|   15:07:40
  צבי גלברד  
מהנדס אלקטרוניקה ומערכות תקשורת
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

ההונאה נחשפת: השקרים על המסתננים

תומכי המסתננים השייכים לחוגים קיצוניים של אנרכיסטים ויתר "אוהבי ישראל" קיבלו פרסום יתר בתקשורת שלא מזהה שמטרתם של ארגוני הזכויות היא להרוס את המדינה ע"י שינוי הרכב האוכלוסיה כדי להפוך את ישראל למדינת "כל אזרחיה". 60,000 מסתננים יחד עם מאות אלפי מהגרים בלתי חוקיים אחרים ידרשו בעתיד אזרחות ואיחוד משפחות
22/05/2012  |   צבי גלברד   |   מאמרים   |   מהגרים   |   תגובות
סודנים בתל אביב. מאיימים על צביונה של ישראל [צילום: פלאש 90]

התקשורת הפופולרית הסתירה שנים רבות את ההונאה: במסווה של פליטים, פולשים אלינו מסתננים ושב"חים. חשוב להזכיר כי המסתננים אינם זכאים למעמד של פליט מהטעמים הבאים כמוגדר באמנת הפליטים: הטעם הראשון: לא כולם הגיעו מאזורי לחימה והם אינם נרדפים. הטעם השני: הזכות למעמד פליט קיימת רק במדינה אליה הגיעו ישירות אך אלינו הם מגיעים דרך מדינה שלישית או אפילו חמישית.

כאשר הם מחליטים לעבור ממצרים לישראל, הם ממירים את מעמדם מפליטים למהגרי עבודה. הטעם השלישי: ישראל איננה מחויבת להעניק מעמד פליט למי שמהווה סכנה לאזרחיה. כפי שאין להעלות על הדעת קבלת מיליון פליטים סוריים. במקרה שלנו גם האריתראים והסודנים שחלקם מוסלמים מהווים סכנה עקב הפוטנציאל שלהם לחבור אל אויבנו.

אבל כל הוויכוח על "מיהו פליט" הוא פשוט מיותר. אם המסתננים פליטים אז יש להעבירם למחנה פליטים, כדוגמת מחנות הפליטים שהקים ארדואן עבור הפליטים מסוריה, ולא לזרוק אותם במרכזי הערים. אבל אם המסתננים הם משיגי גבול אז יש להעבירם לאתר שהייה עד להשבתם אל ארצותיהם. הבעיה היא שבניית האתר נמשכת זמן רב מידי ובינתיים הערים מוצפות במסתננים, כי הממשלה התבלבלה ובמקום אתר שהייה זמני היא בונה אתר נופש עם שירותי חינוך, בריאות, רווחה, תרבות, בידור וספורט. גאידמק הקים תוך שבוע אתר לאלפי ישראלים שנמלטו מהצפון במלחמת לבנון השנייה, אבל הממשלה לא מסוגלת להקים אתר אהלים במשך 3 שנים.

המטרה - מדינת כל אזרחיה

תומכי המסתננים השייכים לחוגים קיצוניים של אנרכיסטים ויתר "אוהבי ישראל" קיבלו פרסום יתר בתקשורת הפופולרית. התקשורת לא מזהה שמטרתם של ארגוני הזכויות היא להרוס את המדינה ע"י שינוי הרכב האוכלוסיה כדי להפוך את ישראל למדינת "כל אזרחיה".

60,000 מסתננים יחד עם מאות אלפי מהגרים בלתי חוקיים אחרים יידרשו בעתיד אזרחות ואיחוד משפחות. שינוי צביונה של המדינה ישלול את היכולת מצה"ל להגן על היהודים, שימצאו עצמם בסכנה קיומית. פלישת המסתננים לשכונות היא רק קצה הקרחון. אם לא נפעל לתיקון הפרצה אז הספינה ששמה ישראל יחד עם כל אזרחיה תיטבע בים.

בינתיים קבוצות נוספות מנסות לבסס את מעמדן כ"הומניסטיות" על חשבון תושבי השכונות שנפגעו מפלישת המסתננים. הם ממשיכים לנגן קונצרט "הומני" במרכז הספינה בעוד הצד הקדמי מתחיל לשקוע. כך למשל פורסם כי קיבוץ גבעת השלושה מוכן לקלוט מסתננים אך התברר שהתוכנית נגנזה, כי החברים מסרבים ליישב מסתננים בקיבוצים. אם אין מקום למסתננים בקיבוצים מדוע שיהיה להם מקום בערים?

