זה שלושה ימים אני מנסה לתפוס את הגזברות של סלקום.
התהליך הוא כזה: מתקשרים לסלקום 0529990123. עונה תקליט: ברוכים הבאים לחברת סלקום. לעברית הקישו 1. אז תתבקשו להקיש את מספר הטלפון שלכם. אז תקישו את מספר הטלפון שלכם. אני מקיש #, הסימון למי שאין לו סלקום.
התקליט ממשיך להוביל אותך אט-אט למטרה. אתה מתבקש לבחור ממגוון השירותים. אני בוחר את נציג שירות לקוחות, אז תקיש 1, הקשתי. התקליט ממשיך להוביל אותי למטרה. אני צריך להקיש 3 לנושאים כספיים או כלליים. הקשתי 3 ומה קיבלתי? ניתוק קו הטלפון. נסו ותראו.
אני ניסיתי כך במשך כשעתיים ביום ה'. לאחר מכן, בימים א' ו-ב'. שעתיים בכל יום בשעות שונות, מהשעה 08:00 ועד השעה 16:00. בכל פעם שאתה רוצה לבצע בירור בנושאים כספיים אתה מנותק מהמערכת. את הניסיונות עשיתי מהטלפון הנייד, מהטלפון של בזק, מהטלפון של הוט. כך זה חזר על עצמו עשרות פעמים.
אמרתי לעצמי, בוא תהיה ישראלי, תתחכם. התקשרתי לאותו מספר של סלקום הרשום מעלה. במקום לבקש את הנושאים הכספיים ביקשתי לעבור לנציג שירות לצורך רכישת שירות או רכישת אינטרנט או שדרוג. וראה איזה פלא, הטלפון לא נותק מיד, ענו לי. המשכתי וביקשתי את הגזברות לאחר שהבהרתי בכל פעם מחדש לנציג של הרכש או האינטרנט, ולא חשוב למי, את הרצון שלי לקבל את הגזברות. לאחר שכנועים הועברתי לנציג שירות של הגזברות, שענו כאילו הם עושים לי טובה.
אבל אני שמח שאני כבר לא צריך אותם, רק שמר
נוחי דנקנר יבין, הוא הרי הבעלים של סלקום - כך משניאים את החברה ואת כל מה שקורה עם סלקום על ציבור הלקוחות. כך בדיוק גורמים להם לברוח מסלקום. רק שתבינו, לרכוש לקוח חדש עולה הרבה מאוד כסף. להבריח אותו ולהשניא אותו זה מעשה טיפשי וקל. אז לידיעתכם, סלקום, אותי כבר הפסדתם.