|   15:07:40
  גד גזית  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

האישה היא נזר הבריאה

בימי הלם אלה שבהם רוח הדת מסיגה לאחור את חדות האמונה, ועננה קודרת שבה ומכסה פני השמש ומצמצמת ומחשיכה את אורה הנאור, חשוב שיאמרו הדברים. חשוב שייחשף לעין כל אותו השוד
שגזל מהאישה בכוח הכפייה את את מעמדה האמיתי והראוי
17/06/2012  |   גד גזית   |   מאמרים   |   תגובות
הנשים מפותחות יותר מהגברים שנועדו לשרתן [צילום: אבי ולדמן]

אישה היא נזר הבריאה! ועל שום מה? - הלכת המחמירים (בית שמאי): הנזר כולו! והלכת המקלים (בית הלל): היהלום שבנזר! ואין הלכה פסוקה!

כתוב במקורותינו כי נזר הבריאה הוא האדם, רצו לומר: "אדם הוא היצירה המורכבת המתוחכמת והמסובכת ביותר שיצר הבורא". ועל שום מה?... והתשובה היא: על שום התודעה! שהיא יחודית לו לאדם ובלתה אין משמעות אנושית לקיומו של העולם.

צא ולמד כמה עולמות אחרים מקיים הבורא שאינם קיימים, כי האדם אינו מודע לקיומם! וכמה עולמות כוזבים כבר התקיימו בתודעתו של אותו האדם מאז העמידו הבורא על דעתו מבלי שטרח להבהיר לו מלכתחילה את תמונת עולמו האמיתית.

מה שאומר "שנזר הבריאה" זה תאור יפה ויומרני לתודעת האדם אבל עדיין חסרה לו השלמות המוחלטת כדי שיחשב לשיא הבריאה.או שמא מוטב להגדירו בינתיים "כשאור שבעיסת הבריאה". כי כל עוד לא תרד דעתו של האדם אל תחתית מהות האמת של הבריאה, היא תוסיף להתקיים בתוכה של מציאות שאין היא בעצם יותר מעיסה!

וכמו שלימדנו אחד מגדולי התורה החילונית, הלא הוא אישטיין זצ"ל: "היחסיות הכללית היא מוטיב מוביל בנזר", וצריך להביט ולראות, וצריך להתבונן, ולקוות שגם הבנת נכון את הנראה, הגלוי, ולא פסחת על הסמוי.

וכשברא את האדם מן החומר, והפיח בו רוח, לא ברא אלא, אבטיפוס בלבד! והטעינו בתוכנה הפחותה אפילו מתכנת האריה או הקוף! כי לא כיוון לכך שאבטיפוס הזה יתרבה לו שם בגן העדן שלו.

האב טיפוס הזה רחוק היה מלהיות מושלם

ולאחר שבחן היטב את האבטיפוס הברוא הזה ואיתר את חסרונותיו וכשליו, הכתיב במקורותינו: "לא טוב היות האדם לבדו" ולא פרש מה לא טוב בהיותו לבדו? אלא במשפט המסקנה הסתומה שכתבה: "אברא לו עזר כנגדו". ושוב לא נאמר לאיזה צורך? מה צורך לו בעזר? ואם כבר, אז למה כנגדו???...

ואין מנוס מהמסקנה המתבקשת: האב טיפוס הזה רחוק היה מלהיות מושלם. וכנראה כבר הבורא התחבט בבעיה הידועה. לכל מפתח: "לאחר שהשקעתה אנרגיה זמן וממון מרובים בפיתוח אבטיפוס ואין הוא עונה לצרכים ולציפיות, מה לעשות? האם אחרי כל זה לזרוק את הברוא לגרוטאות ולבנות אבטיפוס חדש? או לשפץ ולשדרג את האב טיפוס הקיים?

מאחר שבבורא עסקינן, בהיותו כזה, הוא החליט להפעיל את הטכנולוגיות שידועות היו רק לו ולשכפל!, ומאחר שתכנת תבונת האדם אינה מסוגלת להכיל טכנולוגיות כאלה, מסתפק הכתוב בתאור הסתמי המובן: "מן הצלע"...

נאמר במדרש תרומה (לעניין תרומת איברים), שהיה מכתיב לסופר והגיעה עת מנחה, וכיוון שלא העיז לעוצרו, נטל בידו הפנויה צלע טלה מטובל וריחני ולעסו. וכיוון שראו שנטל צלע, הכתיבו "כי מן הצלע".

