|   15:07:40
  רפי לאופרט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

הנביא ימיני, ומקהלת הכוהנות הוסטליות

אין זה תפקידה העיקרי של הממשלה לשמור על הקואליציה. אין זה תפקידה העיקרי לשמור על מחמוד עבאס ואין זה תפקידה העיקרי לשמור על קרי שבע-רצון, אלא על שלום הציבור הישראלי
03/07/2014  |   רפי לאופרט   |   מאמרים   |   תגובות
ישיבת ממשלה. תפקידה לשמור על הציבור [צילום: פלאש 90]

כהנים ונביאים בישראל "הוכתרו" על-ידי רשויות עליונות להם, ומרחב הסמכויות נקבע על-ידי אותן רשויות.

הכוהנות הוסטליות, היו הנשים היחידות ששרתו בקודש במערכת הדתית הפגאנית הרומית, עד חיסולה בשנת 394 לספירה. על חובותיהן, מעמדן, כללי ההתנהגות המצופה מהן ועוד – ראה להלן. הכוהנות מונו על-ידי המלך וא"כ הקיסר, ואמורות היו לבטא שלימות נשית בגופן ובהתנהלותן, נקיה מכל רבב.

ימיני הוא תופעה טיפוסית בישראל, שבית המשפט העליון הוא המייצג הבולט ביותר שלה. הוא שייך לקבוצה נבחרת שמכתירה את עצמה, קובעת לעצמה את דפוסי ההתנהלות ומחליטה, בין היתר, מה "טוב" ומה "רע", דהיינו: ממונה מטעם עצמה על האתיקה והנורמות של היחיד והחברה.

ימיני התמחה באלה, ומאחר שתכנן כהלכה את מהלכיו, בחר תחומי קונצנזוס, סביבם צבר תמיכה ציבורית רחבה למדי בעמדותיו, ולצידם תחומי מחלוקת, בהם הוא מהווה איום חמור על הרציונל הציבורי ועל השכל הישר הטבעי.

על תחומי הקונצנזוס נמנה הטיפול באנטישמיות – מי אינו מתנגד לאנטישמיות, ומי אינו שייך לאלה שרק מדברים ולא עושים?! לאותה קטגוריה שייך גם הטיפול בנסיונות החרם של הפוסט-ציונים על כל מה שזז בישראל – התישבות, אקדמיה, דת, ימין (קיצוני, כי הרי בעצם אין אחר...), אמנים בעלי דעות ראקציוניות דוגמת נעמי שמר ועוד. באלה קנה את מרחב התמיכה.

על תחומי המחלוקת נמנים ההתיישבות באיו"ש, איום הסרק הדמוגרפי, עליונות בית המשפט והאקטיביזם השיפוטי על כל מוסד או מסגרת שלטונית אחרת, משמעות "יהודית ודמוקרטית" בהגדרת מגילת העצמאות, זכויות יהודים מול זכויות ערבים ועוד.

הכוהנות הוסטליות של ימינו – התקשורת, אנשי "הרוח", הפוליטיקאים והאקדמיה (בחלקה), מתאפיינים בנגע הטיפוסי של מי שאין לו מרות, אין לו מורא ואין לו דרך ארץ בפני שום דבר ובפני אף אחד. אם יהיה מי שיטען שאני מגזים בדברים, אסכים עימו. המטרה של ההגזמה הלא כל כך קשה, היא להבליט את הנגע ולקשור אותו לאירועי השעה.

אנו עומדים בסימן אירוע החטיפה של שלושה נערים צעירים יהודים, בגוש עציון, בדרכם הביתה, ורציחתם בדם קר על שום עצם היותם יהודים. סביב האירוע עצמו קיים רעש גדול, רובו בלתי רלוונטי לנושא העיקרי – המשטרה פישלה, צה"ל לא היה במיטבו, הנערים לא היו צריכים לנסוע בטרמפים, ועוד כהנה וכהנה דברי להג טפלים שיש מי שמנסה באמצעותם לטשטוש ולהשתיק את הדילמה העקרית: היד הערבית הקלה על רצח יהודים.

מהצחוק הנשמע מקלטת השיחה במהלך החטיפה וכנראה גם ביצוע הרצח, עולה שלא רק שהם נרצחו בדם קר, הדבר אף היווה שעשוע לרוצחיהם שמילאו שחוק פיהם תוך כדי מעשה. מספר שבועות קודם לכן נרצח מיצב משנה מזרחי ע"י קבוצה אחרת של "חסידי אומות העולם" של חמאס ורק במקרה לא נספתה עימו כל משפחתו. ואם חוזרים עוד קצת לאחור בזמן, תמונה זו הולכת וחוזרת על עצמה פעם אחר פעם.

