|   15:07:40
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

את הקרקס הזה יש להפסיק

חירט וילדרס: אל תוותרו לבריונים. אל תיוואשו מן התקווה. כי אפשר לשנות את הזרם
09/10/2011  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   מראה   |   תגובות
וילדרס. להשתחרר מן הפרדיגמות השליטות [צילום: AP]

אנו חייבים לעמוד לימינה של מדינת הלאום, כיוון שמדינות הלאום הן הערבות לזכויות החופש הדמוקרטי שמהן אנו נהנים, ושאותן אנו חפצים להנחיל לדורות הבאים.

מרבית המנהיגים מעדיפים לעצב את המציאות על-פי הפרדיגמות הרווחות סביבם, אלו שמקנות נקודות בממסד החברתי-אקדמי-תקשורתי. מעטים הם המסוגלים ליצור פרדיגמה חדשה על סמך המציאות. אחד המנהיגים הבודדים האלה הוא חירט וילדרס, מנהיג מפלגת החופש ההולנדית, ששם לעצמו מטרה להשתחרר מן הפרדיגמות השליטות ולהנהיג את אירופה אל החופש.

אין מקום שבו קשה יותר לשאת נאום בנושא שחרור לאומי מאשר גרמניה. ודווקא שם נשאו המנהיגים היותר מוצלחים של העת החדשה את נאומיהם המשפיעים ביותר. קנדי ורייגן עשו זאת ממרום מעמדם כמנהיגי העולם החופשי. חירט וילדרס עושה זאת הרבה לפני שהוא הופך למנהיג בדרג כזה, וזאת כיוון שהעולם שבו הוא נמצא הולך ומאבד את החופש לטובת הרודנות של האיסלאם ושל העילית הפאן-אירופית.

בחרתי לתרגם קטעים מתוך הנאום שנשא וילדרס בברלין, כחלק מן המסע שלו להקמת תנועה אירופית למען החופש והריבונות. נשוא הנאום הוא רנה שטטקביץ, יו"ר מפלגת החופש הגרמנית.

"בעבר הדגשתי עד כמה חשובה לנו גרמניה. כולנו נשכרים מגרמניה בריאה, דמוקרטית ובטוחה בעצמה.

אנו בהולנד הצלחנו לגלגל לאחור את תהליך האיסלאמיזציה. עשינו זאת בדרכי שלום ובתהליכים דמוקרטיים. לאחרונה ביצע מטורף חולה רוח פשע נורא של רצח בדם קר של כמעט 80 חפים מפשע. האיש שם עצמו כמודאג לגורל אירופה. את הרצח הוא הצדיק בכך שהמערכת הדמוקרטית כשלה. ואני אומר שהוא טועה. רוצח אכזרי אינו חלק מאיתנו. אנו מתעבים אלימות, אנו מאמינים בדמוקרטיה ואנו מאמינים בפתרונות של שלום.

הסיבה שאנו שוללים את האיסלאם היא בדיוק בשל טבעו האלים. אנו מאמינים בדמוקרטיה, הנשק שלנו הוא האמונה שלנו, ולעולם לא ננקוט אלימות. המחויבות שלנו לאמת, לכבוד האדם ולהגנה צודקת ואצילית של תרבות המערב, שוללת את השימוש באלימות וכניעה לייאוש. אנו מוקירים את מורשתם של אלכנסדר סולז'ניצין, הלנה בונר, לך וולסה ורונלד ריגן. גיבורי התרבות שלנו הביסו את הרודנות בכוח אמונתם ומבלי לירות ירייה אחת. אם נצטט את המוסלמי לשעבר ומבקר האיסלאם אבו-סינא, 'אנו לא נושאים חרב נגד החושך, אנו מציתים את האור'.

וכך יהיה. אנו מציתים את אור האמת והיא תשחרר את מוסרותינו. האמת היא שאפשר להילחם באיסלאם באמצעות הדמוקרטיה. כך בהולנד, וכך תעשו גם אתם בגרמניה. הסכיתו ושִמעו מה הצלחנו לעשות בהולנד בשנה אחת, וכך תעשו:

מפלגת החופש בראשותי שילשה את כוחה בבית הנבחרים. את תמיכתנו בממשלה אנו מתנים בהקטנת ההגירה, בהסגת הפשע, בהתנגדות ליחסיות תרבותית, בהשבת זכויות היסוד של החופש, ובמיוחד של חופש הביטוי".

