|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ניצן הורוביץ בהצהרה מפתיעה:

"לא אתחייב להמליץ על גנץ"

יו"ר מרצ וממייסדי מחנה הדמוקרטי: "ממליץ לא לנבא מה יהיה בבחירות. אני לא פועל לפי הנחות מוקדמות - כי איש לא יכול לדעת" "לא נעלים את ברק במערכת הבחירות"
27/07/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
הורוביץ. כולם נופלים על האף [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יו"ר מרצ ומייסדי רשימת המחנה הדמוקרטי אומר כי אינו מתחייב להמליץ על בני גנץ לראשות ממשלה. על השאלה האם יעלים את אהוד ברק מהקמפיין של המפלגה בעקבות החברות עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטין, אמר: "אין כוונה להחביא אף אחד. ברגע שברק הודיע שהוא מנתק את כל קשריו וענייניו עם האיש הזה - מבחינתנו נפתחה הדלת לשיתוף פעולה".

הורוביץ שהתראיין לכאן חדשות, השיב לשאלה אם ימליץ על יו"ר כחול לבן בני גנץ לראשות הממשלה: "לקחנו גישה לשים בצד את המחלוקות. בואו נראה מי יהיה ראש הממשלה המוביל. אני ממליץ לכולם לא לנסות לחזות ולנבא מראש מה יהיה בבחירות, כי בדרך כלל כולם נופלים על האף. אני לא פועל לפי הנחות מראש למה יהיה, כי איש לא יכול לדעת מה יהיה, גם לא הפרשן הטוב ביותר".

נקודת תרופה נוספת סביב ברק היא הכעס של הערבים הישראלים שלא התפוגג למרות התנצלותו על אירועי אוקטובר 2000: "החברה הערבית והשותפות הערבית־יהודית הן נר לרגלנו". על איחוד אפשרי עם מפלגת העבודה אמר: "אנחנו כבר יצאנו לדרך. ואנחנו כבר פועלים במסגרת הקמפיין, מגישים את הרשימות בעוד ימים ספורים. אני חושב שהכיוון הזה ברור".

בד בבד, בכירים במחנה הדמוקרטי מספרים שאנשי כחול לבן ניסו למנוע את האיחוד ביניהם, לדעתם מחשש שהדבר יגרום לזליגת מנדטים מכחול לבן. שליחים מטעם כחול לבן נשלחו לחברי הכנסת של מרצ שניסו לשכנע אותם שאהוד ברק מרמה אותם, וישתמש בקולותיהם כדי להיכנס לכנסת ולערוק לנתניהו. במחנה הדמוקרטי חוששים שבכחול לבן יתחילו לצאת נגדם במרומז גם בקמפיין.

על-פי הסיכום בין ראשי האיחוד - אהוד ברק, סתיו שפיר והורוביץ - הם התחייבו שלא לשבת עם בנימין נתניהו בממשלה בשום תרחיש. בנוסף הוסכם כי סתיו שפיר תקבל שני מקומות נוספים ברשימה עבור פורשי העבודה - את המקום השמיני והמקום ה-11.

ציפי לבני, כך פורסם, החליטה שלא להצטרף לרשימת המחנה הדמוקרטי, גם אם יובטח לה המקום הראשון ברשימה המאוחדת בין מרצ וישראל דמוקרטית. לבני החליטה לא להצטרף בשל חוסר אמונה באהוד ברק - למרות פניותיו אליה. כמו-כן, היא לא מעוניינת לתרום לחיסול מפלגת העבודה, שלדעתה אסור שתיעלם - מה שעלול לקרות לדעתה אם תצטרף לרשימה.

