|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אלונה ברקת - מהפועל באר שבע אל רשימת הימין החדש

תפקידי כאסטרולוגית הוא להאיר את פניה האחרות האישיות יותר של אלונה ברקת על סמך מפתה האישית ולהצביע על תכונות אישיות שאינן כלל ועיקר נוגעות לכסף אלא לאישיותה הפנימית, לכריזמה שלה וליכולת האישית שלה לשמש לנו הנשים כמודל להעצמה נשית בעולם גברי מובהק
11/02/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
ברקת. כריזמה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

בעיתון כלכליסט של 10.2.2019 נכתב כך: "את הכרטיס למועדון ההון קנה ניר ברקת מהשקעה בהייטק עם אחיו אלי. את הכרטיס לתהילה קנתה אלונה, הגיסה, דרך המגרש של הפועל באר שבע. מושב בכנסת ייאלץ אותם להכריז על פסק זמן"...

על פניו נראה שלפי הכתבה, כל מה שמעניין את אלונה ברקת, כולל האחים ברקת הוא עשיית כסף והחיבור בין הון לשלטון.

ואולם, תפקידי כאסטרולוגית הוא להאיר את פניה האחרות האישיות יותר של אלונה ברקת על סמך מפתה האישית ולהצביע על תכונות אישיות שאינן כלל ועיקר נוגעות לכסף אלא לאישיותה הפנימית, לכריזמה שלה וליכולת האישית שלה לשמש לנו הנשים כמודל להעצמה נשית בעולם גברי מובהק.

אלונה בת מזל סרטן נולדה בתאריך 24.6.1969. מספר המזל שלה הינו 1 המסמל ייחודיות, מנהיגות, עצמאות, חום אנושי, ואינדיווידואליות.

אלונה נולדה ביום מס' 6 המורכב משתי הספרות 2 ו-4, עובדה שמוסיפה לה עוד נדבך על אישיותה המעניינית. חשוב לה מאוד יחסים בין אישיים ובעיקר מימושם במסגרת הנכונה.

את אלה יכלה לשלב במסגרת שנת המזל שלה שנפתחה כבר מיום הולדתה הקודם והיא שנה 6, שנה בה עשתה חשבון נפש משמעותי ביותר בשאלה: האם יש לה רצון להמשיך באותו אופן שבה פעלה, או האם יש לה שאיפה ויכולת לשדרג את יכולותיה האישיות לרמה הגבוהה ביותר והיא שינויים חברתיים משמעותיים למען המדינה.

כבת מזל סרטן חשוב לה מאוד לעבוד בעבודה צוות עם האנשים שלה, גם אם היא בתפקיד המנהלת. יש לה נתינה גדולה מאוד עד כדי איבוד פרופורציה לאנשים שהיא מאוד אוהבת והרגש ישתלט לה על ההיגיון במקרים אלה. היא אוהבת לפנק ולהתפנק ואינה חוסכת בכך. הינה דמות עצמאית, אמיצה ואין לה פחד או התלבטות כשהיא צריכה להיכנס למקומות שבהם אינה בטוחה ואולי אפילו יש בהם סיכון מסוים. היא מהמרת מלידה, אך לא במובן השלילי. חשוב לה לתת מקום רחב לאינטואיציה ולהקשיב לה בשילוב היותה חכמה מאוד, כאשר עליה להגיע למצבים מורכבים ולנתח אותם נכון על-מנת לצאת מהם בצורה הטובה ביותר. גם להיות ביחסים טובים ובסדר עם הזולת באוירה נעימה בסביבה הטבעית שלה, הם חלק מאישיותה.

נתונים אישיים אלה גרמו לה להיות האדם הנכון במקום הנכון כאשר הוצע לה התפקיד להיות האישה החלוצה הראשונה כבעלת קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע.