דוד יכול להביס את גלית

"מפלגת החופש נמצאת בעמדת השפעה פחות משנה, אבל הישגיה הם אדירים. עוד מעט קט והולנד תאסור על לבישת רעלות בציבור! אנו נצמצם עד כדי מחצית את ההגירה ממדינות שאינן מערביות תוך 4 שנים. אנו נשלול מפושעים הנהנים מאזרחות כפולה את אזרחותם ההולנדית. מהגרים יחויבו להשתלב בתרבות המקומית, החוק ייאכף ללא פשרות, אלו המסכלים את יכולתם להיכנס לשוק העבודה באמצעות לבושם - לא ייהנו עוד מתשלומי רווחה.

ועוד הישג: פעילות אנטי-ישראלית לא תמומן עוד מכספי משלם המיסים. ארגוני זכויות האדם לכאורה (כך במקור) התומכים ישירות או בעקיפין בחרמות, נידויים ועיצומים נגד ישראל, או השוללים את זכותה להתקיים, לא יזכו עוד למימון ממשלתי. ממשלת הולנד תחרים את דיוני דרבן של האו"ם, כיוון שאלה הפכו לבית דין שדה להטחת האשמות בישראל. הממשלה תחזק את קשרי הכלכלה ואת הקשרים המדיניים עם ישראל. המדיניות שלנו היא השקעה בישראל, ולא משיכת השקעות.

אנו עומדים לימינה של ישראל. אנו אוהבים את ישראל. ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. ישראל היא חלק בלתי נפרד מתרבותנו!

ידידי, הישגים אלה של מפלגת החופש מוכיחים שאפשר. ובהשאלה מדברי הנשיא אובמה - כן, אנו יכולים. כן, אנו יכולים לבלום את הסתערות האיסלאם על החברות שלנו. הולנד היא הדוגמה לכך שאנו יכולים לנצח. דוד יכול להביס את גֹלית.

בקיץ האחרון העֵזה ממשלת הולנד ליצור תקדים שלא העזה לעשות שום מדינה: היא דיברה נגד ארגון מדינות האיסלאם. ארגון זה כולל 57 מדינות שרובן רודנויות ברבריות. הארגון מצביע כאיש אחד באו"ם. הארגון ביקר את החלטתם של השופטים ההולנדים שזיכו אותי מאשמת הסתה. אלא שממשלת הולנד הבהירה באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי בהולנד אין מחסום לחופש הביטוי וענתה לארגון כי 'ממשלת הולנד תרחיק עצמה מסתימת פיותיהם של משרתי ציבור נבחרים'. אנו לעולם לא נכנע לבריונות של ארגון מדינות האיסלאם. כידוע לכם, אני נגררתי במשך שנתיים במסדרונות בתי המשפט בשל האשמה להסתה. בקיץ האחרון זוכיתי, והעם ההולנדי למד כי ויכוח פוליטי לא יושתק בארצם. הזיכוי שלי הוא ניצחון לחופש הביטוי. העם ההולנדי למד כי זכותו לבטא את ביקורתו כלפי האיסלאם. הוא למד כי בלימת האיסלאם אינה פשע. התקווה לשחרור קרובה.

הזיכוי שלי הופך את כיוון הרוח. לא רק בהולנד, אלא בכל אירופה. זהו החור שבסכר. החילונו את מבצע הדחיקה לאחור. אותתנו לאידיאולוגים של האיסלאם: אותנו לא תמחצו. לזיכוי שלי יש משמעות לא רק להולנד, אלא לאירופה ולעולם: קץ להטלת סייגים על חופש הפרט על-מנת שלא לעלוב באיסלאם מחשש להסתכן בקנאות מוסלמית.