תאריך:  27/07/2019   |   עודכן:  27/07/2019
עידן יוסף
+העליון אישר מיזוג כולנו
11:12 28/07/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דחה ערעור נגד מיזוג סיעתו של כחלון בתוך רשימת הליכוד: המחוקק מגביל מעבר של חברי כנסת בודדים, כלקח מ"התרגיל המסריח", ולא מיזוג של סיעה שלמה בתוך אחרת
(קיבל את המקום החמישי [צילום: דוברות כולנו])
+ח"כים במרצ: "לחתום על הסכם עודפים עם הרשימה המשותפת"
10:50 28/07/19  |  
חברי הכנסת תמר זנדברג, עיסאוי פריג׳ וח"כ לשעבר מוסי רז בהודעה משותפת: "אנחנו קוראים למחנה הדמוקרטי להחליט על חתימת הסכם עודפים עם הרשימה המשותפת. זה הדבר האחראי לעשות כדי לוודא שאף מפלגה בגוש לא נשארת ללא הסכם עודפים ואף קול לא הולך לאיבוד".
+ימינה פנה, קדימה צעד
10:45 28/07/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
"חיבוק הדוב" של אהוד ברק לשמאל של מרצ הוא יותר מתמוה וממוזר  ▪  ברק תמיד הוא איש מרכז עם אוריינטציה ימנית והוא האיש שבעצם מיסד את נתניהו לקראת שליטתו כראש ממשלה בעשור האחרון  ▪  נתניהו גם כמעט ושריין את ברק ברשימת הליכוד בשנת 2013  ▪  החיבור של ברק למרצ עלול למצוא את האחרונים, אם הרשימה החדשה באמת תקבל עשרה מנדטים, מחוקים כ"שמאל ישראלי רדיקלי"
(אלוני. תקומת השמאל הציוני תחת המותג "מרצ", ייזקף לזכותה [צילום: משה שי/פלאש 90])
+הרב פרץ דחה את פגישתו עם בנט ושקד
09:28 28/07/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הימין החדש: "גרירת רגליים מכוונת"  ▪  המחלוקת העיקרית שנותרה - מי יקבל את המקום התשיעי
(הר פרץ. המו"מ ידחה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מתן כהנא: "מי שתעביר אותנו את הבחירות בהצלחה גדולה זאת איילת שקד"
09:12 28/07/19  |  
מתן כהנא ממפלגת הימין החדש לכאן חדשות: "מבחינתנו ברור לחלוטין שמי שצריך לשבת על ההגה של האוטובוס הזה שיעביר אותנו את הבחירות בהצלחה גדולה צריך להיות זה שיביא הכי הרבה מנדטים וזאת איילת שקד"
+הורוביץ על החיבור עם ברק: "התועלת גדולה מכל מחלוקת"
08:56 28/07/19  |  
ראש המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ אמר (יום א') בכאן חדשות על הביקורת בנוגע לחיבור עם אהוד ברק: "כמו בכל מהלך וחיבור יש כל מיני סוגיות ובעיות שיש בכל מפלגה ובמערך פוליטי. אבל כשאתה מסתכל על התועלות זה יותר גדול מכל בעיה ומכל מחלוקת".
+השר אלקין: "הבחירות יקבעו לפי גודל הליכוד"
08:53 28/07/19  |  
‏השר זאב אלקין מהליכוד ברשת ב': "מה שיכריע את הבחירות זה שתי המפלגות הגדולות - הליכוד או כחול לבן. לאור העמדה של ליברמן, ברור עוד יותר שהבחירות יקבעו לפי גודל הליכוד כי ליברמן אמר שימליץ על המפלגה הגדולה ביותר".
+שמולי עונה לשפיר: "נטשת את המפלגה בשעתה הקשה"
08:52 28/07/19  |  
ח"כ איציק שמולי תוקף (יום א') בגלי צה"ל את המהלך של סתיו שפיר: "נטשת את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח. הרעיון היה להתחבר כמפלגה ולא לעשות אקזיט אישי. את הקריאות שלך שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות".
+האיחוד בשמאל הוא מעשה אובדני
08:49 28/07/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
זה מן הטעם שהשמאל בישראל מצוי מזה שנים בתהליך של הצטמצמות, ולא בכדי
(פחד ממחיקה פוליטית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+שקד מצטרפת למגעים לחיבור בימין
00:40 28/07/19  |  
איילת שקד תצטרף גם היא לפגישה שנקבעה להיום (א') בין השר רפי פרץ לנפתלי בנט. בצאת השבת התחדשו המגעים בין הצדדים וכעת גם שקד מעורבת בשיחות בעצמה (כאן חדשות). גם השר סוטריץ' הביע תקווה כי ניתן יהיה ליצור איחוד בימין.
+השר פרץ: אינני מתכוון בשום מצב לנטוש את הבית
23:18 27/07/19  |  
יו״ר הבית היהודי, השר רפי פרץ: ״כל הדיבורים על נטישה הם דברי הבל, ואינני מתכוון בשום מצב לנטוש את הבית. מה שנמצא כרגע על הפרק הוא הרכב הרשימה ואופי הייצוג של הציונות הדתית. אין פה עניין אישי. כפי שהיה בבחירות הקודמות, גם כעת האחריות על הובלת הבית היהודי היא עלי״.
+מחר: פגישת פרץ ונתניהו לקידום האיחוד בימין
22:58 27/07/19  |  
ראש המשלה בנימין נתניהו והשר רפי פרץ ייפגשו מחר בניסיון לקדם את האיחוד בימין (חדשות 12). הלילה מתכנס הצוות האסטרטגי של הבית היהודי לישיבה מכינה.