אחת הסיבות שהביאו לנצחון הקבוצה הוא היכולות האישיות שלה בשילוב רצון אישי וחזון לגיבוש חברתי בין שחקני הנבחרת. היא הבינה שזה הבסיס לקבוצה מנצחת ואין ספק שאלה באו גם ממקום אישי של תובנה שאין כמו תחושת יחד ומשפחתיות כבסיס להצלחה. כמובן גם היותה בת מזל סרטן המשפחתי, הוסיפו לכך. נראה שלא שכחה את השחקנים, משפחתם וגם החברים הקרובים. כמו-כן, דאגה להיות נוכחת באירועים אישיים משפחתיים ולהעניק לכולם אוזן קשבת ומוטיווציה, כך שלכולם הייתה תחושה של אחריות אישית בכל הנוגע להצלחת הקבוצה.

זו אינה הפעם הראשונה שאלונה ברקת עסקה במיזמים חברתיים וכבר בשנות מגוריה בחו"ל יישמה את הצורך הפנימי שלה בעשייה למען הזולת בתחום הפילנטרופיה. ואת צעדיה הראשוניים וכישוריה המדיניים התחילה לגבש לעצמה כאשר הייתה חברה בארגון איפאק.

המפה של אלונה ברקת הוא מודל לשכל שנון וחריף, יכולת ביצוע, העזה ונתינה וחשיבה למען הזולת. כמו-כן, היא מודל להעצמה נשית ולהוכחה כי יכולתה של האישה יכול להיות גם במקומות שנחשבים כמובהקים בגבריותם.

נקווה שעם העוצמות שלה תצליח ותביא איתה משב רוח מרענן עכשווי, נכון ואיכפתי לטובתנו האישית ולטובת המדינה.

תקופה ממצויינת
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס כוכב העשייה מארס לבית המשפחה הקרובה שלכם ויישאר שם למשך כל החודש הקרוב, ולכן זה הזמן לפעול לפתרון בעיות במסגרת המשפחתית
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה מצוינת מבחינה אישית וחברתית כיוון שהשמש בשמים נמצאת אצלכם בבית המעמד החברתי ומעירה תחום זה. אתם נמצאים בתקופה מצוינת להכיר אנשים חדשים ולהתרועע איתם במקומות חדשים וטובים שיכולים להואיל לכם בעתיד כדי לקדם את עצמכם. ייתכן שתאלצו לפעול בחודש הקרוב מאחורי הקלעים, אך אין ספק שהדברים יסתדרו לטובתכם ועדיף שלא תחשפו תוכניותיכם.

שור

עברתם חודש מאוד משמעותי בכך שרציתם להשביע רצונם של אנשים שקרובים אליכם מבחינה אישית ומקצועית, אך לא נראה שאתם עדיין שלמים עם עצמכם ביחס לכך. נראה שצורך זה לווה בהתפרצויות בכל פעם שהדברים לא הסתדרו לטובתכם. נסו לקחת פסק זמן מקשיי היום יום ולצאת קצת יותר בין אנשים שלאו-דווקא אתם ולכן אינכם חייבים בשום אינטראקציה אישית.

תאומים

החודש הקרוב עומד להיות טעון עבורכם בגלל העובדה שכוכב התקשורת המוכר בשם מרקורי ואף מקושר עם המזל שלכם יהיה בבית הקריירה שלכם, ועובדה זו מלמדת על כך שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד בחודש הקרוב ולכן חשוב שתלמדו לספור עד עשר בכל הנוגע לקשרים ושיחות. ייתכנו תסכולים על-רקע אישי ועל-רקע העובדה שאנשים קרובים לכם לא בהכרח מבינים אתכם.

סרטן

זוהי תקופה מצוינת לקביעת סדרי עדיפות והזדמנות ללמוד לשים את עצמכם במרכז החיים. נראה שאתם קשורים לאנשים נוספים ועובדה זו מגבילה את יכולותיכם להיות עצמאיים בחשיבה ובעשייה. ולמרות קשיים אלה, חשוב מאוד שתעזרו לעצמכם ותמצאו זמן להתרענן ולצבור כוחות חדשים. היחסים בבית ובעבודה נמצאים במקום טוב עבורכם וזה הזמן להמשיך בקו שהתחלתם.