הזיכוי שלי הוא זיכוי של כל דרכי הביקורת על האיסלאם, בגרמניה ובכל אתר ואתר. ומדוע שגרמנים לא יזכו באותן חירויות כמו הולנדים? אם בלימת האיסלאם באמצעים דמוקרטיים חפים מאלימות אינה פשע בהולנד, אין היא פשע גם בגרמניה. עצתי לכם: הילחמו על זכותכם לחירות ולחופש הביטוי. אל תאפשרו לנבחריכם ולשופטיכם לקפח אתכם ולאפשר לכם זכויות פחותות מאלו של הולנד. אל תתיראו מפני מתנגדיכם הצווחניים מן השמאל והאיסלאם. ואל תתיָראו מן התקשורת הטוענת שרוצח המונים שאיבד את אמונתו בדמוקרטיה הושפע מאיתנו. אל תוותרו לבריונים. אל תיוואשו מן התקווה. אפשר לשנות את הזרם, כל אחד יכול לשנות את הזרם.

יש להודות: גורלה של גרמניה לא שפר עליה בהשוואה להולנד. ספרו של תילו סראזין, 'גרמניה מחסלת את עצמה', קלע למטרה. אלא שהנבחרים הגרמנים האיצו את קצב ההתאסלמות בטענה שהאיסלאם הוא חלק מגרמניה. ראש הממשלה מרקל טוענת כי הרב-תרבותיות נכשלה, ובאותה נשימה תומכת בכניסת טורקיה לאיחוד האירופי. שגשוג האיסלאם נמשך ללא מעצור בכיתות הלימוד, ברחובות, בבניית מסגדים נוספים וכולי.

רבותי, מדינתכם היא עמוד השדרה הפוליטי של אירופה. גרמניה היא המדינה המאוכלסת ביותר באירופה, המנוע הכלכלי שלה. אם גרמניה חולה, כל אירופה חולה.

הפסיקו להתבייש בגרמניה. אין זה צודק להשפיל את אהבת המולדת הגרמנית לדרגה של הנאציונל-סוציאליזם, בדיוק כפי שאין זה הוגן להשפיל את רוסיה לדרגה של סטליניזם. היו גאים בארצכם. רק אם יהיו הגרמנים גאים בארצם, תימצא בהם הנכונות להגן עליה. עליכם לעמוד לימין גרמניה כמו שמפלגת החופש עומדת לימינה של הולנד. אנו חייבים לעמוד לימינה של מדינת הלאום, כיוון שמדינות הלאום הן הערבות לזכויות החופש הדמוקרטי שמהן אנו נהנים.

ללא מדינת הלאום לא תהיה חירות פוליטית לאומית. לכן עלינו לאהוב את מולדתנו. אהבת המולדת מתויגת תכופות כפשיזם. נהפוך הוא. כל דמוקרט ומגן חופש הוא מטבע הדברים אוהב-מולדת. הנשמה זקוקה לגוף, נשמת החופש הפוליטי לא תשגשג מחוץ לגוף מדינת הלאום. מדינת הלאום היא הגוף הפוליטי שבו אנו חיים, לכן אנו מחויבים בהגנה על מדינת הלאום ובהוקרתה, כדי שנוכל למסור את החירות ואת הדמוקרטיה שאנו נהנים מהן לצאצאינו. ללא מדינת לאום, ללא שלטון עצמי, ללא הגדרה עצמית, אין ביטחון בקיום העם או בשימור מורשתו. זו ההכרה שדחקה בציונים להקים מחדש את מדינת היהודים. תאודור הרצל אמר שקיום מדינה יהודית הוא מחויב המציאות כיוון, ואני מצטט, ש'אנו רוצים בפריחה מחודשת של הרוח היהודית'.

ידידי, אנו זקוקים בדחיפות לחידוש הפריחה של הרוח הגרמנית. מזה עשרות בשנים שהגרמנים מתביישים בעצמם. הם מעדיפים להיות אירופים, ולא גרמנים. הם שילמו מחיר יקר על כך, וכך - כולנו, כיוון שאירופה אינה אומה אלא צבר של אומות. כוחה של אירופה ברב-גוניותה. אנו משפחה אחת, אך אנו דרים בגופים רבים. התרבויות שלנו הן ענפים מן הגזע היהודי-נוצרי, מן המורשת של אהבת האדם, אבל יש לנו זהויות לאומיות ותרבותיות נפרדות. וכך הדבר צריך להיות".

