ג' יפית משמשת כמקדמת מוצרים עסקיים, אך של מי?!
בעולם העסקים נהוג לבחור דוגמנית יפה למגוון מוצרים; החל במכוניות, בושם, תכשיטים זהב ויהלומים, וכלה במוצרי תרבות ופני, ספרות, ריהוט ,מזון ועוד.
יש מוצרים שמקבלים תזכורת כגון מוצרי תלמה, ויש מוצרים מפורסמים עם מאיצי דרכים כגון קוקה קולה. בפרסומת של בנק לאומי ישנם שני פרזנטורים המזוהים עם הבנק, כך גם היה עד לא מזמן עם ביטוח ישיר, ל
בנק הפועלים היה את "ראש הממשלה הביוני" של מדינת ישראל, ועתה את נציגת ארץ נהדרת ו
האח הגדול. אבל את מי by God מפרסמת ג' יפית, ואיזה מוצר היא ממתגת...
אחד מגדולי המרצים לפרסום, בבית הספר למנהל עסקים, מגמת Excutive ד"ר למיתוג טען במחקרו, כי "המותג ג' יפית הנו ג' יפית עצמה".
ועל כך מקשה אני ושואל, איזה מגזר מרוויח מכך... - האם משפ' גרינברג מממנת את הקמפיינים או שמא בת של "מוסדניק" פנסיונר, במימון המדינה...והאם היא עדיין משמשת כמעין חותם של "טיב/איכות המוצר"?....
מוזר...אף עיתונאי חוקר לא העז לפרסם...עד כה...