לנביא ולכוהנות הוסטליות יש אג'נדה משלהם. אצלם לא רצח יהודים הוא העיקר, אלא שימור האייקון המאותרג התורן – מחמוד עבאס.

ומספרים לנו על גבורתו בוועידה הערבית בריאד על שגינה את הרצח, ושוכחים לספר לנו שיום לאחר מכן כבר הודיע שר החוץ שלו שהוא חושב שכל סיפור הרצח הוא בדיה ישראלית. ועוד באותו יום יוצא הרשות בפניה למועצת הביטחון ודורש ממנה להגביל את פעילות ישראל לחיפוש החטופים – מחמוד עבאס הקדוש, מבין היטב שבממשלת הטכנוקרטים שהקים בשיתוף עם חמאס, מוטב שידבר בשני קולות כפי שעשה תמיד. קול אחד עבור הנביא (ונביאים אחרים שכמותו), הכוהנות הוסטליות והמערב "הנאור", וקול שני בשרות האינטרסים הפלשתינים.

אם הייתה מצליחה החטיפה...

אם אכן הייתה מצליחה החטיפה כפי שהתכוונו מבצעיה, היו בידי הפלשתינים קלפי מיקוח שהיו מאפשרים חזרה כעל הסחטנות מימי שליט העליזים, ו"הענשה" של ישראל על ביטול פעימת השחרורים האחרונה במסגרת המו"מ שכשל. מחמוד עבאס רוקד על כל החתונות ומרוויח מכל העולמות; והנביאים ממשיכים להתנבא נבואות שקר, והכוהנות הוסטליות ממשיכות לעבוד את אליליהן...

וראה את יד הגורל, למחרת הלוויתם של שלושת הנרצחים, נחטף נער פלשתיני, ומספר שעות לאחר מכן, נמצאה גופת נער ביער ירושלים כשהסימנים עליה מראים שנרצח, הגופה שרופה בחלקה והמשטר מתקשה להגדיר את מהות המקרה ואת הקרש בין שני האירועים – אפשר שקיים קשר כזה, אפשר מניעיו הם לאומניים ואפשר שלא.

משפחת החטוף אינה מחכה לממצאי המשטרה, האספסוף הערבי אינו מחכה לממצאי המשטרה, מחמוד עבאס אינו מחכה לממצאי המשטרה וגם הנביא וכוהנות הוסטה אינם מחכים – כולם מתלהמים פה אחד, מתסיסים את הרחוב וגורמים למהומות, השתוללות, נזקים וסיכון חיים. ואלה שאך לפני יום ביטאו בקושי ובקול ענות חלושה את הסתייגותם מרצח יהודים, יוצאים עתה בקול ענות חזקה, בתרועות ובשופרות כנגד "ונדליזם יהודי" ואינם חוסכים מילות שיסוי וגינוי של מי שהם מאמינים או סבורים שהוא אחראי או אשם – יש צביעות גדולה מזו" יש נבלות גדולה מזו? יש שפלות גדולה מזו – לדעתי, לא.

ובשעה שמתחוללים אירועים אלה, בשעה שהחמאס המתלהם באיו"ש ובעזה מבטיח עוד חטיפות, יורה רקטות ופצמ"רים לכל עבר וממשיך לדוג במים פוליטיים עכורים שמספקים לו תומכיו הגלויים והסמויים, יושבת ממשלת ישראל, למעשה, בחוסר מעש משווע, משל היא מנותקת מהציבור ומהאירועים, משל היא אינה מבינה שהיא מאבדת שליטה על הנעשה, משל היא אובדת עצות באמת. ואם היא אכן אובדת עצות, התפוצצות רבתי קרובה במקומותינו היא רק עניין של מקום ועיתוי.

הנביא והכוהנות הוסטליות, ממשיכים להטיף מוסר לציבור, הם מעל לכל, והם יודעים הכל. הם כוהני האמת והצדק והם יגידו לכולנו מה "נכון" ומה "לא נכון". ויש ערוצי תקשורת שלהם העוז והחוצפה לדבר על "שעותיה המכוערות של המדינה", שעה שאיש עדיין לא באמת יודע מה התרחש באותה חטיפה של הצעיר הערבי. הם אינם מזהירים מפני רצח יהודים, אלא מפני העובדה שברשתות החברתיות הולך ומצטבר זעם של רבים שאינם מבינים את המתרחש, אינם משלימים עם מה שקורה ואינם יודעים היכן מסתתרת ממשלת ישראל והשרים המופקדים בה על הביטחון הציבורי ומפני מי ומה.