היורו הוצג כמלאך השלום

"סימן ההיכר של האיסלאם הוא אחידות. האיסלאם מחק את הזהות הלאומית של כל העמים שאותם כבש. את הזהות המצרית-קופטית, הזהות ההודית של פקיסטן, האשורית של עירק והפרסית של אירן. כולן נמחקו, או הוכו, או שהן סובלות מאפליה עד היום הזה. האיסלאם דורש את החלפת כל הלאומים באומה אחת. הזהות האחידה של האיסלאם כופה על כולנו את הכניעה ומעלימה את כל הזהויות. האיסלאם ניסה לכבוש את אירופה, ועד עתה הוא נכשל. אנו האירופים פיתחנו זהויות מגוונות כמדינות לאום. אם נרצה לאחוז בהן, עלינו להתאחד כנגד הכוחות הדורשים למחוק את הזהויות. כיום אנו מתעמתים עם שני כוחות: התאסלמות ואירופיות.

לאחר שהכברתי מילים על האיום האיסלאמי, ברצוני להביא לתשומת לבכם את איום האירופיות. כוונתי לאידיאולוגיה הדורשת את היטמעותה של מדינת הלאום הריבונית לתוך הכלל-אירופיות. מייסדי האיחוד האירופי הניחו שכדי לבלום את האפשרות למלחמה באירופה, חייבות המדינות שבה להתכנס לעבר איחוד הולך וגובר של עמי אירופה. רוברט שומאן אמר: 'כדי לדחוק את המלחמה מתחום החשיבה, לעשותה ללא-ישימה'. הפקידות האירופית סוברת שמדינת הלאום בכלל וגרמניה, הגדולה במדינות אירופה, בפרט - הן הבעיה. אך הם טועים. הסיבה האמיתית לפרוץ מלחמת העולם לא הייתה מדינת הלאום הגרמנית, אלא הטוטליטאריות הנאצית.

אין דבר רע בגרמניה. הסיבה למלחמה הייתה הנאציזם. התרופה להשתלטות הרודנות אינה הקמתה של מדינת-על. התרופה היא אימוץ הדמוקרטיה היותר ישירה והאצלת סמכויות לדרגים הנמוכים ביותר. במקום לסייג את הריבונות של המדינה הגרמנית ושל מדינות אחרות, שומה היה על המנהיגות שלאחר המלחמה לאמץ את הדגם השוויצרי. במקומו, נשדדה הריבונות מעמי אירופה וזו הועברה לבריסל הרחוקה. עתה נעשות כל ההחלטות על-ידי פקידים שמעולם לא נבחרו. לא זה הממשל שאנו שואפים אליו! אנו רוצים פחות שלטון פקידות ויותר שלטון העם. אנו רוצים פחות אירופה. אנו רוצים לבצר את הריבונות הלאומית. אנו רוצים להיות עצמאיים וחופשיים. אנו רוצים להיות אדונים בביתנו.

המטבע האירופי המאוחד הובא לעולם בברית מאסטריכט. הגילדר ההולנדי והמארק הגרמני הוקרבו על מזבח איחוד אירופה. הלמוט קוהל מכר את הפרויקט לעם הגרמני כ'עניין של מלחמה או שלום'. היורו הוצג כמלאך השלום, והגרמנים נדרשו לשלם ולהקריב למענו את המארק. מזה ששה עשורים שמדינאים גרמניים אמרו לעם הגרמני שמדינת הלאום הגרמנית היא כה מסוכנת עד כי יש לסרסה. הגרמנים חייבים להתמיר עצמם לאירופים במקום גרמנים, כדי להשיג את המטרה המדינית הנעלה הזו. הריבונות הכלכלית והלאומית הוקרבה על מזבח הכלל-אירופיות.

כל המדינות שהצטרפו ליורו אבדו את היכולת לווסת את המטבע על-פי צרכיהן הכלכליים. מן התוצאות של המהלך כולנו סובלים. יש מדינות הסובלות מתת-ערך, והאחרות מערך-יתר, וכולן סובלות מן החובה לסחוב על גבן את הכלכלות של מדינות אחרות, גם אם הן נגועות במרמה או שחיתות. מערכת המטבע האירופית אפשרה לכלכלות מסוימות להרוויח מן ההפקר על חשבון האחרות, כשהרמאים סוחטים את המרומים. את הקרקס הזה יש להפסיק.

