לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
טלפון:
|
03-5127777
|
| |
פקס: |
03-5127718
|
כתובת: |
שד' ירושלים 49 יפו 68181 |
- תאריך עידכון: |
23/12/2003 14:52:39
|
|
מידע כללי |
|
קבוצת דחף נוסדה ב-1953 על-ידי אליעזר ז'ורבין - יושב-ראש הקבוצה ובעל השליטה בה. ז'ורבין הינו מחלוצי ענף הפרסום בישראל וממיסדיו. המשרד מעסיק כ-150 עובדים. תקציבי הפרסום של המשרד הסתכמו ב-1996 בכ-48 מיליון דולר.
קבוצת דחף - הפועלת במיוחד באמצעות דחף אחד, נחשבת לאחת מחמשת משרדי הפרסום הגדולים בארץ. במשך השנים החדירה קבוצה זו מותגים בינלאומיים לשוק הישראלי: ליוויס, קוקה קולה, סוזוקי סוויפט, דיאט קולה, ספרייט ודיאט ספרייט, קרייזלר וסוזוקי באלנו.
החל מפברואר 1996 קשור המשרד לחברת הפרסום הבינלאומית BOZELL WORLDWIDE - קשר שמקנה לקבוצת דחף נגישות למאגרי מידע ומחקרים בינלאומיים, קבלת ייעוץ וחומר בכל תחומי הפרסום, ומאפשר במקביל הכשרת מנהלים וצוותי עבודה בתחומים שונים. כאחת מבעלות המניות של קבוצת כ.י.ד זכתה קבוצת דחף במכרז להפעלת ערוץ הקניות הראשון בישראל.
|
|
מבנה הקבוצה |
|
קבוצת דחף פועלת באמצעות כמה זרועות. העיקרית שבהן - דחף אחד. כל אחת מהזרועות מנוהלת על-ידי אחד מבכירי הקבוצה:
1) קבוצת דחף< - בראש המשרד עומד אורן ז'ורבין, מנכ"ל קבוצת דחף. יליד 1963, ישראל. בעל 12 שנות נסיון בענף הפרסום על תחומיו השונים. גיבש ועיצב את המבנה הארגוני של קבוצת דחף. נוטל חלק פעיל בניהול כמה מתיקי הלקוחות הגדולים של דחף אחד. עוסק במיוחד בבניית אסטרטגיה שיווקית ופרסומית והחדרת מוצרים חדשים לשוק. במהלך השנים הוביל את מסעות הפרסום של קוקה קולה וכן את מסע הפרסום עבור בזק בינלאומי (שזכה במקום השלישי בקטגוריית מסעות הפרסום המובילים בתחרות הפרסום הישראלית 1996);
2) דחף אחד - מנוהלת בידי דני אליקים, יליד 1955. בעל 16 שנות נסיון בכל תחומי השיווק והפרסום. בעל תואר שני בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. במשך מספר שנים שימש מנכ"ל ומפיק ראשי של חברה להפקות טלוויזיה. חלק ניכר מתפקידו הינו ניהול תיקי לקוחות ופיקוח על העבודה היומיומית של מחלקת התקציבאים. אחראי לקשר עם חברת BOZELL WORLDWIDE אליה מסונפת דחף אחד. דחף אחד מספקת את כל הצרכים המקצועיים הנדרשים ללקוח;
3) מכון מחקר דחף - מנוהל על-ידי ד"ר מינה צמח, ילידת 1936. בעלת תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר דוקטור בפסיכולוגיה מאוניברסיטת ייל בארה"ב. כתבה ספר (ביחד עם ד"ר משה קרוי) העוסק בסקרים, וספר נוסף (ביחד עם ורדה מילבאוור) העוסק בסיכום מחקרים השוואתיים בין נשואים ללא נשואים. ב-1977 חזתה את המהפך בשלטון. ב-1980- הצטרפה למשרד הפרסום דחף והיא משמשת בו מנהלת מכון המחקר לסקרי דעת קהל.
