר בציבור הישראלי, המתעלם מהמסקנות ההרסניות של אמונה זו.
12/02/2010  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
זה מתחיל ככה: אנחנו לא רוצים את החוק לפיו אזרחי ישראל השוהים בחו"ל יצביעו לכנסת. אם החוק הזה יעבור, המחנה שלנו ייפגע אלקטוראלית (מה שאני לא בטוח), והיריבים שלנו יגדילו את כוחם. אחרי שהבנו את זה, עכשיו צריך לשכנע את הציבור, שההתנגדות שלנו עקרונית, ואין לה שום קשר לאינטרס פוליטי או מפלגתי. זה קשה, בעיקר משום המוניטין הרב שצברנו כשקרנים, והחוק המוצע- ישנו בדמוקרטיות נאורות.
12/02/2010  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il