מערכת המטבע האירופית נגועה עד לשד עצמותיה. היא גם בלתי מוסרית. כפי שאמר תיאודור הרצל: 'רוחו של עם מושחתת באמצעות מתת-חינם'. גם הנותנים וגם המקבלים הם עדים לנכונות המימרה. האחווה האירופית לכאורה הורסת אותנו, וגרמניה כבר שילמה דיה עבור אירופה. כך גם הולנד. אזרחינו אינם חייבים בחובם של אחרים! על מדינות שאינן מסוגלות לשלם את חובותיהן ביורו, לעזוב את גוש היורו.

ידידים, הזמן הולך ואוזל. אנו חייבים לפעול לטובת הדמוקרטיה ולמען רווחתם של ילדינו. סרבן המשטר הסובייטי ולדימיר בוקובסקי מזהיר שבמקום למנוע מלחמות, הפרויקט הכלל אירופי מעודד מלחמות. בוקובסקי גוזר גזירה שווה בין האיחוד הסובייטי ובין האיחוד האירופי: שניהם דיכאו את הלאומיות הבריאה. כאשר הכלכלה גזרה כלייה על הניסוי הסובייטי, הלאומיות הכבושה התפרצה ביתר שאת. בוקובסקי חושש שאם המולך האירופי לא ייעצר, יקרה דבר דומה גם באירופה. מנהיגות אירופה אומרת שהדרך היחידה לפתור את המשבר הנוכחי היא הגדלת כוחו של ממשל אירופי. הם מציעים למסור עוד ועוד סמכויות לבריסל. הם שוגים. יותר 'אירופה' מחריף את המשבר. אנו חייבים להתנגד לריכוז יתר של הסמכויות.

איננו רוצים יותר 'אירופה'. האיחוד האירופי לוקה בחוסר דמוקרטיה, חוסר שקיפות וחוסר אחריות. לכן אנו שוללים אותו. אנו רוצים פחות 'אירופה'. אני מקווה מאוד שבית המשפט לחוקה בגרמניה יעדיף להגן על הריבונות הלאומית.

אנו דורשים כי בתי הנבחרים של המדינות יקבעו מדיניות כלכלית. מפלגת החופש מתנגדת לחילוצן של כלכלות זרות. לא נתמוך בממשלת הולנד בנושא זה בשום אופן. מדיניות היורו נתמכת בידי השמאלנים הפאן-אירופיים, ואנו שוללים אותה. אנו נצביע נגד כל תוכנית חילוץ של מדינה זרה, כי הריבונות היא החופש לטפל בעצמך.

העמים שלנו אינם אוהבים את הכורח לשלם עבור אחרים. העמים שלנו לא אוהבים את נטילת הסמכויות מבתי הנבחרים הלאומיים. הם רואים בדגל הלאומי סמל לחופש ולזכויות דמוקרטיות.

וזו רק ההתחלה. זהות לאומית קושרת את האדם למורשת, למסורת, לנאמנות, ולתרבות. זהות לאומית היא גם זהות מחברת. היא רואה בכל אדם שווה זכויות ללא הבדל דת וגזע, כל עוד הוא מוכן להתחבר לאומה ולשתף עצמו בגורלה ובעתידה.

המודל היהודי והאמריקני

"ידידי, שומה עלינו להשיב את הכוח המדיני למדינת הלאום בשם הדמוקרטיה, בשם החופש, בשם כבוד האדם. הגנה על מדינת הלאום כמוה כהגנה על זהותנו. הגנה על הזהות כהגנה על החירות, הגנה על החירות כמוה כהגנה על כבודנו. אני מפציר בכם: התייצבו למען מדינת הלאום, היו גאים בארצכם.

בנאום הפרידה מן הנשיאות אמר הנשיא רונלד רייגן, כי הדבר שעליו הוא גאה במיוחד הוא 'התגברות הגאווה הלאומית, לה אקרא הפטריוטיות החדשה'.