מינה צמח הינה חוקרת בעלת שם עולמי בתחומי המחקר והסקרים. היא נוטלת חלק פעיל בקביעת שיטות ואופי המחקרים, ניהולם וניתוח מימצאיהם. המכון יוזם מחקרי שוק מגוונים, עוסק בבדיקת אסטרטגיה שיווקית, אפקטיביות פרסומית ואיתור הזדמנויות ובעיות. המכון מונה צוות של 15 עובדים ומספק את כל מגוון מחקרי השוק האיכותיים והכמותיים;
4) רשת דחף- מנוהלת על-ידי אריה טל, יליד 1953, מומחה לניהול מסעות פרסום מקומיים. לרשת דחף שמונה סניפים בערים הגדולות בישראל וכן 50 סוכנויות בכל רחבי המדינה לקבלת מודעות לעיתונים מהציבור הרחב;
5) דחף תקשורת - מנוהלת בידי דרור קליר, בעל נסיון נצבר רב שנים בתחום. אחראי להשקה והחדרה של מוצרים, תוך תכנון וניהול מסע יחסי ציבור ללקוחות הקבוצה.
|
|
|
תחומי עיסוק |
|
1) מחלקה קריאייטיבית - בראש המחלקה עומד אמנון גרוף, בעל נסיון עשיר בפרסום ובעבודה עם לקוחות. המחלקה מונה מספר צוותים המורכבים מקופירייטר/תסריטאי וארטדירקטור העובדים בשיתוף פעולה על מנת לייצר פתרונות קריאייטיבים פרסומיים ללקוח. למחלקה מסונף סטודיו לגרפיקה המצוייד בטכנולוגיה חדישה;
2) מחלקת אסטרטגיה ופיתוח מותגים - ההחלטות השיווקיות והפסיכולוגיות מאחורי מסעי הפרסום מתקבלות בהנחיית מחלקה זו. המחלקה מבצעת הערכות מצב שיווקיות, מאבחנת דפוסים, מניעים ומגמות בהתנהגות הצרכנים, ומגבשת אסטרטגיות פרסומיות אפקטיביות. כן היא עוסקת בבקרת אפקטיביות מסעות הפרסום של המשרד. את המחלקה מנהל ד"ר דן הרמן, יליד 1957, המשנה למנכ"ל דחף אחד. ד"ר הרמן מתמחה בפסיכולוגיה של הפרסום ובאסטרטגיה פרסומית. מרצה באוניברסיטת בר-אילן ומחברם של מאמרים רבים בתחומי השיווק והפרסום. כיהן כמנהל השיווק של חברת מגדל, כמנהל בכיר במשרדי פרסום אחדים וכיועץ לחברות מובילות במשק בנושאי שיווק, ניהול תחרות ותקשורת שיווקית;
3) המחלקה לייעוץ שיווקי ואמצעים משלימים - המחלקה מספקת ללקוחות המשרד ייעוץ בתכנון האסטרטגי, הפרסומי והשיווקי, מספקת מידע שיווקי מתוך מאגרי נתונים בארץ ובעולם ומציעה ללקוחות פתרונות משלימים בתחומי האינטרנט והדיוור הישיר. בראש המחלקה עומד סמנכ"ל דחף אחד, דן בן-דוב, יליד 1958, בעל תואר שני בתקשורת המונים. שימש בעבר כמנהל מותג ורד הגליל, ובעל נסיון עשיר בכל תחומי השיווק והפרסום;
4) ניהול תיקי לקוחות - התיקים מנוהלים על-ידי צוותי עבודה הכוללים אחד ממנהלי החברה, סופרוויזר ותקציבאי. לדחף 11 תקציבאים;
5) מחלקת הפקה - פועלת בתחומי הטלוויזיה והרדיו, הדפוס והמולטימדיה. לדחף מפיקי בית בעלי הכשרה מקיפה בתחומי הכתיבה, הבימוי וההפקה;
6) מחלקת מדיה - כוללת מתכנני מדיה וקנייני מדיה. המחלקה אחראית על תכנון ורכישת המדיה עבור הלקוח, תוך שימוש בתוכנות המדיה החדישות ביותר, חלקן ייחודיות לדחף;
7) מחלקת מולטימדיה - עוסקת בעיצוב והפקת מצגות מולטימדיה;
8) מחלקת אינטרנט - פועלת בתחום עיצוב, הקמה ותיחזוק אתרים ללקוחות הקבוצה.
|
|
|
לקוחות |
|
חמשת תקציבי הפרסום הגדולים: החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ - קוקה קולה וספרייט, בזק בינלאומי, גלובוס גרופ, מכשירי תנועה - יבואני מכוניות סוזוקי וקרייזלר, ליבר ברדרס - קלין. יתר הלקוחות: רשת מלונות דן, ערוץ הקניות, אגד, בנק דיסקונט, רמט, בנק דיסקונט למשכנתאות, בנק מרכנתיל דיסקונט, דובק, עיריית תל אביב, מחלבות טרה, מועצת החלב, מחשבי יוניסס, הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו.
|
|
|
|