|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

מחשבות אסטרולוגיות על הנשיא אובמה

כוכב נפטון השפיע סביב הבחירות בארה"ב ועורר מקסמי שווא נפטון שהוא החלום והאידיאל, יכול גם להביא למצבים בהם הפנטזיה לא מושגת וסופה, אשליה מתנפצת
04/04/2010  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
מעמיס על המציאות את הדיעות שלו. אובמה [צילום: AP]

כדי להבין את הסיפור האמיתי סביב אובמה, החלטתי להתמקד בכוכב נפטון. שהוא דומיננטי בהורוסקופ האישי שלו.

כוכב נפטון בהיבט החיובי מסמל אידיאליזם, השראה, חזון, רוחניות וגם רומנטיקה. אבל בהיבט השלילי, הוא מסמל, הונאה, אשליה, ערפילים, נוכלות ורמייה. מעין בלון צבעוני ויפה למראה, אבל ריק מתוכן.

את ההבדל בין ההיבט החיובי לשלילי אפשר לדעת לפי שעת הלידה של האינדיבידואל או האירוע, האם זה היה במהלך שעות היום או הלילה. וכמובן מיקומו בהורוסקופ המדובר.

יום הבחירות בארה"ב היה 04.11.08, יום יומיים אחרי שכוכב נפטון נעצר והעצירה השפיעה כמעט לאורך אותו השבוע. הנפטון הביא איתו עננים וערפל שהסתירו את המציאות.

באותו היום היה מבנה הכוכבים סאטורן במולות לאורנוס, מדויק, היבט שמשמעותו לשבור את מה שמסמל שמרנות ולפרוץ כדי לבחור בחדש, מה שגורם להפתעה בתוצאה. לקראת האביב, כבר מחודש יוני הקרוב, נבנה היבט בין כוכב אורנוס לפלוטו שצפוי לדרוס את השינוי שהתרחש בארה"ב בדרמטיות. זהו מבנה שישפיע לאורך זמן. (עד 2014).

ההשבעה הייתה בזמן מרקורי בנסיגה, עם מעברים של סאטורן לנפטון בהורוסקופ של ארה"ב, היבט שמסמל אכזבה. ההשבעה גם הייתה בזמן ירח בטל, מה שמקשה מאוד להגיע לתוצאות במסגרת תפקידו כנשיא בקדנציה הנוכחית. (על "ההישג" שלו רפורמת הבריאות בהמשך).

במפה האישית של אובמה כוכב נפטון דומיננטי, אובמה נולד אחרי השקיעה, כלומר הוא יליד לילה, מה שמעיד שהתפיסה שלו לגבי גבולות יכולתו ויכולות מנהיגותו אינן מציאותיות.

הירח בהורוסקופ של מדינה מסמל את העם, האומה, בהורוסקופ של ארה"ב הוא נמצא ב-27 מעלות במזל דלי. לאורך השנה האחרונה נפטון יחד עם יופיטר וכירון "טיילו" במזל דלי על הירח, כלומר מה שהביא לציפיות ותקווה מחד, אבל אשליה ובריחה מהמציאות מאידך.

לאורך כהונתו של אובמה, כוכב נפטון משפיע על בית הסטטוס ובזמן הבחירות, האנרגיה של כוכב נפטון השפיעה בבחירה של דמות שהציגה את כוחה בעזרת אידיאלים אך קשה היה לחדור את החשיכה שענני הנפטון יצרו.

על-מנת לחשוף את האמת צריך היה למקד זום של מצלמה, כדי לראות את הדברים בפרספקטיבה רחבה. מאחר שעם כוכב נפטון לא רואים את האמת, העדשה הייתה מכוסה בערפל. לא פעם הנפטון גם מהפנט, תחת השפעתו אנשים מאמינים למה שנאמר, אדם גם יכול לבחור ולהפנט את עצמו מבחירה ולהאמין בשטויות, כמו שקורה לא פעם בהתאהבות.

ברקע, הסאטורן מול האורנוס, גרם לכך שהאומה התחלקה בין אלה שרוצים בסאטורן, השמרן והמוכר, ובין אלה המאמינים באורנוס, החדש והמהפכני. אין ספק שסביב הבחירות בארצות הברית כוכב נפטון השפיע ועורר מקסמי שווא. כוכב נפטון שהוא החלום והאידיאל, אולם הוא יכול להביא למצבים בהם הפנטזיה לא מושגת וסופה, אשליה מתנפצת.

אובמה, עם הורוסקופ של אידיאליסט, אבל גם בעל החלומות שאינם ריאליים. האגו שלו נבנה ממה שהוא מספר לעצמו ולכולם, אבל עם הנפטון הדומיננטי במפה שלו, אין זה מעיד על היכולות המעשיות, אלא על סודות ואמונות שלו. כוכב נפטון דומיננטי עם שמש במזל אריה, מתאר שחקן גדול, שעולה על הבמה ומגיש לצופיו את מה שהם רוצים לראות או לשמוע, אבל בפועל זו הצגה על במה, לא המציאות של היום-יום. עם כוכב מרקורי במנעד ליופיטר, כל דבריו, אם אינם מוצגים על הטלפרונטר מולו, הם משפטים אקראיים בומבסטיים ומביכים.