ושנו רבותינו: "שאם נטל איבר מהאדם החי כדי לברוא את האישה, על אחת כמה שיתיר לשאול איבר חי ממי שכבר פרחה נשמתו, כדי להוסיף להחיות עוד את נזרי בריאתו החיים. יתיר ואף ירצה תרומת איברים).

האישה - הפיתוח המתקדם מבין השניים

אשר על כן, יש להניח שחוה אמנו עליה השלום, נבראה כבר מתוקנת ומשופרת ומצוידת בחומרה שמכשירה אותה טוב יותר לדרישות ולציפיות. אלא, שאיתרע מזלה, שכיוון שהיה הבורא חסכן, חבל היה לו להשליך כגרוטאה את האב טיפוס הלקוי הקודם, וכך גזר עליה, היא הפתוח המשוכלל המתקדם, שתיסחב אותו, את "המפגר" אחריה, לכל מקום אשר תלך ותמנע ממנו לעשות את השטויות, אשר טמונות בתוכנתו עוד משחר בריאתו... כל שכיוון הבורא היה, שיתרוצצו שני רובוטים אלה בגנו, יטענו בתוכנות החוקיות המותרות ולאחר תקופת ההרצה ומבחני היכולות, יחליט מה לעשות בהם. ברור מהכתוב שמלכתחילה לא היה לבורא ענין, לא שיפרו ולא שיתרבו!... ובטח שלא יעשו זאת בגנו המטופח!... (כי כידוע דרדקי פרא וגן מטופח לא הולכים ביחד...).

את היות האישה הפיתוח המתקדם מבין השניים אנו רואים ומבינים מהמתואר בהמשך הפרשה, כי הרי זאת היא, שמגלה סקרנות, עצמאות ויוזמה: ונטענת ראשונה בתוכנת התפוח הנגוס האסורה, וכך רוכשת לעצמה את התודעה המסוכנת, את אותו הנזר הנכסף והמשעבד. ויעיד הבורא על עצמו, שהפיתוח שלה אכן היה מושלם (כמעט), כי היא בפרוש מגלה נאמנות ואצילות ראויים לציון, והיא

עשתה לעצמה טעות גורלית ראשונה, כשהעניקה לאישה את האפשרות להטען בתכנה המתקדמת והמדהימה, למרות שהוא הרי דגם מיושן יותר, שמכל הנקרא נראה, שהחומרה שלו לא נבנתה ולא הותאמה מלכתחילה לעיבוד יעיל של תוכנה התפוח המתקדמת והכבדה...

וכששניהם מפתחים את אפליקצית שפת הדיבור והמחשבה, ניתן לו השם "איש" וניתן לה השם "אישה", אשר הוא לא פחות ולא יותר מתאור מעמדו של האיש כשייך לה! הלא הוא אישה לאמור: האיש שלה!. (על כן נקראים המוסלמים מאז ומעולם על שם בניהם ששיכים להם: אבו אחמד אבו עמאר אבו חסן או אומכולתום וכד').

ומאחר שאני מודע שאני ניצב מול ספקנים וקטני אמונה, אני רואה חובה לעצמי להסמיך את דברי החכמה בעובדות ידועות:

- גברים נוטים לחשוב בטעות ששיח הנשים הוא טפשי ושיח הגברים (כשהם מסוגלים לשוחח ביניהם) הוא חכם. שטות!!

- גברים נוטים לשחק "בנדמה לי": כשהם עוסקים בפילוסופיה הם מדמים שהם במעמדו הרם של בורא העולם, ומתיימרים להיות היהלום שבנזר התודעה. הם משחקים "בנדמה לי" שהם צופים במגרשי תחרויות, הם מתווכחים ויודעים טוב יותר מהמאמן, "ומשחקים" טוב מהשחקנים, נותנים עצות ומקללים את כולם.

כשהם במפגש בסלון ומשוחחים על פוליטיקה הם מדמים עצמם למנהיגים ולמחליטים ויודעים איפה טעו ואיפה לא עשו נכון איך לעשות ומה לתקן. כשהם משוחחים על צבא וביטחון הם מדמים עצמם כמפקדי אוגדות ממצביאים עד מפקדי כתות, יודעים איך כמה ומתי היה צריך לירות, או לסגת כדי להציל את המצב...