אריה

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם בה אתם נמצאים בשלב שאתם מאוד רוצים התחלות חדשות ועושים את המקסימום לשם כך, גם אם הדבר אומר שימוש באחרים לצרכים האישיים שלכם. היזהרו עם תכונה זו כיוון שהמציאות תטפח על פניכם שוב ושוב ותשלמו את המחיר על החלטות שגויות.

בתולה

למרות ההבטחות שלכם לבני המשפחה התלויים בכם ואף לעצמכם להשתנות, הרי כשהמציאות מגיעה אתם חוזרים להיות מה שאתם במהות ועובדה זו גורמת לתסכול לקרובים לכם שלא משלימים עם המציאות החדשה. אתם מתקרבים למחצית השנה שלאחר יום ההולדת ומאחר שזוהי גם תקופה של חשבונות נפש, כדאי מאוד שתשקיעו בקשרים שלאחרונה מאוד זנחתם.

מאזניים

נושאי המשפחה הקרובה היו מאוד דומיננטיים עד לאחרונה ונראה שהייתם עסוקים מאוד עם הקרובים לכם עד כדי כך שזנחתם במקצת את תוכניותיכם ועובדה זו גרמה לכם לדאגה ותסכול גם אם לא הראיתם זאת כלפי חוץ. יש לכם נתינה מאוד גדולה לאנשים שאתם אוהבים ולעיתים אין לכם גבולות. ייתכן שבתקופה הקרובה אנשים שקרובים לכם יבקשו שתבלו איתם יותר זמן ממה שמתאים לכם.

עקרב

כוכב השפע המוכר גם בשמו יופיטר נמצא כבר אצלכם בבית הכספים וישהה שם במשך כל החודשים הקרובים ולכן תקופה זו תהייה מאוד עמוסה מבחינה כלכלית ותאלצו לעשות מחדש חישובים כספיים. יתכנו עיכובים לגבי כספים שהייתם בטוחים שתקבלו ונראה שבפרק זמן זה של חייכם אתם נאלצים להיעזר באחרים. הגיע הזמן שתצאו לעצמאות ותבנו לעצמכם עתיד כלכלי.

קשת

בשבוע הקרוב תמשיכו להיות עסוקים בצורך שלכם לממש את עצמכם ולשים את הצרכים האישיים שלכם בקדמת חייכם לפני שאתם משקיעים באנשים אחרים שקרובים אליכם, אך גוזלים מזמנכם. חשוב מאוד שתקפידו לשמור על גישה חיובית כיוון שרק היא תעזור לכם להתמודד עם הקשיים ועם העובדה שהחיים מבקשים מכם עכשיו לקחת אחריות על חייכם.

גדי

ושוב אתם עסוקים בחיפוש עצמי ובחיפוש דרך אישי בתחומים החשובים לכם והם כספים ומערכות יחסים. נראה שלמרות שאתם עובדים קשה ומנסים למצוא פתרונות, עדיין אינכם יכולים להיות מסופקים מהתנהלות הדברים כיוון שהדרך להגיע לכל אותם מקומות ששאפתם להגיע אליהם, רחוקים מהישג ידכם. ההקלה תגיע לאחר זמן ועבודה פנימית לאתר את מה שמעכב אתכם.

דלי

יש לכם תחושה שהנה אתם נמצאים בהתחלה חדשה והתוכניות שלכם סוף-סוף נושאות פרי. הנושאים הכספיים יהיו מאוד משמעותיים בחודש הקרוב וייתכנו שינויים שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שיצאו אל הפועל, אך מאחר שפעלתם בצורה חכמה, הכל מתארגן בדיוק בדרך ובצורה שאתם רוצים. קחו לעצמכם טווח זמן של שנה עד שהשינויים יקרמו עור וגידים.