הוא באמת הומניטרי, בעל חזון והשראה אבל אלו מבוססים על חלום בלתי-אפשרי. המניפולציות גם הן נראות בהורוסקופ האישי עם כוכב פלוטו וכוכב מארס, הוא אדם בעל אינטלגנציה חריפה המנסה לתת נפח לרעיונותיו, אבל כל רעיון מגיע מנקודת החולשה שלו, האגו והצורך בהאדרה עצמית, מה שמעורר תקווה עיוורת. הרבה מהאמריקנים רואים, או ראו בו, את הגואל והמושיע, אבל אין לו יכולת ביצועית.

המפה המשותפת שלו עם הורוסקופ ארה"ב, מצביעה על אופציית פשיטת הרגל (כלכלית). הכוכבים יופיטר ונפטון במולות,(גם בהורוסקופ המקודם שלהם) ובזוית מאתגרת לכוכב אורנוס. עוד אינדיקציה חזקה לאופטימיות הגורמת להוצאות עצומות היורדות לטמיון. כבר בשנת 2011 יתחילו לעכל את המצב שנוצר, אבל רק בקיץ 2014 יבינו האמריקנים לאיזה גרעונות הגיעו בעזרתו.

זנב הדרקון במפה שלו נמצא על הירח של ארה"ב במזל דלי, שניהם נמצאים בבית התקשורת בהורוסקופ של ארה"ב ומושפעים מנפטון, כך שהתקשורת תורמת לאשליה, רוב האוכלוסיה ביקשה את האידיאל ולא רצתה לקבל את הריאליטי. לאחרונה האוכלוסיה מתחילה להבין, העשן מתחיל להתפוגג ואז האמת יוצאת לאור.

זה מצב בו אנשים הלכו לישון עם חלום והתעוררו למציאות הקשוחה. האמריקנים זכו בנשיא שלא הכירו אותו באמת ויתכן מאוד שהתקשורת שם לא רוצה עדיין לומר את האמת, או לתקן את התמונה.

אובמה נולד עם האופק (שעת לידה) במזל דלי, הוא מתנהל בביטחון שרק לו יש את הפיתרונות הכי חכמים, שכולם נמצאים בחושך ורק הוא מבין היכן נמצא האור, והוא גם יראה זאת לכולם. הוא אידיאולוג פנטי, המעמיס על המציאות את הדיעות שלו, ננעל על הפיתרונות שהם הנכונים לדעתו, נקודה.

מבנה ההורוסקופ שלו מספר גם על הרבה תסבוכות שצצות מאחורי הקלעים.

התחום הכלכלי בארה"ב אינו עונה לציפיות למרות שנשפכו סכומי עתק לכל הבנקים, השווקים ותעשיות הרכב. פעולות שאובמה עשה, בכדי לתמוך באג'נדה שלו ולמרות שהבטיח שקיפות, זה לא מתרחש עם הנפטון. אבל גם כאן יש פגיעות באופיו, הנובעת ממיקום הנפטון, מקום המעיד על מגבלות התפיסה שלו לא רק ביחס ליכולות התכליתיות שלו, אלא גם הכלכליות של המדינה. לכן הוא יחזור וינסה למצוא פיתרונות נוספים שמשמעותם לשפוך עוד סכומי עתק, כדי לסתום פרצות. עם כוכב סאטורן בבית 12 במפה האישית, זו פנטיות, הוא נעול על המשנה שלו, גם אם המציאות טופחת על פניו.

כאן יש להזכיר את החוק שלו לרפורמת הבריאות, אותו מציגים אובמה ואנשיו כהישג. ההורוסקופ לאותו יום, בו חתם על החוק, מספרת שהתוצאה אינה עונה על הציפיות, לא שלו ולא של האומה האמריקנית. החישובים הכלכליים ועלויות החוק שגויות לחלוטין. וההתפכחות תגיע, כשכוכב אורנוס יגיע ב-2011, אז באופן די פתאומי ידרשו המחוקקים לשנות בדרמטיות את הצעת החוק. העלויות העתידיות אינן מציאותיות לנוכח המצב הכלכלי שם, והזעזוע אז יביא אי-נוחות, משבר נוסף, לצד כעס גדול מהתוכנית.

בהורסקופ ארה"ב המקודם, כוכב סאטורן על בית הסטטוס וכוכב נפטון בבית 9 (בית האידיאלים,השראה) שילוב שהוא כמו סוד. תוכניות ארוכות טווח שאין להן משמעות. שגיאות של הממשל, וכדי ליצור שליטה, לא מספרים את כל האמת.

כוכב מארס שלו בריבוע לכוכב מארס של ארה"ב, מצב שמתאר שהמניעים שלו אינם מתאימים לאינטרסים של ארה"ב. מאחר שהמארס שלו בבית האויבים הגלויים, סביר להניח שהמדיניות שבחר בה כדי לטפל בטרור בעולם, תגרום, או כבר גורמת לצחוק או חלילה לבכי.