+"שפיר משתמשת במאגרי שמות של מפלגת העבודה"
22:15 27/07/19  |  
‏היועץ המשפטי של מפלגת העבודה נגד ח"כ סתיו שפיר. דורש שתפסיק להשתמש במאגרי שמות של המפלגה לצורך שליחת מסרונים להצטרפות למחנה הדמוקרטי (מעריב).
+מצביעי ישראל ביתנו: מעדיפים את נתניהו על גנץ
21:53 27/07/19  |  
סקר כאן חדשות שנערך ביום חמישי באמצעות מכון קנטאר KANTAR: המועדף לכהן כראש ממשלת ישראל: בנימין נתניהו 44%, בני גנץ 35%, אף אחד מהם 21%. בקרב תומכי ישראל ביתנו: נתניהו 37%, גנץ 25%, אף אחד מהם 38%.
+מקורבי פרץ: הובלת הרשימה או פרישה
21:50 27/07/19  |  
מקורבי יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, מאיימים שאם יוזז מהמקום הראשון הוא יפרוש מהרשימה. הם אמרו לאתר 'כיפה': אם הוא לא יהיה במקום הראשון ברשימה, הוא יפרוש מהחיים הפוליטיים. יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי אם שקד תרוץ עם המשיחיים, כלשונו, יש בעיה.
+לפיד הציע לשמולי מקום בכחול לבן
21:48 27/07/19  |  
ח"כ יאיר לפיד הציע לח"כ איציק שמולי מקום בצמרת כחול לבן. שמולי נוטה להשיב בשלילה.
+שלוש מפלגות ערביות ירוצו במשותף
21:45 27/07/19  |  
הרשימה המשותפת הכריזה על איחוד מחדש, אך רק של שלוש מפלגות - רע"ם, חד"ש ותע"ל. בל״ד, שכלל לא בטוח שתתמודד, נשארה לפי שעה בחוץ. יו"ר חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה, אמר כי המטרה היא להפיל את שלטון נתניהו.
+שקד מעוניינת לסכם מחר את המו"מ עם השר פרץ
21:42 27/07/19  |  
יו"ר הימין החדש איילת שקד מעוניינת לסכם סופית עד מחר את המו"מ עם הבית היהודי, אנשיה ינסו לתאם פגישה עוד הלילה. ככל הידוע, פגישה כזו בוטלה. במפלגתה דורשים את המקום הראשון לשקד, הרביעי לבנט ועוד שני מקומות בעשירייה. אנשי השר רפי פרץ מוכנים רק לשלושה מקומות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לא אתחייב להמליץ על גנץ"
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עוברים % החסימה
27/07/19 21:44
2
וולף
27/07/19 21:47
3
מייק
27/07/19 21:57
4
למי שלא מכיר.
27/07/19 23:20
5
עמוס שנער
28/07/19 09:09
6
שרלוק
29/07/19 07:45
7
הפנתר
31/07/19 10:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ריקוד מושחת. לא נעים לעין. מעורר סלידה. בין פוליטיקאית צעירה, אופורטוניסטית, שאין בליבה אפילו שמץ של נאמנות למקום שבו היא עשתה את צעדיה הראשונים, לבין מניפולטור מזדקן. זה נראה דוחה - וזה היה באמת דוחה. רק בגלל שאף לא אחד מן המשתתפים במחזה האבסורד הזה לא באמת חשב שיש מן המשותף בין סתיו שפיר לבין אהוד ברק. לבד מן הרצון לשרוד פוליטית. "להתחבר" כדי להמשיך ולהשתלח בראש הממשלה.
פוליטיקאים תמיד ידברו על טובת המדינה, אבל תמיד יחשבו על טובתם האישית. זה נכון במערכת הפוליטית שלנו, זה נכון בממשל האמריקני וזה נכון בפארסה סביב הברקזיט
26/07/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
אהוד ברק אומר לגבי כחול-לבן: "הייתה אנמיות ואנרגיה נמוכה בבחירות הקודמות. בלי בוטות וישירות לא ניתן לנצח בחירות". כאשר קוראים בלי ניקוד ניתן להבין כי ברק מדבר בשפה של התקופה על גיוס בוטים למערכת החרות, או בלשון נקבה בוטות.
סקרי ערוצי הטלוויזיה ביום בו הוכרז האיחוד בשמאל במסגרת רשימת המחנה הדמוקרטי, מראים כי המהלך אינו משנה את תמונת הגושים וגוש הימין ממשיך להוביל. מנגד, מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ נחלשת בעקבות המהלך עליו הכריזו ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק.
25/07/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
בכירי מפלגת המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, ח"כ סתיו שפיר, וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ערכו מסיבת עיתונאים משותפת ראשונה להתנעת הפעילות הפוליטית של המפלגה החדשה.
25/07/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
שקד: המטרה - מפלגה רפובליקנית מימין לליכוד  /  איציק וולף
עתירה נגד הדחת פלמור  /  איתמר לוין
"יש שאננות בימין"  /  מחלקה ראשונה
ימין ושמאל: תמונת ראי  /  מנחם רהט
שוב חוזר הניגון, ברק ומרצ  /  דן מרגלית
רק 13  /  אברהם בנמלך
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il