אירופה זקוקה לאהבת-מולדת חדשה. היא זקוקה לעשרות אהבות מולדת חדשות. אנו זקוקים לפינים אמיתיים, לדנים אמיתיים, לאירים אמיתיים להולנדים אמיתיים, וידידי, אנו זקוקים גם לגרמנים אמיתיים.

רייגן אמר שאנו חייבים לילדינו את הידיעה מהי ארצנו, מהם ערכיה ומהי משמעותה להיסטוריה העולמית. הוא אמר שהאמריקנים זקוקים 'לאהבת המולדת והערכה למוסדותיה'. דבריו של רייגן מתאימים גם לנו באירופה. אנו זקוקים להתגברות הגאווה הלאומית, אהבת המולדת ומוסדותיה. בתי הנבחרים שלנו הם המוסדות הדמוקרטיים שלנו, ואנו חייבים להגן עליהם.

דיברתי די. העת לפעול. העת להזדרז. הזמן הולך ואוזל לגרמניה, להולנד, לכל עמיה הדגולים של אירופה. חייבים לפעול היום כדי להציל את המחר.

והנה תוכנית פעולה בת חמש נקודות. ראשית, הגנה על חופש הביטוי. זו החשובה מבין חירויותינו. שנית, שימת קץ ליחסיות התרבותית. התרבות המערבית שלנו עולה על האחרות. שלישית, עלינו לבלום את תהליך ההתאסלמות. יותר איסלאם משמעותו פחות חירות. יש כבר די והותר איסלאם באירופה. המהגרים חייבים להיטמע ולקבל את ערכינו. רביעית, עלינו להשיב לעצמנו את השליטה בכספנו. אסור לשלם את חובם של אחרים. שרידות היורו אינה תירוץ לתגמל מדינות שהוכיחו שאינן ראויות להיות חלק מגוש היורו. חמישית, עלינו לשחזר את העליונות והריבונות של מדינת הלאום. מדינות הלאום היא מורשת שאבותינו מסרו לנו, ואנו רוצים למסור לילדינו. אנו הנשים והאנשים החופשיים של המערב, אנו אנשי ונשות האמת של החופש המערבי. איננו מתייצבים למען מדינת העל. אנו מתייצבים למען אומותינו.

אתם מתייצבים למען גרמניה, ואני - למען הולנד, אחרים למען שוויצריה ודנמרק, פינלנד צרפת ספרד וכל אותן מדינות נהדרות שוחרות חופש של אירופה. ביחד אנו מייצגים את מדינות אירופה. כולנו נעמוד איתן על שרידותינו, על הגנת החירויות ונישאר חופשיים".

עד כאן דבריו של חירט וילדרס.

המודל העומד לנגד עיניו של חירט וילדרס הוא המודל היהודי והאמריקני. התנ"ך הוא המתווה לבניית עם ואומה. הציונות היא הדוגמה המזוככת לשימור הזהות הלאומית. ישראל היא הדוגמה המזוקקת לביטוי חירות לאומית, אהבת המולדת והגנה עליה מפני כפיית הרודנות ושוד הריבונות. אמריקה היא הדוגמה לצירוף כל הדתות והגזעים לכדי לאומיות איתנה המונחית על-ידי רעיונות התנ"ך.

שימור התרבות והריבונות עולה בקנה אחד עם שיתוף פעולה מרצון, אך לא עם כניעה לאידיאולוגיה רודנית. החירות הלאומית חשובה מ"השתלבות במרחב". מול החירות התנ"כית מתייצבת הטוטליטריות על כל גווניה - הנאצית, הקומוניסטית והאיסלאמית. הנאציזם איחד את אירופה תחת התרבות הנאצית והסמכות של הפיהרר, וחוסל במלחמה עקובה מדם. הקומוניזם הסובייטי התפרק כלכלית, ורק ספיחיו הרעיוניים ממשיכים להרעיל את אירופה. האיסלאם האימפריאליסטי גילה את חולשות המערב, ועתה גם הוא חודר דרך כל הסדקים, ותוקף בכל החזיתות. לכן האיסלאם הוא האויב העיקרי שנגדו חייבים עמי החירות להתאחד.

