בעקבות גידול משמעותי בפעילות ובקשות של לקוחות רבים, ישלש אתר הפארם - bela.co.il את היקף נקודות האיסוף במסגרת שירות הלוקרים (תאי איחסון) של חברת Boxit, איתה הוא פועל.
אתר bela.co.il הגדיל בחודשים האחרונים את היקף מכירותיו בעשרות אחוזים בעיקר בגלל העלייה במודעות הישראלים לרכישה באינטרנט ב"חגי הקניות" שהיו בחודש האחרון בישראל ובעולם. עד כה ניתן שירות מסירת החבילות באמצעות כמה עשרות לוקרים של בוקסיט ועכשיו יורחב את השירות לעוד 75 חנויות ונקודות איסוף איסוף, ביניהן סניפי סופרפארם בהם פועל שירות בוקסיט.
דמי המשלוח לאיסוף עצמי ב-Boxit הם - 17 שקל לקניה של עד 240 שקל. מעל סכום זה המשלוח בחינם. לרגל המהלך, יהנו לקוחות אתר bela.co.il ממשלוח חינם בקניה בסך 120 ש"ח ומעלה למשך שבועיים להתנסות.
מנכ"ל bela.co.il, שי אלמוג אמר כי המהלך משקף שינוי אסטרטגי במדיניות האתר. "בתחילת הדרך האמנתי שמשלוח עד הבית הוא ערך בסיסי במוצר שאנחנו משווקים ולכן התמקדנו בהקמת תשתית של חברות משלוחים המסוגלות להגיע לכל ישוב בארץ ללא יוצא מן הכלל. עם הזמן בשיחות עם לקוחות למדנו שחלק גדול מהלקוחות מעדיפות פתרון גמיש יותר מאחר ששליח עד הבית מאלץ את הלקוחה להשאר בבית ולהמתין לשליח. הפתרון של Boxit מאפשר לנו תוך 24 שעות להעביר את ההזמנה למעל ל-100 נקודות איסוף בכל רחבי הארץ. משמעות המהלך היא הפיכתו של אתר בלה למעין רשת פארם וירטואלית."