דגים

מאחר שאינכם אומרים את האמת לעצמכם לעיתים קרובות מדי ביחס להרגשתכם הרי שאתם עוברים תקופה מאוד לא קלה שבה אתם מתעמתים עם עצמכם בעקבות ההתנהלות שלכם שנראה שפגעה באחרים. זה הזמן לנסות ולחדש קשרים שסיימתם אותם בגלל לחץ שהופעל עליכם. נסו לפעול במקסימום הרגישות על-מנת להחזיר את האמון שאבד אצל האחרים, כלפיכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  11/02/2019   |   עודכן:  11/02/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלונה ברקת - מהפועל באר שבע אל רשימת הימין החדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני הרמן (47) ננולד וגדל בבאר-שבע. הוריו, מוותיקי הנגב, לימדו אותו את האהבה למדבר ולארץ ישראל והקנו לו את חשיבותה של עבודה קשה, עצמאית ושאינה מתפשרת. כבן להורים עצמאים היה לרוני ברור מלכתחילה שהוא יפתח עסק עצמאי בתחום האמנות. המעבר למצפה רמון בחייו הבוגרים נחשב בעיניו כהמשך ישיר. מחד הוא אומנם עורר שאלות ותהיות, אך מאידך הוא התקבל באהדה רבה, כיוון שהמטרה שעמדה לנגד עיניו הייתה לשפוך צבע על חולות הנגב, הכביכול חד-גווניים. לאחר שחי 25 שנים בתל אביב, למד ויצר קולנוע ואנימציה במכלת קמרה אובסקורה, ובמקביל חי את חיי הלילה השוקקים והבלתי פוסקים של העיר - התאווה רוני לקחת נשימה ארוכה ולפרוש דרומה, כדי ליצור ולהפריח בה את השממה.
10/02/2019  |  ראובן לייב  |   כתבות
מסכי ענק מותקנים על ארבעת הקירות בחדר המבצעים של מטה משטרת ניו-יורק. בחלקם מועבר שידור חי מאחדות מבין 18,000 מצלמות המשטרה הפרוסות ברחבי העיר. אחרים מציינים את מיקומן של ניידות באיזורים נבחרים. יש גם מסך העוקב אחרי המדיה החברתית, ואחר - לתחזית מזג האוויר.
10/02/2019  |  איתמר לוין, ניו-יורק  |   כתבות
"מי כל האנשים האלה?", תהתה תושבת טבריה שעלתה לקו השבת של "נוע תנוע" שארגן רון קובי, ראש העירייה הצבעוני של טבריה. אל האוטובוס שהציע את שירותיו בחינם מהמרכז המסחרי בשיכון ד' בעיר, הגיעו תושבים בודדים - בעיקר כדי לתמוך בראש העירייה השנוי במחלוקת.
09/02/2019  |  עידן יוסף  |   כתבות
שורה ארוכה של מוצרי מזון הנצרכים בצריכה יומיומית בארץ מכילים חומצות שומן טראנס, שנאסרו לשימוש על-ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני. מדובר בגבינת קוטג', גבינה לבנה, לבן, גבינה צהובה, לחם אחיד, שמן זית, סלמון מעושן, טונה מעושנת, במבה, שוקולד, עוגיות מכל הסוגים, אבקות מרק, קרוטונים ועוד.
09/02/2019  |  איילת פישביין  |   כתבות
מופע מולד הירח שהיה לקראת חצות ב-4.2.2019 ב-15.45 מעלות דלי, ישפיע על נקודות העולם (45 מעלות). במעלת האפס גדי, נמצא קופידון, כוכב שדוחף למיזוגים, לעצב ארגון ולאיחוד על בסיס משותף. ההשפעה תהיה על מועדונים, נישואים ותאגידים, ואצלנו - ברוח התקופה - גם על מפלגות וכדומה. זה יכול להביא שיפור (בעיקר עסקי) במגוון איחודים לאורכו ולרוחבו של העולם.
08/02/2019  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il