למרבה הצער, ראשי הקיבוצים לא למדו כי "נאה דורש נאה מקיים" והם לא הרהיבו עוז לומר לנציגיהם בכנסת ובתקשורת להפסיק את ההסתה נגד תושבי השכונות. עדיין אני שומע את עלילת הכזב כאילו תושבי השכונות הם "בורים וגזענים" ושאין שום סיבה לחשוש מהמסתננים. לטענתם של ארגוני הזכויות פשיעת המסתננים "נמוכה יחסית". לצדם התגייס חוקר ממחלקת המחקר והמידע של הכנסת, שערך לפני שנתיים סקר חובבני שהשווה בין פשיעת המסתננים לפשיעת האזרחים.

קצרה היריעה כאן מלתאר את מכלול הטעויות המקצועיות בסקר/שקר הנ"ל, אציין רק את העובדה שמשטרת ישראל פרסמה רשמית שפשיעת המסתננים גדולה מעבר לשיעורם באוכלוסיה והיא במגמת עלייה מדאיגה, לכן הוחל בתוכנית להכפלת הכוח המשטרתי בדרום ת"א. איך ייתכן שמסתננים הדורשים מעמד של מבקשי מקלט עוסקים בפשע? מפכ"ל המשטרה אומר שחלק מהפשיעה הוא "פשיעת הישרדות", אז מדוע יש שיעור גדול של מקרי אונס והטרדות מיניות? האם הסיבה היא "יצר הישרדות"?

כעת מתארגנים תומכי המסתננים לגיוס שקרים חדשים/ישנים. הם דורשים לספק למסתננים הכשרה ועבודה, ככה יעלה מס' המובטלים הישראלים. אבל לתומכי המסתננים ממש לא אכפת שעוד עשרות אלפי אזרחים יהיו מובטלים- כי הם לא יבצעו "פשיעת הישרדות". דרישה אחרת היא להחליף עובדים זרים חוקיים במסתננים. עובדים זרים חוקיים באים לתקופות זמן קצובות. במילים פשוטות: עובדים זרים אינם עולים חדשים אלא עובדים זמניים. אך האנרכיסטים ו"ההומניסטים" מכנים הסדר זה בשם גנאי: "הדלת המסתובבת".

הם מתכוונים לכך שישראל תשנה את מדיניות ההגירה ותיתן אזרחות לעובדים זרים. זה חלק מהמזימה של מדינת "כל אזרחיה" כמתואר קודם. מעורבת בזה התפיסה האנטי-גלובלית שלפיה קבלת עובדים זרים לזמן קצוב היא פשע. אפשר להציב מולה תפיסה אחרת, שמדובר פה בעסקה שמועילה גם לעובדים הזרים החוקיים, שמגיעים לפרק זמן קצוב להרוויח סכום כסף שמאפשר להם להתבסס במולדתם עם שובם אליה.


חשוב לדעת שעובדים זרים חוקיים מגיעים לעבודה בעיקר בסיעוד, בניין וחקלאות. האם המסתננים יכולים להחליפם?


חקלאות: משמעות העסקת מסתננים בחקלאות היא יישובם למעשה במושבים או בקיבוצים. וכאמור - הקיבוצניקים מתנגדים ליישובם של מסתננים בקיבוצים. היום התפרסמה ידיעה לפיה רפתני ישראל מוכנים לקבל מסתננים להכשרה של חצי שנה ברפתות, שלאחריה יוחזרו לארצותיהם. הנה עוד קבוצה של "הומניסטים" שמנסה לרכוב על הגל כדי לקבל תקציבים עבור "הכשרת המסתננים".

בניין: הקבלנים הגדולים מתנגדים להעסקת מסתננים כי הם לא פועלים מקצועיים. אחת הטעויות הרווחות היא הדעה שהעבודה בבניין נחותה וניתן ללמוד אותה במהירות. נכון שבהשקעה ארוכת טווח ניתן להכשיר חלק מהמסתננים לעבודה בבניין . אולם במקרה זה הקבלנים אמורים להביא בחשבון שהמסתננים יקבלו קביעות עד גיל הפנסיה. מובן שזה סותר את הודעות הממשלה וגם של מר"ץ שהמסתננים הם פליטים שמתארחים אצלנו לזמן קצר.

סיעוד: נכון להיום אין אכיפה של החוק האוסר העסקת מסתננים. לכן כל אחד שמעוניין בעובד סיעודי יכול לגשת לשוק העבודה של המסתננים ולקחת כמה מסתננים שיחפוץ. מדוע זה לא קורה? מדוע "ההומניסטים" לא לוקחים אותם לטפל בהוריהם (בתוך הבית שלהם)? - בפועל המון אזרחים משתמשים באזרחים כעובדי ניקיון, אבל כמה יסכימו להפקיד/להפקיר בידיהם את הוריהם? כמה מבין המסתננים מותאמים לעבודה סיעודית?