נראה שצפויים לו עימותים רבים בתוך המדינה, צפויים חיכוכים שיתחילו מתחת לפני הקרקע ויבשילו למרד. הכעסים קיימים ומתחזקים מול הגרעון, שרק ממשיך לעלות. כמו-כן, כוכב נפטון "מכשיל" אותו בתחום יחסי החוץ, שוב חוסר הבנה למגבלות כוחו. הצעותיו להסכמי שלום עם מדינות שונות נדחו ולא תמיד בעדינות. אזרחי מדינה קפיטליסטית כמו ארצות הברית אינם מוכנים לסדר יום סוציאלי נוטה לקומוניסטי.

הניצחון הרפובליקני במדינת מסצ'וסטס, הוא האות הראשון לחוסר שביעות רצון, וזה יכול לגרום לכדרר את הכדור לא תמיד לכיוון המבוקש.

בהווה כוכב מארס במזל אריה משפיע עליו, גורר ביקורת נוקבת מול החלטות הססניות שהוא עושה. בהמשך צפוי אובמה להמשיך לקבל החלטות שאינן תואמות את הבטחותיו, גם במישור הצבאי, אפשר שהיועצים יעזרו לו להבין את האיומים הצפויים ממדיניותו המוטעה. השאלה אם יהיה מוכן להקשיב.

בקרוב, צפויה התעוררות של כעס וסערה בתוך האוכלוסיה על החלטות שמתקבלות, אולי בנושאים צבאיים, או אחרים, מה שעלול לעורר שם גם הפגנות ולהשפיע על מצב רוחה הירוד של האומה האמריקנית.

מאבקי הכוח הצפויים בין הרפובליקנים לדמוקרטים יציפו רגשית את המדינה כבר בקרוב בעיקבות מסיבות התה הצפויות ב-19.04.10, ואלו תהליכים המושפעים ממעבר הפלוטו מול הוונוס, ויתחזקו מיולי 2010 עד אוקטובר. יתכן שכל אלה הם גם לקראת הבחירות בנובמבר שם, קמפיינים שיעוררו עצבנות אצל האזרחים, כשהירח המקודם של ארה"ב מתקרב למנעד עם המארס. בנוסף לחץ גדול צפוי על ברק אובמה במחצית הראשונה של חודש אוגוסט, החלטה ומתח שידאיגו את האזרחים.

למעשה, רק הרצון או היכולת לצאת מהקופסא בה בחר לכלוא את משנתו, ובעזרת כירון יש סיכוי שיוכל להביא לשינוי כלשהו במודעות העצמית. להבין שיש אמת נוספת מלבד מה שהוא חושב.

"הדיבר האחד-עשר - אל תיקח את עצמך כל-כך ברצינות". (אלמוני)

תאריך:  04/04/2010   |   עודכן:  07/01/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המימונות הן כבר חלק מהמסורת הישראלית, ולקראת פסח אנחנו גם משריינים מקום לביקור המסורתי במימונה - שמשנה לשנה הופכת להרבה יותר מושקעת, אותנטית ורבת משתתפים.
04/04/2010  |  מלי פטיטו  |   מאמרים
השואה והפצצה
04/04/2010  |  אורן פרסיקו  |   מאמרים
בטורו השבועי במעריב (שישי, 2.4) תקף אחד, בן-דרור ימיני, את השימוש שעשיתי במונחים 'מרחב מחיה' ו'אלף דור' במאמרי "למוטט את הגוי הפלשתיני" שפורסם ב-News1 ובערוץ 7 (תחת כותרת העורך 'הדרך להגשמת מטרותינו הלאומיות'). תוך כדי השלכת בליסטראות לכל עבר, נאצות וגידופים, טוען אותו ימיני כי מונחים אלה לקוחים מהז'רגון של הרייך השלישי ולכן אין להשתמש בהם במקומותינו. ואני אומר לו: ימיני, טול קורה מבין עיניך!
04/04/2010  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
את הכותרת "מחירות לעבדות" נתן חיים חפר למקאמה שלו, שהתפרסמה ב"ידיעות אחרונות" לקראת פסח ב-9.4.82. חודשיים אחר-כך פתחה ישראל - בהנהגת ראש הממשלה בגין, שר הביטחון שרון והרמטכ"ל רפול - במלחמת לבנון (הראשונה).
04/04/2010  |  אולק נצר  |   מאמרים
האביב בעיצומו, הקיץ מתקרב וכבר ניתן לחוש במזג האוויר המתחמם ובאלרגיות העונה המופיעות כבר אצל תושבים רבים. דלקת אף אלרגית וקדחת השחת הן ככל הנראה הצורות הנפוצות ביותר של האלרגיה.
04/04/2010  |  מרגלית שילה  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
קובי ברדה
קובי ברדה  |  
המוסדות (הנהלת קמפוס, משטרה וכו) מבועתים ובוחרים להתמודד בסגירת הקמפוס מוקדם מהרגיל או עיטוף הפסל ו/או שמירה עליו עם כוחות שיטור, אבל השינוי לא יוכל להגיע מפלסטרים שכאלה
חברון [צילום: משה מילנר/לע"מ]
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il