כשהם מדברים דברי תורה הם מדמים עצמם כאחדים מגדולי התורה הנחשבים בעיניהם ומצטטים אותם בדבקות כדי להפגין שהם בקיאים ומבינים את חכמתם הגדולה של אחרים יחידים, כאילו היא כולה שלהם!.

הבל הבלים וראות רוח, מנופחים הם נושאי השיח הגבריים!. (ודוגמה קטנה נוספת לפגם בתוכנה, היא התנהגות הגברים במלתחות הבריכה הציבורית: האדריכל מתכנן נכון, שלושה אזורים: אזור רטוב המקלחות, אזור לח שבו ישנם מתלים וספסלים ואזור יבש שבו ניצבים מתלים ספסלים וארוניות אחסון.

הרוחצים אמורים לצאת מהאזור הרטוב לאזור הלח, שם אמורה להמתין להם תלויה המגבת, להתנגב שם, ולהגיע יבשים לאזור היבש, שם להתלבש בשלווה וללכת לדרכם. ובכן מה עושים הגברים? יוצאים רטובים נוטפים ומטפטפים, מהראש דרך "הפקדון" ועד אצבעות הרגליים, וחולפים באון באזור הרטוב היישר לאזור היבש, שם מתחילים לחפש מגבת ועד שמאתרים אותה מרטיבים את כל סביבתם.

וכשהם צריכים להלביש את מכנסיהם כדי שלא ירטבו מהרצפה, עולים רוטנים על הספסלים מתלבשים ומתנעלים בתוך שלוליות, והולכים עצבניים לדרכם ואינם מבינים מדוע?...)

הנשים מותאמות יותר לחיים

לעומתם מהנשים נחסך הבאג המיותר והמפגר הזה, למזלן הסירו כבר הבורא מהתכנה המתקדמת שלהן!. הנשים לכן מותאמות יותר לחיים. שיחתן סובבת עניינים מעשיים וקיומיים יומיומיים. נושאים שיש להן לחלוטין שליטה מוחלטת בהם, לכן הן מחוברות למציאות רגישות לתנודותיה ויודעות להגיב הרבה יותר מהר ויעיל להשתנות המציאות מסביבן. ובעיקר, האגו שלהן מותאם לגודל הפיזי שלהן!.

- שלא כגברים שנולדים וגדלים מבולבלים, ונדרשים להם איפוס ואיזון כדי שלא "יפליגו" למחוזות רחוקים, לנשים תוכנה מובנית וסדורה התואמת את שלבי התפתחות הוחמרה שלהן לכן הן מסתבכות פחות, מסתכנות פחות, ושורדות יותר זמן!

- נשים מתבגרות מזהות מהר מאד את היתרון העצום המובנה שיש להן על פני הגברים, בהיותן מקור משיכה הן לתוכנה והן לחומרה הגברית, ויעד לתלות שמפתח הגבר במה שמוכמן באשה, ואין צורך להכביר מילים בזה...

- ועוד, ישנן ליתרון הנשי דוגמאות נוספות למכביר, שלא אלאה אתכם בהן. למה מתי ואיך בדיוק התחולל המהפך הזה שבו הרובוט הגברי המפגר והנחות, גבר על הרובוט הנשי המתקדם, קשה לדעת. כי כידוע ההיסטוריה בסוף, נכתבת בידי המנצחים! ומלכתחילה משוכתבת על-ידי היהודים! והצרוף הזה של חד-צדדיות המנצח והשכתוב היהודי אינו ניתן לשחזור ולפענוח. (וכנראה גם לא ע"י הבורא בעצמו...)

כמה מסקנות שהחתנים והבעלים הצעירים והטריים ראוי להם להסיק:

- כדי שיהיה לכם טוב אתם צריכים לזרום עם נשותיכם.

-תכנת התבונה הנשית לא קולטת כראוי את המילה "לא" היא קולטת טוב בהרבה את המילה "כן" ועליכם להפנים את זה!

-ישנו בג קטן בתכנה הנשית! לכל "לא" יש את אותו משקל. לדוגמה: ל"לא" מסכים שתקני גלידה ו"ללא" מסכים שתקני יאכטה, יש בדיוק אותו משקל. והלאוים נאגרים להם בזכרון הנשי, כך שיום אחד אחרי עשר שנות חיים משותפים המאגר המצומצם שלה מתמלא "לא" עד שהוא עולה על גדותיו. ובוקר אחד אתה מוצא את עצמך מול אשה מורדת, לא עלינו! ולא אתה ולא היא מבינים איך ומאיפה זה בה לכם?