מסקנה: רוב המסתננים לא מותאמים לשום עיסוק שיכול לסגור את "הדלת המסתובבת". כפי שכתבתי לא אחת, הם מסבים נזק רב לכלכלה ומדרדרים אותה אחורה: קבלני שיפוצים וירקנים משתמשים בהם כסבלים במקום לרכוש מיכון מתקדם או להתאמץ יותר. דומני שיש רק ענף אחד "שנהנה" מהמסתננים, ענף המלונאות והמסעדנות . כאן יוצא שכרנו בהפסדנו בדמות התשלומים לבתי חולים ומערכת החינוך וכיו"ב הפסדים האחרים שהמסתננים גורמים.

אני קורא לכל אזרחי ישראל להצטרף לדרישותינו שיופעלו מידית בו-זמנית ובמקביל:

  • העברת כל המסתננים מהערים אל אתר שהייה זמני עד להשבתם אל ארצותיהם.
  • איסור העסקת מסתננים ושב"חים תוך הטלת קנסות על מעסיקיהם.
  • השלמת הגדר בדרום שתאפשר בלימת המסתננים רק אם יידעו שייעצרו אם יסתננו.

ביום ד' (23.5.12) יפגינו תושבי שכונות בדרום ת"א, אשדוד, אילת ויישובים נוספים בקריאה לממשלה להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות כדי להוציא את המסתננים ממרכזי הערים ולהעבירם אל אתר שהייה עד להשבתם לארצותיהם. אם המסתננים פליטים - יש להעבירם למחנה פליטים.

תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  22/05/2012
צבי גלברד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההונאה נחשפת: השקרים על המסתננים
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נוסטרא דאמוס
22/05/12 11:02
2
רוזית
22/05/12 13:01
3
לירז
22/05/12 16:01
 
אחת שיודעת
23/05/12 02:02
 
יואל קורנבלום
23/05/12 04:55
 
חגי
29/08/15 00:05
 
משה24
31/08/15 03:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לעיתים קרובות, בוררות בינלאומית היא תהליך שבראשיתו, בזמן עריכת החוזה, מעורבים מעט מדי עורכי דין, ובסופו (בעת תהליך הבוררות), מעורבים יותר מדי עורכי דין. פעמים רבות מוכנס סעיף הבוררות לנוסח ההסכם רק בדקה התשעים של סגירת העסקה מבלי שמוקדשת לו תשומת לב מיוחדת מעבר לרצונם הכללי של הלקוחות שהחוזה ביניהם יהיה כפוף לבוררות. חוסר תשומת לב זה מביא לכך שלעתים, סעיפי הבוררות בהסכם מנוסחים בצורה מעורפלת וחסרת משמעות. כתוצאה מכך, בעת מבחן, כאשר נשקלת הגשת תביעה או פנייה להליכי בוררות ואכיפתם, עשוי להתעורר צורך בהליכי ליטיגציה יקרים ומיותרים על נושאים כמו סמכות שיפוט או נושאים פרוצדורליים אחרים.
22/05/2012  |  עו"ד ברוך בייגל  |   מאמרים
האם מחירי דירות עולים או יורדים? תלוי את מי שואלים. שלושה גופים רשמיים - הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) משרד האוצר והשמאי הממשלתי - מפרסמים מדי חודש נתונים על תנודות המחירים, והם סותרים זה את זה. אחד אומר שהדירות מתייקרות, אחר בטוח שהדירות מוזלות. השמאי הממשלתי, טל אלדרוטי, מבקש לקבל נתונים גם משמאים פרטיים, כדי לצייר תמונה אחידה. ספק אם יצליח.
22/05/2012  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
סוגיית שביתת הרעב של האסירים הפלשתינים הציפה את הכותרות בשבועות האחרונים והפרשה הגיעה, כביכול, לסיומה עם חתימת הסכם ההבנות עם האסירים בתיווך המודיעין המצרי.
הם לא מבינים מאיפה זה נופל עליהם... הפצצה המתקתקת בדרום תל אביב אמורה הייתה להעיף כבר מזמן את כולנו במיליוני טון דינאמיט – לכל הרוחות. האגדה שהצרה תבוא מהצפון - טובה לצפוניים, ורחוקה מהמציאות כצפון מדרום בדיוק כמו מזרח ממערב.
21/05/2012  |  נסים גבאי  |   מאמרים
רצח, אונס, תקיפה. אלימות!!! ניתן לטפל בבעיה; דרושה רק החלטה ממשלתית בעיית הפליטים והמסתננים המתרחבת זכויות להומוסקסואלים - נקודת אור
21/05/2012  |  שי ברק  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   מהגרים  /  מי ומי  
נאמן: בחינות עוה"ד יכללו שאלות מעשיות  /  איתמר לוין
"להכניס את כולם לבתי הסוהר"  /  עידן יוסף
התפרצות חצבת בקרב מהגרים בתל אביב  /  יפעת גדות
יש נביא בעירנו  /  נרי אבנרי
תוכנית חירום לאומית  /  נבון קצב
בעיית המסתננים: מיהו פליט?  /  דני לביא
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il