האמצעים החשובים ביותר במלחמת הבלימה הינם חופש הביטוי, הדבקות באמת ואחריות לאומית. הכשלים הקשים ביותר הם תקינות פוליטית, דבקות בשקר ובאשלייה עצמית, והטלת האחריות הלאומית על אחרים. בהתאם לכך, האיסלאם חותר להגביל את חופש הביטוי, לבטל את החופש להעביר ביקורת, ולרקום מסכת שקרים כה סמיכה, עד כי העילית וראשי מדינות הלאום אינם מסוגלים להבחין בין טוב ובין רע, בין שקר לבין אמת, בין עובדות לבין תעמולה, בין רווחה ובין פשיטת רגל. רק מתי מעט מן העילית ומן המנהיגות מסוגלים לקרוע את רשת השקרים, להצביע על אמיתות ובכך לעצור את הסתערות האיסלאם והפאן-אירופיות על עמי החירות. עוד פחות מסוגלים לומר כי אחריות לאומית, כלכלית, חברתית ותרבותית הן המתכון לשלום העולם.

ייתכן כי חירט וילדרס צודק, והמטוטלת החלה לנוע לכיוון החופש. האחריות הלאומית שלנו מחייבת מצד אחד זהירות ומצד שני שיתוף פעולה נמרץ עם כוחות החופש, וביחד נביס את הרודנות.

לאתר מגזין מראה
הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial".
תאריך:  09/10/2011   |   עודכן:  09/10/2011
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
את הקרקס הזה יש להפסיק
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הלוואי
9/10/11 14:37
2
לנו (!) אין תקוה!
9/10/11 14:58
3
הניה
9/10/11 21:32
4
דוידק'ה
17/10/11 16:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בזמן האחרון אני חש שאיני חיי על הפלנטה הנכונה. כל הנעשה סביב מאבק המתמחים באיוולת האוצר ומדיניות חסרת המעוף של מדינת ישראל מביאים אותי למחשבות נוגות להיכן זה יגיע בסופו של דבר.
09/10/2011  |  אלכס לוין  |   מאמרים
שכטמן דן, זה שם אשר / לַחֲרוֹז אותו קשה...
09/10/2011  |  ערן גרף  |   מאמרים
עד כמה שהדבר נראה בעיני מוזר, טען ידיד קרוב שהכותרת למאמר זה הינה מאד פרובוקטיבית , כי ישנם רבים בציבור הישראלי שלא חושבים שמלחמה זו הסתיימה בניצחוננו.
09/10/2011  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
צפיתי בסרט "א' תחסל אותם" ששודר בערוץ 10. הסרט מתאר את השתלשלות העניינים בפרשת קו 300. ההיסטוריה של פרשה זו ידועה כבר לכל - מחבלים אשר השתלטו על אוטובוס עם נוסעים ישראלים ניסו לחטוף אותו לכיוון עזה. במהלך החטיפה השתלט כוח של צה"ל על האוטובוס, ולאחר ששוחררו בני הערובה (חיילת נהרגה) נלקחו שני המחבלים אשר נותרו בחיים על-ידי נציגי השב"כ. אז כאמור אירע "האסון הגדול" - המחבלים הוכו וחוסלו על-ידי אנשי השב"כ, כאשר את האחריות לחיסול הטילו אז אנשי השב"כ על תא"ל איציק מרדכי.
09/10/2011  |  אריה פרי  |   מאמרים
ליאון פאנטה, שר ההגנה האמרקני, הכריז לא מכבר בדרכו לביקור במזרח התיכון, כי ישראל מעולם לא הייתה כה מבודדת באזור, וכי השינויים הנוכחיים המתרחשים בו אינם לטובתה. לפיכך, בהסתמך על תמיכתה הבלתי מסוייגת של אמריקה בביטחונה ובהגנתה של ישראל, ישראל יכולה לדעתו להרשות לעצמה ליטול עוד סיכונים למען שלום.
09/10/2011  |  רפאל ישראלי  |   מאמרים
מהפכה ללא מוצא  /  מרדכי קידר
מורשת אהרן  /  שאול רוזנפלד
ספטמבר החד-צדדי  /  עמנואל נבון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il