וכבר שבענו מהם הטפות מוסר על עולות "תג מחיר" אבל לא שמענו דבר על ה"סופר תג-מחיר" של השבאב הפלשתיני אתמול בכל רחבי ירושלים. לא שמענו דבר על איומיו החוזרים של החמאס לחטוף ישראלים לצרכי מיקוח או סתם רצח, לבד מהצורך לשקול תגובות מהראש ולא מהבטן. אבל כשהראש אינו עובד, הוא יכול לשקול עד בוש, ושום דבר מועיל לא יצא מכך. ובמציאות הזו מפרסם צמד הליצנים לבני את אהרונוביץ' אזהרה על החמרת התגובות כנגד "תג מחיר" הישראלי – מה שמטריד אותם בימים אלה הוא קישקוש סיסמאות על מבנים ולא רצח וחטיפה של יהודים. כן, אלה סימנים ברורים של אובדן עשתונות ממלכתי...

דומה שמתקרב הרגע בו הציבור הישראלי לא יסבול זאת יותר, והרשתות החברתיות, שעתה מאויימות ע"י הכוהנות הוסטליות של משרד המשפטים והפרקליטות בענישה בגלל הסתה, נותנות לכך ביטוי מובהק. פתאום איבחנו האוטיסטים של התקשורת שקיימת הסתה ברשתות החברתיות..., ומה הפלא?! הציבור אינו מוכן יותר לשמוע דברי הבל והוא נותן לכך ביטוי בצינורות הביטוי העומדים לרשותו.

אין זה תפקידה העיקרי של הממשלה לשמור על הקואליציה. אין זה תפקידה העיקרי לשמור על מחמוד עבאס ואין זה תפקידה העיקרי לשמור על קרי שבע-רצון.

תפקידה הראשון העיקרי והמכריע הוא לשמור על שלום הציבור הישראלי; אין ולא יהיה לה תפקיד חשוב מזה. בשרשרת האירועים האחרונה היא מתגלה כחדלת – אישים, כשלונרית, אובדת עצות, לחיצה וברברנית. ובכל אלה היא מערערת את אמון הציבור בה, ביכולותיה ובכוונותיה. אין סכנה גדולה לסדר הציבורי, לשמירת החוק והסדר, ולציות להוראות הממשל המרכזי מחוסר אמון של הציבור בממשלה ובמוסדות השלטו; בחרום הרבה יותר מבעיתות רגיעה. "תג מחיר" היא הצרה היותר קלה שתפקוד אותנו אם לא תבסס הממשלה מחדש את אמון הציבור בה, ביכולתה ובמחויבותה לספק לו ביטחון.

תאריך:  03/07/2014   |   עודכן:  03/07/2014
רפי לאופרט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנביא ימיני, ומקהלת הכוהנות הוסטליות
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גד'עון תבורי
3/07/14 17:04
2
שלמה המגיב
3/07/14 18:02
3
דאגנית
3/07/14 21:26
4
רפי לאופרט
4/07/14 07:49
 
דאגנית
4/07/14 09:19
 
רפי לאופרט
5/07/14 08:30
 
שלמה המגיב
4/07/14 17:09
5
ידענות מיותרת
4/07/14 08:17
 
ומצא הזדמנות דלה
4/07/14 09:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מצוות שמירת השבת נמצאת בעשרת הדיברות והיא המצווה הרביעית בחמשת המצוות הראשונות שנחשבות מצוות בין אדם למקום, כלומר מצוות בין האדם לאלוהים.
03/07/2014  |  גוטמן נפתלי  |   מאמרים
כאשר אנו צופים בשידור ספורט כלשהו אנחנו נתקלים לרוב בשדר ופרשן.
03/07/2014  |  רועי אורן  |   מאמרים
אני משוכנע, שגב' רחלי פרנקל, היושבת שבעה על בנה שנרצח, לא קראה את תגובתי בגנות הנקמה בעיתון הארץ, באתר "חדשות מחלקה ראשונה" ובאתרים נוספים.
03/07/2014  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
ראש הממשלה פנה בישיבת הממשלה לשר התקשורת, השר ארדן, בשאלה מה הוא עושה בעניין ה"שמאלניות" של ערוץ 2, האם זו סתימת פיות? פגיעה בחופש הביטוי?
03/07/2014  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
נו, הסתיימה עוד שנת לימודים. הילדים מאושרים יצאו מבתי הספר בצהלות. ההורים נכסו לדיכאון עמוק. מה עושים עם ה"תכשיטים" חודשיים? נכון שיש קייטנות לכיתות א-ב אך מה אם יתרת החופשה?
03/07/2014  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח    הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות    הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
המשיחיות המשקרת דוחפת את ראש הממשלה לחלל את קדושת החיים של צעירים יהודים בשבוע של פרשת "קדושים", פרשה המחייבת אותנו לקדש את החיים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il