- לכן עליכם החתנים להיות קודם נבונים ולא בהכרח קודם צודקים! ולהזהר בפיזור יתר של מילת הסרוב הקשה הזאת.

לבקשות מסוג גלידה תקפידו להגיד "כן" וכך ישארו לכם יותר אופציות לסרב לבקשות מסוג יאכטה... (זה חשבון פשוט שגם הגבר המוגבל יכול להבין, הוא רק צריך לזכור.)

- תהיו ערניים תמיד לשפת הגוף של האשה! לתכנה הנשית אין סבלנות לזיבולי שכל ושכנוע ארוכים מחוכמים! אחרי מספר

משפטים התכנה שלה נחסמת ממילא והיא חדלה לקלוט! וגופה מתחיל לשדר קוצר רוח. אם אתם ערניים תזהו את זה וככל שתמהרו לסתום כן ייטב לכם. והחשוב מכל: עזבו את כל מה שלמדו והרגילו אתכם עד היום. זכרו תמיד ושננו לעצמכם כל העת את

האמת הפשוטה כפי שכתובה במקורותינו: משמעות אותו "העזר כנגדו" שכיוון לו הבורא היא אחת, ואין אחרת! "נזר הבריאה זאת האישה". ואנחנו הגברים, הושארנו כאן רק כדי לשרתה!...

תאריך:  17/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
גד גזית
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האישה היא נזר הבריאה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד ששואל
17/06/12 12:32
2
ליאת המתחרדת
17/06/12 17:00
3
טאח
19/06/12 07:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מי שאינו רואה טעם בחיים ובחיי בני אדם, זולתו, איננו אומלל בלבד, אלא ספק גדול אם הוא בכלל מוכשר לחיות". (אלברט אינשטיין)
17/06/2012  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
בעיתון מעריב מתנהל בימים האחרונים דיון ער ומעניין בעניין גבולות חופש הביטוי.
16/06/2012  |  רועי אורן  |   מאמרים
האנטישמיות היא שנאה או אפליה כלפי יהודים מטעמים הקשורים למורשת היהודית. אדם בעל דעות כאלו נקרא אנטישמי. אנטישמיות מתבטאת בדרכים רבות, החל מביטויי שנאה או אפליה כלפי יהודים ועד להתקפות אלימות המאורגנות על יחידים או על הקהילה היהודית כולה. מקרים קיצוניים של רדיפת היהודים כוללים פוגרומים, שקדמו למסע הצלב הראשון בשנת 1096, גירוש היהודים מאנגליה, ב-1290, מעשי הטבח ביהודי ספרד בשנת 1391, רדיפות היהודים על-ידי האינקוויזיציה הספרדית, גירוש יהודי ספרד בשנת 1492, גירוש יהודי פורטוגל, בשנת 1497, הפוגרומים ברוסיה, פרשת דרייפוס, גרמניה של היטלר והפתרון הסופי ליהודים שתוצאתו השואה והמדיניות הרשמית של ברית המועצות נגד היהודים.
16/06/2012  |  נורית גרינגר  |   מאמרים
סייבר טרור או סייבר דיפנס? תלוי את מי שואלים, אך ללא ספק השימוש בהתקפת סייבר בקנה מידה לאומי עלה מדרגה בחודש החולף עם החשיפה של הווירוס "להבה" (Flame) שהתגלה באירן. הפרסומים על הווירוס טוענים שמדובר בווירוס המתוחכם ביותר שנחשף עד כה ומטרתו הייתה לחבל בתוכניות הגרעין של אירן. מומחים בתחום אבטחת המידע שנחשפו לווירוס, העידו שמאחורי פיתוח של וירוס כזה עומד גוף בעל משאבים רבים, ולכן הסברה הרווחת היא שמדובר במדינה או אפילו מספר מדינות שביכולתן לממן מבצע שכזה ולא בהאקר בודד.
16/06/2012  |  גלעד הראל  |   מאמרים
הדוח החמור של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על פרשת המרמרה, מעיד על האופן שבו מחדלי הממשלה פגעו בצורה אנושה באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל.
16/06/2012  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il